1. Kos deg masse 🙂 ville bare si at jeg syntes du gjør en utrolig god jobb med bloggen! Selv om du ikke legger skjul på at det er ganske tøft for tiden med all den jævla kritikken du får, så står du på for ikke å skuffe dine lesere 🙂 du er super! digger deg som person, og du, vedder på at kattene dine ikke kunne vært mer heldig med eieren!

    2. Fy faen! Gi kattene dine til noen som virkelig kan ta vare på de!! Provoserende…. Veldig urettferdig ovenfor disse stakkars kattene.. Kan du ikke ta ansvar, så ikke skaff deg dyr!! simple as that!

    3. Samler energi? Sliten av det harde arbeidslivet ? Eller blir du sliten av å reise, ha ferie, dra til Svergie?

    4. Hvordan i alle dager kan du, “Vær så snill og bry deg..”, prestere å la da deg provosere så voldsomt angående en sak du ikke vet noe om? Sophie har flere ganger uttalt at kattene blir godt tatt vare på når hun er til stede og ikke til stede. Om kattene er alene en natt i leiligheten, godt uttyrt med drikke og mat, så går det helt fint. La nå jenta få slippe det maset der noe mer.
      Til deg, Anette; Sophie bretter ikke ut hele livet sitt på bloggen, så det kan fort foregå noe i hennes liv vi ikke er klar over. Det å konstant ha program, skal reise og få nye inntrykk er slitsomt det også, da er det godt med en rolig kveld hos ei venninne. Samme som at man blir sliten av å sitte på stumpen en hel dag og pugge skolefag.
      Mye rart man kan henge seg opp i…

    5. Nå sa jo faktisk Sophie ifra om at hun skulle ta med seg kattene dit da, så jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til “vær så snill og bry deg..”.

    6. Sophies lesere har desidert verdens største katteelskere??? Hva er det med dere da folk? Slapp av???? Jeg er stygt redd for verden.. har noen av dere fått med seg IS? Det svenske valget? Sykdommen som sprer seg i Afrika? Nei? Ok, ja da er kattene til Sophie verdens største bekymring. GET A LIFE!!!!!!!!!!

    7. Unnskyld meg: Du “Vær så snill og bry deg” og “Anette”! Dere aner virkelig ingenting om Sophie Elise .. Kjenner dere henne? Nei tydligvis ikke, hun er den ene bloggen jeg leser fast hverdag, for å oppdatere meg på bloggen hennes. Har lest den siden hun opprettet første bloggen sin. Og det kattene sine, er helt greit. De klarer seg en dag uten mennesker, de har hverandre og nok mat. Eg syntes det er så jævlig dramatisk og pysete å faktisk være anonym! Har dere virkelig ikke bedre ting i livene deres enn å slenge dritt til en person? Selvom dere sitter bak tastaturet så, må dere faktisk tenke på at andre dere skriver det til kan bli ordentlig deprimert og visst dere forsetter for lenge, kan det være personen til slutt kan bli så pyskisk syk at den personen faktisk må legges inn pga akkurat DEG! Jeg har personlig fått mail av Sophie Elise og hun er en så utrolig søt og en herlig person! Hun er liksom en sånn venn jeg lett kunne hatt! Hun er helt perfekt! Og det sier jeg ikke fordi hun en er en blogger eller kjendis. Jeg sier det fordi jeg såpass stor respekt for den jenten og digger oppførselen og meningen hennes! Fordi meg og henne er faktisk ganske lik.
      Hun er utrolig søt, jeg har sikkert nevnt det hundre ganger! Men vær så snill, og få dere ett liv, og tenk over det neste gang du har tenkt å slenge med kjeften eller tastaturet ditt, tenk visst akkurat det er DEG som blir rakket med på hver dag om alt du har. Jeg har selv innekatt, og jeg har latt den være hjemme 1-3 dager alene, men samtidig har jeg sefølgelig latt boden stå åpen der han kan lufte seg, fordi der har jeg og min mor laget luftegård til han, så kan han se på utsikten og masse panner med vann, og skåler med masse mat! Katter er ganske så selvstendige dyr, det hadde vært noe helt annet å la en hund være alene i 3-6 dager. Den hadde ikke klart seg. Den hadde faktisk blitt alvorlig syk.
      Men takk for meg! Nå har jeg brukt nok av min posetive engergi på dere personer som ikke klarer helt å tenke visst det hadde vært omvendt. Hadde du likt det? Tenk på det neste gang :))
      Har sendt deg Mail ang rosa parykk, og om jeg kan få noen tips av deg lille gull!♡

    8. Hun er helt sikkert ei kjempegrei jente. Jeg kjenner henne ikke så det har jeg ingen intensjon om å uttale meg om.
      Kanskje jeg er sjalu. Kanksje jeg som har jobbet i 100% stilling i flere år og tjener 300 000 kr kunne tenkt meg selv å hadd en blogg, jobbet noen timer om dagen, tatt noen bilder, dratt på ferie når det passet meg og samtidig tjent fler hundretusen kr i året, fått påspandert reiser, klær, sminke osv.
      Bitter much? Ja, sure.
      Men sorry, jeg kan kun uttale meg av det intrykket jeg får av SE på bloggen. Og for meg, virker det ikke som om hun har enorme slitsomme dager. Hvem vet, kanksje jeg tar feil, then again. Kanksje ikke.

    9. du kler ikke å være så sjalu og bitter, ingen gjør det. Bare slutt.
      Til Sophie Elise:
      Jeg kommenterer aldri blogg, men du fortjener å høre at jeg syns du virker som en veldig ok jente, en sånn type jente jeg gjerne kunne vært venninne med. Jeg ble lei meg og sur da jeg fant ut at du skulle reise til en breedingfarm i Afrika, som har nada med konservering og dyrevern å gjøre, men desto mer positivt innstilt da du innså at dette kanskje ikke helt var så bra som du hadde håpet og dro hjem.
      Alle gjør feil, vi er bare mennesker. Angående kattene anbefaler jeg å høre med en veterinær hvis ikke kjeklingen gir seg, blogglesere har som regel lite peiling.
      Ellers vil jeg bare si god natt, og tenk positive tanker!
      xoxo

    10. Stå på Sophie! Mennesker komenterer det dem vet vil gå innpå deg hardest når de ser du ikke har det så bra. Fæl verden! Men mennesker som deg gjør at man får litt mer tro på menneskeheten likevell 🙂

    11. Må bare kommentere all kritikken du får ang kattene..
      Har selv hatt katter i mange år, og kan ikke si jeg leser at du gjør noe feil 🙂
      Ang kranglingen kattene imellom så er det helt normalt! De begynner nok å bli såpass store at de krangler om rangordningen. Det er helt vanlig, og går som regel over i løpet av 1.mnd 🙂 og selv om det seg litt brutalt ut akkurat nå, så er det dyr og de skjønner veldig godt selv hva som skjer.. Tror ikke den “utstøtte” katten føler seg mobbet.. Den forstår at det dreier seg om rangordningen

    12. Te dåk negative, sorry ass dåk træng sykehushjælp !!! – La jenta få gjør ka faen ho vil og la vær og bry dåk, dåk har ingenting me live hænnes og gjøre 🙂
      Og over te no anna, ho e 18-19 år og har heile live forran sæ og må få lovt og tæste ut live før ho bli gammel og grå…
      Ho må få lovt og vær singel om ho vil, ha lovt og ha kjæreste om ho vil, ha lovt og ha dyr om ho vil og ha lovt og bli gravid akkurat når d passa ho, e ingen av dåk som kan nækte ho nåkka som helst i live hænnes før e kun ho som leve d 💗 æ bli særriøst frustrert av dåk at dåk ikje kan skjønne at ho må få leve sitt liv og at ho faktisk bli respektert før d ho gjør og bli elska før den pærson ho e 💕
      Ho har lagt ut mange konkurransa te dåk og dåk klare enda ikje og godta ho før den pærson ho e, æ syns detta e helt grusomt, hadde detta vært mæ, så hadde æ anmeldt alle de stygge og fæle folkan før de e ikje værd ei krona og te dåk som gjør live te ho Sophie et hælvett, takk dåk sjøll før d, før e dåk som gjør d, hadde ikje det negative skjedd, så hadde live te ho Sophie vært 10000 ganga bedre enn det e idag 🙂 💟
      Tænk litt på d dåk gjør og ødelægg en pærson så mye at ho ikje klara og blogge så mye, å d e jo heilt selvfølgeli pga dåkker stygge…
      Vær så snill og godta ho før den ho e, ho har ikje gjort dåk nåkka ont enn og være et hærlig menneske og et menneske som tænke på andre og bryr sæ om ALLE rundt ho og ALLE på bloggen hænnes 💕💕💕💕 Også gjør dåk detta mot ho !? Ka feile d dåk ? – Skjerp dåk totalt !!! Og bry dåk om ho enn og slæng masse negativt som ødelægg alle menneska dær ute, ho e ikje laga av murstein og tåla ikje alt som kanskje dåk negative gjør… hoff særriøst, æ bli lei mæ hær æ sitt og skriv før dåk gjør mæ kvalm.

    13. Hei
      Synes valget du tok ang Afrika/løvene var veldig modig og voksent gjort av deg. Du er såpass ung og fler kunne lært fra deg på det med dyrevern. Du ser dyr som egene individer som ikke er der for oss mennesker men for seg selv og det er alfa omega..Burde være stolt av deg selv og man lærer så lenge man lever:)
      Jeg er imot det med innekatter så lenge man ikke bor midt i byen men man kan jo gå tur med dem slik som med en hund. Pluss aktivisere dem på forskjellige måter fra dvd til ipad til Iq gåter. DET er morsomt å se på..man burde alltid adoptere og kastrere fordi det er type 65tusrn løskatter bare i Oslo-Akershus!!..De klarer seg ikke (godt)alene ute som ville dyr da dette er dyr som er semi avhengi av mennesker.
      Men anyway en flott blogg og fokuser på det posetive i livet og følg magefølelsen:)
      God høst!

    14. Synes du er tapper, jeg. Personlig hadde jeg ikke orket de negative kommentarene. Er det sånn at du prøver å ikke lese dem, eller veier alle de positive opp? Kan du fortelle meg det? Selv får jeg kanskje 20 positive kommentarer for hver negative, men det er fortsatt den som setter seg fast. Har du noen råd?

    15. Uff da, var Robin en frosk? Jaja, de fleste av oss har kysset en frosk eller to før han ble til en Prins:)))

    16. Anette: Ingen tar deg seriøst før du begynner å skrive ordet “kanSKJE” riktig. Når man har jobbet i flere år, som deg, er dette noe man bør vite. Ikke sant? Bra.

    17. kan du væææær så snill å lage en reiseguide for amsterdam?! hotell, restauranter, prisnivå… hadde blitt så glad! vær så snill!

    18. Til dere som lurer på hun er dumpet av Robin, de skulle bare være i Sverige i én dag, det har hun skrevet tidligere også. Ro ned.

    19. All den reklamen er utrolig forstyrrende. det blinker jo fra alle kanter.den BLINKER på begge sider liksom..

    20. Til alle dere som skriver dritt kommentarer: Hvordan klarer dere det? Sophie la ut et innlegg med én sang, ét ikkeprovoserende bilde og én setning der det stod “Overnatter hos Anette og samler energi. Snakkes i morgen!” (Eller noe sånt), og ALLIKEVEL klarer dere å finne noe negativt med dette? Hva søren? Dere antar ting ut i fra omtrent ikke noe informsajon! Skrev hun: “Sover over hos Anette, trenger tid til å samle meg, kjæresten har dumpa meg” ?? Nei!! Dere bare antar masse dritt om alt.

    21. Poser ikke det jeg skal poste for å reklamere på noen som helst måte ( er ikke min blogg heller , haha ) men her har du et innlegg som Sofie kvelland akkurat skrev, om hvor viktig det er å ta sjansen mens man er der. Og det er jeg så glad du har gjort sofie, du driter i om folk synes det er tidlig å være med robin nå, eller i det hele tatt forelske seg. For vet du hva, kjærligheten kommer og går, og når den kommer burde man ta den i mot uansett hva andre mener og tenker.
      http://ssbk.blogg.no/1410885191_puppylove_ooor.html , om du vil lese det, synes det var veldig fint! Og ikke vær redd for å vær deg selv sophie,stå på videre <3

    22. Syns det er kjempespennende å følge med deg, titter innom flere ganger om dagen for å se om du har laget et nytt innlegg. Syns du er utrolig pen og tøff! Skulle ønske du lagde enda flere innlegg pr dag:)

    23. Fy faen. Må bare si det Sophie Elise, det er jævlig mange folk der ute som er misunnelige på deg ass. Serr, bry deg om kattene? Du er helt fantastisk med dyr, og ikke minst med kattene dine! Du er en helt utrolig person, det mener jeg. Du tørr virkelig være den du er og du tørr stå for ting andre mennesker aldri hadde tørrt. Du burde være sååå stolt av deg selv. Ønsker deg virkelig alt det beste. Fortsett med å være deg selv for du er nemmelig er stort forbilde for mange jenter der ute! Aldri tvil på deg selv, lov meg det… Du er gull verdt, og det kan ingen mennesker på denne jord ta ifra deg. Kommer virkelig til å støtte deg hele veien. Og love meg en ting: ALDRI ALDRI la noen ødelegge ditt selvbilde og den du er, for vet du hva? DU ER BARE HEELT NYDELIG!!<3

    24. <3 sender hjerter over til deg. tenk gode tanker og tenk over hva som er viktig i livet. I det store perspektivet er det de små tingene som teller. pust positiv energi inn og negativ energi ut

    25. ååå, du er såå god! håper du fikk samlet all den energien du trenger. må også si at jeg virkelig elsker når du legger til sanger i innleggene dine.kos deg masse med kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg