eventyr på IKEA 

SMIL! :)

Noe som er helt fantastisk ved å bo i oslo, er alle tingene man kan gjøre spontant. Når man bor i en liten by (eller iallfall Harstad) var det mest spontane vi kunne finne på å dra til en bensinstasjon midt på natten og kjøpe litt boller varmet i microen, for å si det sånn. Ikke at jeg har gjort så mye sykt idag, men det ble en spontan tur på IKEA! Jeg hadde lyst på pannekaker, Robin hadde lyst på svenske kjøttboller så istedenfor å bare gå til nærtbutikken å handle inn selv, tok vi altså turen helt til IKEA. Det er jo så billig for mat der, herregud! De har faktisk fått vegetartaco der også, og den var himmelsk god. Bedre enn den jeg lager hjemme – og ja, så lenge varte altså juice-detoxen min. Starter imorgen da, som man alltid sier.

Haha, syntes det var litt flaut å ta bilder når folk så på, stakkars. Sånn er det å være venn med meg, desverre!

Man kan så klart ikke være på Ikea uten å handle med seg noe hjem, så jeg fikk kjøpt nytt sengetøy, masse duftelys og en badematte! Nå lukter det iallfall sykt godt hjemme, mmmm ♥ Vi hadde litt ventetid før bussen gikk hjem, så da slappet vi av på en gressplen og tok litt bilder. Haha, vi hadde en veeeeldig morsom episode når vi skulle prøve oss på selvutløser. . Vi satt kameraet opp på en vogn, løp for å posere litt “søtt” hvor han løftet meg opp, og så begynner vogna å trille akkurat når bildene knipses, så han kaster meg av og vi må løpe etter kameraet. . nevnte jeg at vi hadde publikum også? Vi var sikkert underholdningen til alle som ventet på bussen, haha. 

Haha, jeg er så mini! Blogglesere pleier å få sjokk når de møter meg – men da kan jeg påpeke det en gang for alle – jeg er pitteliten!

Slapper aaaav.


Dette fikk jeg egentlig ikke lovt til å legge ut (capsen satt tydeligvis litt rart på hodet), men jeg MÅ bare. Såååååå søt med luresmilet sitt  :) 


Nå skal jeg på besøk til min venninne Louise, men jeg har forhåndsskrevet et innlegg som kommer ut senere ikveld – om kjærlighet, og litt sånt. . ♥ 

46 kommentarer
    1. Åå fining! Dere er så søte sammen 🙂 jeg blir 21 år i desember å er ca 1.55 høy! Hahaha 😀 litt herlig å se noen andre nesten like lave! Vi vokser jo bare til vi er helt perfekte (kleint)

    2. Så skjønne dere er sammen! digger deg sophie 🙂 ha en fin lørdags kveld! hilsen meeeej
      skal til oslo om 3 uker, hadde vært så koselig å hilst på deg 🙂

    3. Haha ja alltid en fin løsning med middag på IKEA 🙂
      Skulle gjerne byttet høyde med deg, jeg er 17 og 1.76 ikke alltid like gøy, og samboeren min er rundt 1.65 så litt høyde forskjellige så høye hæler er ikke aktuelt x) men ser ut så dere koste dere 🙂 kos deg masse videre 🙂

    4. Jeg leser bloggen din hele tiden, fordi jeg vil og ikke bare fordi det er underholdning når jeg kjeder meg. Jeg syns du virker som en skikkelig grei person og jeg elsker alle dine personlige innlegg. Det gjør at hele den overfladiske fremtoningen din falmer litt, og man ser at du har meninger, at du er lei deg men at du prøver å takle hva enn som kommer opp.
      Det er masse du sier og gjør som jeg ikke er enig med, men det samme er med bestevenninnen min så jeg kan ikke akkurat sitte å klage på alt du gjør som enkelte andre. Men generelt så digger jeg deg og hadde lett blitt venn med deg selvom du har gjort som du har gjort. Jeg syns det er viktig at du ser på de positive tingene, selvom det ikke er lett.
      Grunnen til at jeg valgte å kommentere dette innlegget, siden jeg ellers ikke gjør, er det siste bildet av deg og Robin! Et utrolig skjønt bilde som viser at du har et nydelig skjønt smil og viser en god kjærlighet.
      Om dere skulle ende opp sammen er det selvfølgelig noen som tenker herregud hva med matias da, men de burde tenke hva om de var i samme situasjon?
      Håper hvertfall kvelden din blir fin og gleder meg til å lese innlegget om kjærlighet 😀

    5. ååå dere er så skjønne, heier på dere to! Ikke bry deg om hva andre sier om at du har en ny en så fort, kjærligheten kommer å går på de mest utenkelige tidsspunkter og man burde ta den imot når den kommer 🙂 <3

    6. dere er så søte sammen!! 🙂
      ville også bare gi deg masse credz for at du fulgte verdiene dine og står for det du mener er rett ( angående Afrika)
      Jeg har et litt personlig spørsmål, og hvis du ikke vil svare så går det fint (: men jeg lurte på hvilken klinikk du brukte når du tok silikon i puppene dine. Jeg vurderer det selv og vil bare forhøre meg litt rundt først.
      stå på!! 🙂

    7. Hihi hørtes morro ut! Gøy at dere koste dere masse og at du fikk kjøpt stilige ting! Du sier du er liten men hva så? DU ER PERFEKT AKURAT SOM DU ER! Masse kjendiser som er små, se på Pamela Anderson hun er heller ikke kjempehøy men hun bruker høyhelte sko da for å se høyere ut, så det er ikkeno stress om man har lyst å se høyere ut 🙂 Tenk på de som er høye men vil se små ut, den er litt verre :p men høy eller lav alle kan se flotte ut kommer ikke annpå høyden 🙂

    8. Benedicte: Hei! tusen takk <3

      Jeg tok silikon på fornebuklinikken. Desverre husker jeg ikke navnet på kirurgen, men det var en mann iallfall - vet at en kvinne også opererer der 🙂 Lykke til!

    9. Mona: Helt enig! Uansett er det ingen som vet situasjonen med meg og Mathias, hva som skjedde der. Og det er uansett et lukket kapitell som jeg tenker lite på:)

      Det var forøvrig en utrolig koselig kommentar, så tusen takk <3

    10. Hvorfor kan du ikke svare på kommentarene på de andre innleggene? Som hvorfor du sier det er mye drugs og fest i oslo når du sier du ikke var festet her en eneste dag siden du flyttet hit. Blir lei meg når du snakker om byen vår på den måten.

    11. Janne: Hei! Jeg vet ikke om jeg hørtes så fryyyktelig seriøs ut når jeg sa det? Og jeg sa jo etterpå “neida”. Det var en spøk – men JO, det er mye dop og festing i oslo, men ikke for min del. Du trenger ikke å bli lei deg, da bør du ta en revurdering angående ting du tar nært deg.

    12. Møtte deg nede i kasseområdet på IKEA Idag, hihi 🙂 du så sikkelig sjenert ut (uten at jeg mener noe negativt med det) 🙂 du så faktisk på meg også, men det var sikkert fordi jeg holdt på å stirre meg ihjel fordi jeg ikke helt skjønte om det var deg eller ikke..haha:p

    13. Du virket seriøs nok til å se sjokkert på han som intervjuet, bor ikke du i oslo???!! hvordan vet du det hvis du ikke har vært ute å festet en eneste gang? Uttaler du deg ikke da om noe du ikke vet noe om? Eller liker du å høre på rykter? Eller er det vennene dine som tar dop som forteller deg om det etterpå? Var hvertfall veldig koselig å høre at det var det du klarte å si når du ble spurt et så enkelt spørsmål som hvordan det var å flytte til oslo fra bygda.

    14. Hahah, det siste bildet med bare deg ser du utrooolig liten ut! Er sikkert sola som skinner på føttene dine som får de til å se enda mindre ut enn du er :p
      Du er dødsfin!

    15. Herlige bilder, dere to er såå søte sammen! 😀
      Håper alt står bra til med deg, det fortjener du absolutt!
      jeg digger deg!
      puss :*

    16. Jeg er så glad for å se at du later til å ha det bedre om dagen! Jeg må bare si at du rett og slett har overbevist meg til å lese bloggen din. Det startet med at noen liksom skulle vise meg bloggen til en “så blond jente”, men jeg må bare si at du virker som en skjønn jente som har ben i nesen nok til å stå for sine verdier og ikke bare følge strømmen. Det er rett or slett sånn at jeg hver dag gleder meg til å lese hva du har skrevet fordi jeg vet aldri hva du kommer til å skrive om. Jeg synes også det er utrolig kult at du tar et oppgjør med disse nettmobberne. Du er faktisk den eneste bloggerne hvor jeg gidder å lese hva som står og ikke bare se på bildene. Stå på Sophie, jeg heier på deg! IKEA er forresten det beste sted på jord <3

    17. Heidipeidi: tusen millioner takk skal du ha<3 akkurat det er faktisk noe jeg hører ofte, at jenter begynner å lese bloggen min som en slags spøk, eller fordi noen har bedt dem sjekke ut "hun blonde bloggeren" som man egentlig bare ler av - men, så blir de faste lesere, og det setter jeg så stor pris på! da gjør jeg noe rett:)

      stor klem<3

    18. Kommenterer nesten aldri, men ville bare si at jeg beundrer deg utrolig mye, og jeg er så utrolig imponert over hvor sterk du er som person! Du virker helt herlig og bare tanken på alt du må ha vært gjennom får meg til og føle et viss ubehag. Du er et utrolig godt menneske, sophie. Det er iallefall det du fremstiller deg som her på bloggen. Jeg elsker bloggen din, og jeg elsker at du er så ærlig og ekte!
      Håper på det beste for deg og Robin. <3

    19. Haha, kunne jo forsåvidt bare sagt Hei isteden for å bare stirre ja! Hihi:-) du så faktisk på meg i sånn 2 sek (sikkert fordi jeg stirra deg ned) haha:p så sikkert helt utrolig bra ut, høygravid, sliten og trett jente står å stirrer øya sine ut 😉

    20. Du stråler! Hvem bryr seg om hva folk mener så lenge dere har det bra? Selv om jeg ikke kjenner deg blir jeg glad av å se at du er så genuint lykkelig for tiden <3

    21. æ elske å lese bloggen din, når du e glad, lykkelig omså du er trist latter du som om du har det bra. Æ har lest bloggen din i over et år og den er helt super. Du e en fantasisk blogger og fortjener det beste :* Glad på dine vegner.. Æ fikk god humør nu av å lese denne inleggen og den som du la ut sist <3

    22. Du spiser ting som er fra dyr? er ikke duv egetarianer? du spier en del melkeprdukter osv og da er du ikke vegetarianer, så du også drakk melk for en stund siden. Ikke kall deg vegetarianer for det er du ikke

    23. Så utrolig herlig å høre at du har det bra, på ekte! Håper du og Robin får det fint sammen, som venner eller kjærester eller whatnot, ta det som det kommer.
      hadde det på samme måte med min eks, vi planla alt, og det gikk helt skeis. så da ble det festing, drikking og bare pur faenskap mot meg selv før jeg møtte the guy of my dreams. det gikk litt frem og tilbake, og vi har vært sammen nå i 3 mnd offisielt, hihi.

    24. Fine bein/ankler på han typen din. Lol. Tror beina dine er større enn hans i omkrets. Og i tskjorten er det plass til en arm til. Be typen din trene. Og få litt muskler. Det er flaut å være så pinglete.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg