videoblogg – robin

 

Ja, her var videoen da. . og nå fikk jeg (vi) forklart et par greier, bloggingen min har vært litt halvveis ettersom jeg har prøvd å holde dette skjult også. Men nå kan jeg blogge litt mer rett fram og fra hjertet ikke minst. Jeg kom akkurat inn døren hjemme, skal rydde litt rundt i leiligheten, og så gleder jeg meg til Robin kommer hjem senere også 🙂 ♥


Før jeg logger ut her må jeg bare dele noe søtt Robin sa her om dagen

Robin: Jeg kunne løpt rundt hele oslo, brukt hele dagen og tatt tusen bilder av deg bare for at du skal bli glad og fornøyd.

Det er bloggkjærlighet, det♥ 

 

240 kommentarer
    1. Bruker dere samme farge på fondation? Nå som han er der 24/7 var det vel ingen vits å sende bort kattene? Han er jo tydeligvis arbeidsledig siden han ikke har råd til å skaffe seg leilighet her i oslo så han kunne jo bli i leiligheten å passe kattene?

    2. Du ville ikke ha kattene fordi du bodde alene, kanskje ikke den beste unnskyldningen ;). Og tror de fleste viste att dere bor sammen, tror ikke akkuratt att Robin hadde pendlet fra Sverige hver dag.

    3. Du kommer til å bli heartbroken av han der om maks 3 mnder. Han er i norge for fyll og sex, ikke for å følge skyggen din..

    4. Snakker vi perfect match eller? Dere er sinnsykt bra sammen! 🙂 håper på flere videoblogger, elsker dere!

    5. ikke bry deg om de stygg kommentaran, bare ha det fett du/dere. dere var sykt hærlige ilag, stå på beauties <3

    6. Fin videoblogg Sophie, men dropp røyken da , please :b det ser bare teit ut, helt ok at du/dere røyker, kunne ikke brydd meg mindre, men det er ikke nødvendig å dra den fram på de korte videobloggene du har :b
      Dessuten er det helt forferdelig hesligt at dere røyker inne, håper ikke dere gjorde det da kattene fortsatt var der ! æsj

    7. Så søte dere er! Robin er såååå snygg!!! Dere passer veldig sammen!♡ Håper det blir fremtidig kjærlighet mellom dere!

    8. Åååh 🙂 Så koselig å se hvor lykkelig du ser ut, Sophie 🙂 Dette unner jeg deg!! Stå på videre! Ha en go natt!:)

    9. Åå, for en herlig fyr. Skjønner godt hvorfor dere ‘klikker’ sammen;) Utrolig søt video da, lo fælt, hehhehe

    10. Denne kommentaren er til Robin:
      Jeg tror folk sier at du er homo fordi du ser så..glatt og ren ut!
      Det er jo bare positivt!:)
      jeg bruker å sminke kjæresten min med foundation og pudder hvis vi en sjelden gang skal ut..;p etter hannes ønske selvfølgelig, Hahah:)
      Feminine gutter er penest, etter min mening. viktig å ta vare på seg selv, men for Guds skyld ikke sprøyt inn noe i ansiktet ditt!
      Du har jo en nydelig hud:D
      Og S. Ser virkelig forelsket ut i deg. Sjekk det smilet hennes når hun ser på deg da..:)

    11. Så søt dokker e! Digge at han e sånn frempå å litt sånn “æ vet æ e digg” type! Håpe dokker hold sammen leenge peneste sophie❤️ Men haha, really, måtte vise frem røyken 😏
      Hilsen fast leser, diggedokker❤️ Håpe robin kan videoblogge om dæ en gang, hadde vært arti å se❤️

    12. Hei sophie. Jeg må først få si at jeg har fulgt med på bloggen din lenge, og de gangene jeg har kommentert har jeg alltid støttet deg, denne gangen kan jeg ikke gjøre det; forstår att Robin synes dette er morsomt, men dette er virkelig ikke ment som noen stygg kommentar. Men Sophie, han der kommer til å såre deg stygt. 🙁 vær forsiktig! Klem

    13. ÅH JEG TRENGTE DENNE VIDEOEN! FØR LIKTE JEG IKKE AT DU VAR SAMMEN MED ROBIN MEN NÅ KLARER JEG IKKE Å FORESTILLE MEG DEG UTEN HAN! ELSKER DERE BEGGE, DERE ER PERFEKTE SAMMEN

    14. Så koselig å se at dere har det så fint sammen. Det er veldig deilig når en endelig finner noen en klikker sammen med og som har så mange felles interesser. Enig med Robin i at hvis dere vet hva dere føler for hverandre så er det bare å hoppe uti det og drite i hva andre sier. Hvis du synes det er riktig for deg, så er det det.

    15. Jeg er bombe sikker på at han der er HOMO! Jeg elsker homser har ikke noe mot de! jeg jeg er helt 100 på at en dag vill han inse det selv!

    16. Åneeei Sophie, ikkje røyk inne 😮 det ødelegg møblan, og lukta sett sæ i vegga og tak. Må pusse opp heile leiligheta den dagen du skal selge den vess dåkker fortsette med det, selv om dåkker sett i vindue å røyke. :/

    17. Hei søte Sophie. Det har vært utrolig mye blest rundt deg i det siste, med tanke på det som ble sagt på radio o.l. Synes du er utrolig sterk som har kommet det fra et forhold som kanskje ikke var så greit på slutten, og kommet deg igjennom en kjærlighetssorg. Kjærlighetssorg er utrolig vondt alene, men du måtte dele den med flere tusen mennesker. Det må være tøft å måtte dele absolutt alt med så mange.
      Synes du er utrolig sterk og det er flott at du har funnet deg en gutt du er glad i og ikke minst har det bra sammen med! Stolt over deg! Husk å se framover og på det som du trives mest med selv. Er deg selv du må tenke på til sist uansett.
      Håper du har det fint og ha en strålende uke! 🙂

    18. Så utrolig søte dere er! <3Jeg skjønner ikke at folk mener at han kommer til å knuse hjertet ditt, hva faen vet de om det?! Det virker som om dere "klikker" utrolig godt sammen, og du ser virkelig forelsket ut! Robin virker som en skikkig god gutt, og i tillegg så har han utseende med seg! Jeg syns det er helt greit at gutter bruker sminke, som sagt: Hvor kjedelig hadde det ikke vært å være ute i byen om alle så ut som en dass? Stå på Sophie, elsker bloggen din! <3

    19. blei blindtarmen din sprengt av restylane? kan du si noe mer om det, farlige greier? har du slutta med restylane nå da?

    20. hahahhaa heerreee såå kleiiint!
      Dere passer bra sammen da siden begge to er mer opptatt av å digge seg selv i kameralinsen enn å følge med på det som skjer, IHVERTFALL han. Han kommer garantert til å knuse hjertet ditt, tror du føler det selv også og det er vel derfor du holder litt tilbake … Håper jeg tar feil da! Unner deg litt lykke nå:)

    21. Ser det virkelig godt at du har det bra, du smiler og ler og ser rett og slett lykkelig ut! Kjempe søte sammen er dere! 🙂 Håper vi får se mer av han fremover! Gøy med videoblogg igjen, og moro at du tok med din kjære Robin 😉

    22. åå sophie dette er den første videoen du faktisk virker utrolig komfortabel forran kamera! var ikke kleint i det hele tatt og dere begge to er bare veldig selvsikker og da ble det så naturlig, og ikke kleint. kjempebra 🙂 og dere er så søte også.

    23. wii, endelig 😀 dette var koselig!! digger han allerede.. ”jäg är bög”! Takk Gud for at han har egne meninger! Much Love!

    24. Wow! Her var det mye stygt som kom fram! Blir helt kvalm av og lese kommentarene her! Synes det er bra at du trives Sophie, og synes det er helt idiotisk at folk sier at han dropper deg om 3 måneder. Ingen her kjenner han engang! Synes han virker som en veldig kul type! og veldig morsomt at han vil være med på en video blogg 🙂 Og det med røyken har vel ikke vi noe med? Enkelt og greit? Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal trykke den andre på den måten som flere gjør her! ingen fortjener det! Var en utrolig morsom videoblogg og se på og håper dere koser dere resten av kvelden :))

    25. Sååå kult å røyke at dere bare måtte gjøre det liksom. Lol!
      Røyker selv, men syntes det er så latterlig når folk tar bilde med røyk ogsånt. Ser ikke greia

    26. Det kom ikke som et sjokk nei å tror de fleste har skjønt at han har bodd hos deg, sånn som du har lakt deg selv ut på nett.Detta var skikkelig barnslig, å at dere syntes at drittkommentarer er gøy? Kankje ta å les igjennom å se at det er faktisk noe i det folk skriver å få opp øynene i stede for å syntes det er gøy.. Ser nå at aldern stemmer godt ja haha!

    27. utrolig hva folk kan kommentere! dere begge ser kjempe lykkelig ut og ønsker dere lykke til videre 🙂 at dere røyker inne er deres eget valg, så plis folk slutt å finne noe dere kan hakke ned på heeeele tiden. blir oppgitt av å lese disse kommentarene!

    28. Dere er så søte sammen! Elsket videobloggen, den fikk meg til å smile! Stå på videre Sophie, håper dere holder sammen lenge 🙂

    29. haha er det mulig. Savner den gamle sophie ( nei ikke den deprimerte, men dine gamle verdier osv). Dere bør også slutte å røyke inne i leiligheten, da ALT vil lukte røyk – både leilighet og møbler. Bør heller ikke røyke inne når du har katter der, som faktisk er inne katter. Stakkars dyr!! At du er dyreelsker begynner jeg nesten å tvile på. Å selv om du ikke innser det selv, tror jeg virkelig ikke du takler å være alene.

    30. HAHAHAHAHAHAHAAHHA!
      ER DU OG DEN SVENSKE HOMOEN SAMMEN? DERE BLIR ET PERFEKT LESBISK PAR HAHAHAHHAHAHAHA…. DER BLIR DET IKKE MYE KUK Å FÅ SÅ NÅ BLIR DERE TO Å KLINKE MUS HAHAHAHHAHAHA…
      DETTE VAR DAGENS LATTERKRAMPE SAMMEN MED HISTORIEN OM DE TO STYGGE KATTENE DINE SOM DU IKKE KLARER Å IVARETA PÅ NORMAL MÅTE. DET BESTE FOR DE KATTENE ER Å FÅ EN KULE I SKALLEN OG DERETTER Å BLI DYREMAT!
      HAHAHA TAKK FOR DAGENS LATTER DITT DUMME STYGGE RESTYLANE TRYNE :))))))))))))))))))

    31. Så moro at dere bor sammen før et offisielt forhold, det gjorde min kjære og jeg også 🙂 Jeg flyttet inn bare to uker etter at vi møttes for aller første gang (noe som er veldig ulike meg og bare helt sykt haha), men nå to år senere er vi fortsatt sammen, og forlovet. Den raske kjærlighet kan mange tider være fin den også 🙂 Godt å høre at du har det fint, hyggelig med video!

    32. aaw dokker va nu søte ilag <3 Ikke bry dæ om dritt. Det her høres nu litt domt ut, men æ har fulgt dæ så lenge så det får nu bare gjøre det. Æ e glad i dæ Sophie, du e som en vennina som æ aldri har møtt. Æ føle at æ og du har et vennskap. Vi har ting til felles, men samtidig e vi TOTALT forskjellig. Du har andre meninga, og andre verdia enn mæ. Vi bryr oss om helt forskjellige ting. Men uansett om du gjør ting som æ kanskje ikke hadde gjort sjøl så betyr det ikke at det e galt. Du e dæ, og du gjør ting som e rett for dæ. Æ e mæ, og æ gjør ting som e rett for mæ. Æ skjønne ikke koffer det må være som komplisert å skjønne for folk. Ikke alle e lik! Vi gjør det som e rett for oss sjøl, og vis andre ikke gjør ting som e rett for mæ, koffer skal æ bry mæ? Det dæm gjør, skade jo ikke mæ? Æ hadde sikkert ikke gjort de samme tingan som dæ, men vi alle har jo et eget liv, vi bane alle våres egen vei. Du gjør ditt og æ gjør mitt. Det e en grunn til det! Det e en grunn til at æ ikke gjør de samme valgan som dæ, og at du ikke gjør de samme valgan som mæ. Vi e forskjellig! Vi e alle forskjellig. Tenk, at alle de folkan som sleng dritt ikke klarer å se det. De er så lett provoserte. Kan man bare ikke akseptere andres valg, og være ok med det?
      Det her ble rart og kleint, men æ vil nu bare si at æ e glad i deg Sophie. Du e som en god venninne æ kan søke til når æ kjede mæ. Takk for at du e dæ. Alt du gjør e greit. Æ akseptere alt, selvom æ kanskje ikke ville gjort det sjøl. Dritten som du tar i mot er ikke fortjent. Ha een fin kveld videre, du og Robin <3

    33. Han der er garantert homse, alle viste fra dag en at han drev å dænga på deg, det var jo en av grunnene til at Mathias forlot deg:O

    34. Ntåå, herregud så herlige dere er 🙂 måtte smile for meg selv her jeg sitter. Samme hva folk tenker, alt en gjør er “feil” uansett. om så du hadde fjernet all fattigdom og avskaffet pelsindustrien. for å si det sånn: det er godt du har det godt. Love

    35. Han bruker bare leiligheten, sminken din, pengene dine og DEG. når han har fått nok som alle andre gutter, så er han gone før du vet om det engang! Ser du det ikke? han er der 24/7. dere reiser sammen, gjør mye rart. kan vedde på at han er sånn som “jeg skal begynne å betale når jeg har jobb”

    36. Så søte dikka e! <3 Det e heilt tragisk at folk seie at han kjem til å knuse hjerte ditt, ingen andre enn deg som veit korleis han egentlig e og korleis han behandla deg. Ikkje la sjalue menneske øydlegge for deg! Syns forresten at valget du gjorde i forhold til kattane dine var veldig bra. Alle kan gjere ein feil, det viktigaste e at du fiksa opp i det og gjorde det som var best for dyra. Stå på, du virke som ei fantastisk jente 🙂

    37. KONGKING; Seriøst? Hun gjør det som er best for kattene hennes, fordi hun bryr seg om dem og vil at de skal få nok kjærlighet osv, og da var det riktige valget å sende dem til Harstad! Og at du sitter å spekulerer at han er homofil og at de blir et lesbisk par blir bare utrolig teit, jeg synes du burde saksøke de personene som har lært deg om sex og sammenliv:)
      Og ps, er noen som helt sikkert er stygg og burde få en kule i hode er det deg:))))))

    38. Eg MÅ faktisk kommentera igjen etter å ha lest eit par kommentara. Eg sitte her å e lei meg, men ikkje på dine vegne Sophie. Eg e lei meg på vegne av dei personane som har det så dårlig me seg sjøl at dei må kommentera dritt. Og no snakka eg ikkje om ulike folk som e uenig me deg, men om dei personane som rett og slett skrive slemme, ondskapsfulle og sårande ting. Værsåsnill å ikkje ta til deg det som desse idiotane skrive! Du e deg sjøl, og du e ganske fantastisk <3

    39. Dette var faktisk en ganske søt video 🙂 men kan du noen gang klare å lage en video uten å se på deg selv 😛 bare lurer. Uansett han Robin virker litt alright, det er bare noe med sånne typer jeg ikke fikser eller finner attraktivt, men jeg unner DEG virkelig et et lykkelig forhold 🙂 håper det varer 🙂
      Er forresten enig i de som nevner kattene oppi alt det her.

    40. Hvis han er hos deg 24/7, hvorfor kunne ikke han passet på kattene? Du skulle virkelig tenkt lengre før du skaffet deg dyr, dyr er ikke for bruk og kast. Du er så spontan, virker ikke som om du tenker deg igjennom noe før du gjør dem, dette er veldig umodent!
      Vær så snill, ikke vis røyk, alkohol eller ekstremt lettkledde bilder på bloggen, du har så mange unge jenter som ser opp til deg, du må ta et ansvar når du er en så offentlig person.

    41. Du har et vakkert smil Sophie! SMIL MER!!
      Og hvis han får deg til å smile, så er han mer enn god nok for deg !<3

    42. Kan hun ikke få være seg selv uten at dere skal kritisere hun så fælt da? Selv om hun ligger på 1. Plass på blogg.no så betyr det ikke at jenta må være perfekt. Kommer til å såre hun? Hva faen vet vi om det ut ifra en video? Herregud noe så
      Latterlig.
      Om hun så vil gå i lite klær, røyke eller vise alkohol på videoer så får da det være opp til henne. Det er trossalt jenter som velger frivillig å lese denne bloggen, da fåf
      Jo nesten foreldrene ta ansvar og si at de ikke får lov da! :))
      Verre er det ikke, skjerp dere.
      Unner deg alt godt, Sophie! Stå på og kos dere masse 😀

    43. Du skrev i ditt forgie innlegg at du ga bort kattene fordi mathias flytta ut og at det var for vansklig å passe på de alene, men robin har bodd hos deg i 1 månde nå, er det han som ville at du skulle bli kvitt kattene?!

    44. Wow han var fin! Elsket videobloggen, og håper absolutt dere lager flere<3
      hahah, selvom du har unge jenter som lesere, så syntes jeg du må få gjøre som du vil, lettkledde bilder og røyk, samma det vel. Du kan ikke gjemme vekk den du er+ Det er ikke din jobb å være foreldre for alle som leser bloggen din heller. Er så utrolig enig i mange av de som kommenterer positivt, men selv er jeg rett å slett bare for lat til å skrive mer ahahhah. Men har lest bloggen din superlenge!! Og du er kjempeflink, fortsett med det du gjør.

    45. hahahahaha dåkk e så fette rå, bare fortsett å ikke bry dåkker om ka andre mene! bare fortsett å chill maks og gjør det som gjør dåkker glad 🙂

    46. Fra den ene til den andre,du er så utrolig irriterende..Synes Robin virker skikkelig dust,ikke god og snill sånn som Mathias er.

    47. OMG OMG OMG OHHHHHH 🙂 Robin i cant beleive its you :))) my new sweedish flatmate was looking at a blogg and i seen this video of you OMG i cant beleive it , still look as good as when we met 😉 Btw put a new song down on soundcloud check it out, iam making a suprise visit to oslo for the 3rd time and hopefully will be seeing you in Brighton Bar, hopefully get to taste them sweedish lips again ;p see you next Torsdag 🙂 MMartin Pro

    48. Åpenlyst at han er med ho får media oppmerksomhet. Men sofie? Hvorfor svarer du ikke på spørsmåk angående masterchef?

    49. Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor så mange skal skrive at han er i Norge for sex og fyll, og at han er selvopptatt. Eller jeg kan rett og slett ikke forstå hvorfor folk skal kommentere stygge og fæle kommentarer. Folkens det sier mer om dere enn Sophie og Robin. Hvorfor må det være så mange ekle mennesker der ute som bare skal fokusere og kommentere på negative ting, ikke at jeg så noe negativt i denne videobloggen.
      Sophie jeg syntes at dere to virker utrolig bra sammen, det ser iallefall sånn ut fra innleggene dine hvor Robin er inkludert. YOU GO GIRL. Forsett med å gjøre det som funker for deg så lenge det gjør deg glad.

    50. Det er de to dummeste menneskene jeg noen gang har sett og at begge er myndige gjør det enda mer skremmende.

    51. Alltså jag får fan ångest över hur dumma människor det finns som kommenterar här! Har ni själv letat boende i Oslo eller? Jag flyttade själv hit från Uppsala för två år sen och det är fan inte det lättaste när man är i en ny stad. Jag fick bo ett tag på något som heter svenska föreningen (googla om ni orkar) och det är verkligen ingen fräsch upplevelse. Depositionerna i det här landet är helt sjuka och har man inte tur och hittar ett kollektiv på direkten så är det många som behöver bo hos polare etc tills dom har sparat ihop till en deposition på femsiffrigt belopp! Robin hade väl tur som hittade en kompis han också blev kär i. Jesus sluta tönta er så jävla mycket!

    52. Oi, fikk et utrolig bra inntrykk av Robin! Det er såå godt å se at du er lykkelig, og jeg ser at Robin er en gutt som du klikker bra med.
      Jeg lurer på om du kan skrive et innlegg om hvordan det er å bo i Oslo, i forhold til Harstad?
      Ha en fin dag videre, Sophie! <3

    53. For et nydelig par 🙂 Godt å se at du har det bra!! 🙂 Hvor har du kjøpt genseren? 🙂 Den var kjempe fin!

    54. Jag brukar inte kommentera men nu kan jag inte låta bli. Jag hoppas för din skull att Robin inte är ute efter att utnyttja dig och det faktum att han får extra uppmärksamhet pga att du är “känd”! Det är så lätt att bli blind när man är förälskad. Var försiktig, skynda inte fram, låt tiden visa om det skall vara er två. Och släpp inte ditt egna liv för dagen då han visar sitt rätta jag kommer, tyvärr. Been there done that!

    55. Jeg forstår ikke den her greia med å promotere røyk.. det er da virkelig ikke nødvendig å røyke på videoblogg når du vet at mange av leserne dine er veldig unge og lettpåvirkelig!
      jeg skal ikke ha noe formening om Robin’s intensjoner, jeg kjenner jo hverken han eller deg, MEN.. pass deg nå bare for folk som vil bruke deg for pengene og statusen din!

    56. Herregud, folk er så hjernevaska at de skal begynne å klage på at du røyker inne. Please! Ellers- likte videobloggen, fikk et mye bedre inntrykk av hvem Robin er, og forholdet deres nå. Ble mer klarhet, og syns du er tøff! Ahhhrg, kommentarfeltet ditt provoserer!

    57. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de som bare skal snakke negativt i det hele tatt gidder å gå inn på bloggen!? Jeg for min del Liker bloggen din VELDIG godt! Lykke til med kjærligheten! 🙂

    58. Oi, detet var jo…kleint? Haha. Søt videoblogg da, men som du selv sier så er Robin en ordentlig partysvenske. Han virker veldig sånn i oppførselen også, dessverre. Han virker mer opptatt av seg selv enn av deg, og han sier de standard søte tingene som alle gutter sier for å få en jente hooked, og ikke lenge etterpå går han lei og finner seg en annen. Han sier jo indirekte at kompisene hans har en veldig stor innflytelse på han, siden de klager over at han bare henger inne med deg og ikke er med på fyll og fanteri. Hvor lenge tror du forelskelsen kommer til å vare for han? Ikke lenge. I tillegg er jo dette et veldig godt sjakktrekk for han for å komme mer inn i media, kanskje få sin egen blogg lenger opp på lista og begynne å tjene mer penger av det. Jeg savner Mathias jeg, han virket som en mye mer oppegående og smart person. En gutt som virkelig brydde seg om noe, sånn som deg. Han gutten her er jo bare umoden og litt for glad i seg selv, sorry. Håper dere får det fint uansett.

    59. Jeg liker deg veldig godt Sophie. Men jeg må si meg enig i mange av kommentarene. At du kvitta deg med kattene etter så kort tid ser veldig negativt ut.. De er ikke dyr som bare kan flyttes på hele tiden, når du ikke føler for å ha de lenger. Virker som at du ikke tenkte deg godt nok om da du tok de med til Norge.. Tenk lenger neste gang!
      Det med røyken var så kleint at jeg kjente det i hele kroppen! For det første, når dere sitter på en video på nett og røyker, ser det ut som at dere syns det er kult.. Hvertfall du Sophie, som ikke røyker til vanlig. At dere røyker inne er også helt på trynet. Dere ødelegger alt av møbler, tak og vegger. Det er faktisk sånn at om man gjør det mye, må man rive opp vegger og tak.
      En annen ting er den fnisinga di. Haha! Du hørtes ut som en skikkelig fjortis! Mye mer enn du pleier. Det virket også som at Robin tror han er så jævlig kul.

    60. Haha dere er så utrolig like på så mange måter 🙂 begge to sitter og ser seg selv på kamera og bryr seg mer om hvordan dere ser ut enn om hverandre (mest Robin da egentlig). Og begge to liker å blogge, skrive og ta bilder av seg selv. Pluss at han virker ganske feminin og opptatt av utseendet sitt så da er det sikkert gøy å ha han med på shopping også. Men skjønner at han er din type gutt, dere har nok masse til felles. Det viktigste er jo at DU liker han, ikke hva vi synes. Men Dere er iallefall veldig søte i lag 🙂

    61. Gleder meg til den dagen du tar til vettet og finner deg en ordentlig mann istedet for bare sånne sosseklatter. Æsj

    62. Så nå er det vel lillesøsteren og faren din som må tørke kattpepiss for deg. Skjønner ikke at de er villige til å ta ansvar for de dårlige prioriteringene dine. Misforstått godhet at de lar seg utnytte av deg.

    63. Jeg vil bare si, fortsettelse følger. Dette er som å se Titanic seile ut fra Southamton, og vi vet vel alle hvordan det gikk!

    64. Nei, Robin er ikkje homo, mine vibbe ser at han ikkje er homo. De som er homo er Heeeeeilt annleis enn han!! Så de som seier sånt har null peil hehe 😉 Du er så heldig, eg og vil ha ein mann snart som eg klikke med som du og Robin har. Synes det er fint du er så åpen og ærlig! Også når det gjelder kattene, eit modig valg igjen. Som du seier, det er ikkje lett å vite om ting endre seg, og du ser sjølve at det kanskje var ei for kjapp avgjersle. STÅ PÅ! De siste innlegga dine har vore veldig bra!! Godt å sjå! Helsing dyrevenn som også sakner ein mann 🙂

    65. Du kan få mye bedre. Fyren her tror han er guds gave til kvinnfolk… Han her er interessert i å få noe modelloppdrag, se måten han ser på kamera og oppfører seg. Pass deg for han der.

    66. Enig med Anonym. Mathias virket jordnær og snill. Han er virker som en selvopptatt don juan som tror han har kommet til verden får å please jenter. Ser får meg at han kan lett være utro og behandle deg dårlig. itilegg bor han hos deg gratis og med en gang han flytter inn blir du kvitt kattene? Hmmm.

    67. Jeg kommenterer ikke ofte.
      men jeg tror ikke at han her er din type. Jeg TROR han bruker deg for å få alle godene som medfører når man dater en “kjendis” Det er lett å late som.
      Jeg tror at Mathias var og er den bedre for deg enn han. Mathias, hvis du leser det håper jeg du vet at du er en god gutt, og du finner en hvilken som helst annen jente.
      Men selvfølgelig jeg kan ta feil, jeg er ikke gud.
      (men denne gangen tviler jeg på at jeg har feil)
      Robin om du leser dette synes du sikkert jeg er latterlig, og bare enda en hater, men nei det er jeg ikke.
      Fint at det virker som om du har det bra nå Sophie, håper for all del at dette varer…..en god stund til og gir deg fine opplevelser for nå, før du innser feilen.
      * And now, let the hate from kommentarfeltet begin*

    68. La hatet regne over dere som kalde dråper mens dere kliner og ler og røyker. Jeg blir lykkelig av å se hvor godt dere klikker, om det så holder èn måndte eller fire år. Er det ikke sånn livet er?

    69. Han virker superbra for deg, håper dere varer og at han gjør deg lykkelig. Alle over som kommenterer slikt dritt er bare ute etter å dytte deg ned siden de aldri får seg et liv som du har uansett hva de gjør. Og utrolig kult at han tørr å innrømme at han bruker pudder, vet om mange gutter som bruker litt men lyver om det.. Og det er jo veldig kjipt at det skal være så flaut og ubehagelig og at man må skjule noe for andre hele tiden. Pusspuss ;*

    70. Herreguud, så søte dere er sammen ! Åsså må jeg bare, kan dere ikke la være å kritisere dem, la nå sophie og robin være sånn dem er.. er ikke noe gæli i og være seg selv.. og hvis du ikke syns noe særlig om dem så la vær å kommentere det.. det er jo bare for og trykke ned på andre for og føle seg bra selv.. men føler du deg så mye bedre ? Kanskje i noen minutter, men en time etter er du like jævla tragisk som du var før du skrev.. blir så forbanna irritert… la nå jenta gjøre som hun vil! Sophie: jeg digger att du er deg selv! Mange som kan lære av deg 🙂

    71. hahahaha , lol ,morsomt at dere sa at dere har samme kles stil , han kler seg ikke som en løs kjerring/hore som du gjøre uansett han høres like besatt ut av utseende

    72. Så søte dere er ! 🙂
      Om dere blir sammen så fort etter at det ble slutt mellom deg og Mathias så blir dere det! <3 ingen andre enn dere kan bestemme det heller! Følg hjertet ditt Sophie! 🙂
      Syns dere "klikker" bedre sammen enn det du og Mathias gjorde, gøy å se dere sammen! 🙂 Du virker også mer slappet av i denne videobloggen enn hva du gjorde i en filmsnutt med Mathias på bloggerne! 🙂
      Masse lykke til videre ! Håper alt er ok med deg og dine! 🙂 Kattene dine er også på en fin plass nå 🙂 Du gjorde det rette ved å sende dem bort istedenfor å ha det på samvittigheten din at de kanskje ikke hadde det så bra hjemme hos deg 🙂

    73. Som dere sier så har dere mye til felles i tillegg til at dere er sammen veldig mye! Derfor burde dere bli sammen 🙂

    74. Hallo? Er det ingen her som har fulgt med på bloggen til Sophie eller? Dere slenger ut kommentarer om at han bryr seg så mye om utseendet og om oppmerksomhet. Vel, da er de jo perfekt match? Det er vel sånn man hadde beskrevet Sophie hvis hun fks. dukka opp på bloggen til en kjent gutt? Det lyser jo lang vei hvor forelska de er, og passer kjemoe godt sammen!
      Og til alle dere som rakker ned på han fordi han er femenin – so what? Noen liker femenine gutter, noen liker barske gutter. Hvorfor i all verden skal noen ta hensyn til hva dere synes er attraktivt når de velger kjæreste til seg selv? nettopp.
      (Røykinga inne synes jeg personlig var veldig unødvendig da, men antar at siden Robin synes det er gøy med stygge kommentarer så trengte dere noe å fyre opp kommentarfeltet med)
      Men uansett, dere er fantastisk fine sammen! ( OG btw den dialekta Robin <3 omg! Hvor i Sverige er han fra?)

    75. Helt latterlig hva folk kommenterer. En ting er at folk mener Robin ikke er god for henne, en annen ting er at de skulle ønske hun var sammen med Mathias. Dette provoserer meg skikkelig. Hun lever ikke i et eventyr der vi alle kan ønske oss hva som skal skje videre i livet hennes. La henne være med den personen som gjør henne lykkelig, uten at folk skal kommentere det ene og det andre om hvem hun bør være med og ikke.
      De færreste av oss kjenner ikke Robin, men bare dømmer han ut ifra en videoblogg som leserne ba om. Er ikke det trist? Ingen av oss kjenner han, likevel får han slengt all den dritten til seg fordi han er seg selv?

    76. Finner det bare så sinnsykt merkelig at folk ønsker å sitte her og spy ut gift. Vi er bare mennesker alle sammen, som deler planet, og hva får enkelte til å tro at de kan ta seg til rette og gå aktivt inn for å gjøre andres liv sure? Man kan gjøre feil og drite seg ut, men du er en av få offentlige personer som faktisk innrømmer det og legger deg flat, enda du vet du vil bli pepret med kritikk og stygge kommentarer. Ser flere her som anklager deg for å være falsk, og som har utallige meninger om hvordan du lever livet ditt, men når alt kommer til alt, så er det ditt liv. Du tar selvkritikk, er ærlig og innrømmer egne feil og mangler. Du er ekte, setter andres behov foran egne, og prøver bare å gjøre ditt beste. Det er ditt liv, og ikke la andre fortelle deg hvordan du skal leve det. Vær med den du vil, gjør ting som gjør deg glad, og ikke la andre dra deg ned. Stå på, Sophie. Jeg heier på deg.

    77. Tragisk å se så mange kommentere at du røyker inne. Jeg røyker ikke selv men jeg syns veldig synd på de som gjør det. Ikke kan dere røyke på bussstopp, togstasjon, sykehus eller noen form for offentlig plass (offentlig byggning). I Oslo er det sikkert ikke lov til å røyke på t-banestasjonen heller.. Å nå så kjefter dere for at hun røyker inne i sin egen leilighet?! Det er latterlig.. Ja røyken setter seg i møblene og i veggene men det er da hennes valg i hennes leilighet? Vær heller glad hun ikke gjør det hjemme i stuen deres! Dessuten tror jeg ikke kattene dør om hun røyker i vinduskarmen med vinduet åpent. Det er sikkert mange av leserene her som kan huske tilbake til barndommen med foreldre som røyket inne. Katten min og hunden min overleve dette.. Jeg også for den saks skyld. Nå har foreldre startet å røyke ute eller i vinduskarmen å det må da være lov. Så lenge du ikke står og røyker rett i trynet på barn eller dyr så burde det gå bra.. Røyking er ikke bra men det er et valg man kan ta selv. Samme med alkohol. Jeg vil påstå at alkohol er like ille som røyk om ikke enda værre siden alkoholforbuket er større i dette landet enn røyking er. Så jeg håper alle dere som klager og mobber henne for valgene hennes ikke har gjort noe lignende 😉 Skulle ønske vi alle var så feilfrie som dere som kommenterer disse slemme kommentarene. Ikke røyker dere, ikke drikker dere, ikke går dere over gaten når lyset er rødt, ikke slår dere fluer, ikke slår dere veps, nei man kan jo nesten si dere er feilfrie… eller hva?..

    78. Dette er noe av det søteste jeg har sett på lenge! Ah, nå ble jeg ordentlig glad! Jeg har så sinnsykt mye respekt for folk som står for det de mener og er ærlige, noe jeg synest du/dere er ekstremt god til! Ønsker dere virkelig alt det beste!

    79. herregud.. greit at du elsker oppmerksomhet, men dette er ikke god PR, håper du får en skikkelig smell, fordi du trenger virkelig en reality sjekk. Dette er trist, selvfølgelig er du ikke 20. oppfører deg som en 15 åring som tror hver type er den perfekte match og dere har sååååå mye til felles. noe du sier om hver høye type med brunt hår. greit nok at mennesker er nyskjerrige og lurer på ting, men syns at mye av det blir det samme hver gang, og da får du negative kommentarer, da tror jeg heller du bare burde holdt det hemmelig, ikke blogget noe om han. dessverre

    80. Jeg klarer bare ikke å dy meg.
      Så bra at du er glad!:) Det fortjener du.
      Men man klarer ikke å la være å legge merke til at Robin kun sitter og lager trutmunn og ser på seg selv i kamera hehe! Han gjør seg så veldig til, er han sånn i virkeligheten? Ser ut som om hvert eneste ansiktsuttrykk er nøye planlagt hehe!
      Og at han er fryktelig opptatt av oppermerksomheten han får. Bare vær forsiktig så han ikke bor gratis hos deg og snylter på livsstilen din! Han virker jo relativt PR-kåt, så her blinker varselslampene ganske heftig..
      Håper for all del jeg tar feil angående dette, er alltid grusomt å bli utnyttet uansett hvem det gjelder. Ha en fin dag 🙂

    81. Herregud, såå frekke folk er^ ikke du eller Robin fortjener det! Dere er så herlige sammen, og dere fortjener hverandre masse! Blir glad over at du er lykkelig:) og kattene dine har det selvfølgelig bra, det er jo tross alt du som tok valgene for dem:)

    82. dere er jo bare så søte sammen! og så gøy at vi også endelig får bli kjent med han 🙂 er det noe jeg irriterer meg grønn over er det hvordan folk kan ha så lite liv å rakke ned på hver minste lille ting folk gjør….. hvorfor blandes kattene opp i det at Robin røyker liksom? og bare som et lite svar for de andre kommentarene her, så ja Sophie gjorde kanskje ett litt vel spontant kjøp av de kattene, men de har det vertfall mye bedre her enn de ville fått i den dyrebutikken de var i! og det at hun faktisk innser at hun ikke har kapastitet nok til å ta hånd om dem, og lar de bo hos noen andre er mer fornuftig det 🙂 tror ikke at hun har sluttet å bry seg om dyr fordet!
      og tilslutt må jeg bare si at dere var så søte, og dere passet utrolig godt til hverandre! håper det varer for det fortjener du! 🙂
      hadde vært kjempe gøy med en video at han forteller hva han ikke liker og liker med deg!

    83. HERREGUD så søte dere er sammen! Jeg sitter her og smiler og ler med dere, jeg og vil ha sann forhold! haha neida det er bra du har det bra Sophie!

    84. Du som er så fin og såt! Hvorfor lar du han få tråkke på deg slik? Han avbrøt deg SAMTLIGE ganger ila. videobloggen.
      Han kommer nok til å knuse hjertet ditt når han har fått oppnådd det han vil med deg..

    85. hahaha d e vel faen isje rart at folk tror han e homo med den attituden der? du går på en smell kjære deg

    86. så finee!<3 og kanskje noen synes det er litt kort tid mellom hver kjæreste du har, men du har jo hvertfall aldri vært utro!

    87. jeg bruker ikke å kommentere men nå kjenner jeg at jeg blir provosert! Dette tullet med at Mathias er bedre enn Robin, kjenner dere Mathias? Kjenner dere Robin? Nei. Så slutt å skriv at Mathias er bedre enn Robin, når dere ikke kjenner NOEN av dem. Om sophie liker Robin, så må hun for (unnskyld språkbruken) for faen meg lov til å være med han, det er hennes valg ikke deres. Kan ikke forvente eller tru i det hele tatt at deres mening har betydning for henne uansett når det gjelder forelskelse. Hadde vert noe annet om hun spurte om deres mening, men sorry det gjorde hun ikke. Kjente jeg smilte ganske mye når jeg såg video’en, for dere er ganske søte sammen, om det sa klikk som Robin sier så go for it! Og når der gjelder kattene, så var det vell en god grunn til at sophie ikke kunne ha dem, de har det bedre i Norge enn der de var, de hadde sikkert ikke overlevd. Så den dritten med at hun ikke kan å ta vare på dyr er feil, hvem var det som fant dem og fikk dem til Norge? Jo, HUN. Hvem har tatt vare på dem og gitt dem hus og varme og så masse kjærlighet? Jo hun!! Jeg tror ingen av dere ville gjort som det sophie gjorde for de kattene, Så jeg vil ikkje høre mer av denne dritten deres med alt det gale hun gjør. Se deres egne feil før dere pirker på andre, for dere er ikke så perfekte selv. Om alle skulle pirke på allt det gale som du/dere gjør, så hadde dere ikke hatt det så bra med dere selv, så tenk over hva du skriver før du trykker send, det Kunne like gjærne vert deg som fikk slengt all den dritten i ansiktet, så da kan du /dere få se hvor gøy det er! Om hun må skifte ut møblene å veggene i husetf fordi hun røyker inn så må jo det vere hennes problem, tror hun vet godt hva konsekvensene er, hun er ikke dum? Jeg liker deg for den personen du er, du er deg selv. Som er det aller viktigeste, Jeg digger deg sophie, you go girl 😘

    88. Dere er så søte! Håper det blir flere videoblogger! Synes Robin var drit pen! Elsker bloggen din Sophie, stå på!

    89. Robin sier såklart det du VIL høre, han er en GOLDDIGGER i ordets rette forstand, en GIGOLO, såklart vil han bli såååå såret om noen sier det til han… Kjenner typen, bor gratis, mottar gaver, vil ta bilder av deg og lage deg mat til gjengeld, og något attåt.
      Han virker pr kåt og ikke et genuint ærlig menneske, mathias hadde en engleaktig utstråling…. robin virker bare egofokusert og ganske drittsekk faktisk…
      Ville han likt deg like godt om han ikke var nevnt på bloggen eller måtte betale husleie hos deg????

    90. hei ! jeg og samboeren min på tre år nå startet akkurat som dere 😛 hehe vi bodde sammen før vi ble kjærester. beste forholdet evah!

    91. Anonym: Merkelig å kommentere noe sånt når han faktisk betaler for å bo her, men ja. Han mottar uansett aldri gaver, det eneste han har fått er det pudderet som ble nevnt her, haha. Uansett så gir han meg noe jeg aldri har fått før, altså at jeg blir stolt over meg selv, har lyst til å gjøre mer, bli bedre osv. Han motiverer meg og oppmuntrer meg, noe som er veldig godt:-)

      Mathias har, som du sier, en engleaktig utstråling og er en fantastisk person jeg ikke kan si noe vondt om, men funker det ikke så funker det ikke, og vi er venner idag og kommer godt overens. Han unner jeg alt godt!

      Og ja, jeg tror han ville likt meg like godt ettersom han har vært etter meg en goood stund nå, og jeg sa i starten at han ikke kom til å bli nevnt på bloggen for vår begge sin del, og det var helt OK. Men, nå ville jeg faktisk dette selv, og det var min tanke med videoblogg.

    92. Aw, herregud! Robin er jo dritskjønn! Dere passer så utrolig godt sammen! Må si jeg ble litt misunnelig på deg nå Sophie! hahah <3 Men iallefall, håper det varer! 😀 Elsker stemmen til Robin, og når han snakker svensk hører han så.... skjønn ut, hahah
      /Vilde <3

    93. kan dere slutte med de kattene, hun reddet dem i utlandet tok dem til norge og vist hun ikke har tid har hun ikke tid. jeg hadde også sendt dem til noen som hadde tid

    94. i only had eyes for him, he only had eyes for the camera
      Blir litt spysjuk når jeg tenker på deg nå jeg, når heg vet fu lukter som ett askebeger, og det gjør nok leiligheten din også nå kjære… Hva skjedde med st det er ukult å røyke, og at det er fy skam? Æsjamei, han ga bad vibes
      Hilsen fast leser i mange år – skuffet ass

    95. Han er ikke Homo? Håper virkelig ikke at han driver et spill, lurer deg eller sårer deg. Han virker som typen.
      Husk som han sa du har mange som følger deg, du er en slags “kjendis” og noe han også kanskje vil bli?

    96. aldri sett en så selvopptatt gutt i hele mitt. fy så ekkel type. Blir rett og slett kvalm. Komplett idiot. ser ut som en 8 klassing fra 2008, som nettopp har kommet ut av skapet.

    97. Sorry meg as, men panna di er så svær, og når du smiler så ser u helt annerledes ut enn du gjør deg til på bildene. Hvor mye redigerer og gjør du deg til foran kamera egt, for i virkeligheten ser u ikke sånn ut i det hele tatt… og robin..hahha..hva skal man si

    98. Han er så homofil du for ! Han er sammen med deg pågrunn av pr oh penger gutten ekke dum heller ! Han ser ikke bra ut engang !

    99. dere er såå søte sammen! <3 ikje bry deg om de stygge kommentarene, robin virker som en kjempe herlig gutt å han er døds pen du er heldig! men pass deg for ikke å bli heartbroken, Å HVOR KJØPTE DU DEN GENSEREN!? <3

    100. WOOOH let the hate flow… Jeg synes dere er skjønne begge to, skjønner hva du mener med at dere “klikker” sammen:) Jeg ble seriøst 100 ganger mer kresen på en fremtidig kjæreste etter denne videoen, haha<3

    101. Jeg vil ikke være negativ mot deg sophie, men jeg kjenner godt hva du føler inne i deg. Får lyst å gråte, det er mye smerte i sjelen din.
      Ønsker deg et godt liv, du er gull verdt, uansett hva……….
      <3 Ida

    102. Oi for en klyse! At det er mulig å være så selvopptatt og ekkel. Huff, han kommer til å være flau over seg selv når han blir voksen… Hvor gammel er han? 15? Nei, æsj, for en kladd av et guttebarn.

    103. Dere lever i en egen boble, dere faker alt fra utseende til oppførsel.. ekleste 2 menneskene jeg har sett i mitt liv. han duden der dumper deg for en annen gutt ( er du ikke gutt sophie?) innen en mnd

    104. Pass på deg selv! R har holdt på med venninna mi, og han er ikke god! Tror du er usikker på om dere skal bli sammen fordi du har en dårlig magefølelse – med god grunn. Sier det igjen: pass på deg selv! Sånne gutter er skikkelig søte og sjarmerende i begynnelsen, men det vare ikke! Jeg vet hvordan R var mot min venninne :-/ jeg elsker bloggen din og sier det ikke for å være slem!

    105. Hvor patetisk menneskesyn utviser dere ikke her. Skummelt at yngre mennesker ser opp til og/eller ønsker å være som dere. Stalltips er at dere begge sitter i kassa på typ Rimi e.l når bloggene deres har blitt yesterdays news om noen år.

    106. Jeg er mektig imponert over styrken du har! Hadde jeg fått sånne kommentarer som over her, da hadde jeg blitt morder! Kjenner det klikker litt for meg da folk gidder å skrive som dem gjør, haha. GAD

    107. Har en ekkel følelse når det kommer til han der… Han virker som en ekkel og selvopptatt fyr! Robin virker mer forelsket i seg selv enn han er i deg..

    108. Ironisk at han ikke hadde noen sted og bo, ingen jobb og startet nylig sin egen blogg (som han planla at han kunne leve av), som forressten gikk rævva før dere ble sammen..
      Vips så er han sammen med norges største blogger (som han bare noen uker tidligere satt og slengte dritt om. bla. musikken). Og oppå alt har han flyttet inn hos henne?
      Kjære søte Sophie – vent litt til før du går inn i et seriøst forhold til denne karen. Jeg tipper det er mange punkter som skurrer litt for deg også, så vær smart.
      Kanskje han kunne prøve å skaffe seg en jobb? Kanskje dere skulle delt utgiftene på leiligheten osv? Han kan jo ikke leve på deg for alltid? – eller?
      Robin er en kjempe fyr, super søt og snill. Men ingen kjærestemateriale. Playmate kanskje?
      Her er det jakt etter fame & money. Ikke kjærlighet, sorry.

    109. dere er så perfekt<3 ikke hør på de som snakker stygt om dere! de er bare noen jævla... unnskyld får språke mitt men e på din sia av den hær saken!<3 støtte deg får fullt <3 elske dåkker<3 ps. du e helt nydelyg skulle ønske æ hva som deg <3

    110. KJEMPE FLOTTE BEGGE OG VELDIG KOSELIG OG KOS AT DU FIKK EN KJEKK SVENSKE 🙂 Ha en suveren kveld mens jeg har en husvert som ikke godtar at kjæresten min er her engang… føler meg som 16 men er 25 suuuuuurt skal bli godt å bo med kjæresten. kjøper han hus snart <3 KJÆRLIGHET ER ALT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3

    111. Glad på deres vegne at dere har funnet hverandre, og håper det gir dere masse glede i fremtiden.
      En liten huskeregel til deg, Sophie. Hvis han liker deg så godt som han sier, så ikke hast deg inn i et forhold, for da venter han uansett på deg.
      Jeg støtter deg i ny samboer og å sende kattene til et annet sted.
      Aldri kommentert bloggen din før, men vil at du skal vite at du har flere fans enn haters.

    112. HVORFOR skal folk bry seg så jææææævlig mye om småting? Kommentarer om utseende, stemmen, at Robin er femi og at Sophie røyker… virkelig??? Finn dere en hobby istedet for å rakke ned på folk anonymt over nettet :)))

    113. Wow så søte sammen<3 stå på sophie, og Robin var et fangst han var dødskjekk.
      Og måten du så på han på omg💜❤️
      Eg digger deg 💝

    114. Du har virkelig funnet den mannlige utgaven av deg selv Sophie.
      Like barn leker best, er det ikke det de sier? 😉

    115. DETTE ER ET PR-STUNT.
      Og jeg blir ikke overrasket om du går ut media snart og forteller om at du er misbrukt i reklame OG stalket. For det gjør alltid falmende stjerner uten noe som helst talent når det skorter på oppmerksomhet.
      Useriøst av deg å kødde på denne måten, da du har mange unge jenter som tror på deg.
      Jaja, nordnorges høyeste panne: Lykke til <3

    116. Dagens underholdning 😂😂😂 lurer på om familien din blir flau ?! Hvem har hunden din foresten??????

    117. Ikke får og være frekk, men særiøst han brukte mer tid på å lage duckface nesten enn og snakke. han så bare gay og kvalm ut… trur nok han er mer forelsket i seg selv, og trur du har gått på en smell der..
      men får virkelig ikke håpe det da 🙂

    118. Du ser såå forelsket ut, blikket du gir han osv. Du pirker deg ikke i håret som du pleier å gjøre når du er usikker heller. Du stråler!
      Han derimot.. Ser kun på seg selv, avbryter deg når du snakker og lener seg foran kamera. Dette er en fyr som er ute etter oppmerksomhet. Kjære Sophie, vær forsiktig. Du fortjener en som kun har øyne for deg. Du er vakker, søt og smart.. Ikke la en fyr som han styre for mye.
      Kall dette en hat-kommentar, le av den (ettersom han finner det underholdende), men jeg håper virkelig du har dette i bakhodet. Har fått en “mors-følelse” for deg, selv om jeg bare er to år eldre enn deg. Vil deg bare godt!

    119. Åååh, så skjønne!
      Jeg skjønner at du tviler og er litt mer tilbakeholden. Sånn var jeg også i starten, men venninnene mine ga meg mot til å satse og nå er jeg i det herligste forholdet i hele verden. Jeg har aldri hatt det bedre, virkelig! Du må tørre å satse for å vinne (:
      Uansett hva du velger og vil, så er det ditt valg. Stå på jente, du er rå

    120. ser ut som du til og med du synes han er litt teit sophie, og du har helt rett. Det var en veldig god del cringe moments han kom med… du er smartere enn dette, stol pa deg selv, du vet det innerst inne: han fyren der er helt blåst i hodet.
      det at han har kopiert den fittestygge tattisen til justin bieber er et kapittel i seg selv.
      ..pluss at han er gay.
      ditch han fyren der.

    121. herregud, ser godt hvor forelsket du er, både i øynene å på kroppspråket, det vises lang vei! Selv om han ikke er min type på noen måter, så passer dere godt ilag. Håper det varer, men ikke tenk på det, kjør på!

    122. Blir så overraska over hvor mange barnslige folk som kommenterer her. Skjønner ikke at de gidder å legge seg så mye opp i hva dere gjør og sier. Om dere vil røyke inne, så ja værsegod, deres valg. Smart? Nei, kanskje ikke, men hvem bryr seg? Syntes dere så kjempe søte ut jeg ☺️👌 lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg