just me, myself and the kardashians

Det kommer vel neppe som noe sjokk at jeg er i ganske slapp form etter operasjonen, så jeg bruker tiden på å sove lenge og se på serier – noe som faktisk er ganske så deilig! Jeg føler meg ikke syk, men det blir ikke akkurat mange fysiske antrengelser her, og jeg blir fort sliten. Jeg føler meg litt som en bestemor egentlig, for alt går så treeeeegt, haha. .

I morgen har jeg i utgangspunktet en ganske fullstappet dag med både jobb og fornøyelser, men noe jeg gleder meg ekstra mye til er at jeg skal få tatovert øyenbrynene mine, endelig! Jeg har jo mast om det i ca en evighet, og spurt dere om råd, men jeg har feiget ut hver eneste gang. Men nå skal det nesten bare skje! Jeg skal også få en liten makeover hos frisøren min, men hva det blir helt enda vet jeg ikke. . noe nytt i det minste! 

 Todays fooood.

Jeg holder for øyeblikket på med Kourtney and Kim take New York, lett underholdning på sitt absolutt beste om jeg får si det selv – men jeg er snart ferdig med en hel sesong, og trenger mer å se på! Jeg har sett alt med kardashian-familien, men vil gjerne se en serie som ligner, uten at det virker som en kopi. . Tips? Jeg ser forresten på serien HER, ettersom ikke alt finnes på netflix. 

Dere er forresten de aller beste i verden, takk for fine kommentarer den siste tiden – jeg kunne jo aldri ha planlagt å bli innlagt på sykehuset, så bloggingen blir jo så klart veldig deretter. . Men dere gir meg så mye motivasjon ♥

 

89 kommentarer
    1. Kommer snart ut 2 nye spin offs får KUWTK, om du ikke vet det 🙂 kourtney and khloe take the hamptons og dash dolls! Gleder meg sykt til det begynner hvertfall!

    2. #RichKids of Beverly Hills. Hehe, fantastisk dumme mennesker, men det var dette jeg ble liggende å se på fordi. Grei underholdning :p

    3. Her tenkt over noe litt rart:
      Du og TCMN har vert på topplista ca like lenge. Dere fant dere kjæreste nesten samtidig (siste kjæreste). Dere flyttet begge to for dere selv. Begge tok tatoveringer. Det ble slutt med kjærestene. Begge var nedfor. Begge var sjukemeldt. Begge resiste vekk en stund. Og no tenker BEGGE mye mer positivt på ting!!… Litt rart å tenke på at alt dette er helt tilfeldig (???) ….

    4. Du burde se på ”tequila sisters” drit bra reality med 4 søstre og faren og moren fra mexico, masse drama! supert å se på. si ifra hvis du har sett på det om hva du eventuelt syns.

    5. Om du vil se på noe latterlig, men samtidig ekstremt underholdende, så foreslår jeg Dating Naked. Det er akkurat hva det høres ut som, og de har episoder på YouTube, faktisk :p det er så teit, bra underholdning om du kjeder deg 😉

    6. Hvis du er i humør for noe hakket mer intenst, ville jeg sett på Bad Girls Club. Det er ikke heelt samme type program, men det er underholdning på bekostning av andre, og det er jo ganske greit, er det ikke? Jeg vet ikke om jeg elsker eller hater programmet. Ratchet as fuck.

    7. åssen funker det å se serier ?
      jeg har finni en der som det ikke går ann og trykke på for og se 🙁
      håper du kan hjelpe meg 🙂

    8. Fikk ikke lagt inn meldingen i går så skriver det igjen. God bedring. Skummelt når ting skjer så brått. Man blir både redd å usikker. Tøff jente<3

    9. hei, bare lurer på hvor mye man burde spare opp for å dra til afrika slik du og andre gjorde, inkludert opphold, mat, fly og alt? 🙂 er dette noe du anbefaler å gjøre i friår etter vgs? god bedring videre

    10. Hvis du vil ha noe likt the Kardashians kan du jo prøve “The City” med Whitney som var med i the Hills. Olivia Palermo og Whitney jobber sammen i NYC hos Elle. God og lett underholdning 🙂 God bedring <3

    11. Dette er vel mer det stikk motsatte av Kardashians. Men, jeg elsker The Osbournes. De er så utrolig originale, morsomme og rare. Jeg liker det meste når det kommer til serier, og The Osbournes er helt klart noe av det morsomste jeg har sett på i det siste!

    12. Du kan slutte å kalle deg vegetarianer, du drikker sjokko melk. Vegetarianere drikker ikke dette. Jeg selv er vegetarianer.

    13. Jeg er selv helt obsessed med kardashian familien.
      Om du ikke har sett det ennå, må du se Kourtney and Kim take Miami (sesong 1 og 2), og Kourtney and Khloe take Miami (sesong 3).
      Noe nytt nå er Kourtney and Khloe take the Hamptons!!

    14. Det ordner seg, gleder meg å se de tatoverte brynene dine, vet du vil kle det! 🙂 men husk å ikke stresse for mye, ta det litt roligere , og ta vare på deg selv og din egen helse, selvfølgelig er det beste man kan gjøre når man er syk og kanskje litt lei å skjemme seg litt bort for å komme i bedre humør <3 🙂 Stay strong beautiful <3

    15. God bedring <3
      Utrulig funny at at vi tok same operasjonen på same dag ! Ej tok kikhulsoperasjon og fjerna en del av eggstokken min. Utrulig låk etterpå . Og Ej va inni på dags operasjon , so heim og få pleie med kjæresten etterpå . Dårlig råd på sykehusene , so inn og ut same dag !
      Litt bedre idag heldigvis , sjukmeldt 5 dager .
      Øyebryn tatto ja , kult ! Ej he tatt det nylig , Påfyll 2 ganger etter og tatt det en gang i Thailand for 8 år siden som ikkje blei heilt heldig i forhold til no . Kjempe fornøgd ! Og det gjer ikkje spesielt vondt. Ikkje i forhold til og tattovere på sej eyeliner . DET E GRUSOMT LÅKT 😉 Hehe . Sei ifrå om du vil Ej skal sende bilde !
      Klem Anne Mette

    16. The Girls next door 😉 Handler om kjærstene til Hugh Hefner og om hva deres værdag går ut på 🙂
      Tror det er 6 sesonger sa da har du masse å se på 🙂

    17. Hei Sophie Elise!
      anbefaler deg på det sterkeste å se dokumentaren blackfish på nettlfix.
      Så utrolig trist.
      Viktig budskap

    18. mamma tatoverte øyenbrynene sine, og hun er så utrolig missfornøyd. hun agrer ekstremt! Det er utrolig stress og når du blir eldre må du fylle på ofte sånn at det ikke blir lilla ish. itillegg får du ikke fjernet det, med mindre du tar laser, men da svir du bort alle hårene… ikke gjør det!

    19. ikke farg brynene dine, jeg har gjordt det og det er virkelig det dummeste jeg har gjordt i hele mitt liv! du kommer til å angre

    20. Tenk deg nøye om før du tatoverer brynene, det kommer til å være der resten av livet ditt. Når du blir eldre blir de missfargede med mindre du fyller på ofte

    21. 22:23: Du skal være passe idiot om du er vegetarianer og ikke vet forskjell på det og veganer. Om du ikke drikker melk eller spiser egg er du veganer, ikke vegetarianer.

    22. Nei herlighet, for guds skyld ikke tatover brynene! Det finnes da virkelig ikke noe mer tacky og latterlig enn det!!! Du er en så nydelig jente, ikke ødelegg utseendet ditt på denne måten! Tatoveringer er dritkult så lenge det ikke er i fjeset. Det er ALLTID en dårlig idé og ALDRI fint på noen!

    23. God bedring! Jeg ser på revenge for øyeblikket, kjempegøy og spennende serie. Må bare tipse deg om alpro sin sjokolademelk, som du får på nesten alle matbutikker nå. Den smaker mye bedre enn tine sin etter min mening og er bedre for dyr/miljøet.

    24. Paris hilton har/hadde i hvert fall en serie om hverdagen sin, men husker ikke hva den heter fordi det er lenge siden jeg så på det 🙂

    25. -Kourtney and Kim take Miami
      -Kourtney and Khloè take Miami
      -Khloè and Lamar
      -Kourtney and Kim take New York
      -Kourtney and Khloè take the Hamptons
      Det er alle jeg kommer på:) Jeg elsker serien og håper at det jeg skrev ha deg litt hjelp!

    26. Aldri tattover øyenbrynene! Det er aldri fint, uansett hvor fin jenta er, så ødelegger det hele utseende.

    27. God bedring, kjære Sophie Elise!! <3
      Hvis du trenger noe å blogge om når du er syk hjemme, hadde jeg satt stoor pris på å få et innlegg der du tipser om fine høst-vintersko!! Syns det er så utrolig vanskelig å finne noen ordentlig varme, men samtidig fine vintersko. Så hadde vært veeldig bra med noen tips!
      Gjerne det samme med varme høst-vinter jakker! gjerne i forskjellige prisklasser, variasjon på modellene og uten ekte pels.
      Dere bloggere er vel lei av å gjøre dette hver vinter, men liker virkerlig slike innlegg 🙂

    28. jersey shore er hysterisk morsomt, snooki & jwoww er bra, ellers anbefales orange is the new black på det varmeste, litt annen kategori men den er så sinnsykt bra! Ellers er a modern family greit å se når man er syk fordi det bare er gøy og ikke krever så mye konsentrasjon.. Masse god bedring!:)

    29. Hei Sophie:) ser du har virkelig teken på å skrive god blogg:) men eg synes ikke du burde tattover øyenbrynene, du er perfekt akurat som du er:) å ønsker deg god bedring (ps. er d sjangs får en 23år gammel gutt å be deg ut på middag en gang??😜 )

    30. Jeg tatoverte brynene i fjord tok nettopp påfyll. Er så fornøyd. Har ikke angret et sekund. Og til dere som sier at ingen er fine med tatoverte bryn aner ikke hvor mange som faktisk har det. Og det at brynene blir lilla etterhvert handler om hvilke farger du bruker. Makeup tatovering varer ikke livet ut, forsvinner helt etter 4-6 år. Go for it !!:)

    31. Om du liker sånn lett trashtv som guilty pleasure (jeg vet jeg gjør), så MÅ du se MOBWIVES! Det er helt drøyt, virkelig.

    32. Jeg anbefaler pretty little liars❤️❤️ Den BESTE serien jeg har sett❤️ Jeg ser den på netflix😊

    33. Du kan sikkert ta av deg det sykehusbåndet nå som du er utskrevet.
      Skriker etter oppmerksomhet å gå rundt med det nå. Ser bare Harry ut.

    34. OMG du må bare tattoovere øyenbrynene du kommer ikke til å angre. bare pass på å gå til en som har jort det lenge å er flink. Det ser litt rart ut i begynnelsen, men ettervert blir det fint å da er du fri fra å farge å tegne dem for altid. Det er døds herlig

    35. Tanta mi har tatoverte øyenbryn og de ser 100% ekte ut :)Men sophie,du har jo så utrolig fine øyenbryn fra før av:( Menmen,mindre å holde orden på kanskje da når du tatoverer:)
      Fortsatt god bedring!

    36. The hills om du ikke har sett det 🙂 blir helt sykt hekta, så alle sesongene på 1-2-3! De ligger på free-tv-videoes vertfall:-)

    37. ikke tatover øyenbrynene! kanskje det blir fint de første årene, men når du blir eldre og i 40årene kommer du til å angre så utrolig mye. jeg sier dette fordi jeg synes du er en herlig dame som jeg ikke vil skal ødelegge utseende sitt. greit nok at du opererer nesen, men for guds skyld, IKKE tatover øyenbrynene!!

    38. du veit da er ulovlig å sjå serie på slike sider? ska kje sei eg ikkje har gjort da, men kanskje ikkje det smartaste å skrive det på bloggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg