heldig heldig

– Morning pictures – 

Huff, nå er jeg trøtt dere! Da jeg og Robin enda ikke hadde sovnet klokken 06:15 i morges bestemte vi oss for å holde oss våkne slik at vi kan snu om på døgnrytmen vår, og det er mildt sagt brutalt. . at jeg har klart å holde meg våken så lenge er faktisk et mirakel, men jeg føler meg likevel litt ekstra heldig idag – mens jeg var ute og gjorde noen ærend ryddet og vasket R hele leiligheten, slik at jeg slapp å gjøre det selv. Det gjør dagen min mye lettere :) Vi skal sove på hotell inatt, tror vi begge trenger å ha en liten pause fra. . haha, å slappe av å gjøre ingenting? Nei, men det skal bli godt iallfall, bare ligge i en stor hotellseng, bestille mat til rommet og ikke minst sooooove lenge ♥ Det er ikke slik at vi bare booker oss inn på hotell helt tilfeldig riktignok, lillesøsteren min kommer til oslo og jeg lar henne låne leiligheten i natt slik at hun kan være sammen med sin kjæreste – så får vi store barna ta inn på hotell istedenfor. Jeg sikter meg inn på å være i seng rundt 20:00, akkurat nå sitter jeg i frisørstolen men om vi bare kjapper på her skal jeg rekke det, haha! Sleep over everything! Spørsmål – om du hadde vært våken i fire døgn og fikk alternativet sove, eller å ha sex med Justin Bieber, hva ville du ha valgt? Jeg hadde tatt søvn. 

Tusen takk for gode serietips igår, forresten! Jeg endte opp med Bridalplasty, det finnes på amerikansk netflix og anbefales på det aller høyeste om dere vil bli underholdt av dritt-tv. Programmet handler om bylupp og plastisk kirurgi, kan det bli stort bedre? I dont think so! 


Har du lyst til å bli med meg på Lady Gaga konsert i Telenor Arena 29.september? Jeg i samarbeid med Norges nye Fashion app SOBAZAAR gir bort 2 VIP billetter. Altså du og en venninne får muligheten til å henge på et eget VIP område under konserten, hvor det bla vil være kjendiser, bloggere og selvfølgelig meg. Det eneste du trenger å gjøre er å trykke deg inn HER og legge inn ditt fulle navn, epostadresse og epostadressen til  noen venninner, så er du med i trekningen.

41 kommentarer
    1. Hva hente med just me, myself i forgje innlegg? Bruker tiden på å sove og at du skulle legge deg tidlig

    2. Skulle ikke du være med i masterchef denne sesongen? har ikke sett deg så langt, ahah. Gledet meg veldig til å se deg på tv skjermen 🙂

    3. Kos dere! Virker som u har måttet tåle mye stress i det siste:-(
      Håper du er bedre nå, i hvert fall ville jeg si god bedring før det kommer for mange kommentarer slik at du kanskje ikke ser det…
      hahha jeg vet ikke hva mer jeg skal si bortsett fra at jeg heier på deg. Ikke bry deg om hat.
      -Aurora

    4. Herregud!!!!!!!!!!!!!! Håper virkelig ikke du tok tattovering ettersom du tar sol nå???? Du må IKKE sole deg med ny tattoo

    5. Jeg tok flere tatoveringer nå i sommer, og var ute i sola(hadde solfaktor) mye uten å dekke de til. I tillegg tok jeg sol på solarium. Har ikke hatt noe problemer med verken tatoveringen eller noe annet i ettertid 🙂

    6. Marita, om du tok tattoveringene i sommer så merkes ikke det nå, så tidlig etter sommern. Om man tar tattovering og er i sola kort tid etterpå så vil den bleike raskere og bli svakere mye raskere enn om man holder seg unna solarium.
      Er derfor du bør være forsiktig med sol og tattoveringer. I bestefall bør man ha sunblock over, men selv det hjelper ikke 100%

    7. Husker at du sa at du ønsket deg parykk for en stund siden. Da bør du sjekke ut @hairhegoes på instagram! Dødsfine parykker!

    8. Jeg ville heller verdt våken i fire døgn en å ha sex med Justin Bieber. Men det er kanskje bare meg…

    9. SOVET!!
      Om jeg ikke hadde sovet på 4 døgn ville nok ikke sexprestadsjonene mine vært på topp, og ville heller latt være å ha sex med han enn at han husker meg som forferdelig i sengen..
      Kul konkurranse forresten!

    10. Noe jeg virkelig ikke klarer å se på er slik søppeltv! Hahah:) jeg vil se på serier/filmer med mer intelligente vesener, hvor ikke alle er hjernedøde. Klarer virkelig ikke the kardashians(vet ikke hva tvserien deres heter), slike hollywoodfrue-programmer, paradise hotell osv. Får rett og slett magesår! Hahahah:)
      Kos deg i kveld!:)

    11. Jeg hadde holdt meg våken i fire døgn for å slippe å ha sex med jb!! BLÆRK, altså. Og lady gaga har jeg helt sluttet å støtte etter hun begynte å bruke pels. Det samsvarer overhodet ikke med mine verdier å skulle fortsette å støtte et slikt dumt kvinnemenneske.

    12. Bridalplasty er fantastisk underholdning! Beste å se på når en ligger syk hjemme på sofaen altså 🙂 Kos dere masse på hotell i kveld!

    13. Det var et sært spørsmål.. den gutten er jo ingenting å trakte etter (da mener jeg såklart Justin Bieber) .. ustabil liten bortskjemt dritunge som tror han kan gjøre som han vil.. nei, det er mye jeg ville gjort for å slippe unna han

    14. Hmm… Hvem er det egentlig som VIL ha et random knull med en fyr de vet de aldri skal se igjen og som mest sannsynlig ikke engang kommer til å huske navnet ditt neste morgen? Nei takk, den står jeg over ass :p SØVN FTW <3

    15. Hva handler boken The Secret om, Sophie? Har den liggende hjemme, men vet ikke om jeg orker å starte på den ‘:)

    16. Du vet The secret er på dvd også?.absolutt verdt å se og lettere å få med seg enn å lese boka 🙂 Elsker den <3Har kommet en ny nå også Hero heter den 🙂

    17. Spennende lesing! Hva synes du om boken? Jeg fikk selv en del ut av den og føler livet bedret seg, men er ikke mange som har samme mening som meg, så morsomt å høre om du også har positive erfaringer med det:)

    18. Så filmen The Secret når jeg var ni altså for 6 år sia, og det er noe av det beste! 🙂 kjempe kult å se at du også leser den!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg