hallo horeween

 Denne helgen har det vært fest både torsdag, fredag og lørdag, noe jeg sjeldent tillater meg selv. Jeg er ikke så stor fan av alkohol som dere allerede vet, men akkurat denne helgen klaffet det meste og jeg har hatt noen fine dager med gode mennesker. Jeg har ikke festet som dette siden jeg var 14 og jeg kjenner det på  kroppen nå. En ting er sikkert, jeg kan trygt droppe squatsene mine ikveld, for all den twerkingen og bouncingen på dansegulvet har kommet godt med på setemusklaturen!

Så, når jeg først er hjemme i min egen leilighet er det godt å kunne tenne litt lys, spise junkfood, leve meg inn i gossip girl og ha jentebesøk. Nå har fine Kaja vært her en stund, vi så bloggerne sammen (takk for fine tilbakemeldinger!), og snakket litt om de rare (men fine) kjærestene våre. ♥ Guttene hang altså sammen, så var Kaja her hos meg. Perfekt! 


I morgen kjører jeg definitivt igang med livesendingen jeg nevnte for dere. Jeg får en angst når jeg sier “dette kommer på bloggen” og så skjer det ikke, men akkurat som i alle andre mennesker sitt liv dukker det også opp uforutsigbare situasjoner. Når jeg først skal ha en livesending vil jeg gjerne gjøre det ordentlig med fult fokus på kun bloggen og dere i minst en time – så, nå har jeg skrevet det ned i avtaleboken, satt av noen timer på ettermiddagen, så kan vi snakke litt direkte i morgen :) Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg! I løpet av morgendagen har jeg også en time hos Sherry Hill for å prøve litt nye kjoler, en sminkesession med makeupartisten min Stephan, og endelig restylane i kinnbeinene igjen. Herlig! 

 

39 kommentarer
    1. Håper du tar livesendingen litt utpå kvelden, kanskje rundt syvtiden eller etter det, siden jeg er fullbooka frem til da mest sannsynelig! haha 🙂

    2. Hva skal du gjøre når du ikke har penger til å fikse på utseendet ditt lenger og alt synker tilbake til det gamle og silikonen stivner …

    3. For hvert eneste innlegg jeg leser, og for alle de latterlige teite kommentarene folk skriver… jo høyre opp på lista kommer du og denne bloggen! Du er bare 19 år kjære deg! Lev livet, og vær vanvittig stolt av det du har oppnådd! Folk skjønner virkelig ikke hvor hardt du har jobbet for dette!
      “Haters will see you walk on water, and say It’s because you cant swim”
      God natt!

    4. Hei 🙂 Syns bloggerne er veldig bra. Men lurte på om du kunne fått fikset teksting? Ofte er det vanskelig å høre hva dere sier!

    5. Trodde man skulle kle seg ut skummelt på Halloween jeg. Set ut som dere ikke klarte det helt Hehe Lol

    6. Innlegget sophieelise publiserte og deretter sletta i går:
      Jeg har sagt flere ganger at de dyrene jeg liker aller minst på planeten vår, er oss mennesker. Fordi vi konkurrerer så hardt med hverandre, man vil alltid være best. Dette er jo ganske naturlig, vi er jo faktiskdyr, og blir kontrollert fram og tilbake av innstinkt og følelser selv om vi tror vi sitter med så mye kontroll i den lille hjernen vår som egentlig bare er en sammensetning av dritt, den også. Jeg vet ikke hva som bestemmer det, om det er mensen, det lille egget som løsner fra eggstokkene en gang i måneden, om det er puppene eller om det er kjønnsorganet, men jenter er virkelig syke i hodet sitt – man skal alltid vinne over hverandre. Det har jeg alltid skjønt, jeg har merket det på kroppen siden barneskolen men spessielt etter at jeg ble kjent. Jenter skal vinne, og jenter skal være best. Jeg har merket det så godt etter at jeg ble “kjent” – mennesker tror de vet absolutt alt. Og hvor mange ganger har ikke kaklehøner kommet bort til meg på fest og sagt “du, bare sånn at du vet det, kjæresten din er grei og alt, men pass deg for han”. Hvor mange ganger har ikke jeg fått meldinger på facebook, mens jeg fysisk sitter i samme rom som kjæresten min, hvor det står “kjæresten din står og kliner med noen andre nå”. Nei, han sitter her, faktisk. Og omså han var et annet sted, omså han gjorde noe med en annen, så er det ikke din jobb å fortelle meg det. For du gjør det ikke for å være snill. Og det vet vi begge. Exen min var verdens mest rolige person som aldri tok seg en fest, til og med da fikk jeg slike meldinger. Samme om jeg er med en fyr som liker å se inn i peisen og lese bøker eller om jeg er med en partysvensk. Slike meldinger kommer. Jeg personlig er en ganske flirty av natur. Jeg er glad i nærkontakt, jeg liker å gi komplimenter og kan fint danse / snakke med / sitte på fanget til gutter / være med på nash, og jeg kan godt henge sammen med gutter på tomannshånd. Fordi jeg vet så godt hva jeg føler, hvor mine grenser går, og jeg vet at jeg og min kjæreste er ærlige med hverandre. Om det er greit for oss, så er det alt som betyr noe. Jeg kan kle meg akkurat som jeg vil selv om jeg har kjæreste, jeg kan sitte på fanget til hvem jeg vil, om jeg ønsker å ha en kompis på overnatting så er det okei – fordi det er mellom oss! Kjæresten min har tillatelse til akkurat det samme, og det er null stress. Den evige “har ikke du type!?” begynner å bli gammel og da har jeg lyst til å rope “har du ikke et liv!?”. Og nei, det er ikke greit for meg å ha sex med andre, i tillfelle det skulle være av interesse å få vite noe om det. Men, jeg har venner som har slike forhold også, og det funker for dem – det er jo bare flott! Jeg legger meg ikke opp i det, det bør ingen andre gjøre heller. Jeg skjønner ikke hvordan de klarer å legge seg opp i andre sitt forhold når de selv er noen småbitcher som tekster kjæresten min sekundet etter for å flørte. Hallo i luken, liksom. Om du ikke kan bli bestevenn med meg er det vel mer fett å få flørtet med kjæresten min, så kan du gå til de små vennene dine og skryte etterpå. Eller. .? Jeg er, helt ærlig, en veldig ydmyk person som aldri tror jeg er “the shit” når jeg kommer inn i et rom. Jeg setter meg som regel bare i et hjørne og venter på at noen skal ta kontakt med meg, fordi jeg tør ikke selv. Jeg er ikke slem, jeg hater krangler og vil helst bare gå hjem om noen bygger å sloss. Men er det noen jeg har lyst til å rive av extensionene til, så er det slike jenter. Skjult bitching. Hermegåser. Tapere som skal kommentere andre sitt liv, tro de er en slags “kjærlighetsguru” og forventer at jeg skal bli takknemlig for den informasjonen de så hjertelig deler med meg. Ikke bare kjærlighetsguru, men generell rådgiver om alt fra penger, sminke og klær når vi møtes for første gang. Fordi alle andre vet jo best, ikke sant. Men jeg snur, og jeg går. Da vinner man uansett, om man bare fokuserer på hva som er viktig – og det er deg selv, og ditt eget forhold.

    7. Ja ja. Man behøver jo ikke legge opp til det, heller. SE sin gamle lærer påpekte at SE hadde en “bitchy” attitude …

    8. hahahaha, det innlegget over her. viser bare hvor skrudd tankegang denne dama har. altså, “du sier det ikke for å være snill, det vet vi begge” og her om dagen da hun trodde at folk skrev hun var fin med kort hår for de syns det var stygt? hun er jo åpenbart akkuratt lik de bitchy jentene hun skriver at hun ikke liker. verken jeg eller noen jeg kjenner er så utspekulerte at vi har slik tankegang :p

    9. Hvorfor slettet du innlegget med grenser og regler? Fikk aldri tid til å lese det. Digger bloggen din, Sophie!

    10. ^Om det var deg som har skrevet ting om det med parforhold, så ja da har jeg bare et ord å si. Utroskap.
      Altså, om du virkelig forventer at slike ting er greit i et forhold. Hvorfor er du i ett når du kan gjøre det med hvem som helst ? Haha, synes verken synd på deg eller kjæresten din. Vedder på at dere ligger rundt med hvem som helst når dere har sånne “fine” grenser. 🙂

    11. ^Sier også litt hvorfor det ble slutt mellom deg og eksen, og du bare “fant deg en ny en”, når dere åpenbart holder på med andre mens dere er i et forhold.

    12. Hei Sophie! Hvis du er i Oslo på lørdag, hadde det vært supert om du hadde blitt med i NOAHs fakkeltog mot pels. Jeg vet at du bryr deg, så du kan bruke din stemme til å oppfordre andre til å delta. Møt opp på Youngstorget 17:30 8.november for å vise politikerne at det er nok. Si fra til leserne dine allerede nå, så flest mulig har anledning til å komme.:)

    13. Hei! Vi møttes på mcdonalds på solliplass på halloween. Jeg satt litt med deg og Robin. Var utrolig koselig og du var så imøtekommende. Har et bilde av oss som er veldig koselig

    14. Er twerking en bra trening for rumpa? Jeg prøver å lære meg hvordan man twerker, men jeg får det ikke til, så jeg lurte på hvordan du lærte det? Eventuelt andre tips til hvordan man kan få en fin rumpe?

    15. Bare lurte på vhor mye du fyller i kinnene når du gjør det? Vil fylle jeg også, men aner ikke hvor mye 🙂 <3 <3

    16. Herregud, Halloween er virkelig bare om elendig makeup, dårlige kostymer og se så horete ut som mulig nå … trist.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg