1. Hei!
      Jeg har fulgt med på bloggen din, og synes du er veldig flink og dyktig blogger!
      Men jeg savner litt den interiessen om dyreveldferd…. Og at du skriver om det:)
      Noen spørsmål:
      Hvorfor skrev du ikke noe om NOAHS´s kampansje om dyrepoliti og pelsoppdrett som var nylig og hvorfor var du ikke der?
      hvorfor spiser du sushi hvis du veggis?
      Savner du dyrene dine?

    2. Hei! Jeg vet ikke om du fikk dette spørsmålet da du var hos tv2 og chattet, men jeg lurer hvertfall på om du syns det er skummelt å være så personlig på bloggen noen ganger?

    3. Du har uttalt at du ønsker å studere markedsføring eller reklame! Kunne du tenkt deg å gå på BI? Hva tenker du om den skolen? Eller syns du at markedshøyskolen virker bedre?

    4. hvorfor vil du ikke svare på hvor mye du betalte for neseopperasjonen? jeg har så lyst å ta selv…

    5. har du noen gang opplevd å ”miste” dine bestevenner? eller at dere sklir fra hverandre mer og mer…

    6. Skal du ha noen flere tatoveringer?
      Elsker bloggen din, har lest den i flere år nå! du er fantastisk, stå på!

    7. Hvilket inntrykk har du av leserene dine?
      Alder, interesser, hvordan kommer de bort til deg, er de like deg eller ulike? Værste og beste leseropplevelse?

    8. Hei hvis du fikk velge å bo en plass i verdenen,hvor skulle det ha vert?
      Ps.kan du si hei til melina?❤️❤️

    9. Så gøy, bare så kjedelig at nettet mitt drar så dårlig så det bare hakker og jeg ikke får med meg noe. Men håper du snart kan lage en ny youtube film! Så forresten på bloggerne i sta, elsker den serien og jeg digger virkelig deg, du er så herlig og god person : )

    10. Hei. Elsker bloggen din! du er en utrolig flink skriver og du skriver om både viktige ting og uviktige ting, som gjør det utrolig spennende og følge deg og bloggen din igjennom det du skriver og igjennom bloggerne på tv2 bliss. Du virker som en utrolig jordnær jente med en god personlighet og robin burde være utrolig glad for å ha funnet en sånn jente som deg. selv om jeg ikke kjenner deg, så føler jeg at jeg “kjenner” deg til en hvis grad i forhold til hvordan vi lærer å kjenne deg igjennom bloggen og bloggerne.
      kan du si 3 positive ting om robin og han si 3 om deg? og en negativ ting om hverandre?

    11. Du har uttalt at du ønsker å studere markedsføring eller reklame! Kunne du tenkt deg å gå på BI? Hva tenker du om den skolen? Eller syns du at markedshøyskolen virker bedre?

    12. Hei! Elske bloggen din!
      Kor mye betalte du på ikea, på dem nyeste episoden i bloggerne?
      Elske deg, du e jævli fin

    13. Fine, gode Sophie – du er en sann inspirasjon, og jeg er så stolt over at du bruker “makten” du har til å opplyse folk om dyrevern og viktige saker!
      Hvilke dyrevernssaker er det du brenner for akkurat nå? Har du satt deg noe mer inn i det som skjer i Taiji i Japan og hvordan det ligger an der nede med delfinene? Har prøvd å følge med på saken, men har ikke hørt så mye mer…
      Stå på, du er god <3

    14. det er så jævlig mye reklame på livestream! Kan du ikke heller ha skikkelig spørsmålsrunde. Det blir jo brutt HELE tiden pga reklamen, og når reklamen er over er du midt i en annen setning:(

    15. Kommer du til å holde fast på dialekta di selv om du bor i Oslo? Og snakker du litt på svensk med Robin?

    16. Hei! jeg digger bloggen din har fulgt deg lenge. kan du hilse til meg? det hadde vært koselig. det er kult at noen fra nornorge har blitt så stor jeg er selv fra nord norge å jeg synes du er superkul! jeg lurte på om du har noen uvaner. Og om du å kjæresten din skal gifte dere snart?

    17. Jeg føler meg på en måte deprimert fordi jeg ser ikke meningen med livet, men gikk du bare til psykolog?

    18. – Hvordan får du gitt blod?
      – Kan du snakke litt om hvorfor du synes skinn er greit kontra pels? 🙂
      – Hva skjedde med stine mari?

    19. Har du noen gang opplevd at du har blitt kjent med noen som brukte deg bare pga bloggen? Du virker som en utrolig jordnær jente, og det må være slitsomt om du føler at du må “passe” på hvem du blir kjent med?

    20. Kan du fortelle mer om diagnosen din manisk depressiv? Er man det hele livet, eller er du ikke det nå lengre? Hva går det ut på?

    21. Vil bare si at du er en flott person! Kan ikke forstå nå folk kaller deg bimbo eller no for du virker som wi fantastik og jordnær jente!:* Loveu Sophie! Klem fra Kristiansand

    22. Hvordan ser du for deg livet ditt om 5 år? Altså, liksom ønsker du å ha barn om 5 år, gift osv.? 🙂
      Klem

    23. Hei, jeg er feminist, og jeg støtter 100% kvinner som fronter kroppen sin uansett hvordan de vil 🙂
      Feminisme handler også om at kvinner skal få gjøre hva de vil med sin egen kropp og liv på likestilling med menn, så ikke la deg påvirke av andre “feminister”
      er det noe du kan kjenne deg igjen i ?

    24. Du virker så jordnær og fantastisk! Du fronter miljø og dyrevern, det er veldig fint av deg.I den forbindelse lurer jeg på hvorfor du kjøper så ye klær fra billigkjeder, hvorfor kjøper du heller ikke dyre merkeklær som louis vuitton, gucci, hermes osv? Det er såå fint, og da hadde du kanskje blitt enda mer smakfull?

    25. Har du ikke sett Senkveld du var på enda? 😮 Jeg lurer på om du kan skrive noe om det, etter du har sett klippet? Jeg syns det var den beste TV opptredenen du har gjort, selv om du virka veldig nervøs og malplassert haha 😀

    26. Hei fine Sophie! 🙂
      Hvordan kan man best glede fremmede og/eller gjøre noe fint for noen som trenger det?
      Mia

    27. hhahha, jeg løp hjem når jeg så på insta at du hadde liveshow, da jeg gikk glipp av det sist gang 😛 kan du fortelle litt mer om da du ble veggis?

    28. Kan du ha litt kortere svar? Må legge meg snart og venter på at mitt spm kommer, samtidig vil jeg høre dine svar på dem andre spm

    29. I dag har jeg hatt en skikkelig dårlig dag, ikke fordi det har skjedd noe spesielt, men jeg har rett og slett bare følt meg lei meg, uten grunn.. Har du noen idé på hva som er “galt” med meg?

    30. er du opptatt av mote ?
      Favoritt asscesories? smykker, ringer, veske, skjerf osv
      favoritt merke på veske?

    31. Hei vakre sophie!! Husker du vi møttes på hove under ellie goulding?! MEN DU – hvordan går det med musikk bransjen? Nye låter på gang? Klem <3

    32. Hvis du hadde en angreknapp rett forran deg akkurat nå, og kunne brukt den på HVA du ville som har skjedd i livet ditt. kun EN ting.. Hva ville du brukt den på?

    33. Synes du ikke av og til at det er litt ubehagelig å tenke på at så mange tusen personer vet så mye om livet ditt?

    34. Hvordan er det når du røyker hasj i Amsterdam? Hvis du blir tatt for det når du kommer hjem, kan du bli straffet for det da?

    35. føler du at bloggerne blir veldig redigert og klippet til eller fremstiller de deg akkurat som du er? 🙂

    36. Når du har dårlige dager og dårlig selvtillit, kler du deg i enklere/safere antrekk? eller går du motsatt vei og prøver mer crazy greier for å føle deg anerledes eller ja

    37. Hei Sophie!
      Er litt nysgjerrig på om du vet om du kommer til å bo i Oslo resten av livet? Selv har jeg flyttet til oslo for noen år siden (Er 22 år) og har ikke peiling selv. (Så mange gode og dårlige egenskaper med å bo i Oslo. )

    38. Du er en helt super jente, digger deg!
      Hvor vil du helst dra i hele verden?
      Har du og Robin lik personlighet?

    39. du inspirerer meg rett å slett til å spise mer, etter du la ut det bilde av deg i bikini. Gikk litt opp for meg at du ikke alltid må ha ribbein og tarmer som synes, og faktisk se fantastisk ut.
      du er et godt forbilde!

    40. Hvor ofte har du og Robin sex?
      Hvorfor vil du være så åpen om sex, og alt rundt sex som BJ, slikking, forskjellige stillinger, når du har lesere ned til 11-13års alderen?

    41. Om du hadde vært 13 år, å blitt gravid, ka villa du ha gjort? Om du ha sagt d t foreldran din har du aldri fått sett faren t barnet igjen

    42. Kan du lage Berlin guide, fordi du nevnte du hadde planer om å dra dit? Skal på utveksling dit neste år

    43. Hei 🙂
      Du har tatovering på underarmen, skal ta tatovering der imorgen, er det veldig vondt? hehe, hilsen pingla

    44. Hva tenker du om hvordan homofile og lesbiske har det? Engasjerer du deg veldig på likestilling og at dem skal få lov til å gifte seg osv? Syntes du det er ubehagelig å være rundt lesbiske eller føler du det er greit? (er så mange som er så prippne sånn sett)

    45. Hei søtinger! dere kler hverandre, jeg har et spørsmål, hvor kjøper robin klærne sine?
      DIGGER STILEN 😀

    46. Kan du slutte å si at du er “små-feit” når du veier 43 kilo? ingen mener du er feit.
      Jeg er 174cm og veier 84 kg, syns du det er mye? Mye er muskler(tar 50kg i benk og 90 i knebøy osv)

    47. hva synes robin om det innlegget med at jenter ikkr bør gå på stranden om de veier over 50 kilo? var det han som skrev det?????

    48. DU ER VIRKELIG ET FORBILDE TIL MEG!!!! Kan du fortelle om den største flausen din? Både med og uten Robin?

    49. Om du og robin havnet på en øde øy, hvilke 3 ting tror du at Robin hadde tatt med seg, Sophie. Og hvilke 3 ting tror du Sophie hadde tatt med seg, Robin?

    50. Hva tenker du om hvordan homofile og lesbiske har det? Engasjerer du deg veldig på likestilling og at dem skal få lov til å gifte seg osv? Syntes du det er ubehagelig å være rundt lesbiske eller føler du det er greit? (er så mange som er så prippne sånn sett)…

    51. trenger råd: Jeg liker en gutt, og vi har klina på et par fester. Likevel har jeg veldig dårlig selvtillit og tørr ikke ta kontakt å prate til han face to face (når jeg er edru). Over sosiale medier går det supert, men føler det er litt småkleint når vi møtes. Føler alt jeg sier er dumt. Har virkelig lyst til at vi skal komme forbi dette småkleine stadiet vi er på nå. Veit ikke om han føler det er kleint, men regner med det siden han tar absolutt nada iniativ til en samtale face to face, men når det kommer til sosiale medier er det som sagt noe helt annet. Any advice, både fra deg og Robin?

    52. du sier du har manisk depressiv, som no idag bli kaldt biopolar lidelese. det er en psykisk sykdom som du ikke blir kvitt, men som du kan lære dæ t med å leve med i hverdagen. har diagnosen selv.

    53. Må bare si at du inspirerer meg så mye og jeg elsker deg. Du er seriøst forbildet mitt, og jeg er så stolt av å ha lest bloggen din i så mange år!
      Mange er skeptisk til å lese bloggen din og stempler deg som blond og dum bare pga av utseendet ditt. Jeg synes du ser nydelig ut og du er så modig! Du tør virkelig å si alt du mener om ting.
      Kan ikke få sagt nok hvor mye du inspirerer meg, og du skriver akkurat det jeg tenker inne i hodet mitt. Du er virkelig en av de som fortjener mer oppmerksomhet pga de FANTASTISKE meningene dine.
      Stå på sophie! Har et spørsmål også: uttaler du det for “såofy” eller “sofie” liksom?

    54. Hei Sophie! Du er et så stort forbilde for meg. Jeg beundrer deg så mye og synes det er bra at du er så ærlig som du er så tusen tusen takk for at du er deg selv. Takk for at du likte bildet mitt på Instagram og si tusen takk til Robin for at han også likte bildet mitt.
      Spørsmål: Hvor kjøper du som oftest klærne dine? Vet du om noen nettsider der de selger litt billige klær? <3

    55. Jeg har nettopp startet VG1 jeg bryr meg VELDIG om utseendet mitt og sminker meg osv. Sitter gjerne i timen å sminker meg foran webcammen (heheee kleint) å nå har jeg ryktet på meg å være hjernedød og bimbo og jeg er fryst ute av alle jentegjengene.. Kan du gi meg noen tips for å ”overleve”? Digger deg sykt btw!!!!!

    56. TAKK gud for at du gikk i mot Robin og sa at dere ikke skulle svare på analsexgreiene, noe privat må du vel ha. Hvordan er det forresten å se deg selv på Bloggerne sammen med Mathias?

    57. Hei jeg er driiiit stor fan av deg Sofie♥ Du er super pen og jeg liker at du aldri er redd for å være deg selv du sier alltid det du mmener♥ Kan du gi et tips til hvordan man kan være seg selv uten å prøve å være noen andre? PS. Kan dere si Hei Hedda?

    58. Jeg har nettopp startet VG1 jeg bryr meg VELDIG om utseendet mitt og sminker meg osv. Sitter gjerne i timen å sminker meg foran webcammen (heheee kleint) å nå har jeg ryktet på meg å være hjernedød og bimbo og jeg er fryst ute av alle jentegjengene.. Kan du gi meg noen tips for å ”overleve”? Digger deg sykt btw!!!!! :):)

    59. Er dere trygg på at dere har kjøpt en leilighet sammen? At dere er veldig sikre på at dere skal bo der lenge?❤️❤️

    60. fikk ikke med meg om du svarte på ”Jeg har nettopp startet VG1 jeg bryr meg VELDIG om utseendet mitt og sminker meg osv. Sitter gjerne i timen å sminker meg foran webcammen (heheee kleint) å nå har jeg ryktet på meg å være hjernedød og bimbo og jeg er fryst ute av alle jentegjengene.. Kan du gi meg noen tips for å ”overleve”? Digger deg sykt btw!!!!!” pga den JÆVLA reklamen, hahahaha )):

    61. hei Sofie, mamma her! Ikke vær for pervers på live show nå, vi sitter her i soffan med pappa og ser på. klemm fra mamma og pappa fra harstad:)

    62. DU burde besøke Narvik, og komme og spise på sushi point, så skal du få rabatt hos meg (er servitør der)
      høres bra ut? 😀

    63. Bestevennen min ble ilag med typen hun vet jeg liker, man føler seg jævli uvell da.. ka meine dåkker æ kan gjøre? :/

    64. Det er utrolig mange reklamer på liveshowet ditt! så du detter ut i et halvt minutt midt i det du sier hvert 3 minuett eller noe

    65. HVEM ER DEN SJUKESTE PERSONEN DU KJENNER? (BEGRUNN HVORFOR)
      HAR DU NOEN GANG TATT MDMA?
      HVOR MANGE JENTER HAR DU HATT SEX MED ROBIN? OVER 100?
      DU MINNER MEG LITT OM L.A GIGGOLO

    66. trenger råd!! jeg og kjæresten har vært sammen i 6 mnd nå, og igår fant jeg ut at dagen før vi offisielt ble sammen så hadde han skrevet til masse jenter at han ville knulle osv.. er det feil å være sur? hva gjør jeg?

    67. Hei! Jeg trenger råd! Er det lov å holde på med 2 samtidelig og ha sex med begge? Men holde det skult for de?

    68. åå, dere ser så søte ut sammen!! <3
      hva synes du om at folk kaller andre lyse jenter med blondt hår for albino?

    69. Jeg trenger råd! Jeg liker en som har dame.. Hva som er riktig og hva som er feil å gjøre? Er det lov å si det når jeg vet at det kan bli noe? Føler meg fæl men samtidig er det verdt det hvis det blir gjort på riktig måte :/ hjelp!

    70. Om du skal ha livesending igjen, kan du finne en annen plass å sende fra? Er så lei av reklamen som avbryter mens du snakker 🙁

    71. TROR DU HELT ÆRLIG ROBIN HAR VÆRT 100% TROFAST MOT DEG?
      TROR DU SOPHIE HAR VÆRT 100% TROFAST MOT DEG?

    72. har du vært hos foreldrene til Robin? Hva var inntrykket de fikk av deg? 🙂
      PS: digger bloggen din! Du er så flink

    73. Favoritt sexlyd?
      Og hvilken sexstilling pleier dere og bruke, hvilken foretrekker du?
      Hva er din Sophie og din Robin?
      Kan dere demonstrere?

    74. Kan du følge mæ på insta? det hadde betydd så mye om du følgte meg på insta <3<3
      @sandraoppedal
      Du e awesome!! ❤️

    75. jeg har skrivet mail før, jeg leser deg helt fra ungarn 😀
      kom å besøk meg 😀 Ungarn er også kjempe billig på alt fra mat, shopping, alkohol, restauranter. Dere kunne shoppet såå mye, til en billig pris og quality klær, det er billigere en england!

    76. har dere kommet til det stadiet der hvor dere kan tisse foran hverandre og prompe og rape?
      er det bare robin som gjør slike ting

    77. Hva synes Robin om andre kjente norske, kvinnelige toppbloggere som Fortballfrue, Annais, Eirin Kristiansen og Andrea Badendyck?

    78. Robin- har du møtt foreldrene til sophie ? Fikk de godt inntrykk ? 🙂
      Sophie- hva er din naturlie farge på håret ?
      Du er så fin! Og d er Robin også! 🙂 digger dere!

    79. Jeg lurer på om dere kan si Hei maja for jeg filmer og ville gjerne hatt det på film for jeg elsker dere 😻😘❤️🎀

    80. -Hva hadde du gjort hvis du hadde funnet ut om Robin har vært utro mot deg?
      -Hvis en jente hadde sakt til deg at hun har vært med Robin, mens han har vært sammen med deg, hadde du da blitt sint på den jenta eller Robin?
      Mange ville blitt sint på den jenta, istedet for å faktisk bli sint på kjæresten sin som har vært utro. Hva ville du gjort?

    81. Har du vært i ei bilulykke før siden du syns det kjentes ut som å ha vært i en etter du oppererte puppene? Hvor har du kjøpt gullkjolen som du har på deg i et bilde på bloggerne ? 🙂

    82. Jeg er i et forhold med ei jente (er jente selv) hun er VELDIG kontrollerende hun tar telefonen min å leser alt der, hver gang jeg får melding ser hun på den først og hvis jeg skal til noen venninner MÅ hun være med, og hvis jeg f.eks dusjer å ikke får svart klikker henne noe sykt? Er dette normalt?? Hvor går grensene?? Hvordan er ting for dere?:)

    83. Har ligget med eksen min et par ganger å ble slutt for nesten et år sia. Men je vil ha han tilbake men trur bare han vil liggi med meg men jeg vil ha han men vi prater skjelddn og han er så care på chatten. What 2 do

    84. KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!
      KAN DERE KYSSE!!!!

    85. kom reklame når dere svarte på dette, kunne dere gjort det igjen? :/ aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre
      trenger råd!! jeg og kjæresten har vært sammen i 6 mnd nå, og igår fant jeg ut at dagen før vi offisielt ble sammen så hadde han skrevet til masse jenter at han ville knulle osv.. er det feil å være sur? hva gjør jeg?

    86. Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?Går du uten sminke foran Robin ?

    87. Trenger råd! Har kjæreste men i helgen hadde jeg sex med Søskenbarnet mitt? Skal jeg si noe eller holde det hemmelig? Vi var fulle

    88. Hva hadde du gjort hvis du hadde funnet ut om Robin har vært utro mot deg?
      -Hvis en jente hadde sakt til deg at hun har vært med Robin, mens han har vært sammen med deg, hadde du da blitt sint på den jenta eller Robin?
      Mange ville blitt sint på den jenta, istedet for å faktisk bli sint på kjæresten sin som har vært utro. Hva ville du gjort?

    89. ????!!!!HAR DU ALDRI TENKT TANKEN OM AT ROBIN KANSKJE BARE ER PR-KÅT OG BRUKER DEG FOR Å KOMME I RAMPELYSET SELV?????!!!!!!

    90. Trenger råd. Jeg skal til Amsterdam i April og lurer på om du kan bli straffet om du blir testet i Norge, men har røyket hasj i Amsterdam der det er lovlig?

    91. Trenger råd. Jeg skal til Amsterdam i April og lurer på om du kan bli straffet om du blir testet i Norge, men har røyket hasj i Amsterdam der det er lovlig?:)

    92. Trenger RÅD!
      Hvordan skal jeg kunne gjøre d slutt med kjæresten min, når vi har vært i lag i 2 år og noen måneder! Jeg får d ikke til! Hjelp! 🙁 er så lei meg

    93. Du har tidligere skrevet om selvskading. Kan du fortelle litt mer om dette? Når var første gang du gjor det, hvor ille er det verste du har gjort, hva fikk deg til å slutte med det osv? Å har du noen arr?

    94. Trenger råd. Jeg skal til Amsterdam i April og lurer på om du kan bli straffet om du blir testet i Norge, men har røyket hasj i Amsterdam der det er lovlig?:);)

    95. Hei, dere er så søte! Jeg og kjæresten min har vært sammen ett år nå, og finner ikke på så mye sammen lengre annet enn å være hjemme og se på film osv, har du noen råd på noe vi kunne gjort? Hva liker dere å gjøre i lag?

    96. Trenger råd. Jeg skal til Amsterdam i April og lurer på om du kan bli straffet om du blir testet i Norge, men har røyket hasj i Amsterdam der det er lovlig?:);) SVAR DAAAA

    97. Hallo det her ble et dritkjedelig liveshow.. Du gir råd til andre, og snakke om dæ og Robin. Hadde vært mye bedre om du kunne svart på spm om dæ sjøl, og hatt et mer personlig show.. Mi personlige meining..

    98. Var kjempegøy å lese svarene dine fra tv2. Og med skriftlig innlegg, det LIKER jeg så godt! Du skjønner, jeg er døv så jeg kan ikke høre hva du sier på lifestream. Så det var kjempekjekt å lese fra tv2! Jeg får liksom lykke når jeg får sett hva du skriver! Skulle ønske jeg er hørende, for da kan jeg høre hva du sier <3 men men, sånn er det bare! 🙂 du er herlig, og at du tenker på andre er kjempefint! Bare gi beskjed om tv2 sier at det er teksting på bloggerne på sumo, så betaler jeg gladelig for det! <3
      Som du skjønner, tv2 og NRK er flinke til å tekste, men da må man trykke på teksttv for å få det til. NRK er nokså flink med teksting på Internett, men ikke tv2 på sumo. Og heller ikke TV3 play. Det føles som om de gir "faen" i en hel gruppe som ikke hører eller hører dårlig. Det er nesten en million som hører dårlig snart. (700.000 som føler seg uteblitt). Årsaken skyldes stor eldrebølge, sykdommer relatert til hørsel, og ungdommer som ikke tar hensyn til støy.
      Ungdommer her til dagen MÅ skjerpe seg og ta hensyn til hørselen ved å skru ned litt musikk, og passe på ørepropp når de skal på konsert og så videre. Klem! Er jo kjempekjipt å høre veldig dårlig bare fordi man ikke gidder å ta enkle forhåndsregler!
      Søsteren min begynner å høre litt dårligere, så jeg sa at hun burde vært flinkere til å ta vare på hørselen.
      Dere har ikke superhørsel som tåler alt, den trenger behov og hvile! 🙂
      Klem! Lov meg at du passer godt på din hørsel!

    99. HAHA DIGGET SVARET JEG FIKK FRA DE LESBISKE VENNINNENE DINE!! Takk for alt av råd og hjelp, digger når dere hjelper osv :))

    100. TRENGER RÅÅÅÅD
      Jeg skal til Amsterdam i April og lurer på om du kan bli straffet om du blir testet i Norge, men har røyket hasj i Amsterdam der det er lovlig?:);)

    101. du sier du er vegetarianer, men du inntar jo omega3 tabeletter? spiser du fisk nå da? pescetelianer?
      hvorfor ikke veganer?

    102. VÄR SÅ SNILL Å SVAR.. MANGE SOM LURER!!!
      Har du aldri tenkt tanken om at Robin bruker deg som et pr-stunt for å komme i rampelyset?

    103. FORTELL OM FORHOLDET DERES TIL HASJ/WEED
      FORTELL OM FORHOLDET DERES TIL HASJ/WEED
      FORTELL OM FORHOLDET DERES TIL HASJ/WEED
      FORTELL OM FORHOLDET DERES TIL HASJ/WEED
      FORTELL OM FORHOLDET DERES TIL HASJ/WEED
      FORTELL OM FORHOLDET DERES TIL HASJ/WEED
      FORTELL OM FORHOLDET DERES TIL HASJ/WEED

    104. robin: Hva er det som gjorde at du falt for Sophie Elise?
      Har dere noen spesielle husregler?
      Hva kunne dere aldri ha tilgit hverandre for?

    105. Når du kjøper så fine ting til robin, hvorfor kjøper du ikke mer luksusvarer selv? Tror du hadde kledd det. mener både vesker, klær og tilbehør! Fks louis vuitton, hermes, gucci osv?

    106. RÅD!!!!!!!!!!!!!!
      Exen min ringer meg neSten hver helg nå når han er ute å drikker
      og sier at han savner meg osv… han har hatt sex med venninne av meg…., når vi gjor det slutt ble vi enige siden vi ikke fikk tid til hverandre
      men jeg kjenner at jeg fortsatt savner han…. Burde jeg “tilgi” han for å ha pult vennina mi? Vi var ikke sammen når det skjedde

    107. FORTELL OM FORHOLDET DERES TIL HASJ/WEED
      FORTELL OM FORHOLDET DERES TIL HASJ/WEED
      FORTELL OM FORHOLDET DERES TIL HASJ/WEED
      FORTELL OM FORHOLDET DERES TIL HASJ/WEED
      FORTELL OM FORHOLDET DERES TIL HASJ/WEED

    108. kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?

    109. TRENGER RÅÅÅÅD:)
      Jeg skal til Amsterdam i April og lurer på om du kan bli straffet om du blir testet i Norge, men har røyket hasj i Amsterdam der det er lovlig?:);)

    110. Heisann!
      Jeg skal til en konsultasjonstime om brystforstørring snart, og lurer på dine meninger rundt brystforstørring. Eller hvordan sytes du det var å gå gjennom den prosessen? selv lønsker jeg brystforstørrring pga selvfølelsen, da jeg ikke føler meg bekvem med de jeg har. Nå vil ikke jeg ha de største heller da, bare litt større og litt mer form.
      Og hva syntes Robin, litt greit å høre hva en gutt syntes også(:

    111. Elsker dere 🎀 Kan dere plis si Hei maja før dere avslutter🎀😻 Du er knall fin Sophie , misunner deg Btw🎀

    112. Et kyss med noen andre synes du er ok? Men altså, sex??? Det er helt sykt at et forhold fungerer over lengre tid hvis sex med noen andre er greit.

    113. kan du gi noen råd om hvordan å komme seg litt vekk fra den depresjon følelsen, sånn at livet gir ingen mening

    114. Har du oppvaskmaskin i leiligheta?
      Kan dere prøve å si den trønderske setningen: “Hanjhonj i banj”
      På bokmål betyr det Hanhund i bånd

    115. når flyttet robin til norge og hvorfor?
      savner du å bo i sverige? er du helt svensk eller halv norsk og svensk?

    116. æ hold på me en gutt,men før høre av venner at han pule me andre men han sir at det ikke har skjedd og han er veldig ærlig med meg om sykt mange ting, men disse vennene er folk jeg også stoler på, men de vil ikke si hvor de har hørt det fra. er det greit at æ stole på han æ hold på me, eller høres det domt ut at æ ikke stole på vennan mine? 🙁 <3

    117. æ hold på me en gutt,men før høre av venner at han pule me andre men han sir at det ikke har skjedd og han er veldig ærlig med meg om sykt mange ting, men disse vennene er folk jeg også stoler på, men de vil ikke si hvor de har hørt det fra. er det greit at æ stole på han æ hold på me, eller høres det domt ut at æ ikke stole på vennan mine? 🙁 <3

    118. kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?
      kan du fikse dine lesere gratis sumo, den 14 dagers har gått ut?

    119. rOBIN: Kunne du ha betalt for at Sophie elise tok kurs for mat laging så hun kunne lage mat hjemme? eller vil du heller at dere skulle spist ute?

    120. Er du virkelig så godtroende at du tror at Robin ikke har hatt sex med en annen jente iløpet av den tiden dere ble sammen? Det kan flere ti-talls mennesker forsikre deg om, haha.

    121. Har du et sminkebudsjett/regnskap? Vet du cirka hvor mye du bruker på sminke i året/hvor mye sminken du blir sponset med er verdt?

    122. Er du virkelig så godtroende at du tror at Robin ikke har hatt sex med en annen jente iløpet av den tiden dere ble sammen? Det kan flere ti-talls mennesker forsikre deg om, haha.

    123. Anonym: Lurer VELDIG på hvem disse ti-talls menneskene er, og hvorfor ingen av disse tør å si noe med navn eller detaljer? Jo, fordi det ikke er sant.

    124. Trenger råd! Har kjæreste men i helgen hadde jeg sex med Søskenbarnet mitt? Skal jeg si noe eller holde det hemmelig? Vi var fulle

    125. kan du si i fra litt tidligere neste gang.. 🙁 fikk ikke med enten denne eller sist gang du hadde 🙁 <3

    126. Hun er jo såklart “små-feit” når hun veier over 50 kg og IKKE 43 kg. Spesielt når hun bare er 155 cm lav. Det er ikke frekt, og jeg syns det er rart du prøver å “hide” det som du skulle vært småflau av vekten din men ikke kroppen din.
      Hun kan umulig være en tier med tanke på hvor mye hun har fikset på seg selv. Det samme gjelder med utroskap, virker usannsynlig at hun ikke pulte en annen gutt mens hun var sammen med eksen, særlig når hun møtte sin nåværende kjæreste i januar og de slo opp i i sommer, men bare kort tid etter så ble hun sammen med han. Virker jo “veldig” logisk. Og folk som synes det er helt greit med guttevenner og flørting, jaeh man ser hvordan dine forhold har endt og startet på noen andre med en gang lissom. Det er logisk tankegang, men jenter og gutter kan gjøre hva de vil.
      Og veldig rart du KUN valgte å svare tilbake det med at Robin hadde ligget med andre, om det forsåvidt ikke er fakta da og prøver bare å forsvare og lage unnskyldninger til deg selv og andre for å føle deg bedre.

    127. Ville bare si at jeg syntes den nye headeren din var utrolig fin! Har ikke vært innpå bloggen din, eller noen andre blogger for den saks skyld, på en stund og så den først nå! Var nydelig. 🙂

    128. Neste gang du skal ha livestream, tror du at du kunne i tillegg til å ha pcen der kanskje hatt kameraet ditt i bakgrunnen også og filmet og lagt ut på youtube sånn at de som har gått glipp av livestreamen kunne sett de senere? 🙂

    129. Noen av dere som kommenterte litt ovenfor, og spurte Sophie om hvorfor hun ikke kjøper mye luksusvarer. Er dere tåpelig? En merkeveske til 10.000 kr er bare BORTKASTET! For de pengene ville jeg brukt på reise heller. Må man gå med Louis vuitton veske, Michael kors osv for at det er “godtatt”? Og disse er av skinn, så det er jo dyreplageri i tillegg. Vi burde skjerpe oss og kjøpe NØDVENDIGE ting. I dagens samfunn må man ha alt, og spesielt det nye og det som er “in” for tiden. Har dere ikke reflektert over at dere faktisk ikke trenger enkelte ting? Må man virkelig ha Michael kors veska? Really?
      Må si jeg er en av dem som driter langt i om veska er Michael kors etc. Jeg bryr meg ikke, rett og slett. Jeg vil heller slenge meg på en av dem som er i mot økt forbruk. Er det så vanskelig å slutte og shoppe mye unødvendig? Har du nok klær, slutt å shoppe til sokkene dine er hullete. Da har du lov å kjøpe nye sokker. Folkene, dere burde reflektere over hva og hvor mye dere kjøper.
      Sophie, kan du ikke komme med et innlegg om at folk bør tenke over hva de kjøper? Være mer kritisk til hva man kjøper ting, og begrense shoppingen. Dele ting inn i “nødvendig” og ikke “nødvendig”. Jeg regner med at du har lest luksusfellen på vg i dag? At folk kjøper ting utover evne?
      En ting jeg digger med Sophie er at hun er bevisst på hva hun viser ting. Jeg har sluttet å lese andre blogger fordi de har kjøpt mye og vist fram ting. Det ville jeg ikke være en del av. Så stå på, Sophie! Du er fornuftig!

    130. Er du seriøs?! Gikk glipp av det igjen. Kan du ikke heller filme det og legge det ut på youtube så de som ikke rekker å se det kan se det senere? Blir så irritert

    131. ja no fikk jo alle det meg seg. not. trur du alle sitter med din blogg åpen heile tida?? eg er inne enten 1 gang om dagen eller annenhver dag. hadde jo vert greit med ein forvarsel då. e det mye lufting i topplokket, skjønne du ikkje koss alle kan få sett det. ikkje vanskelig. skriv dato, og KLOKKESLETT ca tre dagar fø. då får di fleste det med seg.
      Kan du ikkje bare legge det ut etterpå då, eller er det ikkje mulig å lagre????

    132. Kjære Sophie!
      For din egen del og ditt eget rykte; få opp øynene. Robin er ikke trofast mot deg. Dette har jeg selv vært vitne til, og det er det vist flere som har. Å nei, dette er ikke noe jeg sier for å ødelegge for deg, for jeg unner deg virkelig alt godt. Jeg har alltid hatt det intrykket av deg, at du er en smart jente med gode verdier. Men hvis du nå mener at det er ok med andre sexpartnere i et forhold, virker du som et svakt menneske som nekter å face’e sannheten. Jeg hadde ikke sakt dette til deg hvis jeg ikke hadde ønsket deg alt godt. Jeg vet bare selv at jeg hadde satt pris på at noen hadde sakt ifra til meg hvis typen min hadde vært utro. Ha en fin dag 🙂

    133. likte det nye bilde bedre enn det andre du hadde hvor du sto i under tøy. sellom du er like kul på begge bilden men det bilde du har nå er mye bedre for deg.

    134. HJelp meg
      Hei, jeg har en forferdelig streng mor, skulle nesten trodd hun var barn av hitler. Får ikke lov til en jævla dritt: får ikke lov å overnatte fordi jeg var 40 min for sen hjem, og det var helg. Hun skjønner ikke at jeg er 16 år og faktisk har et liv. Jeg har innetid kl 10 i helger og halv 10 i ukedager. Jeg kan ikke sove over hos noen venniner, bare hjemme. Jeg kan ikke være hos gutter, kan ikke drikke, reise eller noen ting. Hun mener at jeg er får ung og dum. Når jeg prøver og forklare henne ting eller spørre om noe så avviser henne meg. Eneste hun sier er at, livet smiler om du smiler til livet. Så klager hun på meg om alt heletiden. Faren min bor i Bergen, men han forstår meg og det går ann å snakke til han. Etter den siste tiden har det blitt verre og verre. Nå har jeg mest lyst til og rømme eller kontakte barnevern får og få hjelp. Har dere noen tips? hva burde jeg gjøre?

    135. ÅÅÅ, DU MÅ VIRKELIG SI IFRA I INNLEGGET FØR AT DU SKAL HA LIVESTREAM! fikk det ikke med meg, fordi du bare helt random posta det! :((

    136. Kan du si ifra når du skal ha livestream? sykt kjipt å komme inn også har det vært uten forvarsel. Ellers kan du ta det opp og legge det ut.

    137. Det er litt rart at å tenke på at jeg kun kommenterer innleggene dine i ny og ne når jeg har lest bloggen din i flere år nå.. Skal bli flinkere til det i fremtiden, jeg syns at du fortjener at vi som du bruker flere timer på å underholde hver dag skal ta oss tid til å vise vår takknemlighet til deg. Ble kanskje en litt dårlig formulert setning, og kanskje en litt random kommentar, men men. Uansett så gleder jeg meg allerede masse til neste liveshow, fikk kun med meg litt av det første du hadde, så håper virkelig at du gir beskjed i forkant neste gang! 🙂
      Du skal også vite at jeg har sett opp til deg siden så lenge jeg kan huske og jeg er sikker på at jeg ikke kunne hatt et bedre forbilde enn deg, tror ikke jeg hadde vært den jeg er i dag om det ikke hadde vært for deg. Du er sterk på mange måter, og jeg blir virkelig inspirert av deg som person. Tusen takk for at du for mange år siden bestemte deg for å lage en blogg og tusen takk for at det fins en person som deg!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg