Noe du ikke visste om meg . .

* Jeg er dødsredd for ark. Altså papir. A4, A5, det spiller ingen rolle. Jeg kan lese magasiner for det er mykt papir, aviser kan også gå fint, men pocketbøker for eksempel er noe av det jævligste jeg kan ta i. Eller om jeg får et enkelt a4-ark som jeg er nødt til å ta vare på, da freaker jeg helt ut! Jeg aner ikke hva det kommer av, det er grusomt og jeg kommer nok sikkert aldri til å bli kvitt det heller.

*  Jeg har en sykdom som heter essensiel tremor, som innebærer at jeg skjelver veldig i kroppen, spessielt hendene og når jeg anstrenger meg. Arbeid som krever konstentrasjon med hendene, f.eks holde i en blyant, skjære med en kniv, mose noe med en gaffel osv er vondt, og gjør at jeg skjelver ekstra mye. Skjelver også en del i bena og nakken. Det går veldig i perioder etter hvor ille det er, akkurat nå er det spessielt ille, mens sist uke var det så og si ingen problemer.

* Jeg vet enda ikke hvordan stekevonen i min egen leilighet fungerer og jeg har bodd her siden april. Jeg synes egentlig bare det er flaut, men jeg har seriøst aldri laget mat her selv. Jeg har enten hatt besøk, eller så har jeg bodd sammen med noen, eller så har jeg spist ute eller bestilt mat hjem.

* Jeg er avhengig av en app på telefonen som heter “mattilbud”. Om jeg skal handle, men plutselig går tom for batteri på telefonen, dropper jeg det heller fordi jeg SKAL sjekke den appen først. Jeg sjekker den også alltid før jeg går ut døra hjemme slik at jeg vet hvilken butikk som stiller best. Dette innebærer en hel masse spontane matkjøp som gir null mening, for eksempel har jeg nå 6 forskjellige god morgen yoghurter og 5 berlinerboller hjemme. Ting jeg aldri ville ha kjøpt ellers.

* Mine aller beste venner i oslo har aldri vært på bloggen, og ønsker heller ikke å være det. Det synes jeg egentlig bare er fint, for da har jeg et totalt separat liv utenom. Jeg omtaler dem som mine lesbiske venner, fordi de er to jenter som er kjærester (haha no shit), og jeg er tredje hjulet på vogna. Deres kallenavn til meg er “babymais / minimais”.

* Det var Robin som døpte kattene mine til Siv og Bjørn, ikke meg. De navnene har absolutt ingenting med meg å gjøre, haha.

* Den musikkstilen jeg liker aller best nå, er Deep Tropical House. Dere kan enda sjekke ut soundclouden min HER.  

* Som dere sikkert har merket, har jeg en veldig spessiel type gutt jeg faller for. Høy, mørk, slank, en viss type klesstil og opptatt av utseendet. Jeg holdte på å si at personlighet ikke har noe å si, men personlighet kan heller variere veldig. Jeg trodde jeg falt for sjenerte gutter, men nå er det jo totalt motsatt for min del, så det kommer nok helt an på.

* Den fineste kjendisen jeg vet om er Joseph Gordon som spiller i blandt annet Inception og 10 things I hate about you. Herlig mann!

* Ett av de beste valgene jeg har gjort i mitt liv var å dumpe en gutt som ba meg velge mellom han og bloggen. Dere ser jo hva jeg endte opp med, haha.

* Har kun vært forelsket to ganger tidligere i mitt liv – det skal ekstremt mye til for meg, jeg blir fort betatt men å bli forelsket krever.

* Det komplimentet jeg får oftest er faktisk at jeg er smart og morsom. 

Den som visste mer enn 5 av disse tingene får en klem – entuelt en link om du har blogg og skriver kommentar, haha! (eller instagrammen din forsåvidt). Ikke noe lyving, nå! 


 Ps – tusen takk for mange forslag på innlegget igår! Robin virker keen på videoblogg (såklart, haha), så blir vel noe sånt:-) 

232 kommentarer
    1. Jaa jeg gjorde vel det.. ingenting her kom som et sjokk, eller liksom jeg var ikke noe jeg ikke visste her for å være helt ærlig. Jo! Det med ark, haha! 🙂
      instaen min er pittyhellokitty

    2. Følg meg på instagram; MiriamMianMusic og gjerne ta en liten titt på bloggen min; Miriamslilleverden99.blogg.no 🙂

    3. Jeg visste akkurat 5 av de tingene! 🙂
      Du er så pen og blogger din er den beste!! <3
      Instagrammen min er junestave

    4. Skulle gjerne skrive at jeg viste over 5 ting, for å få en link eller en klem, men det ville vært å lyve, noe som ikke passer meg. Men morsomt å få vite slike ting om deg 🙂

    5. Hvis du liker Joseph Gordon, har du sett Don Jon??? Du kommer til å elske den! Har du sett den? Jeg er veldig spent på det 😀

    6. Viste faktisk 5 av de! Den at du er redd for ark, kun har vært forelsket 2 ganger, komplimentet du oftes får og det beste valget du har gjort er å dumpe en gutt har du skrevet på bloggen tidligere! Og den med matappen skrev du for kun noen dager siden!:-)) weei, vært fast leser i 3 år nå, så noe må man jo få med seg:D så nå syntes jeg at jeg skal få en shoutout på insta altsåå

    7. Jeg viste ærlig 5-6 av tingene, har lest bloggen din siden starten, og kan huske du har nevnt de et par ganger ja 😉 hadde dødd for en kommentar/like på instagram 😮 “sannavalan” 😀

    8. Visste om arkfobien, sykdommen, forelskelsene, komplimentene og det med matappen! Du har laget et sånt type innlegg en gang før, for en stund siden. Også har du nevnt litt smått her og der. Lastet faktisk ned appen fordi du hadde snakket om den, og er HEKTA.
      IG: Tonjecl
      (vil gjerne ha en klem også, altså, bare hit me up! Haha)

    9. Aye, jeg kunne 7! Elsker deg Sophie <3 Virkelig et verdig forbilde! Hvis du for en eller annen grunn skulle få lyst til å sjekke ut Instaen min, heter jeg @Amaliekise 😉

    10. Jeg visste faktisk 5 stykker! Har følgt bloggen din siden du startet da så 😀
      Karolineberntsen på instagram!

    11. Dett med den sykdommen din har du jo nevnt ganske mange ganger tidligere da.. Så det er jo ikke akkurat nytt. Skriver du det kun for oppmerksomhetens skyld? de fleste faste lesere har sett det før, og du trenger ikke å skrive det 10 ganger for at vi skal få det med oss. Det er rimelig lett å huske i og med at sykdommen høres meget spesiell ut

    12. Visste om 7 av de faktisk xD hahha
      Gjerne følg meg på instagram altså!! Heter ronjacc der!:)) ikke at jeg ikke vil ha klem, noe jeg absolutt vil ha, men har flyttet litt langt unna for bor i nord-Trøndelag nå:)

    13. Oi! Jeg visste faktisk bare et par av de jeg.. Morsomt! Har selv veldig lite til overs for ark, så jeg kjenner meg igjen.. Hehe. Jeg har prøvd å kontakte deg på Facebook, men jeg regner ikke med at du ser det..
      Uansett, ha en fin dag! 🙂

    14. Lest bloggen din såpass lenge, så alt dette er ganske innafor 🙂 bortsett fra det med navn på kattene dine 🙂 men syns fortsatt det er kjekt å lese, det med at du dumpa han fordi han ga deg ett ultimatum husker jeg vi snakka om på Facebook en gang, tror det er noe av det smarteste du kunne gjort – for hva er vell han iforhold til deg den dag idag? Du er en sann inspirasjon.
      IG – xtiana93
      En klem fra deg hadde ikke skadet på tunge dager, du virker som en person som vet hvordan det er å bøye seg ned for å løfte andre.

    15. Visste alt utenom stekovnen (men kunne sikkert tenkt meg til det, matlaging er vell ikke din sterkeste side :p) oog at robin ga navn til kattene. føler meg stalker meen har da trossalt lest bloggen din siden den første bloggen du hadde. 🙂 og har vært med deg noe ganger oog gikk på skole med deg, ooog du er god venn med noen jeg er familie med. Can you guess who i am? Hahaha

    16. Jeg visste faktisk 7 av de fra før. Har lest bloggen din i et par år nå og ble egentlig litt overrasket over hvor mye jeg vet, hehe. Stå på, Sophie! Liker at du er så ærlig og åpen om ting, det gjør bloggen din gøy å lese.
      Hilsen maren, heter marensognefest på instagram. Og kan gjerne få en klem også <3

    17. Har lest bloggen din i flere år, så visste det med ark, skjelvingen,, det med å ha dumpet en som ga deg ultimatum, mat-app og at du kun har vært forelsket 2 ganger, tipper marco og matias? 🙂
      Heter camillaaeriksen på ig:)

    18. jeg følte jeg viste nesten alt som stod der, hvertfall nr 1,2,4,5,8 ,11 og 12 du har sagt dette på bloggen før? kanskje ikke på samme måte da men ganske likt. Veldig morsomt å se hvor mye man vet (eller hvor mye man har fulgt med, hehe 🙂 )

    19. Skulle ønske jeg visste mer enn 5, men jeg kan nok ikke skryte på meg det.
      Jeg visste nummer 2 og ble ikke overrasket over nummer 3. Nummer 5 visste jeg jo også, for det har aldri vært bilde av de to på bloggen, visste ikke at de kaller deg minimais da xD De to siste visste jeg også, så det ble nok ikke mer enn 4, men nå kan jeg alle 12! Haha, er fornøyd med det <3

    20. Jeg visste det med at du har ark fobi, og sykdommen din fordi du har jo skrevet mye om det før. Interresant med de andre, gøy med slike innlegg. 🙂 hilsen fast leser fra du starta bloggen (:

    21. Jeg viste 5, akkurat! 😀 Julienom på instagram, eller shotteslottet2015 som er russeinstagrammen min, og 7 andre jenter! 🙂

    22. Kan du ikke vise i en film hvor du prøver å gjøre en av de tingene som du nevnte du sliter med grunnet sykdommen din? Det hadde vært litt artig å se, for har aldri hørt om det før <3

    23. Haha, har lest bloggen din i så mange år at jeg visste det meste, du er fantastisk Sophie <3
      Instagram: karolinejensenn

    24. Fulgt bloggen din i mange år så visste vell 5 eller 6 av de 🙂 du skriver helt fantastisk og virker som en fantastisk jente!
      Bloggen min er emmahulleberg.blogg.no

    25. kudos for å ikke kalle det en fobi, den frykten for ark! Folk har så lett for å bruke ordet fobi, og det gledet meg å se at du ikke valgte å bruke ordet 🙂

    26. Har vært fast leser av bloggen din helt siden 2011! Kunne mange av disse faktaene fra før av! Flere enn 5 hvertfall! 🙂
      Instagrammen min er Elineandrea

    27. Visste 6 av dem! Føler jeg kjenner deg ganske godt og en god del lærer man og husker etter og ha lest en så kjekk blogg helt siden du startet! Heter arnelababe på instagram. Ha en fin dag og klem i fra meg <3

    28. Husker du skrev at du hadde fobien mot ark (som jeg også har!!! ting lagd av tre generelt…) for leenge siden på bloggen, samme med essensiell tumor! De to siste punktene visste jeg også fra før av, og det med den mattilbud-appen har du jo skrevet om nylig, så jeg kunne visst 5 ting jeg også 🙂

    29. Visste over 5 ting, som kommer av at jeg har fulgt med på bloggen din i over 3 år. Elsker at du er så reflektert, og at selv om du har blondt hår, liker å sminke deg, stelle neglene dine osv, så har du noe imellom ørene. Håper du hadde kunnet anbefale bloggen min, der jeg skriver om hvordan det er å ha en psykisk lidelse. 🙂 Har lyst til å oppnå det å hjelpe flest mulig som sliter med en form for psykisk lidelse, bevise for dem at det er lov å være svak før man kan være sterk.
      Håper du svarer meg 🙂
      Ha en fin dag videre.
      Mvh
      Silje Charlotte

    30. Hei Sophie!
      Vil du være så snill å rydde vekk rotet du har utenfor boden og fellesområde?
      Takk.
      ps, du har fint hår

    31. Morsomt at du tok med det punktet at du faller kun for et spesielt type utseende. Kun fordi du får så mange kommentarer på at han nye duden din er en rebound.. haha lol

    32. Haha jeg visste faktisk 5, har jo lest bloggen din en stund , og mange av disse punktene har du snakket om / vist tegn til 🙂 du er såå skjøønnn

    33. Haha visste faktisk mange av de tingene, er ting du har såvidt nevnt i bloggen gjennom årene !visste 6 ting, men mye annet jeg ikke visste 🙂
      Instagran; Heddajosefine

    34. Visste faktisk 7 av dem, men det er vell kanskje ikke så rart i og med at jeg har fulgt bloggen din i 4-5(?) år :*
      Instagrammen min er Lisemariee 🙂

    35. jeg visste 7 av tingene! har lest bloggen din så lenge eg kan huske, så det er vel kanskje ikke så rart, hehehe.
      instaaa: javisuperlol

    36. Hvor ille kan sykdommen din bli? Er det en start på parkinsons, eller er det bare små skjelvinger resten av livet ditt? Det må være grusomt irriterende. Så på videoen når du sang lionheart at du ikke klarte å holde mikrofonen ordentlig..:/
      Går dette ut over selvtilliten din på noen måter?

    37. Hahah så morsomt! Jeg liker heller ikke papir, pga papirkutt 🙁
      jeg visste 4 av de, siden jeg har lest bloggen din fast i tre år… men om du fortsatt føler for det er instagrammen min @martinehaaland 🙂 <3

    38. Visste faktisk 5 av dem, siden har lest bloggen din så utrolig lenge. Du er en kjempe søt jente <3
      Insta - fredrikkedus

    39. Visste 5 ting faktisk! Har jo lest bloggen din helt siden starten, så man lærer seg jo ganske mye om deg. Litt rart egentlig, men morsomt også 🙂 Instagrammen min er @siljekgs hvis du har lyst til å sjekke den ut,hadde vært koselig!

    40. Visste 5 ting!! Men så har du skrevet dem før:-) har vel fulgt bloggen siden du startet!! 😉
      Skjønte ikke hva som skjedde om jeg skrev blogg eller insta, men jeg heter jorgensenhelene☺️

    41. jeg visste 6 av de, men det er nok bare fordi jeg har lest bloggen din daglig i over tre år, sett alle episoder av bloggerne og alle videobloggene dine. jeg liker deg som menneske og da blir jeg automatisk interessert og følger med 🙂

    42. Har sjøl blogg men kommenter egentlig aldri på toppblogga, men æ synes du e så flink til å læs og svar på kommentara i forhold til flere andre så æ gir det en sjanse, haha! 🙂 Trur æ viste om seks eller syv ting, føle æ har kjent dæ i mange år, men så e det bare gjennom bloggen, utrolig rart egentlig! Du har en så utrolig herlig personlighet, å virka bare så sprudlanes og glad!
      Sykdommen din hørtes ikke noe særlig ut i det heletatt, e detta noe du kan bli kvitt? Kan det utvikel sæ og bli værre? Håpa det ikke hemma dæ mer i hverdagen enn ka du har skreve over her, du e fantastisk!
      Håpa du trives godt i Oslo og har det bra, har sjøl nettopp flytta fra byen min oppi nord og det e veldig anerledes her sørpå, mildt sagt! Stå på nydelige duu! 🙂
      Hilsen Bodøjente!

    43. Jeg visste 6 av de. Det er nok fordi jeg har fulgt med på bloggen din en stund nå!
      Insta: rebekkara
      Blogg: rebekkar.blogg.no

    44. Haha, visste faktisk akkurat 5 av tingene! Ikke så rart med tanke på at jeg har fulgt bloggen din i flere år, men var overraskende nok et par ting jeg ikke ante noe om.
      Instagrammen min er @selmaborch 🙂

    45. Jeg visste faktisk akuratt 5 av tingene 😀 du har nevnt noen av de på bloggen før. 🙂 jeg heter @creative.13 og @amaliesbe på insta <3 😀 det er ikke sikkert at du husker det, men jeg og noen venninner møtte deg på tusenfryd i sommer 🙂 alle var såååå glade etterpå. <3

    46. Jeg får vel en klem selv om jeg bare visste det at du skjelver og sånt👌 du sa det i en video en gang!
      Insta: queenanne99

    47. Jeg jobber som helsefagarbeider og har Vært borti flere pasienter fra alderen 20 til 80 når det gjelder essensiell tremor. Drikker du kaffe og cola? Stopp med det, bytt det heller ut med tee og istee:) koffeinet som er i det gjør at du skjelver og anstrenger deg mer. Du vet sikkert dette fra før av:) men har lang erfaring med det og vet hva eg snakker om 🙂 ha en god helg videre 🙂

    48. Jeg visste faktisk de 5 første punktene ! Haha har jo vært fast leser av deg leenge ! Også har jeg fått klem av deg 3 ganger !! (Stolt her altså)
      Jeg ga deg instagramen min på klessaglet, en liten lapp men du har sikkert glemt det, men dette heter jeg hvertfall: leeasle
      Håper du har det bra i livet nå, haha hørtes veldig alvorlig ut men mener det seriøst, du fortjener alt det beste og ikke noe annet ! ❤️❤️

    49. haha visste nesten alle jo.. 6-7 🙊 sånn blir det av å ha fulgt bloggen din siden sommeren det året du startet å blogge! Heter @tandiz på instagram haha

    50. Spesielt skrives ikke med to S’er. Hehe, er ikke kritikk altså og er ikke egentlig flink til rettskriving selv, haha. Du visste det sikkert fra før, men her er ihvertfall en liten påminnelse ;P
      Ellers, selv om jeg har fulgt bloggen din lenge visste jeg faktisk bare noen få av de tingene;P Hehe. Er veldig morsomt med slike innlegg:))

    51. Heii, jeg visste mer enn 5 av de :)) Så du må komme til Bergen snart for å gi meg klemmen min ^^ svare meg på mailene jeg har sendt deg? Jeg har spurt om detox og sendt en link til en rosa parykk med krøller <3

    52. “Bare” vært forelska 2 ganger tidligere? Du er 18 (?) år? Jeg har hengt myye med gutter, er 21, og har vært forelska to ganger, flere av venninnene mine har aldri vært forelska før, eller vært forelska en gang. 3 ganger forelska i en alder av 18 år er ikke “sjokkerende” men derimot vanlig/over gjennomsnittet.. heh

    53. SPESIELL skrives med én S og ikke to. DET må du seriøst snart klare å få med deg! Men du har vel kanskje ikke studiekompetanse en gang, så sånne ting er kanskje litt vanskeligere for deg?

    54. æ vist faktisk 5!
      det med ark, sykdommen og mattilbud. kordan type gutta du like visst æ fordi det har æ lagt merke til, oog at du e smart og morsom e jo som om at æ skulla sagt det sjøl så!! hihiii ;***
      instagram; emiliehaugan

    55. Haha, jeg visste bare tre fra før.. Men instagrammen min kan du få uansett da, marenelisel 🙂

    56. Veste ikke alle, men sjønte alle. ahah:) Vi e faktisk ganske lik. Skjel veldi ofte men har ikke den sykdommen trur æ. bli også fort betatt, har ikke vært førelska.. har to instagram brukera, men bruka mest den eine å den heite secret_tuva ( hadde blitt utroli gla vess du hadde bynt å følt mæ:* ) btw digge dæ å bloggen din;)

    57. Nesten litt flaut, og litt fint, men jeg har fulgt bloggen din så lenge at jeg faktisk visste det meste av dette i fra før av 😛

    58. Visste faktisk om mangen av tingene, blant annet det med ark, forelskelse og sykdommen osv, men har lest bloggen din i flere år da. Elsker bloggen din Sophie! Stå på!

    59. Eg visste 6 av dei tinga frå før! Har jo lese bloggen din sidan du starta då, hehe 🙂 Instagrammen min er “odahlang”, viss du ville vite det 🙂

    60. ikke noe lyving hær, lover 😉 visste det meste fra før av, men instaen min er privat så 🙂 Har lest bloggen din en god stund nå, og jeg digger den og deg! 🙂

    61. Jeg visste akkurat 5 av tingene! haha, elsker sånne innlegg som det her 🙂
      Og siden du spurte såå pent, instagrammen min er madelenberg <3 haha

    62. dette var ikke svar fra det folk spørte om i tidligere innlegg
      folk spørte nesten bare om sex og det har du ikke svart på , med mindre du skal lage innlegg om det folk har spørt om i forrige innlegg eller i video

    63. men er lett for de fleste å få tafset på deg /få klem
      alle kan jo si at dem visste om det der , siden du har sagt det nå

    64. Visste 6 av dem fra før! Du har nevnt dem før på bloggen, så de som har fulgt med visste dem nok også. Heter solveigbirta på instagram 😊

    65. Jeg viste ikke så mange av tingene, kùn fire… *sukk*
      Så ingen link på meg, men jeg kan godt få en klem fordeom? <3
      Aw, jeg har blitt så utrolig glad i deg Sophie! Bare ved å lese bloggen din! <3
      Aw, Robin virker så koselig, hahah <3

    66. Visste 5-6 ting fra før av og det var et par ting jeg har gjetta meg frem til selv, som det med at dine beste venner ikke er på bloggen og komplimententene 😀
      Fint at andre enn meg har rare fobier, jeg freaker ut av håndledd haha…
      Insta er agnetebitch, yaay 🙂

    67. Jeg visste 1, 2, 4, 5, 7 og 8! Hahah, slike små dagligdagse ting fester seg lett. Gid det var slik på skolen.. 🙂 Ser det var flere her som visste seks ting, så de som har fulgt med over lengre tid vet vel de fleste! Instagram: mettemarij

    68. Morsomt innlegg, visste en del fra før<3 elsker bloggen din. Du er så pen og en fantastisk person. Du er inspirerende og hjelper meg å holde motet oppe med bloggen. Stå på videre!!!

    69. Som ei 23 år gammel jente ble jeg liiitt overrasket over at jeg husket de aller fleste. Unntatt de nyeste. Lest bloggen din utrolig lenge tydeligvis 🙂

    70. Sofie (18.09.2014 kl.15:53): hahaha what?!
      Jeg viste bare de to første, haha (Hvis du allikevel har ekstremt lyst til å skjekke instagrammen min er det @tirell) . Morsomt innlegg.

    71. Har vært en fastleser utrolig lenge nå, og det er litt skummelt at jeg visste så mye om deg. Jeg har ikke møtt deg eller noe ting, så det er litt sprøtt over hvor mye man får vite om en person bare ved å lese bloggen deres, haha. You rule girl!
      Instagrammen min er @maipaii

    72. Visste akkurat 5 ting! Forventet nesten at du kom til å skrive om den gamle hunden du hadde før Rigmor eller om hvordan bloggen din ble så kjent, haha

    73. Du har nevnt eller hintet til det meste før. Og resten han jeg klart å gjette meg til. Trodde du ville skrive om drøye ting.

    74. Visste 6 ting, men slik går det når man har lest bloggen din hver dag i over 2 år, hahah 🙂 Heter maritastaurset på insta om det er av interesse 😛

    75. Haha visste faktisk 5-6 av de fra før av 🙂 instagram er jennyandresen! Var forresten et helt utrolig nydelig bilde av deg ☺️

    76. et utrolig morsomt innlegg 🙂 visste ikke alt nei, men det var et utrolig lærerikt innlegg 🙂 Om du kunne tatt deg litt tid til å lese mitt siste innlegg hadde jeg satt utrolig stor pris på det. Jeg ble mobbet alle årene på ungdomsskolen. Vil at dette skal nå alle de som trodde de var alene om det 🙂

    77. Jeg visste dessverre ikke alt om deg, men sier ikke nei takk til en link som de 149 andre kommentarene over her. Hehe. Neida. Har innsett at bloggen heller er en utgift istedenfor en inntekt, men da har jeg heller ikke noe press på meg… 🙂

    78. Kjente igjen alle tror jeg. Har jo lest bloggen din noen år nå da, så litt må jeg jo vite hehe.
      Klem hadde vært koselig ja, mye bedre med personlig kontakt en shoutout :p

    79. Visste om 6 av de men kunne egentlig tenkt meg til de fleste, Hehe 😀 alltid gøy og bli bedre kjent med deg <3 tar gjerne imot link til blogg eller shoutout på insta : millsii. Du er alltid så god og snill ^^

    80. Visste om 6 av de men kunne egentlig tenkt meg til de fleste, Hehe 😀 alltid gøy og bli bedre kjent med deg <3 tar gjerne imot link til blogg eller shoutout på insta : millsii. Du er alltid så god og snill ^^

    81. Alltid lurt på hvorfor jeg gidder å trykke inn på “news” om deg. I dag fant jeg grunnen, “Deep Tropical House” Takk, er en virkelig kul sjanger.. hilsen er House Fan!

    82. Så du DUMPA Mathias pga. BLOGGEN?! woooow. Det er low-blow tilogmed til deg å være. Sier bare hvilken golddigger hore du er. Hah, det forundrer meg vel egentlig ikke at du hadde valgt penger og status fremfor en så søt og jordnær gutt. Jeg skjønner han godt at han ga deg et ultimatum, hvilken gutt hadde synes det var OK at dama la halvnakne bilder av seg selv på nett som “runkemateriale” til andre gutter? Ingen gutter som er riktig i hodet hadde godtatt det.
      Og btw, han nye typen din… sikker på at han ikke er homo? Jeg var skråsikker på det, kanskje han bare bruker deg? OG, han ligner jo veldig Mathias. Haha, nei huff. Men det at du får komplimenter for at du er smart og morsom den kan jeg kjøpe. Altså, det er jo ikke akuratt så mye ekstraordinært ved deg utenom det sikkert, du har jo kjøpt deg selv og alt er jo fake så. Så det eneste ekte ved deg som står igjen må jo være hjernen din.

    83. Hei.Vet ikke hvorfor jeg gidder dette,leser ikke din blogg,men du ser ut som en kvinne jeg er totalt forelsket i.Er dessverre en gammel kødd av en mann som er 48 år gammel.Hater meg selv for at jeg har slike følelser for henne,men klarer ikke å få henne ut av meg.Er dessverre ikke bare sexuellt,hun er også den beste samtale partneren jeg har hatt på lenge.

    84. Ååå, Joseph Gordon er så bra! 500 days of summer er den beste han har spilt i!
      Jeg visste ikke så mye av det, men sjekk ut instaen min: sofibry eller bloggen: subways.blogg.no

    85. Jeg visste ingenting av det, men så leser jeg ofte bare de dype innleggene dine da. sånn hvordan møte verden-greier. Men selv om jeg ikke visste noe av det, ville jeg satt pris på en klem. Du skal få en når jeg sier hei til deg, hvis jeg ser deg en gang. Lover å ikke bare glane eller be om selfie fordi det vet jeg er plagsomt. Liker deg, men det tror jeg du vet. Klem

    86. Kan ikke si jeg visste det men må si at det var drøyt av eksen din å be deg velge mellom han og JOBBEN DIN. Doh !
      Og nok en gang..de kommentarene..wow, folk er gale !
      Stå på Sophie, la kommentarene prelle av som vannet på gåsa 😉

    87. Selv om jeg har følgt bloggen din en stund så kan jeg nok ikke skryte på meg at jeg viste om 5 av disse nei 🙂 hehe! Ikke noe lyving her i gården for å få en link til min blogg ;p Tipper det er mange som sier de viste om mange, hehe 😀 Håper du får en kjempefin dag Sophie 😀

    88. Åååå! dette kommer litt sånn ut av det blå, men kan ikke du lage et innlegg hvor du skriver om hvordan det er å spise ute som vegetarianer? 😀 og hvor er dine favorittsteder i oslo å spise og hva pleier du å bestille som take away? hadde vært veldig interresant <3

    89. Jeg jobber som helsefagarbeider og har Vært borti flere pasienter fra alderen 20 til 80 når det gjelder essensiell tremor. Drikker du kaffe og cola? Stopp med det, bytt det heller ut med tee og istee:) koffeinet som er i det gjør at du skjelver og anstrenger deg mer. Du vet sikkert dette fra før av:) men har lang erfaring med det og vet hva eg snakker om 🙂 ha en god helg videre 🙂

    90. Viste om det ark greiene, sykdommen din, den med at det krever mye før du blir forelsket, det med komplimang greiene.
      Var bare 4 da 😀 Men bloggen min er Tonjehelen.blogg.no om du vil sjekke den ut, heter Tonjekvendbo på insta om du vil 🙂
      Morro å lese ting man ikke viste da, viste ikke om det med at du dumpet en gutt fordi han mente du skulle velge mellom han og bloggen, hahah 😛 nice

    91. Det greiene som du har med ark, har jeg med ubehandlet tre. Takler ikke å gå på ubehandlet tre barbeint, og sånn som trekjevle og langkost har jeg også problemer med 😛

    92. Vel, igrunnen ingen av disse punktene var særlige nye, har man fulgt bloggen din en stund, viste man det meste som sto, eller så har mange av oss skjønt det.. Skulle ønske du virkelig kom me noe vi ikke viste, eller prata om sex som mange ytret et ønske om!

    93. Bra innlegg – bare en ting som har irritert meg en stund nå – Det heter SPESIELL med to LL’er og ikke SPESSIEL som du skriver 😉

    94. Jeg skal ærlig innrømme at jeg bare kunne en av de… men alltid interessant å lære mer om deg! 😀

    95. Jeg har det på akuratt samme måte som deg når det kommer til ark…. “godt” jeg ikke er den eneste

    96. har fulgt bloggen din fra starten, å visste punkt 1, 2, 5, 8, 11 og 12 🙂
      synes det er så artig at jeg faktisk vet en del om deg selv om jeg ikke kjenner deg overhode!

    97. Jeg har lest bloggen din i .. 3-4 år? Og jeg visste bare om den sykdommen, som gjør at du skjelver faktisk!

    98. Kan jo ikke unngå å vite at du har to lesbiske venninner.. Noe du skryter av i hvert 3.innlegg.. Er det noe å lage et poeng ut av? Er ikke noe oppsiktsvekkende å være homo lenger….

    99. Jeg visste 7 av de! Du har nok nevnt det veldig smått i bloggen i over lengre tid 🙂 Ikke så rart at jeg visste om de da, i og med at jeg har lest bloggen fra starten!
      Instagram: Iselinof

    100. E du fortsatt sykemeldt eller? For å vere ein “toppbloggar” så synes jeg du er skikkelig dårlig til å blogge! Eit innlegg dagen liksom?? Borrrrrring

    101. visste bare 3 av dem, men har bare vært leser i litt over ett halvt år, og det var no sikkert no’ fakta om deg på bloggen din før den tid…så ja…
      Jeg har ett jente spørsmål til deg:
      Jeg er forelsket i 2 gutter, og begge er forelsket i meg, og begge er sammen med noen…som faktisk er mine to bestevenner. de guttene vet ikke hva de skal gjøre, og ikke gjør jeg heller det! du kunne ikke gitt meg noen tips? Mail meg please, fordi du virker så flink med alt dette, og du kjenner meg ikke så det blir lissom ikke så kleint haha

    102. Herregud håper virkelig det går bra med deg! Ble utrolig bekymret etter at du la ut det bildet på facebook:( håper som sagt alt går bra og at du kommer deg kjapt<3 skjærer faktisk i hjertet og har en tåre i øyekroken for deg..:'(<3

    103. Nå syns jeg du har blitt slapp med innlegg.. Du har skjemt oss bort med å legge ut nye innlegg hyppig… Blir så skuffa når det er ‘bare’ ett innlegg pr dag

    104. Jeg visste 5 ting her – ingen kødd. Har vert fast leser fra nesten begynnelsen, du har nevnt noen av tingene tidligere 😉
      Her er min insta: Anjabjorgum

    105. Du er så skjønn! Bloggen din er den eneste jeg leser, så for med meg mye 😀
      Min instagram: Priscila_desouza
      kleeem

    106. I forrige innlegg skrev du alt “jo drøyere, jo bedre”. Hva faen er det her å komme med da? Alle vet jo nesten alle disse punktene fra før… dette var skikkelug nedtur fra deg, SoFie

    107. haha så utrolig arti! faren min og stemoren min heter Siv og Bjørn! 😀 var litt av et sammentreff :’D

    108. Håper det går bra med deg. Fikk veldig vondt av deg når jeg fant ut at du er innlagt 🙁
      God bedring superjenta!

    109. Visste at du var redd for papir, om sykdommen, om “mattilbud” appen, om de lesbiske vennene dine, også visste jeg at du får mest komplimenter for å være smart og morsom:)
      “visste” vel kanskje et par ting til, men kan bare ikke huske d helt konkret :p hehe. Instaen min er: martheenl 🙂

    110. Visste om mattilbudappen, arkfobien, sykdommen, guttesmaken og at du dumpet en gutt for bloggen!:) instaen min er mirarov 🙂

    111. Utrolig nok visste jeg mer enn 5 av disse tingene, haha.
      Føler med deg ang. sykdommen, mamma har det samme, ikke særlig behagelig virker det som..
      Ha en fin helg!

    112. Hvordan finner man ut at man har den sykdommen?
      Mistenker at en jeg er svært glad i kanskje har noe slikt, men aner ikke hvordan h*n skal gå fram for å finne det ut.

    113. Jeg visste faktisk fem ting, har følgt deg her på bloggen siden du startet omtrent!
      Instagram-brukeren min er malinherringbotn

    114. Hei:) Jeg har også samme problemet som deg med skjelvingen hatt det i noen år blir så klart verre og bedre til tider, høres helt likt ut. Tatt blodprøver mot stoffskifte osv.. Men ikke noe der. Alt jeg googlet om på essensiell tremor stemmer. Men leste at det ikke er noe blodprøve der hvordan fikk du diagnosen din. Hehe litt artig tåler ikke å ta på papir jeg heller får frysninger og må smøre meg med håndkrem før og etter.

    115. Visste det meste fra før pga. har lest bloggen din helt fra starten av 🙂 Trenger ikke legge med link, du får heller gjøre det med di minste, hehe! 🙂
      Jeg har mange sære greier jeg også, kan nevne et par; jeg kan ikke ta inni en fryser uten å få stikkninger langt inn i ryggeraden. Jeg føler jeg får kniver rett inn i huden når jeg tar inn i en fryser for å hente noe (altså, jeg har ikke nærkontakt med isen…) haha…sært!
      2. Kan heller ikke se på et spesielt værktøy, sånn der kniv man åpner bokser med. Da begynner jeg å fekte med armene og får pustebesvær. pga en traume med et slikt verktøy!
      Klem! <3

    116. Hei :)Jeg lurer på hva “opplegget” i Afrika var? Hva var det du egenltig var på, og hvor? Jeg har utrolig lyst til å gjøre det samme, men vet ikke så mye om det. Vet at du dro hjem etter en liten stund, men blir veldig glad hvis du kan fortelle litt om det ihvertfal! <3

    117. herregud! du er så pen og du har blitt så mye mer voksen i utseeende ditt :O elsker deg Sophie! du er et kjempe bra forbilde for mange unge jenter!

    118. Min mannlige favorittskuespiller er også Joseph Gordon-levitt og jeg kan sitte i timesvis og google han og se på youtube-videoer. Stilig at også du synes det, det hadde jeg ikke forventet.

    119. Jeg kan heller ikke fordra å ta på ark! Ark, papp.. hele regla. Får gåsehud, og synes det er værre enn når noen klorer på tavla i klasserommet. haha!

    120. Jeg visste faktisk 7 av disse tingene! Flere av de har jeg lest om nokså mange ganger også 😊
      Men så slitsomt skjelvingen din blir verre til tider! Visste heller ikke at det kunne gå videre enn fra hendene.. Finnes det ingen medisiner som hjelper?
      Må være fryktelig frustrerende og til tider også flaut, for mennesker som er sterkt preget, spesielt i offentligheten..
      Håper du ikke tenker over slikt og at du slipper stresset som gjør det verre, mer i fremtiden!
      Ha en super kveld og god bedring, girl!

    121. viste faktisk kun 2, men vil bare si at du må tenke på deg selv oppi dagens press om å nå over alt. Du virker som et fantastisk menneske 🙂
      IGkonto : Victoriarinde 🙂

    122. Hei Sophie, her kommer en vennlig korreksjon: Det heter eventuelt, ikke entuelt! 🙂 du behøver ikke publisere denne kommentaren, da tror bare folk jeg er en hater som vil henge deg ut, noe jeg IKKE er:) xx

    123. Heidu. Kjærlighetsorg suger! Men noen ting jeg lurer på blit ikke kjæresten din sur pga du legger ut lettkledde bilder på blogg/nett? Hvilken størrelse har du på silikonen? 🙂 Gjerne ta en titt innom min blogg. Uansett jeg digger deg. Så er det bare for deg å stå på videre. -kan tenke meg exen din slo opp pga han var sjalu- Har selv måtte velge mellom gutter og blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg