to pluss to

I går tok jeg med meg fine Kaja på et lite event for sminkemerket makeup revolution! Jeg er egentlig ikke så stor fan av å gå på eventer, jeg synes fort det kan bli veldig mye “hei og hå”; altså at man hilser på masse mennesker, forteller hverandre at man ser bra ut og lover at “vi må henge en dag snart” og så skjer det aldri. Men nå hadde jeg jo Kaja ved min side og vi hadde det veldig koselig uansett. Fikk en stor, fin goodiebag, gratis drikke og smoothies, så da kan man jo ikke klage :) 

Kaja er forresten kjæresten til bestevennen til Robin! Guttene har prøvd å spleise meg og Kaja over en tid nå slik at vi alle fire kan henge sammen, og jeg må bare si at det nesten er utrolig hvor god “match” jeg og Kaja er! Utrolig bra at det har blitt sånn, for nå kan vi være en liten gjeng. Det beste er å henge i par, altså at jeg og kjæresten kan henge med andre som er kjærester. Da slipper man det evige femte hjulet på vogna som bare sitter i et hjørne og snakker om været mens andre kliner, hehe. 

Et veldig utydelig outfitbilde, jeg ville egentlig bare vise dere min nye sølvtopp! Fra Motel hos nelly.


I dag skal jeg på åpningen av den nye butikken til Tiger of Sweden (hilsen hun som ikke liker eventer) og musikkvideolanseringen til Alexandra Joner. Bra dag!

Har noen av dere “vennepar” dere henger med, sammen med kjæresten? Fortell! 

44 kommentarer
    1. Ja jeg og kjærsten min har mange vennepar! <3 Han heter Fredrico og er fra Portugal. LOVE U Sophie! Leser bloggen din hver dag

    2. Huff, sminken minner uhyre mye om Elise Gabrielsen sin.. og det er ikke et kompliment, det ser skummelt og falsk ut:/

    3. “Kjære Sophie! Om jeg ikke har spurt i hvert eneste innlegg den siste tiden så har andre gjort det. Jeg ser også at du kommenterer tilbake på noen kommentarer men unngår å svare hvordan du kan gi blod når du er under 50 kg men velger heller å kommentere og presisere at du ikke bruker photoshop. Hvorfor er det så vanskelig å svare på dette? Jeg vil bare vite hvordan du fikk gitt for jeg har også lyst å gi blod (er 48 kg)”
      Er det så vanskelig å besvare spørsmålet om blod?

    4. Yes, min beste veninne er sammen med kjæresten min sin beste kompis og de ble sammen 2 dager før enn oss 🙂 å vi 4 har holdt sammen nå i 2år og 6 månd. Hehe <3

    5. Hei! Kan du være så snill å lage en video blogg der du viser frem alle rommene i huset ditt? Lurer velig på hvordan du bor, ser bare så vidt det i bakgrunnen på noen bilder. klem <3

    6. Hei 🙂 Lurte bare på hvor du har kjøpt kåpa? Vert på leit etter ei maxi kåpe i 2måneder snart D:

    7. Du er så pen! 🙂 men jeg ser att du har contoura nesen din litt for mye. Då ser den bare veldig spiss ut å ikke så pen

    8. Har kjøpt wr.up bukser i str. Xs. De sklir nedover, så tror jeg kanskje har kjøpt de for små.. Eller vider de seg ut litt? Var så dum å kastet merkelappene, så får ikke byttet dem:(
      Har du prøvd de med straight leg? Noen som vet hvordan de er i størrelse kontra skinny?

    9. Jeg føler ikke vi har noen “vennepar”, fordi her jeg bor har alle flyttet bort for å gå skole.. Er liksom bare de som er lærlinger(de fleste er da gutter), meg og kjæresten. Så, det blir så jeg for det meste henger med guttene, med mindre venninne mine fra byen kommer hjem i helgene 🙂

    10. Jeg er somregel det 5.hjulet på vogna som sitter i hjørnet og prater om været mens alle andre kliner 😉

    11. hvor er hun kaja kjent fra? Hun virket så utrolig kjent, så bare lurte på om hun har vært med på noe tv-pogram eller noelignende? 🙂

    12. Ettersom jeg ikke har hat tid, mulighet eller energi til å ha type de siste årene har jeg vært tredje hjul på vogna til en god veninne av meg og typen hennes. Det har vært helt fantastisk. De er utrolig åpne og inkluderende, de fungerer nesten som reserveforeldre. Det er godt å få se andres forhold, ettersom man kan ha høye/feil forventninger til et forhold når man er unge. Det er dessuten litt deilig å ikke bare være med single venner hele tiden, folk med kjærester har en helt annen ro over seg. Man kan snakke om mye rart og de har ofte et annet perspektiv på ting. Man blir litt sjalu innimellom, for hvem liker å være alene, men ikke mer enn det bør være.

    13. Å herregud, stilen din Sophie! DEN HAR BLITT SYKT FIN! Skjer med at du har fått smak/viser smaken din?

    14. Har ikke kjæreste men kan fortelle historien om da jeg var deg femte hjulet, hehe.
      Skulle spise middag med bestevenninna + kjæresten hennes for jeg ble spurt da.
      Og når jeg kom dit så skulle jenta hun bor med + kjæresten hennes være med å spise middag og.. Så når vi ventet på maten satt de to kjæresteparene så å si oppå hverandre, mens jeg satt på en stol alene litt unna og drev med mobilen. (Slik man gjør når man ikke vil få øyenkontakt, haha)
      Hilsen ei jente som ikke vil være med å spise middag alene med to kjærestepar..

    15. Du er jo så fin Sophie, men når du sminker deg sånn som på disse bildene over ligner du faktisk på Michael Jackson. Contouring er fab, but don’t overdo it 🙂

    16. Femte hjul på vognen? Er du egentlig klar over hva slags signaler du gir ut til folk? Du er jo en ren mobber! Trist.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg