MITT DANSECREW

Da er det offisielt – jeg er en av åtte kjendiser som skal konkurrere om å vinne mitt dansecrew 2015. Dette er et helt nytt konsept på tv2 som er litt av samme prinsippet til “skal vi danse”, bare at her er det HIP HOP som gjelder. Vi får utdelt hvert vårt dansecrew som skal lære oss opp til å bli et fullverdig medlem, og hver fredag skal vi konkurrere mot hverandre på direktesendt tv. Seerne og dommerne bestemmer hvem som går videre, så da håper jeg så klart noen stemmer på meg når den tid kommer. Stian Blipp er programleder, og det er en gjeng av flotte deltagere som skal flotte seg på skjermen framover. Æh, dette blir så spennende! 

Vi begynner å trene allerede i morgen, jeg har enda ikke fått vite hvem crewet mitt er, men det får jeg vite tidlig formiddag. Mye tid framover vil gå til trening, faktisk har jeg bare sammenlagt en uke fri fram til MARS (om jeg nå skulle gå langt i konkurransen). Dette betyr så mye for meg, og det er viktig for meg å vise at jeg tar denne oppgaven seriøst. Jeg elsker å danse men er langt ifra noen proff – men jeg skal gi alt i konkurransen for å bli den beste jeg kan være. Jeg er så motivert, glad, spent, nervøs.. jeg vet ikke, bare tusen millioner følelser på en gang. Jeg håper dere heier på meg! 

Min kveld har gått til middag sammen med de andre deltagerne, og jeg vet at vi alle er like spente på hvordan dette blir. Det er kult å ta del i noe nytt :) 

Ønsk meg allerede lykke til – nå skal jeg prøve meg på et par dansemooves her hjemme! 

53 kommentarer
    1. Lykke til! Det hørtes utrolig spennende ut! Tipper at du er flink! Bra at du er motivert, for det er viktig for å komme langt og gjøre en bra innsats! Heier på deg <3

    2. Så det var dette du måtte holde hemmelig ja. Det her var virkelig en glad nyhet. Gleder meg masse til å se deg danse på direkten, skal stemme på deg Sophie! Masse lykke til! <3

    3. Hei hei! Hvir er skjørtet som du hadde på deg da disse bildene ble tatt fra? 🙂 syns jo ikke på bildene du har lagt ut, men så noen andre bilder og syns virkelig skjørtet ditt var to die for!

    4. ser for deg at du ler når du danser og ser i kameraet pga du blir så klein… akkurat som i bloggerne

    5. Hei, dette gleder jeg meg veldig til! Skal følge med å stemme<3
      Elsker forresten bloggen din Sophie, leser hver dag og gleder meg til å komme inn på bloggen hver eneste gang:)

    6. Masse lykke til:)
      Men, kjendiser? Hahahahaha nei, eneste 3 jeg har sett før er jo deg (ofc), Sandra og han AUf lederen?

    7. Å så spennanes. (Eg kjør på med dialekt haha sia eg e også nordlending) Det høres veldi arti ut og eg gleda meg masse!! For håp du kommer langt.:D

    8. Haha godt folk følger med.. Deg så klart, Fingern, AUF-lederen, Lise Karlsnes, TV2-sporten-dame, Lisa Tønne, Sandra Lyng og en jeg ikke vet hvem er.
      Lykke til! Blir spennende 🙂

    9. håper du får til å være lengre på dette programmet da :p og ikke bli kastet ut med en gang som i master chef

    10. hahah jeg visste det faktisk!! Husker stian blipp sa det på skal vi danse at et nytt program skulle komme,så noen dager etter på sa du at det var noe som kom til å skje og at du skla få en ny tv opptreden osv osv, såjeg bare ” STIAN BLIPP GREIA ” haaha moro å ha rett da 😀

    11. Lykke til! Det skal bli kjempegøy å se på 🙂 Det er så fint at du liker å være med på nye ting og ikke er redd for å by på deg selv, sånne mennesker er så bra!

    12. det kan ikke være særlig til kjendis greier , kanskje mer for wannabe kjendiser , siden man ikke vet hvem noen av de på bilde er nesten :p ser enda flere kjente på skal vi danse , på dette bilde så vet jeg bare hvem jentene er

    13. du kan ikke kalle deg en kjendis… du er en d kjendis ikke en kjendis Justin bieber er kjendis ikke du..

    14. Herregud, det er jo helt sjokkerende at nesten ingen vet hvem de på bildet er, bortsett fra Sandra Lyng og Sophie. Hvor gamle er folk i kommentarfeltet, 11? Eller folk som ikke får med seg noe ant enn det som skjer rett under nesa deres.

    15. astri: åh, tusen takk! man skal ikke ta det for gitt, “fingern” for eksempel er jo tidligere turner så vidt jeg vet, så ser definitivt på han som en sterk konkurrent. Flere av de andre er jo scenevandte, det er jo ikke jeg.. så, hvem vet! Skal uansett gjøre mitt aller, aller beste 😀

    16. Så kjempespennedne, og så spennende sammensetning med deltakere da. Jeg hørte Stian Blipp reklamerte for i en av episodene i programmet på “Skal vi danse”. Han hadde med seg dansecrewet sitt for å reklamere for dette.
      Det som er morsomt er jo å se progresjonen til dere deltakere fra gang til gang.
      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂
      Toril

    17. Lykke til! 🙂
      Men er ikke fingern opprinnelig med i absencecrew? De er jo en av dansegruppene som skal delta?

    18. Da må du nok finne deg en dansepartner som er like liten som deg selv. For det vil se rart ut om dansepartneren var mye høyere enn deg.. Heh, det blir visst freakshow uansett. Lol

    19. Laila B: det er ikke én dansepartner, det er et dansecrew, altså en gruppe! Kan uansett være kult med en nett, pen jente og resten gutter feks.

    20. Du er nydelig sophie! men ikke la restylanen gjør deg blind! har gått på samme smellen selv, vill bare minne deg på det. Når du tar formye restylane vill det ødelegge de nautrlige og fin trekkene dine i fjese, det som du var fornøyd me før! Grunnen er fordi lippene dine er lagt får å passe fjeset ditt! Restylane er superfint, men ikke overdriv, eller prøv heller en annen metode neste gang, jeg mener det! Jeg vedder på at du ville likt utseende ditt mye bedre om du hadde fjernet litt restylane:) Du glemmer ut hvordan du selv ser ut når du har formye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg