lady gaga VIP ikveld!

I dag fikk jeg endelig kjøpt meg et lite “selfiekamera”, det har vært så slitsomt å dra rundt på speilrefleksen når jeg egentlig kun vil ha med meg en liten veske på byen. Jeg blir også ekstra fornøyd med bildene, nå kan jeg jo se meg selv og perfeksjonere poseringene mine, haha. I dag trengte jeg virkelig et slikt kamera, for det er det nemlig klart for Lady Gaga i telenor arena! Jeg har vært så heldig å bli invitert som VIP så da blir det rød løper, mingling og konsert fra et lukket område, med gode plasser. Etter konserten er det etterfest med lady gaga sin dj, woho! Det gleder jeg meg til, slikt er så gøy! Jeg skulle egentlig ta med meg Robin, men stakkars har blitt smittet av meg. . så da var det tydeligvis ikke matforgiftning likevel, men god gammeldags omgangssyke. Det var trist, jeg hadde sett masse fram til å ta han med meg, men da blir det en venninne istedenfor 

Dere som ikke skal på konsert kan jo se meg på masterchef ikveld på tv3, haha. Hadde eeegentlig ikke tenkt å minne dere på om det, fordi det er så flaut, men men! Man får ta meg for hva jeg er – en idiot som ikke kan lage mat. Hadde jeg sett det selv ville jeg nok felt noen tårer mtp hvor fæl jeg så ut. Glad jeg har lært meg bedre med sminke og ikke minst spist bedre siden den gang (har ikke lært meg å lage mat i tilfelle noen skulle lure). 

Singlett fra batoko / kåpe fra notion 1.3 


 

Det var forresten en feil med linkene i sist innlegg, dere kan bestille shai gratis HER ♥ skal prøve å rette opp feilen i sist innlegg også, linkene endrer seg automatisk. . sykt irriterende. 

111 kommentarer
    1. Så fint sminket du var, hvilken leppestift bruker du? (første bilde) Er det samme som du brukte i går da du hadde den rosa kåpen på? Den lebestiften kledde du veldig bra!

    2. Stakkars Robin! Får virkelig lyst til å steppe opp her, virker sol så mye går skjeis! Haha neida, du får kose deg masse!!! Ser deg på tv ikveld. Og tro meg, jeg vet at du ikke spiser bacon, men jeg måtte faktisk ringe kjæresten min å spørre hvordan man steker det… Og ja, jeg skjønte ikke hva han sa, så han måtte droppe FIFA spillinga og komme hjem til meg så jeg fikk meg mat..

    3. FØRST VAR DET MATFORGIFTNING OG NÅ ER DET OMGANGSSYKE!!
      HÅPER DU HAR GOD SAMVITTIGHET FOR AT DU RINGTE ETTER AMBULANSE PGA OMGANGSSYKE! TENK HELLER PÅ AT MENNESKER SOM VAR SKIKKELIG SYKE DEN KVELDEN KUNNE VÆRT DØD PGA DUMME DEG SOM MÅTTE HA AMBULANSE!!!
      DU KUNNE HATT ET LIV PÅ SAMVITTIGHETEN NÅ! KANSKJE DET OGSÅ VAR NOEN SOM DØDE DEN KVELDEN PGA DEG? FY FAEN!

    4. Hva i helvette e problemet ditt ”HAHAHAHA” ? e du så fette dum å tror at om noen ligger for dødøen får de ikke komme til på grunn av sophie eller ? dra til helvette :-# Har nettopp sett episoden av masterchef, må jo bare si at du er utrolig sjarmerende, snill og søt 😀 hadde så lyst at du skulle videre :-#

    5. awww. Synes du var flink jeg. Litt vondt å se deg slite sånn med den reke pillingen. Men du ga jo aldri opp og det skal du være stolt over.

    6. Hvor mye betaler du for shaihøvlene/bladene? Med porto og ekspedisjonsgebyr, og annet?:-) regner ikke med at det er så billig som dem skal ha det til på nettsiden dem 🙂

    7. Hun/han som lager neglene dine gjør ingen god jobb. Det er altfor tykke lag, så når dine egne vokser ut og skyver de falske utover – så ser det ut som om du har limt på noen skikkelige klumpete klør 🙁

    8. Var det ikke i sommer du var med i masterchef? Ikke lenge siden i det hele tatt, kan da ikke ha forandret deg såå mye..

    9. Synes du var flink på masterchef jeg. Var jo litt uflaks at du måtte skrelle reker, ellers er det ikke sikkert du hadde gått ut först. Synes du var kjempesöt og gjorde en god innsats, ikke noe å väre flau over.

    10. Hvorfor,hvorfor i himmelens navn har du meldt deg på et matlagingsprogram??Du forstår ikke at du driter deg deg ut,men for deg er all pr,god pr.Vel,du vokser opp en dag..

    11. Hvorfor i helvete bli med på Masterchef når du ikke engang er i stand til å smøre degsjøl ei brødskive??? Og skal du koke opp vann klarer du vel å svi det. Snakk om å drite seg sjøl nedover leggene. HVOR potte tett ER du egentlig???

    12. “Æ har en sånn sykdom” “æ har en sykdom skjønne du”
      Hahahahah, må jo le! Det er så patetisk og unnskylde seg på den måten, hjelper ikke å skrike ut at du har en “sykdom”

    13. Etter å ha sett deg på Masterchef burde du virkelig feste vippene dine bedre, eller bare ikke bruk de, så mye finere når du er mer naturlig:)

    14. .
      .
      .
      .
      .
      .
      Til “HAHAHAHA” lengst oppe, hadde nesten håpet det var DU som kom til opptattlinje ved ambulansesentralen med døden som følger, for faen til uttalelser som en amøbe er ikke lov blandt mennesker. Bevares, stakkars menneske! Jeg ler ikke med deg, men av deg. GOOOOO SOPHIE ELISE PÅ MASTERCHEF, OG KOOOOOS DEG PÅ VIP-KONSERT!
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .

    15. Sitter folk virkelig på den feite ræva si med laptopen i fangen og Masterchef rullende på skjermen i bakgrunnen, og vræler ut med feil de finner med en nydelig jente? TRAGISK!!!! La være å søke opp bloggen hennes, få et LIV!

    16. Ehm.. Du bare photoshopper deg, og ikke er du flink til det heller.. Du kan ikke skylde på slikt når du bare photoshopper bildene dine.
      Du så jo lik ut på god kveld norge som på masterchef, og det ble jo spilt inn for et par dager siden.

    17. Så UTROLIG anderledes du så ut som på tv i forhold til på bloggen… syns du så freshere ut på bloggerne

    18. Du ser akkurat lik ut der som nå, så deg jo akkurat på God Kveld Norge 🙂 Syns ikke det var noe galt jeg, alle har uren hud av og til og dårlig hår-eller sminkedager, om det var det du synes var fælt 🙂

    19. Hva tenkte du egentlig på da du takket ja til å joine masterchef??
      For det første så syntes det godt at du IKKE kan sette på løsvippe.
      For det andre så har du selv sakt at du IKKE kan lage mat.
      For det tredje så har du faktisk ingenting på kjøkkenet og gjøre for der mister du både hjernen og deg selv.
      For det fjerde så du faktisk temmelig full ut der du sto foran de 3 respekterete dommere som tar programmet seriøst. Noe du IKKE gjorde.
      Skam rett å slett.

    20. Sykt dumt at du ikke gikk videre! Hadde sett frem til å se deg i flere episoder av masterchef. Du må være med på flere programmer, så vi får se deg på tv. :- D

    21. Til alle som lurer på hvorfor hun er med, dere er klare over at yrket hennes er i UNDERHOLDNINGS-bransjen…? Masterchef er både underholdning og PR for Sophie!

    22. Moro å se deg i Masterchef, hadde vært gøy om du kom videre. Fikk vondt av å se deg slite sånn med skjelvingen, og syns du skal være stolt av deg selv for at du stilte opp. Du er søt og herlig!

    23. Hei, synd du røk ut:p men du var kjempe flink:) men du må smile mer, skjønner du sikkert var nervøs:) men du har ett slikt fint smil, så smil 😀 kos deg i kveld 🙂

    24. Du var sikkert nervøs regner jeg med, men hvordan klarte du å servere RÅ erter? Det hadde lillebroren min på 7år klart .

    25. Å herregud, jeg føler bare så med deg. De var så negative også til deg, men det er jo TV, men likevel… Er ikke bare-bare å ha vondt i hendene heller, slik at de “låser seg”. Men du prøvde, og det skal du ha!

    26. Du ser så annerledes ut på TV enn du gjør på bilder. Kanskje du bare er helt suveren til å se bra ut på bilder. vet ikke jeg ass.

    27. Jeg tror nok heller det var matforgiftning iogmed at det kom så akutt, og gikk over så fort. At han har blitt dårlig er nok heller fordi du ikke har vært påpasselig nok med hygienen når du var dårlig. Så nå har han fått oppkast – basillene dine i systemet sitt, og han får naturlig nok en reaksjon på det 😉
      Hilsen sykepleier.

    28. det eneste som var feil med linken var at du ikke la inn den “rette” som er den du tjener penger på. bitch please. forrige var bare shai.no, denne er campaign money shai osv. ikke tro vi er dumme.

    29. kjære sophie. Du kommer til å bli helt ødelagt av alle di her stygge kommentaran! Syns du ska ta deg en laang velfortjent pause etter bloggerne e ferdi på tv!

    30. bh-en du hadde på deg på bilde e vel ikkje litt før stor vel?`ser iværtfall ut som det. det va no ikkje meint som en stygg komentar men sa no det bare.
      synd at du ikkje gikk vidre i masterchef. hadde håpa at du gikk videre.
      elsle bloggen din og det e ikkje nokka tegn på at eg ska slutte å læse den

    31. Kjære Sofie. Hvis du går tilbake til blogginnleggene og ser på bildene dine fra mai og juni som var rundt den tiden masterchef ble spilt inn så ser du akkurat lik ut som du gjør på bildene du har lagt ut i dag. Kan du i stedet for å prøve å bortforklare hvorfor du ser værre ut på tv (virkeligheten) enn på bildene dine fortelle hvor mye sminke du bruker eller hvilke photoshop program du bruker?

    32. Så deg nettopp på masterchef. Sund du røk ut skulle gjerne sett deg videre for jeg syntes du er en så fantastisk person. Jeg skjønner ikke hva som feiler folk. Uansett hva du gjør blir det jo tatt som negativt. For ett år siden visste jeg knapt hvem du var. Jeg hadde bare hørt alle på skolen si alle slags negative ting om deg. Så jeg valgte bloggen din til en skoleoppgave. Til slutt besøkte jeg den hver dag og ble mer og mer forelsket i din personlighet og måten du skriver på. Hver gang jeg er i Oslo holder jeg øynene mine ekstra åpne i et håp og å få se deg. Har så sinnsykt lyst til å møte deg. Jeg syntes nå hvertfall du er en helt fantastisk person og jeg kommer til å mene det uansett hvor mye jeg må krangle med bekjente. Jeg bryr meg ikke om alt negativt som blir sagt om deg og skjønner ikke hvorfor folk ikke klarer å se personligheten din og hvor vakker den er. Hadde vært så kult om du leste dette. Stå på sophie så skal jeg fortsette å stå ved din side som en trofast leser<3<3<3

    33. Synd du røk første dagen i Masterchef. Hvem skal jeg nå heie på? Hehe!
      Men for noen kommentarer på de andre da under reke staffetten.. Mye små frekt mot deg på kamera! Syns det var smakløst! Du fortjener bedre!

    34. Jeg så masterchef. Var artig å se deg på tv! dumt du røk ut, der mista di én seer ihværtfall x)

    35. Kjære Sophie Elise!
      På masterchef så du overhode ikke så ille som du sier. Men alle er jo litt selvkritiske, så jeg skjønner at du ser feil som ingen andre ser. Og at du er mer fornøyd med deg selv nå er jo kjempepositivt! 😀
      Jeg syns du var flink jeg, og både dommerene og de andre var imponerte så det ut som. Hadde det vært meg som fikk beskjed om å lage noe av reker hadde jeg blitt helt paff og ikke visst hva jeg skulle gjøre, haha! Så du var flink! 🙂 og så at du reagerte så bra på at du gikk ut og gratulerte de andre og greier, det var bra gjort, det skal du ha 🙂
      Når det gjelder dere andre som kommenterer, ALLE kan få uren hud avogtil, og som vi nå vet, så var Sophie Elise i en vanskelig periode, og da er det lett at det viser på huden! Og at hun har redigert det bort på bilder? Ja, hva ville dere ha gjort da?! Sikkert det samme, det hadde nok jeg gjort 🙂

    36. Skjønner hva du mener. Kanskje du ikke skulle deltatt, du så litt ekstra liten, utenfor og tuslete ut. Jeg vet ikke hva du bruker i håret, men det ser ofte uvasket ut, og på TV ble det ekstra tydelig. Du har kanskje lært at neste gang du har en nedtur er det ikke så lurt å si ja til å være med på TV-programmer?

    37. synes du var utrolig skjønn på masterchef, jeg. søt og pen, fikk et veldig positivt inntrykk, noe jeg tror at mange andre også gjør, så ville ikke tatt meg nær av dem som bare vil trykke deg ned i drittkommentarer her! 🙂

    38. Syns du var kjempeskjønn på masterchef! 🙂 Utrolig sporty av deg å stille opp på noe sånt når du ikke føler du kan lage mat.
      Men det er vel poenget med programmet, at kjendiser skal samles for å lage mat, uten å ha en bakgrunn som kokk 🙂
      Skjønner at du fortalte at du har en sykdom, da fikk du ihvertfall forståelse, og du gjorde jo ditt beste 🙂

    39. Blir så lei meg på dine vegne når jeg ser alle de stygge kommentarene her.. Jeg ville bare si at jeg ble veldig glad av å seg deg på masterchef, du kom med mange morsomme kommentarer og søte innspill som gjorde programmet underholdene (halo,det er jo underholdningsprogram, ikke kult å se når deltakerne bare bitcher)

    40. Jeg synes virkelig synd på deg som må godta all denne dritten. Skulle ønske alle hadde baller til å si det ansikt til ansikt, og hvorfor hate så mye folkens? Jeg er så lei hat og alt negative som skjer rundt om i verden. Om folk lager så mye oppstand for en jente. EN EN EN jente i Norge så er det kanskje ikke så rart det er krig.
      Du er rå. Du spiller på det du trenger penger på. Det Gjør alle. Om man er ekspert på pc så jobber man nok med det. Om man kan lage mat bra så er man kanskje kokk. Sophie Gjør jo ingenting galt? Hun jobber slik at hun har råd til mat.
      Jeg er rimelig misunnelig at hu tåler det. Har nok å spille på og ikke minst har psyken til det. Skulle ønske det var meg,glatt
      Fuck haters.

    41. Jeg synes du klarte deg flott på masterchef! Ikke akkurat en god kokk da, men du forlot jo greia med et smil. 🙂 måten du ble fremstilt på og det de hadde tatt med av dine uttalelser, syntes jeg ikke var noe å være flau over. Synes du skal være stolt over at du faktisk var med! Han franskmannen ser liten ut i forhold til de andre, hvor høy er han egentlig? På str. med deg?

    42. Hvordan vi som ikke kjenner deg, oppfatter deg via;
      Bloggen: sprudlande, bli, smart, utadvendt, koselig, “dominerande”
      På TV: inneslutta, nervøs, etterdilter, nedfor, dum, rar
      Vet ikke helt vilken av disse du kjenner deg mest igjen i, men du er fremstilt veldig anerledes på disse to plassene…. Vi lesere tur vi “kjenner” deg, men eg hadde forklart deg heilt feil til noen ut i fra bloggen tenke eg……

    43. Huff da, håpet du skulle gå videre i MasterChef! Bra du sto på fordi og røk ut med et smil =) U go, girl

    44. haters bare venter på å finne ting de kan pirke på som at ”løsvippene ikke var festet godt nok”, men ta det heller som et kompliment på at det var den største ”feilen” de fant ved deg 🙂

    45. Herregud så stygge folk kan være! Å de kjenner deg jo ikke engang. Syns du var søt på masterchef jeg. Også lurte jeg på hva slags kamera du har kjøpt deg? Er oå utkikk etter et selv. Blir slitsomt som du sier å drasse med seg speilrefleksen overalt :p BTW hvordan får jeg kommentert her med min bruker? Selvom jeg blogger selv og er logget inn, så fungerer det ikke! Sykt irriterende.. Håper du koste deg på konsert =)

    46. Mener ikke å “slenge dritt” som du sikkert kaller dette. Øyenvippene dine ser helt forferdelig ut, værsåsnill lær deg å fikse dem rett.

    47. Herregud som dere klager på Sophie! Dere klager jo på alt hun sa på Masterchef. For det første regner jeg med at hun ikke har meldt seg på selv, men at hun har fått tilbud av å være med da dette er en kjendisverson, og ikke for de som virkelig vil bli kokker. Det er jo bare for morro skyld og underholdning!
      Kanskje dere som klager sånn på Sophie skulle vært med på MC selv, så kunne dere fått sett at det kanskje ikke er piece of cake. Idioter

    48. Hei, Sophie!
      Jeg kjenner jeg får helt avsmak av hvordan enkelte velger å uttale seg her i kommentarfeltet. Selvsagt er det ytterst få som står frem med navn, noe som ytterligere understreker at det hele munner ut i en hel masse sjalusi fra feige tenåringsjenter. Helt klassisk, og jeg håper virkelig ikke at det går noe særlig inn på deg. Det har du virkelig ikke fortjent.
      Jeg så masterchef i kveld og fikk ikke annet enn er positivt inntrykk av deg. Forstår godt hvorfor du ble ukomfortabel av situasjonen, men du gjennomførte likevel og klarte faktisk å beholde roen samtidig som du var veldig høflig og moden om det hele. Synes det var mye småspydig og nedlatende kommentarer fra enkelte andre deltagere. Med tanke på at gjennomsnittalderen var en del over din, så sier vel det laaaangt mye mer om dem enn om deg.
      Du viser en åpen og ærlig side av deg selv på bloggen stadig vekk, noe som har medført at jeg synes du virker som en helt fantastisk god jente! Du tør å være sårbar, og det settes pris på. Jeg håper du har det bra <3

    49. du skal ha for at du fullførte og ikke ga opp. Synes det var modig gjort av deg å gjøre noe du selv er ukomfortabelt med. Men ett tips er å være mer på kjøkkenet med kjæresten din eller venner som lager mat. Ha eks middagkveld med venninner der hvor dere lager mat, så blir du tilslutt flinkere i å lage mat. For du må uansett gjennom det i livet. Vær heller aktiv med matlagingen enn å be Robin om å lage middag.

    50. No MÅ folk gje seg å kommentera ting dei ikkje veit noko om! At Sophie klagde og berre brukte sjukdom som ei unnskyldning, er det dummaste eg har høyrd! Ho har essensiel tremor, som gjer at finmotorikk og handarbeid er vanskelig, ettersom ho får spenn i armane og skjelv i henda. Skam dykk!

    51. For de som mener at Sophie virker så “dum” på tv:
      Det er tv-produsentene som velger akkurat hvilke sitater av deltakere som skal vises på tv! “Rosablogger” har et rykte på å være dumme, og det ligger i navnet! Derfor jobber de i TV med å videreføre det ryktet og inntrykket rosabloggere gir, det er jo tross alt underholdning for dem!

    52. Jeg synes faktisk du var ordentlig søt og flink i Masterchef:) Men jeg lurer på, har du så klagende og knekkende stemme, eller gjør du deg til? :p Må være slitsomt isåfall.

    53. jeg syns du var søt på Masterchef! Jeg syns noen av de andre deltakerne var spydig mot deg når de snakket til kamera.. spessielt Donna som trodde hun var SÅ mye bedre enn deg! Fordomsfulle var de i såfall!
      Det var kjipt at du ikke gikk videre

    54. Obs til alle dere som slakter Sophie daglig i kommentarfeltet: det var slik TCMN ble mobbet til å så og si slutte og blogge.. hvis dere ønsker at SE skal fortsette med bloggingen burde dere revurdere mobbingen

    55. Hei! Håper du leser dette. Jeg synes du så såå mye bedre ut i den perioden MasterChef ble spilt inn enn nå. Sikkert drittlei alle som kommenterer utseende ditt, men du burde virkelig vurdere å tone sminken et hakk med igjen. Personlig synes jeg du så mer naturlig pen ut da, nå ser man hvor mye du faktisk har smurt på deg for å prøve å se ut sånn som du definerer som pen. Værsåsnill ikke sparkle deg ned sånn, du ser ut som du er gjennom en ny fjortissfase og det ser ikke ut til at porene dine setter pris på det. Ble helt trist inni meg da jeg så deg på god kveld Norge, fett hår (eller bare drøy ettervekst?), store tette porer og svett/fet blank hud.
      Håper du kan velge en litt mer naturlig veg fremover, bare liiitt! For du har egt veldig pene trekk

    56. Syns shai barbelhøvler er sånn passe. De er skånsomme, og man kan barbere vekk hår, men tar jo en stund. Syns de sylskarpe barbelhøvlene er bedre fra butikken og 10 kr ca for slike. 🙂 og så kan man investere i fuktighetskrem i tillegg. Er jo mye bedre.
      Du kunne tatt med minus også. Sånn som tester.
      Minus:
      – tar tid å få vekk hår.
      – ganske dyr i starten.
      – har ikke fuktighet i barberhøvelen slik som Venus og andre har inni.
      Positiv:
      – kan bestemme når produktet kommer på døra. Refill bladene.
      – skånsomme mot huden
      Feks smilelab:
      Positiv:
      Rask til å få hvite tenner
      Lett å bruke
      Negativt:
      Klissete å bruke
      Usikker på om man får dekket gule områder
      Er ikke vennlig mot tennene egentlig
      Bør bruke i så sjeldne anledninger som stor fest etc.
      Emaljen kan gå vekk.
      Ønsker man hvite tenner, er det best å stikke innom tannlegen og få det bleket. De er forsiktige og skånsomme, og gir kunnskap på god måte. De kan faget sitt, så det er lurt å betale for kvalitet.

    57. Vet du hva? Synes du var skikkelig søt på Masterchief, forventet noe verre for å være helt ærlig. Du var ordentlig, rettferdig, hyggelig mot de andre selv om mange gjorde det klart at de ikke ville være på lag med deg osv. Ønsket de lykke til videre og oppførte deg modent. Bra at du sa ifra om den sykdommen synes jeg, så fikk du Donna til å smelle igjen den frekke munnen sin (de som har sett henne i Top Model skjønner hva jeg mener..) Syntes ganske synd på deg når du måtte skrelle reker i forhold til den sykdommen, men du taklet det superbra! Positivt overrasket 🙂

    58. Jeg syns faktisk den som dreit seg ut på Master Chef i går, IKKE var Sophie! Jeg blei utrolig provosert av hun Donna. For en ekkel og kvalm, og ikke minst selvsentrert dame. Hun må være mellom 40 og 50 år (etter utseende å dømme), og det å da rakke så mye ned på en 19-åring er bare kvalmt! Hun har selvfølgelig et lenger liv med mer matlaging bak seg enn det Sophie har. Jeg kunne heller ikke lage noe mat da jeg var 19, men nå, 5 år senere, er jeg relativt flink til både å steke og bake. Og Donna stod selv i fare for å ryke ut fordi hun dreit seg totalt ut med chilien i retten sin, og overstekte rekene, så hun bør ikke være særlig stolt av seg selv for den TV-opptredenen der. Og Sophie, du tok alt med et smil, jeg syns virkelig du røk med æren i behold 🙂

    59. Får nesten litt sjokk hver gang jeg ser deg på tv eller i en video, for du ser så utrolig annerledes ut da enn på bilder. Alle gjør seg jo til på bilder for å se bra ut, men det er nesten litt skremmende hvor annerledes du ser ut på tv. Du har mye mer fett hår, uren hud i ansiktet, rotete og på en måte litt skitten sminke, løsvipper på halv tolv og når du smiler så har du liksom sånne kanintenner. Det er ikke for å virke negativ eller for å være frekk, men det er faktisk sånn jeg syns du ser ut på tv. Ellers så syns jeg det var synd at du gikk ut, heia på deg! Og jeg syns så synd på deg da du skulle skrelle rekene. Det må sikkert ha vært utrolig ubehagelig for deg 😮

    60. Hver gang jeg ser deg på tv har du kjempe fett hår. Husker også at du skrev i ett innlegg at du dusjet 1 gang i uka, men det går ikke an å gjøre det så sjeldent når håret ditt blir fortere fett! Du bør dusje oftere selvom det er masse stress med extensions for føning osv!
      Så løsvippene satt helt ute på vippene dine også. Veldig lite pent…
      Du ser mindre pen ut og skitten ut på tv noe som viser hvordan du ser ut i virkeligheten også. Alle vet at en kan ta fine selfie som blir enda finere med redigering.

    61. Og forresten var brynene dine bare to tykke streker bort til der du skulle endre “retning” nedover. Der har du bare en tynn strek.. Ingen sammenheng. Om du lager dem mer runde der streken skal gå ned + litt mer tykkelse sånn at de ser lik ut blir det finere

    62. Hvis du ikke klager på sykdommen din når du skal sminke og ordne deg, så ikke bruk den som en unnskyldning for at du er ubrukelig når det kommer til å lage mat heller.

    63. Sophie: Synes du burde skriva eit innlegg med klar beskjed til enkelte i kommentarfeltet: SLUTT Å MOBB. Ja, du har overbitt, men det kler deg jo noko heilt sjukt! Synes du er kjempefin, og håpar verkeleg du ikkje trur på alt det stygge folk skriv! Du burde absolutt ta opp kampen med desse nett-trolla i eit innlegg!

    64. Sophie! Jeg og samboeren min er hektet på masterchef og ser hver episode. Vi begge synes du så helskjønn ut på skjermen 🙂
      Det har vært mange før deg og det kommer til å være mange etter deg i masterchef som heller ikke har stor erfaring på kjøkkenet. Det er jo først og fremst for å finne en masterchef, og da må man jo få prøve seg.
      Du virker som en herlig søt jente, ikke ta til deg de stygge kommentarene du får. De aller aller fleste er sjalue. Til og med jeg skal innrømme at jeg iblant føler meg litt missunnelig på utseendet ditt 🙂

    65. Kommenterer nesten aldri på bloggen din, men nå får jeg innmari vondt i meg på dine vegne. For noen grusomme kommentarer du får her på bloggen, skjønner ikke hvordan du klarer å lese igjennom alle. Hadde blitt deprimert og lagt meg inn på en insitut for jenter med lav selvtillit (om dette da finnes). Du gjør en utrulig bra jobb både på bloggen og ellers. At du blir med på masterchef er utrulig kult og modig av deg, når du selv vet du ikke kan å lage mat men uansett blir med for å prøve noe nytt. Du får jo også pr, og all pr er vel god pr? Haha! Syntes det var morsomt å se dg på tv, og syntes du gjorde en god jobb med tanke på dine erfaringer på kjøkkenet.
      Ikke la haterne dra deg ned i rennesteinene Sophie! Stå på og fortsett jobben du gjør på bloggen, du er kjempe flink!!

    66. Man ser alltid litt merkeligere ut på tv enn man gjør i virkeligheten! Og du ser alt på utseendet myye tydligere også! Ikke mange forstår det! Pluss de har jo valgt å gjøre deg litt “dummere” enn du egentlig er! Det er jo måten du fremstilles på! Du er fin sophie! Og flink var du også 🙂

    67. Kjære Sophie Elise.
      Du er en utrolig sterk, reflektert og vakker jente. Du er sterk når det kommer til hva du står for, og du har gode verdier. Selvom dine verdier endrer seg med tiden, er det helt naturlig å bruke tid på å finne seg selv. Jeg synes personlig at INGEN verdier er dumme, så lenge man kan reflektere og diskutere rundt temaer på en voksen måte, noe jeg synes du i aller høyeste grad kan. Hva gjør det vel at du dro til Afrika, til noe som kanskje ikke støttet de samme verdiene som deg? Du viste styrke til å dra hjem når du selv forsto dette, og det er en del av din personlige utvikling.
      Jeg blir så utrolig lei meg av å lese disse kommentarene,og jeg, som er 5 år eldre enn deg kan ikke forstå at du er så sterk at du bare fortsetter.Det er virkelig beundringsverdig.
      Jeg er på ingen måte enig i alt du sier og gjør, men jeg respekterer dine meninger og valg, og om du om 10 år har forandret meninginger bryr det meg midt bak. Du er under utvikling!
      Jeg så deg på MasterChef, og synes du var kjempe søt og sjarmerene. Den minst sjarmerende der var helt klart Donna, som virkelig ikke respekterer andre mennesker enn seg selv, noe hun har vist gang på gang, også melleom TopModel.
      Jeg så deg også på God Kveld Norge i helgen, og der synes jeg du virket mere fjollete, men det var også i en helt annen setting. Desuten, er man forelsket er det naturlig å bli litt fjollete=)
      Jeg synes du skal stå på og jobbe for hva du synes er viktig, for det en ingen tvil om at du har stor påvirkningskraft!
      HEIA DEG!

    68. Kjære fine Sophie, ikke bry deg om de teite kommentarene over her,vær så snill. Du fortjener virkelig ikke all den dritten! Så på masterchef og syntes du var bare hel skjønn,og kunne virkelig ønske du gikk videre. Du viste en side av deg som vi ikke har blitt så godt kjent med på bloggen <3 Du fikk meg til å smile og le opptil flere ganger, og om du ikke kan lage mat driter jeg i, du gjorde det hvertfall verdt å se på masterchef uansett!!

    69. Jeg blir rett å slett kvalm av dere som bare skal kritisere Sophie å utseende hennes! Er dere så jævli mye bedre da eller ? Dere har vel gjort litt feil dere å…??

    70. Ikke kan du lage mat( men må ha noen til å lage for deg) ,ikke kan du ha ansvar for dyr(måtte sende de vekk) og ikke engang greie å vaske en ørliten leilighet og må ha vaskehjelp…
      Det du greier i en alder av 19 år er å fikse hår og negler…Noe å tenke over snart?

    71. Skjønner ikke at du ikke bare legger ned bloggen.. Tydeligvis svært få som synes noe om deg..
      Unødvendig å fortsette kun for pengene sin del. Da kan du heller få deg en bedre jobb.

    72. Folk lirer av seg så mye dritt her…smakløst. Men Sophie, ignorer de stakkarslige menneskene som sitter bak skjermen anonymt å spyr ut eder og galle. Til syvende og sist er det du som ler heeele veien til banken 😉 Stå på Sophie, synes du virker som en kjempesøt jente 🙂

    73. Syns du var kjempeskjønn på Masterchef i går jeg. Syntes så synd i deg når du måtte skrelle rekene, og kommentarene fra Donna var jo bare helt latterlige.
      Hvis hun skal være en såkalt modell”mamma” så er jeg glad jeg ikke jobber med henne..
      De bildene over her var kjempefine btw, syns du ligna på en blond verson av Kim Kardashian 🙂

    74. Til deg over her et sted, om at man ser annerledes ut på tv. Nei, jeg har selv vært på tv, og man gjør ikke det. Det er ikke slik at siden man er på tv får man plutselig kviser, ser ut som man har ene foten i graven fordi man ser så sliten ut, og rett og slett ser ut som man ikke bruker å dusje. Tv gjør ikke det med deg.
      Med tanke på at jeg har sett denne jenta utallige ganger i virkeligheten, kan jeg si at det absolutt ikke stemmer for hennes del heller.
      Men denne jenta photoshopper seg til det ugjenkjennelige på bloggen. Hadde hun latt vær, hadde nok ikke folk vært like ekle mot henne. Hun vil ikke fortelle om at masterchefepisoden gikk på tv fordi hun var “stygg”, men det er egentlig slik hun ser ut. Hvorfor være så misfornøyd med seg selv? Det må jo være grusomt tungt og alltid synes at man er stygg(siden hun photoshopper seg hele tiden).

    75. Både æ og mamma satt å heia på dæ når du va på masterchef i går! Vi ble begge rett og slett trist når du røk ut 🙁 Æ syntes du gjorde det DØDSBRA med tanke på at du aldri lage mat sjøl. Du brukte fantasien og gjode ditt beste. Syns du e tøff som ble med på showet med så lite matlagingskunnskap æ! Det hadde æ nok aldri turt. Æ e like blå på kjøkkene som dæ, så og æ syns du gjorde en kjempejobb <3 Drit i de der stygge kommentaran over, du gjorde ditt beste med det du hadde, og det e det som gjeld 🙂
      Gla i dæ Sophie!

    76. Haha aww, “han så like sur ut som en sitron, så æ trur æ brukte førr mye sitron.” xD synes du va søt på tv, og alle ser da litt annerledes ut på bilder. Men jeg bare lurer på en ting, du har jo brukt vippeextensions veldig lenge nå, så hvorfor bruker du egentli løsvipper i tillegg til disse? Er ikke extensionsene så bra som folk skal ha det til?

    77. Kan alle dere over her som har slengt drittkommentarer til Sophie, skrive inn fullt navn her, så jeg kan søke dere opp på facebook? Jeg vil nemlig se hvor jævlig mye penere og bedre dere er enn Sophie, som dere så fint fremviser dere selv som. Er sikker på at dere er noen slaskete tapere som kun har pcen som venn, og sitter dagen lang og skriver drittkommentarer på blogger. Fyfaen for noen tapere. Jeg bruker aldri det ordet men jeg kommer i akutt mangel på et bedre ord når jeg leser sånt.
      Så til HVER ENESTE EN som ser dette innlegget og har skrevet en stygg kommentar til Sophie her: voks opp, jævla idioter. Selv kommer dere aldri på Masterchef, så allerede DER har Sophie faktisk vunnet over dere:)

    78. Selv om øyenvippene dine henger på halv 8, fett hår og liitt rare klær, var du faktisk mye finere på Masterchef. Du så faktisk litt naturlig ut der.

    79. Jeg synes du var sinnsykt søt på tven i går 😀 For en oppførsel av Donna! Synd du gikk ut! Jeg heiet på deg 🙂

    80. Hva i søren er i veien med folk da? Tipper alle over her ser bedre ut på sine facebookprofiler enn de gjør i virkeligheten! Det er da ingen som legger ut stygge bilder av seg selv, fra den verste vinkelen og verste lyset, der de ser drit ekle ut? Det NEKTER jeg å tro. Og selvfølgelig legger sophie elise også ut bilder der hun ser bra ut, for hun får faktisk kritikk for utseende sitt, hver jævla dag! Uansett hvordan hun ser ut, til og med når hun har photoshoppet og what not, så finner dere jo fremdeles feil med henne. Dere legger også ut de beste bildene av dere, uten å ha kritikere rundt dere 24/7, så det sier egentlig mer om dere enn om sophie. Og hva får dere til å tro at dere kan sitte på denne måten å lempe ut hva dere vil til folk? Hva er det som feiler folk idag? Blir helt overgitt! Hva får dere utav å slenge drit til andre? Tror dere at det øker iq’en deres, eller at andre folk syns dere er superintelligente som kunne se på et bilde av det var litt redigert? Det er ingen som syns dere er smart pga dette, jeg syns faktisk dere er så dum og så patetisk, at jeg ikke en gang kan få sagt hvor mye jeg ser ned på slike mennesker som dere. Herregud som dere frustrerer da man! Blir superfrustrert over alle dere idioter, og det er ikke en gang meg dere slenger drit til. Er dere klar ovet at dere kan ødelegge et menneske på denne måten? Er dere så overlegne og dumme at dette ikke tærer på samvittigheten deres? Hvordan i svarte kan dere legge dere om kvelden, vel vitende om hva dere har gjort mot et menneske idag. Fysøren at det er mulig! Hvordan i himmels navn kan dere ha så utrolig dårlige foreldre? Hvorfor har dere ikke lært normal folkeskikk og medmenneskelighet? Kan dere ikke bare gi dere? Idioter hele gjengen, det burde vært så sykt mye strengere straff for nettmobbing, for dere fortjener ikke å gå rundt i offentligheten med deres ordbruk, dere burde sitte bakom lås en periode og tenke gjennom deres egen oppførsel, og prøve å få en normal oppdragelse, siden dere tydligvis ikke har hatt det som barn.

    81. Jeg ble veldig overrasket når jeg så deg på masterchef, fordi du fremsto, og så veldig ulik ut fra bloggen.
      Og jeg ble litt trist av og lese nå at du forsvarer utseende ditt osv.
      Du har ingenting og skamme deg for, kjære deg! 🙂
      Nydelig, sjarmerende jente! Helt herlig! Og du ser ut som en helt vanlig tenåringsjente.
      Jeg hadde (dessverre) tolket deg som en totalt annen person utifra bloggen.
      Har fått et helt annet inntrykk av deg nå 🙂

    82. Synes det var stas at du var på TV, jeg! Synd at du røk ut, og det var jo typisk at rekepilling skulle være akkurat der og da. Stå på! Utrolig mange slemme mennesker her i kommentarfeltet… Utrolig ufortjent og unødvendig.

    83. Julie
      30..2014 kl.11:35
      Får nesten litt sjokk hver gang jeg ser deg på tv eller i en video, for du ser så utrolig annerledes ut da enn på bilder. Alle gjør seg jo til på bilder for å se bra ut, men det er nesten litt skremmende hvor annerledes du ser ut på tv. Du har mye mer fett hår, uren hud i ansiktet, rotete og på en måte litt skitten sminke, løsvipper på halv tolv og når du smiler så har du liksom sånne kanintenner. Det er ikke for å virke negativ eller for å være frekk, men det er faktisk sånn jeg syns du ser ut på tv. Ellers så syns jeg det var synd at du gikk ut, heia på deg! Og jeg syns så synd på deg da du skulle skrelle rekene. Det må sikkert ha vært utrolig ubehagelig for deg 😮
      Jeg må si denne kommentaren i likhet med så uendelig mange andre ufattelige stygge og direkte ondskapsfulle kommentarer mot Sophie og hennes person er meg en gåte. Julie, du hadde riktignok evne til å legge til noen godord på slutten, etter å ha slakta utseende til Sophie på en mildt sagt smakløs måte først. Jeg må jo spørre, ærlig talt, hva fan er budskapet ditt Julie?? “Sofie du er mye styggere enn jeg trodde, dessuten har du kanintenner, men jeg heier på deg altså”. …… Du, jeg mener, WTF??? Er det greit å snakke sånn til andre mennesker? Hallo, er det noen hjemme?
      Generelt fins det ikke grenser for hva folk føler seg berettiget til å lire utav seg bak tastaturet drevet av tilsynelatende sykelig sjalusi og en skadetrang jeg aldri, ALDRI kommer til å forstå. Det skremmer meg at det er så mange av dere, men jeg velger å tro at det er de samme som går igjen. Men en av dere vil uansett altid være en for mye.
      Jeg skal si dere en ting, selv om du kansje ikke vil ta det innover deg og se realitetene, så skjønner faktisk alle oppegående folk TVERT at det bunner i sjalusi og et (kansje ubevisst) ønske om å skade i disse uttalelsene. Da legger jeg til grunn grovheten som går igjen i hetsen, og måten det blir sagt på avslører hensikten. Den er hverken stueRen eller god på noen måter. Jeg forstår meget godt hvorfor dere er anonym…. Ingen er så uberettiget, umåtelig stygg og ondskapsfull mot uskyldige mennesker om man kan bli koblet til det, For det ville nemlig avsløre en stygg sannhet som kansje ville være vanskelig å svelge for omgivelsene….. Den sannheten kjære hater bærer du, selv om bare du vet det. Hvor feig og smålig er det ikke å spre grov personhets anonymt mot noen som aldri har gjort deg noe som helst vondt.
      Så Kjære du som elsker å hate Sophie, du som elsker å dytte ned mennesker som har det bra, bare fordi du har det vondt. Du som gjør det på den stygge måten…kan du gjøre oss alle en tjenesten , søk hjelp, å finn ut hvorfor du bruker av din tid på å prøve å ødelegge et annet menneske på denne måten. For det er faktisk det du kan være med på med slik oppførsel. Det KAN ende katastrofalt, man vet aldri. At du sitter anonymt gjemt bak tastaturet fratar deg faktisk ikke skyld… Ord har makt, husk det.
      Sophie Elise, jeg har aldri lest bloggen din før, men kom over den for noen dager siden. Alle de negative kommentarene du får sjokkerer meg faktisk dypt. Jeg kan ikke forstå hva som får folk til å være så slem. Jeg har opplevd mye tøft, men aldri ønsket at andre skulle lide av den grunn. Selvfølgelig ikke.
      Du virker til å være en utrolig flott jente på alle måter, og du er vakker med stor V, ikke la noen få deg til å tro noe annet.
      Stor klem fra tobarns mamma på 31 :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg