en natt på hotell

Hotellnight!


 

Hei dere! Herregud nå er jeg sur på meg selv, jeg våknet nettopp opp fra en powernap. . som jeg nevnte igår hadde jeg en natt på hotell, og det var jo en perfekt anledning til å stille tilbake døgnrytmen. Med en gang jeg kom til rommet rundt klokken 20 sovnet både jeg og Robin, men så går det en tine og jeg våkner av at han bryter ut “mmmm, det var godt å sove ja!” så var han klar for å gjøre noe, haha. . så, da var det våken til rundt klokken 02 igjen, våknet klokken 08, og så måtte jeg ha en powernap nå. Voila, døgnrytmen er ute å kjøre igjen.

Vi bodde på hotel christiana teater, og har hatt det veldig koselig. Så litt på “født i feil kropp”, hørte på musikk (med andre ord diskuterte om hvem som får bestemme sang) og bare vært sammen. En vellykket mandag, altså ♥


Jeg er nødt til å komme meg på apoteket med en gang for å fylle opp på antibotikaen min etter innleggelsen min i helgen, og så skal jeg hente en svæær pakke fra nelly som jeg har gledet meg masse til! Jeg har handlet inn alt av nye jakker, sko og diverse til høsten som jeg er så spent på om passer, jeg håper virkelig det! Ellers så skal jeg og Robin eeeendelig videoblogge idag, og har diskutert fram og tilbake hvordan vi skal gjøre det, hva man skal si. . så, hva skal man si? Gjøre? Fortelle om? Kom med tips så spiller vi inn i ettermiddag 🙂 

34 kommentarer
    1. Du ser sliten ut Sophie, i tillegg til at du har blitt så tynn! Du må passe på deg selv, husk at en dårlig døgnrytme kan gjøre en person syk.. det har jeg selv erfart, og dette halvåret er den første perioden på ca 5 år hvor jeg legger meg før midnatt og står opp kl 7, og det merkes vanvittig godt på energien og humøret. Ikke undervurder hvor mye søvn og kosthold kan påvirke helsen

    2. dere kan komme med feks 2 påstander hver, også skal den andre gjette hvilken som stemmer, for å se hvor ”godt” dere kjenner hverandre 😀

    3. Hei Sophie! Ville bare minne deg på at: ta vare på deg selv. Du ser veldig sliten ut (det gjorde du før sykehuset også), det virker ikke som om du tar deg tid til å være helt alene lengre for å slappe av, du vil gjøre mest mulig på raskest tid, og sånn har det vært lenge. Lytt til kroppen din!! Søvn er den beste kuren for alt, og mennesker har en intern klokke inni kroppen, og over tid kan ødelagt døgnrytme føre til mer alvorlige ting. Beste tipset er å legge deg i rimelig tid så du får 8 timer hver natt, deretter opp klokken 7 for å begynne en ny dag. SPESIELT etter operasjonen!!

    4. Dere kan ha en Videoblogg der dere sier 10 ting dere elsker med hverandre og 10 ting dere hater (ikke så skikkelig haater men sånn som feks kunne vært bedre)
      Dere er utroooolig søte sammen:)

    5. Du ser utrolig sliten ut sophie. Syk.
      Noe alvorlig som skjer med ansiktet ditt jaffal. Pass på deg selv.

    6. En vegetarianer spiser ikke noe med et ansikt på, kort fortalt. Egg har ikke et ansikt.
      En veganer spiser ikkke kjøtt, egg, melk osv.
      Sophie er pescetarianer, som betyr at hun ikke spiser pattedyr, men sjødyr.

    7. Kan dere ikke snakke litt om det å “føle at man har dårlig tid i livet”? Altså, om studier, reise jorda rundt, finne en mann, få barn, fast jobb. Når skal man leve og når skal man begynne med studier? Hvorfor er man “redd” for å studere i utlandet, og når er man klar? Hva gjør egentlig dere med studier? Jeg er 95, blir 20 i januar. Har friår, men ingen jobb. Hva jeg gjør? Jeg har kjæreste i Oslo som jeg er hos ofte, men ellers ligger jeg på sofaen og trener i hytt og pine. Vennene mine? De jobber og er med kjærester, noen av dem reiser Asia rundt. Jeg har søkt jobber i Oslo og i Tønsberg, men har ikke fått noe enda- Er det rart jeg føler meg ubrukelig, si? Jeg vet ikke om jeg er klar til å studere neste år engang, jeg må nemlig ta opp matte. Og det orker jeg ikke tenke på. Jeg stresser, føler jeg aldri kommer til å få tid til å både reise og studere film, som jeg vil..

    8. Du burde ta litt mer vare p[ deg selv, man ser at du er ordentlig sliten og du har i tillegg blitt mye tynnere.. 🙁

    9. har bare en ting å si – lytt til leserne dine denne gangen sophie elise! Tenk på det at de fleste av oss er ” venner” av deg, som ser deg hver dag gjennom bloggen. Du ser virkelig sliten ut for tiden, og veldig tynn!!

    10. hæææ!! jeg fårstår ikke noe! er du og robin sammen? det er frusterende.. det er ofte at jeg ikke fårstår så mye. kan du fortelle litt mellom deg og robbin?

    11. Siden det ikke er lenge til vinteren, kan du lage et innlegg med noen fine vinterjakker? Som er uten pels og dun

    12. Jeg synes hverken du ser syk ut eller for tynn ut, du ser glad ut! Derimot hvis du er mye sliten kan der være pga for lavt jernnivå, spesielt pga at du er kvinne og ikke spiser kjøtt. Lurt å skjekke ut det, et bra jernnivå har masse å si for hvor opplagt man føler seg:)

    13. Hei! Jeg bare lurer på om du vet hvilken uke du er med på masterchef? Gleder meg til hver uke for å se om du er med, men har ikke sett noe enda. Håper du svarer:)

    14. Hei Sophie mor 🙂 Du trenger ikke gi bort hannkatten din, han er en umulius fordi han er hormonell, han vil bli en engel når han er kastert, jeg har selv to inne persere, og etter min hanne ble kastert ble de perlevenner :9 Når du harr innekatter burde du alltid ha to vist du er ofte på farten, eller blir den ene deprimert og kan få seperasjons angst 🙂
      Jeg kan masse om katter, og kan hende siw vil sture vist du gir bort bjørn, for sammen har de en katteklan, og er mer knyttet enn du tror 🙂 Go klem

    15. Du er så flink til å skrive at jeg blir blown, du har talent. Ha en nydelig kveld videre, Sophieee <3 nuss

    16. God bedring <3 Ta deg god tid til å sove masse og slappe av så blir du nok tilbake til normalen rimelig kjapt. Etter innleggelse og sykdom er det ikke så rart med ødelagt døgnrytme, men bare lytt til kroppen og gi den det den trenger 😉

    17. Skulle egentlig hatt både ny høstjakke, høstsko, skjerf og et par litt varmere gensere, men akkurat nå strekker ikke pengene til. Du er heldig du! 🙂 Kos deg masse med kjæresten!

    18. Det får man si. Du har snudd helt om på personligheten og hva du står for.. Huff!
      Det tok ikke lange tiden før du var ferdig med å være både veganer og vegetarianer.. Hahah:)

    19. Jeg vet du allerede har laget en videoblogg, og den var kjempemorsom, men kunne du laget enda en video der du filmet alle di nye klærne du har bestilt? 😀 Elsker å se videobloggene dine, så det ønsker jeg at du gjør oftere.
      Klem fra stor fan <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg