Jeg har tatovert brynene!

Tidlig i morges dro jeg til beths beatuy for å gjøre noe jeg har hatt lyst til sååå lenge. . nemlig permament makeup på bryn, altså tatovering! Jeg har både gledet og gruet meg, men resultatet gikk over alle forventinger og jeg tror aldri jeg har hatt finere bryn enn akkurat nå. Behandlingen tok ca to timer fra jeg kom inn døren og til jeg dro, det var overhode ikke vondt – jeg sovnet faktisk underveis. Det kommer jo helt sikkert an på hvor mye man tåler, men sammenlignbart er det vondere å nappe brynene for min del. Jeg skal tilbake om noen uker for å sjekke hvordan det står til, jeg gleder meg og håper brynene mine holder seg akkurat slik som de er nå i evig tid, hehe. Dette er en sponset behandling, så tusen takk til beths som lot meg få gjøre dette. 

Null sminke på brynene her! Det er altså helt nytt, etterhvert blir fargen svakere og det ser mer naturlig ut. Men, ord kan nesten ikke beskrive hvor godt det skal bli å slippe å tenke på disse brynene jeg har hatt så mye problemer med. 

 Permanent makeup på bryn har en varighet på 3-5 år, men man må vedlikeholde utifra hudtype og hudtone.
 Jeg tatoverte meg hos Grete Nilson på Beths, en herlig dame som virkelig tok til seg mine behov, og gjorde alt for at jeg skulle bli fornøyd. Jeg viste fram bilder da jeg kom, og det ble helt likt! Brynene mine er naturlig veldig ujevne og ingen har tidligere klart å rette helt opp i det, før nå. Hun har 17 års erfaring, så om man velger å gå til henne, kan jeg nesten garantere at man blir fornøyd. Nå kan dere ikke klage på ujevne bryn lengre fra meg, det er sikkert! 

Dere får sett bedre bilder etterhvert, akkurat nå sitter jeg på kontoret. Men, enn så lenge, hva synes dere? Har noen av dere tatovert brynene før, og hvor fornøyde er dere? Fortell!

66 kommentarer
    1. du er nydelig sophie! men ett lite tips med falske øyenvipper er og og ikke klippe de innerst (altså der de bøyer seg med øyenkroken) men heller den andre siden, da stikker de ikke ut, men legger seg fint etter øyet:)

    2. Hvordan har du klart å få håret til og vokse så mye på kort tid? Kan du gi noen tips om hvordan holde håret friskt. Siden du har extentions og håret ditt vokser mye selvom 🙂

    3. formen/fasonger er fin men teknikken er jo helt jævlig!! For det første skulle de ha begynt mye nermere nesen din ( desto mindre mellomrom, jo smalere nese) skjønner heller ikke hvorfor hun har tatovert de så skrått, er jo veldig unaturlig. Og for det tredje så har hun glemt å tatovere på hår!!! Folkens, gjør research før dere prøver dere på permanent makeup. De koster litt over 3000 kr for ett kurs, som gjir elendig informasjon om teknikk og farge bruk. Så det er mange som ikke kan dette. Har sett jenter som har fått hårene tatovert på feil vei ( hårene vokser nedover og innover mot nesen) og i slike tilfeller som hos sophie, kun fylt inn farge som gjir ett dårlig resultat. Om to uker kommer disse til og være “flekkete” og hun blir nødt til og sminke de igjen, så da er jo hele vitsen borte.

    4. Har også tatovert mine bryn, men æ har stråteknikk, nåt det der ikke ser ut som… det blir IKKE fint om nån uke å refill… du sku virkelig ha gådd til sol pmu, ho KAN!

    5. Ikke fornøyd i det hele tatt… Men jeg har egentlig ganske mye bryn, og ho jeg gjorde det hos tattoverte det utenfor mine naturlige hår, så du serskikkelig godt at høyra stopper også kommer tatovering g.. Så blir det veldig fort grått, farger på mine hver dag, men prøver å få de vekk… Håper det er bedre med dine 🙂 jeg gjorde det i drammen

    6. Syns det var kjempeflott! Jeg hadde spart masse tid om morgenen om jeg hadde gjort det, utrolig smart og enkelt! 🙂
      Kjenner jeg blir litt provosert av å lese kommentarer fra folk som tydeligvis kan alt om dette, men har sinnsykt mye skrivefeil.. Klarer ikke ta det veldig seriøst lengre da.

    7. det viktigste e vel at ho e fornøyd, ikke ka alle dåkker andre med negative kommentara syns 🙂 det ble kjempefint!

    8. Det ble utrolig fint! Så herlig at du slipper å tenke på brynene dine som du har fått så mye hat får. NYdelig.

    9. Oisann, håper det blekner litt ja, for det der så ikke bra ut. Unnskyld meg. Men værsågod gjør der du syns er fint. 🙂

    10. Nei nei nei! Det ser ut som det er tegnet på av en ungdomsskoleelev, jo. Hadde det vært mine bryn hadde jeg vært lei meg og klippet pannelugg ned til øyelokkene 🙁

    11. Disse blir nok helt fine når de er ferdig :))
      Jeg har tattovert mine, på Line up, permanent makeup i Lillestrøm:)
      Hos Anneline, hun er super flink, bruker lang tid på kundene sine slik at kundens ønsker skal bli så godt oppfylt som mulig:)
      I tilegg er hun et fantastisk godt menneske som det er utrolig behagelig å være rundt:)
      Anbefales !
      Hun har også side på Facebook med bilder:))

    12. Fikk du sponset behandlingen? Kan du skrive et mer detaljert innlegg om både pris og fremgangsmåte? Fikk lyst til å gjøre det selv, er mye enklere enn å tegne på hele tiden man skal ut eller vil se fresh ut!

    13. Jeg gjorde det samme selv for nå et år siden. Og da gjorde jeg det på akkurat samme måte som du har gjort her. Jeg var superfornøyd i begynnelsen og gledet meg sykt mye til ruva skulle falle av så jeg slapp å ta hensyn til det når jeg sminket meg hele tiden. Men da ruva datt av så så det ikke ut 🙁 jeg har fylt på to ganger siden dette og resultatet blir ikke bra. Eneste fordelen med det idag er at jeg har en form å gå etter, men jeg må fortsatt tegne over bryna mine hver eneste dag. Kjipe penger brukt spør du meg.. Skulle ønske resultatet holdt seg slik som på både deg og meg hele tiden

    14. Dette var trist å se Sophie Elise. En så nydelig jente som deg som ødeliegge utseende sitt på den måten. Jeg vet ikke hvor oppdatert du er på skjønnhet og motefronten, men jeg trodde de fleste hadde fått med seg at tatovertte øynebryn er ( beklager å si det) veldig veldig harry!! En annen ting.Jeg forsøkte falske øynevipper, slik som deg en gang. Det resulterte i veldig korte og slitte øynevipper når jeg tok det av. Ikke pent. Jeg har nå via div vippeserum klart å få de relativt lange igjen. Jeg håper du slutter å ødeligge utseende ditt på den måten du gjør og setter pris på det nydelige naturlige ansiktet ditt.

    15. Fy søren så stygt og å tatovere brynene er noe av det dummeste man kan gjøre. Stikk heller til silje på browrehab/hendrixhair

    16. Har tatovert bryna. Synes det var drit vondt, tårene rant! Og nå er fargen nesten borte , har fylt på 1 gang..

    17. Veldig fint, men du burde gått til SOL PMU istedenfor. Hun KAN jobben sin, og hun KAN stråteknikk/3D-bryn. Det er jo ikke form på brynene dine nå i det hele tatt..bare to strek.

    18. Jeg skjønner virkelig ikke hva det er med alle de som har et behov for å kommentere stygt om alt og ingenting.
      Jeg synes brynene ble kjempefine, og er sikker på at flere av de som har kommentert over her ikke har perfekte bryn de heller. Bryn er utrolig vanskelig å få til, uansett! Så gi jenta en pause. Selv om hun er en offentlig person så er det ikke greit å skrive nedsettende ting til henne. Hadde en hvilken som helst annen gjort det samme hadde hun nok fått rost brynene sine opp til månen.
      Stå på Sophie! <3

    19. Wow det var faktisk veldig fint! Gleder meg til å se et bedre bilde, kanskje litt mer på avstand for å se helheten :)) har egentlig aaaldri vært fan å tatoverte bryn, men dette så veldig bra ut 👍

    20. Nei vet dere hva? Nå må folk virkelig skjerpe seg. De som ALLTID må kommentere noe stygt, altså hva er vitsen? Har dere sett hvordan unge er idag? Vi oppfører oss helt jævlig mot hverandre. Det er snakk om, mobbing, snakking og stygge blikk mot en person for at personen kanskje føler seg bra. Det er snakk om mobbing, snakking og stygge blikk for at personen du driver å stirrer så veldig på er finere enn hva du er. De som driver med sånt må jo være veldig ufornøyd med seg selv og må hakke på noen andre for å føle seg bedre. Hjelper det så veldig masse? Den personen du snakker stygt om, den personen du skriver dritt til, kunne ha syntes du var kjempe pen, og at du snakker dritt, stirrer ogsånn, til tross for det, så kunne den jenta vært en så god hjertet person. Du aner ikke, men hun ville aldri synket til ditt nivå og drevet sånn med deg. Spessielt når det kommer til jenter, jeg har ikke ord hvor fæle jenter kan være. Det er helt sjokkerende. Og rakke ned på Sophie Elise som har oppnådd noe. Hallo, er det så rart? Hun TØR å skille seg ut, og ikke være som alle andre unge jenter, det er det som betyr noe. At de som skiller seg ut og faktisk tåler alt det folk kommer med det er DE som er unike. Man dømmer da ikke en person man ser ute på gaten for hvordan vedkommende ser ut? De kan være noen utrolige herlige sjeler. Herregud, tro om det kunne blitt bedre om mennesker bare kunne ha smilt til hverandre, isteden for å stirre å hviske.

    21. Klær er mote, sminke er mote… Hva når det ikke lenger er moderne med tykke, mørke øyenbryn? Vi skifter jo klær etter motebildet, men tatoveringer er mer eller mindre permanente…

    22. Hva er det som egentlig ikke er gjort noe med/falskt i ansiktet ditt? Nesen, leppene, restylan/botox i kinn, panne osv, øyenbryn, vipper, til og med fargelinser bruker du.
      Dette virket kanskje slemt ment, men det var ikke det, bare så en kommentar over som sa at snart var nesten alt falskt på deg, men i ansiktet er jo faktisk alt falskt

    23. Skal absolutt ikke komme med noe negativt om disse brynene, men som andre her sier, SOL PMU er tingen! 🙂

    24. Okei, alle dere idioter som sier at man ikke skal kommentere stygt siden hun er en offentlig person osv. Ser dere hva Sophie skriver i KURSIV? Hun spørr alle som har lest innlegget om hva vi syns og om vi noen gang har gjort det. Da spørr hun om VÅR mening. Da vet hun at noen liker det og noen liker det ikke. Det er ikke alltid krise å få litt kritikk når du er en så kjent person som hun er. Jeg tror det er noe hun må venne seg til. Ikke alle mennesker er de som ikke kommenterer ting hvis de mener det er stygt. Noen skriver det rett ut for å fortelle Sophie så hun vet at det er forskjellige meninger om ting hun gjør. Sånn er det for alle bloggere, men er det ikke bedre at Sophie vet at ikke ALLE i hele verden liker alt hun gjør og sier? For det er sånne ting du blir kjent av, av å skille deg ut fra mengden. Så alle som skriver: Så slemme kommentarer osv, bare forstå at alle ikke er fan av tattoverte øyenbryn som de mener ikke er gjort godt nok osv. Jeg er ikke en “hater” av Sophie. Jeg leser bloggen hennes vær dag, og digger hvordan hun skriver ting og hva hun gjør, men dere andre må bare innse at Sophie kommer til å få kritikk uansett. Så ikke lag noe drama når noen skriver stygt, men kommenter noe snilt så hun vet hun har flere som liker hun enn de som kritiserer. Jeg elsker deg, Sophie.

    25. Hvorfor i all verden tok du ikke 3D bryn? Er du gaaal? Det der kommer til å bli en grusom farge etter hvert.. Har du en gang hört om 3D bryn? Google it!

    26. Haha, det er en forskjell på og komme med konstruktiv kritikk, enn det å være rett fram frekk. Og jeg synes det er flere folk som kommer med noe helt på trynet frekkt, enn konstruktiv kritikk 🙂

    27. Du skulle heller ha dratt på brow rehab på Hendrix hair.. Mye bedre resultat. Ariel fra paradise hotell gikk fra nesten null bryn til naturlige, tykke og forma bryn bare ved bruk av castor oil og bare er par timer hos hun som fikser brynene. Dine var alt for markerte og lite fine, men smak og behag. Sjekk ut instagrammen browrehab_no

    28. Hun har jo tatovert skjevt på ditt høyre bryn(for oss).. Det er jo tatovert under selve brynet. Som om man har vært uheldig å tegne utenfor..

    29. Hei:-)
      Jeg har tattovert/pigmentert brynene mine hos Solvår Hegge som eier og driver Sol pmu.
      Er kjempefornøyd, og angrer ikke en dag. Har stråteknikk som gjør at de ser helt naturlig ut pga ser ut som hårstrå.
      Hun er så dyktig at jeg vil påstå hun er landets dyktigste.
      Hun retter opp feilpigmenterte bryn fra andre klinikker, retter opp skjevheter, og fyller inn om man mangler bryn helt eller delvis, om det er arr i brynet osv.
      Du har garantert refill igjen par ganger på beths, og hvis du kun har pigmentert skygge så anbefaler jeg deg å få tattovert med stråteknikk/tattovere inn hårstrå istede. Det gjør hun sikkert hvis du spør når du skal dit neste gang for refilltime.
      Man kan alltids sminke de ekstra likevel, og få den looken, men penest å ha de så naturlig som mulig.
      Og når det gjelder vipper, det ser best ut med bare mascara.. Eller prøve vippeextensions 🙂

    30. Jeg tok brynene mine i Drammen og er super fornøyd 🙂 elsker de nå når jeg slipper å sminke de! Nå står lepper for tur 🙂 fin du ble sophie!!

    31. Fortell meg, er noen bryn like i det hele tatt? Det er vel når noen på magisk vis klarer å få de like at det blir unormalt 😉

    32. Det var da en veldig gammeldags teknikk.. teknikken som ligner på hår (vet ikke om dette er den 3D-teknikken folk nevner!?) er jo mye bedre og ser mer naturlig ut.. MEN der igjen, du har jo sagt time and time again at du ikke vil ha en naturlig look

    33. jeg har selv tett stråteknikk og er veldig fornøyd. har de siste 4 årene tatovert mine bryn hos Sol permanent makeup og er veldig fornøyd med det. Jeg har fått tatovert bryna av Bettina, Sol, Katarina og Kristine.. Alle er ekstremt dyktige! For 6 år siden tatoverte jeg tette bryn(ikke stråteknikk) og var fornøyd med det til å starte med, men ville etterhvert ha de mer naturlig (uten at de skulle være for naturlige ). Jeg synes brynene dine er fine. Det vil alltid være noen som enten kommenterer på fasong, farge eller tykkelsen. sålenge du selv er fornøyd, så er det det viktigste . Fargen vil redusere og det er fult mulig å rette på bryna hvis det er ønskelig senere. Jeg ser det er en som har kommentert at bryna er for langt fra nesen.. jeg syes ikke det ser sånn ut, men det kan du jo fort sjekke selv. Klem

    34. Mamma tatoverte brynene sine, og hun ble kjempe fornyd
      Men hun gjorde det en plass i Thailand der hun kommer fra❤

    35. Mari: Øyenbrynshårene mine er der enda, og jeg pleier dem faktisk med en olje som skal få enda mer fart på hårveksten 🙂 Jeg er usikker på pris, ettersom jeg fikk det sponset, men du kan sjekke beths.no for prislister!

    36. Jeg har selv tattoverte bryn, og har ikke angret ETT sekund etter jeg gjorde det. Tok mine hos Therese på Pink Ink, st.haugen! Synes dine ser kjempe fine ut! Jeg kjenner deg ikke, men har lest bloggen din en stund. Er vanligvis ikke noe blogg leser, men du fanger min oppmerksomhet titt og stadig. Nettopp fordi du er den du er! Du sier det du mener, du gjør det du vil, og ingen kan rikke på den du er. STÅ på Sophie, haters makes you famous!

    37. jeg har tatovert brynene mine i årevis. jeg har IKKE hårpåtegnelse, og kunne heller ikek tengt meg det. Jeg er fornøyd med å ha de heldekkende. Dine var veldig fine Sophie!:-)

    38. Da vi var i Thailand i sommer tatoverte mamma på eyeliner og veninnen hennes tatoverte øyenbrynene på nytt. Jeg har KJEMPELYST å tatovere brynene! Jeg er en av dem som har bryn bygd opp av veldig tynne og lyse hårstrå. Når de er såpass tynne syns jeg ikke det hjelper noe særlig å farge dem heller. Jeg tegner på bryn hver eneste dag. Blitt veldig flink, men også utrolig lei. Eneste grunnen til at jeg ikke har gjort det enda er at jeg er så redd det skal bli feil form på dem med en gang eller at ansiktet mitt skal utvikle seg på en måte som gjør at de blir feil form på etterhvert…Dessuten er jeg redd det skal bli veldig tydelig, men det ser VELDIG bra ut på deg og andre jeg vet som har gjort det.

    39. Vet ikke om noen som har så dårlig selvtillit som deg. Så trist at du føler du må “fikse” på alt for å føle deg “bra”. Det funker ikke for å si det sånn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg