bloggerne – silikonepisode

 

Om dere har lyst til å se en fjortis som er høy på morfin / valium / masse smertestillende, bør dere skru på skjermen og se bloggerne 20:00 ikveld. Jeg vet at jeg må holde meg unna narkotiske stoffer for det er jo SÅ GODT! Dere som har vært operert skjønner hva jeg mener, man svever på en rosa sky og omså noen kaller deg stygg i ansiktet ditt tenker du bare “jaja, for en vakker sjel” – sånn cirka. 

Uansett, jeg tror dette blir veldig gøy, og kanskje en liten advarsel for dere som vurderer silikon. Jeg snakker litt om det i episoden, jeg angrer ikke på valget mitt men for meg var det et smertehelvette som jeg håper jeg aldri må igjennom. Man vil aller helst bare sove i en uke og må ha hjelp til å gå på toalettet. Eller, slik var det for meg, kanskje noen andre med silikon kan dele erfaringer?

Uansett – 20:00 på bliss, vi snakkes under episoden og så klart rett etter ♥

77 kommentarer
    1. Jeg gleder meg til episoden !:) har nedtelling her:p får så vondt av deg , når jeg har sett på reklamen .. Stå på vakreste Sophie!💕

    2. Jeg hadde akkuratt samme erfaring med silikon. Et smertehelvete i over en uke, hvor jeg følte meg totalt lammet haha. Gleder meg til ikveld!

    3. Jeg hadde en ganske bra erfaring. Tok silikon rett etter jeg fylte 17. Det eneste som jeg er misfornøyd med er at jeg fikk betennelse i såret, eller kanskje ikke akkurat betennelse, men mer som ett hull,det det samlet seg væske. Hullet var kanskje 1cm djupt. Men det ordnet seg og grodde fint. Den tiden jeg hadde mest vondt var vell når narkosen va komt ut av kroppen og jeg skulle ut av sengen for første gang på do. HUFF!! Ellers var det bare om morgenen når jeg skulle ut av sengen, siden da hadde jo smertestillende forlatt kroppen. Jeg kunne lett gjort det igjen, og kommer nok til å øke grammet mitt.

    4. Gleder meg til episoden ikveld :))
      Vil foressten nevne at jeg har blitt inspirert av deg og over at du er et godt menneske som viser respekt for uteliggere. Skrev et innlegg på bloggen min om noe som skjedde i går! 😀

    5. Kan du forklare for dine lesere for hva du mente med at det å operere brystene er som å være i en bilulykke? ?
      For du får faktisk en temmelig medfart i kommentarfeltet hos TV2 NYHETENE sånn at du er klar over hva slags reaksjoner du faktisk vekker hos folk når du ikke er et rein i topplokket ditt etter en slik operasjon.

    6. Gleder meg masse til å se dagen episode av Bloggerne! Har sitti foran tv’en klar nå i sikkert en time, haha.. Håper du slipper smerter i brystet nå hvertfall, og at alt er som det skal. Har ikke silikon selv, men jeg ønsker med deg en dag (selvom jeg aaaldri kommer til å få råd til det!). Lykke til <3 🙂

    7. Ettersom at du valgte silikon selv, kan du faktisk slutte å klage, syte og prøve å få medlidenhet når det gjør vondt, selvfølgelig gjør det vondt, det er et inngrep i kroppen, men det er et inngrep du frivillig har valgt selv, så du kan faktisk slutte å prøve å få medlidenhet for det.

    8. Jeg var sykt forberedt på smertehelvete når jeg tok silikon, men jeg hadde ikke noe vondt etterpå:) var bare redd for å gjøre noe som kunne gjøre vondt. Måtte ikke ta noen ekstra smertestillende i det hele tatt. Det kan hende at det har noe med hvor mye man tar også da

    9. unnskyld meg at jeg sier dette, men hun såkalte venninnen din i første eppisode.. det var virkelig trist å se på. du satt å gråt på toget, istedenfor å trøste deg, var hun mer opptatt av å ta dressing på pastasalaten sin.. hun virket irritert over at du var lei deg. jeg vet ikke hvor ofte det skjer selvsagt, men en god venninne, eller såkalt “bestevenninne” skal ikke bli irritert når venninna gråter… Håper du har bedre venninner idag..
      just saying…

    10. Når jeg tok silikon var jeg forberedt på et smertehelvete. Samme dag, etter jeg hadde kommet meg hjem, var jeg helt mongo. Kunne ikke gå uten å bøye meg fremover(fordi huden strakk seg og gjorde veldig vondt), kunne ikke ta av meg buksa når jeg skulle på do, legge meg i senga eller reise meg. Når jeg skulle spise middag, holdt jeg på å svime av på kjøkkenet, så måtte tilbringe bortimot en uke i senga før jeg tørte å røre ordentlig på meg.. Men var SÅÅÅ verdt det, veldig glad for at jeg gjorde det 😀

    11. Ida: hun gråt fordi hun ikke huska passordet på pc’en sin! 🙂 seriøst,hadde venninna mi sutra for sånt no hadde jeg og blitt litt trøtt av det etterhvert 😛
      just saying… 🙂

    12. Jeg kjenner meg ikkje igjen med det å bli høy på morfin. Da jeg våknet var jeg veldig trøtt og sliten, men aldri følt meg høy, alltid vært klar i hodet. Og jeg opererte 2 ganger i 2013, så det er ikke lenge siden. Men jeg tåler heller ikke morfin da, spyr det opp igjen med en gang.
      Jeg har tatt silikon, og den andre gangen måtte jeg ta ut silikonen og flytte på protesene, det var ikke noe særlig vondt, var oppegående dagen etterpå. Men første gang… Å fy faen… Jeg har under muskelen, og det er sånn 3 ganger vondere enn over muskelen. Jeg klarte ikke å bevege armene! Så hver gang jeg måtte på do, måtte min mor komme å løfte meg opp av sengen og støtte meg, for jeg klare så vidt å gå.
      MEN, i forskjell til deg, så kunne jeg opplevd den samme smerten igjen, fordi det var SÅ verdt det. Jeg hadde ingen pupper, var helt flat, så for meg er jeg utrolig glad for at jeg i hvert fall har “NOE” der nå 😛

    13. Jeg har operert inn silikon og synes det var smerter den første tiden, men kan ikke kalle det et smertehelvette. Det kjentes såklart men av egen erfaring synes jeg et lite brannsår er 1000 ganger værre 🙂 Medisinene funker jo kjempebra. Jeg er selv LIVREDD alt som har med operasjoner/sykehus og gjøre men jeg kunne gjort det igjen fordi. Men helst ikke 🙂 hehe.

    14. Forstårlig hvorfor folk ruser seg ja.. haha. (nå snakker jeg ikek om tunge narkomane)
      husker forrige gang jeg ble operert, så lå jeg sammen med masse andre, og en gammel mann sa “få se på di deilige puppene dine” til en sykepleier elns.. hahaha

    15. Jeg tok silikon for 2år siden og det føltes seriøst ut som om en trailer hadde kjørt over meg etter opperasjonen. Var virkelig ett smertehelvete i 1uke. Forstår godt hva du mener Sophie når du sammenligner det med en bilulykke. 🙂

    16. Sykt. Du kan ikke ha opplevd mye vondt her i livet! Og du spiser sikkert dop hver helg, det gjør utslag på huden din!

    17. Hei sophie elise. Jeg elsker programmet bloggerene. Kan du være så snill å sjekke ut min blogg, FashionBrands.blogg.no? Stå på videre du er en fantastisk blogger. Ikke tenk på de negative kommentarene tenk på de positive. Elsker bloggen din <3

    18. Dere som sammenligner silikonpupper og bilulykke har alldri vært i en bilulykke!!!! For en syk sammenligning! Silikonpupper et et valg man selv tar og man blir forbrett på smerter. Vis du har vært i en bilulykke har man som oftes smerter livet ut!!! Slutt å syns så synd på deg selv! Du er kanskje vakker utenpå for mange, men ikke fra innsiden.

    19. Leste på tv2 at du sier “Jeg tror ikke folk kan forestille seg hvordan det er. Det er helt sykt vondt. Det føles ut som jeg har vært i en bilulykke” 🙂 For 13 år siden var jeg i en alvorlig bilulykke, og jeg er heldig som lever den dag i dag. Må leve med arr fra kneet og ned på hele høyre ben, men jeg lever og har alle lemmer i behold. Jeg lå 2 mnd på sykehus med jernstativ skrudd inn i beinet, måtte gjennom 16 operasjoner og i alt over 1000 sting til sammen. Jeg tror IKKE du vet hva du snakker om når du sammenlikner brystoperasjoner med bilulykker.

    20. Man trenger ikke ha opplevd en situasjon for å sammenligne med en annen situasjon. Hvor mye smerte det er å ta silikon i puppene varierer fra person til person, og hvor mye smerte du får fra bilulykke kmmer ann på situasjonen. Foreldrene mine var i en bilulykke, men de fikk ingen skader selv, bare bilen ble fucka opp.
      At noen av dere skal være si kritiske å si at de ikke er lov å sammenligne to ting, fy faen, synes synd på dere. Way to kick someone when they’re down.
      Bare fordi man har “valgt” å ta silikon, betyr ikke at man ikke skal få lov til å FØLE smerten. Smerten vil være der, og det å kritisere viser bare hvor jævli personligheten DIN er. Vet ikke hvordan dere som kritiserer ser ut på utsiden, men for mange, er dere stygge på innsiden.
      Haters gon hate. #ByeFelisha

    21. Jeg har aldri kommentert noe før, men hadde litt lyst til å lese hva folk hadde kommentert. Noen har skrevet noe jeg blir helt sjokkert over. Vi som er oppegående skjønner hva du mente med smerter og bilulykke. Skjønner godt at du vil fikse på utseendet ditt. Det vil nok flertallet, men flertallet har ikke penger eller mot til å gjøre det. Stå på 🙂 Du er både vakker og smart, helt på din egen måte. Jeg misunner deg! Og det gjør nok de som kommenterer stygt også.

    22. Har ett spørsmål.. Så nettop på bloggerne, hvordan pleier du håret ditt? Å hvor raskt har det vokst??

    23. Kan ikke du si hvor det er du er aktiv under og etter sendingene? Det hadde vært så gøy å “prate” med deg

    24. når kan man se epsiodene på tv2 sumo? hvor lenge etter at en episode har gått på tv må man vente?

    25. Svar på det alle lurer på da! Du er så feig som ikke svarer på det! Men da veit vi at du har jugi mye! Du veier faen ikke mindre enn 50kg

    26. Kan du forklare bilulykke kommentaren??? Eg har faktisk vert i ei bilulykke, og kunne ikkje bevege med på 2 og ei halv uke…. Min situasjon var heller ikkje frivillig. Greit at den komplikasjonen ikkje va frivillig, men å gå inn i ein sånn risiko, va frivillig…
      Det virker rett og slett som at du har litt gel mye lufting på loftet….
      Du skriver at du ikkje er så opptatt av utseendet som du virker, fordi dette er noe du spiller på på bloggen. Dette forstår eg heilt fint. Så skriver du at i bloggerne blir vi kjent med deg, og at du har fokusert på å vere heilt deg sjølv og ikkje tenke på kameraet.
      Då blir spørsmålet, spiller du på dette på TV og?? Du sier at du skal vere helt deg sjølv, men då e du jo ikkj det… Eller e du faktisk veldig opptatt av det, men du later som at dette er noe du spiller på???
      Du sier jo at du kunne ha vondt i heile kroppen, så lenge du ser fin ut… Er dette noe du virkelig meiner og er ekte på TV og ikkje på bloggen, eller er dette noe du ikkje mener, at det e noe du spiller på og du ikkje er ekte på TV????? Vil veldig gjerne ha svar på dette, siden du er blitt så flink til å svare. Meiner ikkje å vere veldig negativ, men disse to tingene sier litt mot hverandre om du skjønner???? 😉

    27. Synest det er patetisk at folk kommenterer at man ikke kan sammenlikne to så ulike ting. Selvfølgelig kan man det?! Det er en metafor, kjære vene.
      Stå på Sophie 🙂

    28. hehehe 🙂 Skal se episoden på sumo nå, siden jeg måtte få kidsa i seng først. Jeg har ikke tatt silikon, men brystreduksjon. Det er bare 8 uker siden, og jeg husker når jeg våknet… Har aldri vært så avslappa i hele mitt liv! Hahaha! Det føltes ufattelig digg. Etterpå var det selvølgelig pain en god stund. Høy på smertestillende i flere dager.
      Nå er det som sagt 8 uker siden, og det føles helt fantastisk! Har full respekt for at du velger å endre på kroppen din. Jeg har gjort det selv.. Ikke kun for helse messige årsaker, men også pga at jeg hadde så vanvittig store komplekser for det. Jeg ble psykisk dårlig. Rett og slett!
      Ha en fin fin kveld!

    29. Nå må alle sutretryner ta å slappe av litt. Jeg har selv tatt silikon under muskelen for 3 år siden, og på konsultasjonen med kirurge sa han selv med egne ord : Smertene etter operasjonen kan variere, men det kan føles ut som du har blitt kjørt over av en bil eller vært i en bilulykke! ( på en tullete måte). Sophie kan jo ikke få lov til å si en shit, uten at folk skal reagere i hytt og pine. Tror dere selv har sammenlignet en situasjon med en annen. Har selv brukt ufine eksempler for å beskrive en situasjon. ” Er så syk så det føles som om jeg har kreft “. Slik ting sier man støtt og stadig uten og tenke over det. Men om Sophie hadde sagt det får hun alle på nakken. Tenk litt selv, hadde en dere kjenner sagt det samme om silikon og bilulykke hadde dere ikke tenkt over det en gang. Dere tenker over det kun fordi det er Sophie! Stakkars jenta for jo ikke lov til å si en dritt lenger uten at folk skal hetse henne for alt mulig. Hun er en god jente, som står for veldig mye fint. Mange av dere som kommenterer dritt har vel ikke en gang gitt en 20 kroning til en uteligger før, så stopp et sekund, og tenk! Hva faen er det du bidrar med som er jævla flott og bra ? Har du aldri sagt noe som kan støte noen før ? Du er da faen ikke noe perfekt menneske selv på noen som helst måte. Må da være grenser for hva denne jenta må ta i mot av dritt hele tiden. Uansett om hun har valgt å være en person i media eller ikke. Får oppriktig vondt, ja vet dere hva det føles ut som jeg har vært i en bilulykke, av å lese alt drittet dere slenger ut til en jente som bare er 19 år. Og sett i sammenheng så er akkurat det dere driver med, mye verre at at Sophie bruker en enkel sammenheng om silikon og bilulykke.
      Du er flott sophie! All creds til deg som klarer deg igjennom å få så mye ufinheter slengt etter deg daglig.

    30. Herregud kor folk ska vær hæslig i kommentaran. Virke som du ikke kan si eller gjør nå rett uansett ka du gjør, gjør mæ kvalm at nånn ska vær så ut etter å dra nånn langt ned. Dem som bli så provosert og legg igjen hate, kjem alltids tebake for å leit etter ting å bli provosert av.
      Personlig har æ et love/hate forhold te bloggen din. Har selvfølgelig blitt provosert av ting i ny og ned på bloggen din æ også, men det e faktisk derfor din e den eneste æ les. Du e ekte og har dine egne meninga, det e det som gjør dæ så utrolig underholdene. Har aldri møtt en person æ har vært hundre prosent enig med, og om æ har møtt en så har det sikkert blitt utrolig kjedelig.
      Du e ei utrolig kul og smart jente, og utrolig sterk som tør å gi så my av dæ sjøl når du veit kor mange hæslige menneska som finnes. Stay gold.

    31. Nå er jo jeg på omtrent samme høyde som Sophie Elise(bittelitt mindre) og veier 37 kg(er 21 år)xD så jeg kan godt se for meg at Sophie veier 43 kg foreksempel xD ikke at det spiller noen rolle, men syns det er så teit at folk sier at ho umulig kan veie under 50 kg. Øhhhhh… xD

    32. Jeg skjønner ikke hva du bruker tiden på? Du blogger aldri lenger, du skriver at du skal svare leserne under og etter episoden. Er du lei? Hva er grunnen til så lite blogging og at du ikke kan svare på spørsmål ang blodgiving?

    33. Jeg tok silikon i mai 2013 på Fornebuklinikken. Hadde såpass små pupper at kirurgen var bestemt på at jeg måtte ha anatomiske proteser under brystmuskelen for at det ikke skulle se ut som to tennisballer. Jeg ble litt stresset/nervøs fordi jeg hadde hørt og lest at det var så myyye verre å ta silikon under muskelen enn over, men guess what?! Jeg hadde ALDRI vondt etter operasjonen. Litt ubehag selvfølgelig, men ingen smerter. Jeg gikk bare opp én cupstørrelse, men det hadde utrolig mye å si for selvfølelsen. Det første kirurgen sa da jeg var på konsultasjon var faktisk: “Du fortjener en sånn operasjon!”

    34. Hahah aww du er så søøøt, du gjør serien 100 ganger mer interessant, det at folk skriver noe negativt viser jo bare at de bryr seg 😉 Stå på videre, du er kulpensøtråfin :*

    35. Tone:
      men læl!
      ho har valgt å være venninna til sophie, og vet at ho mye å tenke på. er jo ikke nøye hva hun gråter for, kan jo være en annen årsak bak som gjorde at hun ikke tålte så mye.. var ikke årsaken til at hun gråt som var poenge mitt!
      Det er at hvis man er venn med noen, så burde man kunne vise litt mer empati enn der der.. hun så jo direkte kaldt ut..
      men men.. hvis du støtter slik oppførsel, så for all del 🙂

    36. hallo folk hun har også vært i en bil ulykke så at fol skal være så negative for at hun har det så vondt er så teit og jeg har vært i en bil ulykke og jeg har lest om hvor vondt det er å ta silikon under muskelen og jeg har venner som har tatt silikon og de sier at det er syyykt vondt men de sier at det er et valg de har tatt og at de er verdt det. men jeg er helt enig i at hun kan ha like vondt i puppa som når hu ble var i en bil ulykke.
      for de som ikke tror at hun var i en bil ulykke
      http://www.side2.no/aktuelt/–helt-sjokkert-over-at-jeg-lever/3650995.html
      PS. elsker bloggen din du er super kul og det var når jeg leste din blogg at jeg begynte å blogge selv

    37. Er så DRITLEI av at du viker unna å svare på hvordan du kan være blodgiver når du veier 43 kg. DRIIIITLEI

    38. Har ikke silikon sjøl.
      Trur ikke æ vil ha det heller, selom det e kjempe fint !
      Me hallo min BH størelse d jo 75 D åsså har dem en sånn perfekt heng ! Eneste æ sku ønske at dem va litt mere sammen da æ ikke har bh på mæ :p haha. Mdn super flott episode av bloggene. Stå på vidre æ heie på dæ!♥

    39. Jeg hadde ALDRI gjort det igjen!! Fy faen så vondt det var. Men jeg har under musklen da, mye værre operasjon enn “vanlig” silikon. Kunne ikke sove på siden på 1,5 mnd. Klarte ikke bevege noe som helst i hele kroppen i nærmest to uker. Å gå på toalettet var så jævlig smertefullt for da måtte jeg jo reise meg. Spydde blod og besvimte flere ganger. De ble veldig fine å se på da 😀 men har masse plager som jeg ikke hadde forestilt meg engang.. Det mange ikke vet er at de også må byttes ca hvert 7. år og dette koster i underkant av 40 000,- på de fleste klinikker. Dette fant jeg ut etterpå…… Trodde liksom det var med i prisen jeg da, smart som jeg er!

    40. Tror silikonen og botoxen har krøpet opp og erstattet hjernemassen din, tenk å skrive sånt som dette: “Jeg vet at jeg må holde meg unna narkotiske stoffer for det er jo SÅ GODT!”

    41. Når hun skriver at hun skal svare dere under og etter episoden, så er det bare for å få dere til å se på. Det var ingenting som kom i veien for det plutselig, hun hadde jo planlagt besøk. Det å snakke med dere ble en setning i parentes (takk for fine tilbakemeldinger). At dere orker å la dere bruke av henne.

    42. haha come ooonn, skal du ikke vise den nye blåggen din?? ser den florer på facebook, rart du ikke promoterer den her??

    43. Det mest skremmende med denne episoden er klippingen av Tv2. Det er ikke rart at du har så mange haters når denne serien fremstilles som sannheten om deg, samtidig som de har klippet det til for å stille deg i et mest mulig dårlig lys!
      De fremstiller det som om du utnytter Anette Marie, banner foran barnet hennes hele tiden osv. Du har jo gjort alle disse tingene, men som regel er dette tatt helt ut av kontekst, og man får ikke se de gangene du faktisk gjør noe bra… Syns det blir helt feil, og syns synd på deg i dette tv-programmet.

    44. Å herregud silikon er forskjellig for alle mennesker. men det er en risk man må ta. jeg hadde ikke så veldig vondt men litt ubehagelig men uansett er det jo verdt det, jesus.

    45. Synes ikke det var så ille å ta silikon jeg, greide å gjøre en del selv om det var ubehagelig 🙂

    46. Hei:-)
      Ikke bry deg om de teite,barnslige kommentarene over her du 🙂
      Du som alle andre har like mye rett å si ting /forklare ting på din måte selvom du er en offentlig person. Du skal være deg selv som vi liker deg og respekterer deg for.
      Jeg har operert silikon 2 ganger for å oppnå den størrelsen jeg ønsket. Begge gangene under muskel. Kjente litt spreng og litt smerter, som gikk over etter 1-2 dager.
      Kom meg veldig raskt på beina
      Trengte ikke ta de sterkeste smertestillende, for jeg satt og ventet på at det skulle bli helvetes smerter men det skjedde aldri.
      Husker også fra jeg våknet fra narkosen og var i gledesrus over de nye puppene.
      Var i en slags., “puppeboble ” en periode.
      Og elsker puppene mine nå 🙂
      Før hatet jeg de.. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke opererte meg mye tidligere. Jeg var 24 år første operasjon. Og ventet 2 år og opererte siste gangen.
      Har også tattovert brynene, botox rundt øynene, i gummysmilet, og litt juvederm i overleppen.
      Moren min eller venner kan ikke se justeringene i ansiktet. Og de synes puppene er passe til kroppen min.
      Jeg drikker ikke, røyker ikke, fester ikke. Jeg bruker pengene mine fornuftig, sparer fast hver måned, betaler regninger før forfall, og er snill, fornuftig, ordentlig, litt rar personlighet. Hihi.
      Ønsker deg alt godt Sophie. Du er deg selv. Stå på!! Kos deg vakre jente fra nord 🙂
      Klem jente 31

    47. sku ikkje du bli så flink til å svare her igjen??? varer jo bare i ein time hver gang du sier det…
      vil gjerne ha svar på kommentaren eg skreiv over her,02.11.2014 kl.20:47, fordi at det er et kritisk men seriøst spørsmål! er veldig spent på hvordan du klarer å foklare deg på dette (vere ekte på bloggen/tv) fordi du har forklart så mye om dette å spille på ytterpungt, og dette spørsmålet setter litt “prøve” på hva du sier i ulike situasjoner…
      gleder meg veldig til livesending!! Elsker at du gjør ulike sånne ting, du er bedre enn andre bloggere på sånt. det gjør at vi blir meir kjent med deg!

    48. anonym 20:55: en metafor er noe helt annet.. kjære vene.
      Men er forøvrig enig med at man ikke trenger å ta alt som blir sagt så dødens særriøst, jeg kan fort finne på å si “hærregud, skyt meg” når jeg ikke får til noe etter x antall forsøk, men jeg mener jo såklart ikke at vedkommende skal skyte meg.. tror også Sophie brukte bilulykke-sammenligningen sin på samme måte, overdrevent, men man får frem poenget

    49. Jeg tok silikon i fjor, og det var langt fra et smertehelvette.. Var bare litt kvalm fra medisinene også litt tungt bryst..Men ellers har jeg opplevd så mye som er vondere enn det haha! Er kjempefornøyd med resultatet og anbefaler de som ikke er fornøyd med seg selv å ta det. Ikke for andres del, men sin egen!

    50. En bilulykke er alt fra å dunke bilen inn i noe til å kræsje og dø. Sophie har jo selv vært i bilulykke, så jeg vil tippe det er den gangen hun tenkete på når hun sa det. Ingen grunn til å bli sur for det! Jeg har selv silikon, og hadde heldigvis ikke like vondt som deg Sophie, men jeg skjønner hva du mener med at man blir litt høy! Det er kjempe gøy, man er sløv og lykkelig. Jeg har vært i narkose to ganger, og første gang var best. Jeg spurte vist mamma maange ganger om hvor mye klokka var. Jeg vil gjerne operere igjen, litt større hadde vært fint, så håper jeg at smertene ikke blir værre.

    51. Hadde ikke så vondt 🙂 tok jo også over muskel daså, sikkert derfor det ikke var så vondt, sprengte bare litt første gangen kanskje en ukes tid, greide gå osv, andre gangen ville jeg ha større så bytta ut 290 med 450 gram, da var det bedre, neddopa ofc og totalt smertefri :p ikke vondt bare litt ømt dag to så helt fin 🙂

    52. “”Er så DRITLEI av at du viker unna å svare på hvordan du kan være blodgiver når du veier 43 kg. DRIIIITLEI”””.
      HAHA, så la være å lese bloggen hennes da. Herregud, for en idiot!
      Om dere lurer på noe rundt det å gi blod, så google? Ring de som tar imot pasienter som gir blod? Vanskeligere er det ikke.
      Om denne stakkars jenta her skal svare på alt mulig PISS som blir skrevet i bloggen, så må hun pina meg sitte foran dataskjermen dagen lang for å tilfredstille dere toskete folk som spør om alt og ingenting og som slenger uendelig mye dritt.
      Når det er sagt.
      Venninnen min har operert puppene flere ganger og dro på fylla få dager etter. Ikke alle opplever slike store smerter.

    53. til deg som skrev dette:
      “Kan du forklare bilulykke kommentaren??? Eg har faktisk vert i ei bilulykke, og kunne ikkje bevege med på 2 og ei halv uke…. Min situasjon var heller ikkje frivillig. Greit at den komplikasjonen ikkje va frivillig, men å gå inn i ein sånn risiko, va frivillig…
      Det virker rett og slett som at du har litt gel mye lufting på loftet….”
      Du gikk jo like mye frivillig inn i risikoen for å bli utsatt for en bilulykke, da du satt deg inn i bilen. Så ikke kom her og kom her du
      Smerte er smerte, planlagt eller ikke.

    54. Auu, synes så synd i deg som måtte operere ene bryste igjen, håper du ikke må gjøre det flere ganger! ): Så vondt ut, gruer meg fælt til jeg skal ta silikon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg