marokkotrøbbel og bloggerne ikveld

Hei! Jeg har det helt supert i Marokko, men ikke overasskende er internettnivået her latterlig dårlig og jeg sliter veldig med å få blogget slik som jeg ønsker. . Akkurat nå sitter jeg på en liten cafe, jeg må bare si at mennene her til tider kan være veldig slitsomme så jeg prøver å kjappe meg så mye jeg kan – med et internett som faller inn og ut hele tiden. Dette innlegget har tatt 50 minutter, hjemme ville jeg ha brukt kanskje 5. Men, jeg skal ikke klage! Det er enda herlige temperaturer, folkene er enda fine og flotte, og jeg savner ikke hjemme like mye som jeg pleier å gjøre på reiser. Før hadde jeg alltid litt panikk når jeg skulle reise bort, uansett hvor mye jeg ville, men nå følers det bare beahgelig og godt på en annen måte enn før. 


Uansett, ikveld sendes jo tredje episode av “bloggerne” der hjemme i norge! Desverre får jeg ikke sett den, så da blir det dobbelepisode på meg neste uke – det er en fordel ved å ha tv2 sumo! Jeg vet at det vises en del klipp fra da jeg var i afrika tidligere i år, og som vanlig klarer jeg så klart å lire av meg noen rare sitater i løpet av sendingen, haha.. Men det var en helt perfekt tur for meg, og jeg håper også det kommer fram i løpet av episoden. Merkelig med KRITIKK for at man har en photoshoot i afrika, haha. Jeg trodde jo ikke jeg skulle redde verdenen, men jeg duger jo tydeligvis ikke til annet enn å se dum og deilig ut, eller? 

Om dere vil, må dere gjerne fortelle meg litt om hva som skjer i episoden og oppdatere meg underveis siden jeg ikke får sett selv! Jeg er jo likevel veldig spent skal dere vite 🙂 Bilder og alt fra surfeskolen kommer etterhvert, om jeg skulle ha lagt ut flere bilder nå, måtte jeg ha vært på denne cafeen til imorgen…

74 kommentarer
    1. Åhh, så utrolig fin og nydelig du var på det bildet! Hverken for mye eller for lite, helt utrolig flott!

    2. Du er kjempe flink! Bra engelsk, så flink til å svare for deg også 🙂 Følg meg på instagram og se bilde av oss sammen fra Halloween, andyylindberg
      <3<3 Du er så søt

    3. Vi er menneskelige. Du er ei søt snuppe uansett hva du lirer av deg og ikke, synes jeg iallefall. For for meg er du merkelig nok ei venninne:)

    4. Syntes du var kjempe fin i denne episoden, du var så søt med det blå håret også var det gøy å se deg på photoshoot ! 🙂 Jeg syntes det du gjorde der nede var en flott ting, selv om du ikke “reddet verden”, men det er det jo ingen som har forventet heller? Det du gjorde var en fin ting, og jeg syntes det var fint å se deg sammen med de søte barna der nede 🙂

    5. Trodde ikke det fantes en kjedeligere person enn VOE. Men herregud. Sovner jo hver gang eirin er på skjermen. Hva i alle dager har hun å bidra med i programmet?
      Du snakker veldig bra engelsk btw

    6. Du er så fin! Får virkelig aldri sagt hvor pen du er med ord, men jeg misunner deg myye. Skulle gjerne sett ut som deg, da hadde jeg vært mer en fornøyd med kroppen og utseende mitt!
      Kos dere masse i Marokko! 🙂

    7. Jeg døde litt av hvordan VG valgte å fremstille din photoshut i Afrika på. Virkelig? At voksne mennesker ikke vet bedre. Ble mektig irritert og frustrert, men jeg er garantert ikke den eneste. Men igjen – VG er vel mest kjent for å vri på saker slik at de faktisk skal få noen views på artiklene sine. De burde ansette en ny “overskrifts-ansvarlig” ASAP!! En som faktisk har litt i hodet.
      Stå på du, Sophie 🙂 Og kos deg videre i Marokko!

    8. Hvis du ikke skjønner hvorfor reportasjen fra Afrika var litt usmakelig, så sier det mer om deg egentlig.
      Ana: De vil jo ha ulike typer, og det er sikkert mange som identifiserer seg med Eirin. Også fungerer hun jo som en motsetning til sophie. Eirin er så normal og ordentlig, så ved siden av ser sophie enda galere ut.

    9. wow, du ser jo helt annerledes ut live enn du gjør på bilder :O ganske sykt hva photoshop gjør egentlig, du ser jo helt merkelig ut i profil, som en and eller noe rart… du har fiksa så mye på deg at du har gjort deg til en 30-åring? hvertfall det det ser ut som…

    10. Utrolig bra episode idag! Jeg syns du gjorde en bra jobb i afrika, men disse episodene er altfor korte 🙁

    11. Jeg vet ikke hvor mye du får vært innom bloggen og lest kommentarene pga internettet men vi fikk se deg og Mathias der nede og du pratet om at det var litt ustabilt til tider men at han fikk deg til og slappe av så bra at dere var der nede og fikk litt tid sammen
      Åsså var det så rart og se deg med blått hår, jeg hadde jo helt glemt at du en gang hadde det Hehe Åsså så vi fotoshoten, at du likte og ta på håret til di der nede og at du forklarte til han engelske mannen hva du likte med og få oppleve en sån tur, neste episode blir det at deg og moren din snakker sammen om hva dere skal gjøre hvis deg og Mathias krangler når dere flytter sammen og at du ikke liker ikea, men heregud du ser veldig sliten ut med Mathias du blir bare mer og mer sliten iettersom hver episode kommer :/ gull verdt til din nye kjæreste som får deg til og smile og er et team med deg <3

    12. bloggerne er meningsløst når episodene er så korte at det ikke skjer mer enn i de små klippa de viser på forhånd………………………………….
      gidder rett og slett ikke å følge med på det mer….

    13. Hei!
      Jeg lurte på om du kunne ha et lite innlegg om tape extensions?
      Hvordan man vasker det skikkelig, og rett og slett vedlikeholder det. For jeg har det, men mine taper bare “krøller” seg i endene, og lurer på hva jeg kan ha gjort galt?

    14. Var det ingen som kunne fortelle deg hvordan mange gutter/menn er i muslimske land? Første gang jeg var i et muslimsk land sverget jeg at det skulle være siste gang. De var ufyselig frekke, selv om jeg kledde meg i langermet og fotsid kjole hver gang jeg gikk ut. Ekle møkkamenn.

    15. Herregud, jeg gidder virkelig ikke betale 129kr i mnd for de små drittklippene som vises på TV. de bruker 2 minutter på å vise oss hva som har skjedd tidligere (som også er ting man allerede har sett på traileren som du la ut her, så er drittlei av å se det samme hele tiden), så er det bittesmå klipp av kjedelige ting i ca 16 minutter, og så viser de hva som skal skje i neste episode (som IGJEN er de samme klippene som var i den korte traileren, som ser superdramatisk ut, men som egentlig ikke er det, spesielt det at de viser at du griner på bussen vises hele tiden på starten, og som virket som om noe forferdelig hadde skjedd, men så hadde det ikke det…) så om det er alt som skjer, så ser det ut til at denne sesongen taper seg sykt. De burde rett og slett bare lage episodene lengre, for å se knappe 5 minutter av deg i uka, gidder jeg ikke betale så mye for når jeg er fattig student.

    16. Det bildet der var virkelig fint av deg 🙂 og veldig bra at du stiller opp og samler inn penger til de fattige! respekt for det 🙂

    17. Du er nydelig!
      Var inne på TCMN sin blogg, hun er veldig slank.Sammenliget med henne er du svær. Men du er helt perfekt!

    18. ^Ikke for å være frekk, men syns ingen av de ser noen tynne ut. Begge har et “normalvektig”-kropp, selv om tcmn sine pupper er for store for sin kropp da. Og dermed gir det en illusjon på at hun ser slankere ut enn det hun egentlig er.

    19. Syns måten Bloggerne er redigert sammen fungerer dårlig, uheldigvis.. skulle aller helst sett at det bare handlet om deg og Marna, dere er 2 bloggere på veldig forskjellige steder i livet.. Elin er en HELT ordinær ung jente og Suzanne lever jo ikke noe tv-liv.
      Slik det er nå blir episodene bare alt for korte

    20. Er ganske enig i det flere sier i kommentarfeltet her. Bloggerne er filmet og klippet på en ganske rar måte, som gjør at det ser superspennende ut på trailerne, og når man ser hele episoden så skjer det liksom ingenting. Det er rett og slett for liten tid til å få meg seg en eneste handling og det blir bare kjedelig. Jeg gidder hvertfall ikke å betale for å sitte å se på noe meningsløst som man ikke får noe utbytte av. Med tanke på at dere sikkert har filmet i over 100 timer tilsammen så får man se veldig lite interessante ting og bare masse kjedelig vås i stede. Jeg blir også utrolig irritert på at de bruker 2-3 minutter på å vise klipp fra tidligere episoder som man allerede har sett.
      En annen ting jeg bare må kommentere er at jeg nesten blir skremt over hvor annerledes du ser ut på film enn på bilder. Du har jo helt sinnssykt ujevn og skitten hud. Jeg vet ikke om det kommer av ujevn selvbruning, kviser og uren hud eller begge deler blandet. I tillegg er jo øyevippene dine helt skeive og du har poser under øynene som strekker helt ned til kinnene dine. Kroppen din og utseende ditt ellers er ganske fint, men jeg helt sjokkert over ansiktet ditt. Håper ikke du tolker denne kommentaren som negativ kritikk, men det er faktisk bare realiteten.

    21. Det bildet som du har som forssidebilde nå er SÅ mye finere enn det du hadde før…:D da får ikke de som går innpå bloggen din feil førsteinntrykk..;P tommel opp:)

    22. Synes du er såå nydelig gjennom tv-skjermen. Hvordan i helvete noen klarer å henge seg opp i huden og sminken din er for meg uforståelig. Skulle likt og sett dere vise dere på tv;) Stå på, Sophie! Klem til deg

    23. Lenge siden jeg har kommentert nå, men hadde lyst til det når jeg først satt her. Har fulgt med på topplista på blogg.no en stund, og gikk på nytt innom de “gamle” bloggene idag (tcmn, tuvaw, emilienereng, andreabadendyck osvosv). Det er en grunn til at det er deg jeg har blitt hos, og at det er din blogg jeg leser nesten hver dag! Du har kommet så ufattelig mye lenger enn alle de andre, og jeg merker at du virkelig legger ned arbeid på bloggen din. Veldig ofte kommer det innlegg på de andre bloggene om at de mangler motivasjon, og må slutte å blogge for å få den tilbake. Du har alltid vært her, og selv om det har vært tøffe tider har du aldri sviktet leserne dine på noen måte (synes hvertfall ikke jeg). Anre bloggere setter selvsagt pris på leserne sine, men ikke på langt nær så mye som det du gjør! Kanskje derfor du har så trofaste følgere også?
      I tillegg er du så søt, og ikke minst utroolig flink til å svare for deg og snakke. Du har dine egne meninger, men er god til å se saker fra forskjellige vinkler og formidle det på en veldig presis måte! Derfor kommer jeg til å følge deg i lang tid fremover, for du er ei jente det virkelig er verdt å satse på!! 🙂

    24. Du ser så annerledes ut på bildene enn i virkeligheten.. og bloggerne er shit. ser heller på noe lærerikt fremfor å se deg sitte å sutre over bittesmå drittproblemer. det er flaut og fordummende

    25. Anonym: Ja, det synes jeg også er veldig rart. Ikke min feil at jeg har hatt problemer med huden, og synes det er bare bra at det finnes noen slike på tv også 🙂

    26. Hei! Jeg bare lurer litt på det du sa på bloggerne for du sa at du ville bruke stemmen din til å hjelpe eller gjøre en forskjell, men du bruker jo kun kroppen ved å ta de bildene..

    27. du må jo være helt blåst uansett hvor mye du innbiller deg at du er så smart. er på grensen til komisk å se noen ha så utrolig lite selvinnsikt.

    28. Når det gikk rykter om at hun holdt på med en svensk blogger på Hove festivalen i år mens hun var sammen med Mathias, vet noen om dette var Robin? Siden hun rett etter festivalen ble sammen med nettopp en svensk blogger?

    29. Bloggen din dreier seg om kun en ting. Lettkledde og utfordrende bimbobilder av deg selv. Greit nok det, men på tide å innse det selv snart kanskje..

    30. Likte veldig godt episoden som var i går! Et tips om du ikke vil bruke så lang tid på innleggene er å ferdigskrive dem i enten word eller et open office(kan lastes ned gratis fra google) skrive program. Da fjør du de ferdig og når du skal publisere de så går du inn på nytt innlegg og limer inn teksten. Her blir problemet å laste inn bildene siden du må gjøre dette på blogg.no sin nytt innlegg side og det kan jo ta litt tid, men resten går jo ganske lett. Det som er bra er uansett om internettet krasjer så beholder du teksten og kan ferdigskrive innlegg uten internett 🙂 bare et tips, om internettet blir ustabilt. Håper du koser deg videre 🙂

    31. Hvis du bare kunne skrive og ikke la døtrene våre like deg…sorry. Du er sikkert et godt og usikkert menneske.

    32. rakk ikke bloggerne i går, så jeg ser reprisen nå. du er så herlig sophie, er virkelig stolt av deg! det gir meg håp å vite at det finnes mennesker som deg.

    33. Synes denne headeren absolutt er bedre enn den forrige(som ikke var noe særlig delikat), men den ble litt kjedelig i fargene. Bare et tips 🙂

    34. Dette er det fineste bildet jeg har sett av deg noen gang! Naturlig, blid, selvsikker og sjarmerende. Du kler å ha håret opp, og du kler å smile. Føler at personligheten din, den gode og snille Sophie som du prater om hele tiden, skinner igjennom. Jeg tror at alle de bildene hvor du er alvorlig eller ser bort distanserer deg litt fra leserne, og gir oss et inntrykk av at du er kaldere og mer overfladisk enn du egentlig er. Dessuten blir det litt kjedelig i lengden, så jeg tror det er veldig smart av deg å legge ut noen sånne bilder som det her også. En annen ting med dette bildet som er bra er at det ikke ser ut som at du poserer, eller er så opptatt av kroppen din. Det ser ut som at du har det bra og at du trives med deg selv. DET synes jeg er positivt og vakkert! 🙂 Du har aldri sett bedre ut, og det skyldes nok at du er på et fint sted i livet nå, og fordi du står på for å holde deg der. Jeg håper at denne Sophien får skinne enda mer gjennom, og blir enda mer synlig, fremover.

    35. Ser du ikke på header-bildet ditt hvor utrolig tydelig den streken du lager som skal ligne contouring er? Det skaper ikke en illusjon av at du har høyere/mer tydelig kinnbein, det ser bare ut som en brun strek

    36. jeizez, kæn du itte skrive rektig nursk a? redde verdenen? er det riktig norsk, eller er det JEG som er dum og ikke deilig?

    37. Hei Sophie Elise du er syyykt fin❤️😱jeg har lesst bloggen din manga genger ,jeg elsker den❤️👍😍Har du klippa deg eller ser det bare sånn ut❤️👍Du var sykt fin på det bilde,og alle andre bilder av deg❤️✋👍🌸
      ❤️-LIG HILSEN SOLRUN PÅ 12 år❤️✋😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg