skru av bråket

Headphones fra FRENDS. 


Er det noe som virkelig har endret seg det siste året for min del, så må det være musikksmaken. Dere vet når man viser ny musikk for foreldrene sine, og de slenger ut “nei fysj, skru av det bråket” og man tenker de er sååååå teite som ikke skjønner hva kul musikk er? Vel, jeg har nå blitt som foreldre. Bråk. Jeg synes “vanlig” musikk er bråk. Når jeg viser ny musikk til venninner nå, føler jeg de ofte ser på meg som en gal person. Hører hun virkelig på det her, liksom? Jeg er uten tvil den der irriterende vennen som alltid skal spille musikken på fest, det blir aldri godt mottat, men jeg tenkte likevel å dele mine favoritter med dere og kanskje sjekke om jeg har noen sjelevenner der ute som deler min sære smak? Hvis ja, SKRIK ut og del deres spotifylister, soundcloudbrukere eller youtubelister, jeg trenger det! Det er så vanskelig å finne god musikk i den sjangeren jeg liker, og jeg vet at jeg ofte har likt deres tips. Dere kan fortsatt følge meg på soundcloud HER ♥   

76 kommentarer

Siste innlegg