min dag bilde for bilde

06:50: Alarmen ringte, jeg sto opp med en gang fordi jeg hostet så mye, gikk ut i stua, spiste frokostblanding og koste med Bjørn. Satt i stua til klokken 10, ble trøtt, gikk å la meg igjen.

12:40: Våknet igjen, gikk ut i stua for å gi mat til Bjørn og Siv. Fulgte med at begge spiste godt, og lekte litt. 

13:00 – Smurte meg inn med fuktighetskrem, brukte ekstra lang tid på tatoveringen, tørket støv i stua.

13:15 – gikk i dusjen, og som jeg skrev tidligere idag brukte jeg en god evighet inne på badet. Shampoo, balsam, hårkur, barbere meg, peele huden, for å så komme ut og ta fuktighetskrem over hele meg igjen (er totalt avhengig)

13:40 : kom ut av dusjen, gikk for å blogge første innlegget idag. Hadde tatt bildene igår, så var ikke noe stress å fikse meg rett etter. Og derfor fåregikk også blogginge nesten uten klær. Etter dette brukte jeg en evighet på å tørke håret, rette det, krølle det og så se litt på how i met your mother. En treg dag.

16:00 – Filmet litt hjemme hos meg.

17:15 – Dro på MENY, og brukte som vanlig “mattilbud” på telefonen, jeg er avhengig. Er det en agurik på tilbud så vet jeg om det, og jeg kjøper den så absolutt. Ender alltid opp med veldig mye rart i kjøleskapet. .

17:40 – Kom hjem, spiste, leste GQ og så på family guy.

18:20 – Gjorde treningsøvelser på gulvet hjemme, i dag begynte jeg å følge en ny treningsvideo på youtube, har sett etter den samme i ca en måned nå og økt antall øvelser hver dag. Brukte ikke lang tid på dette, ca 15 minutter. Jeg har på meg en sportsbh fra nike. Etter dette lagde jeg innlegg nummer to for dagen, og ble sittende en stund for å se etter klær på internett. 

20:40 – Begynte å få dårlig tid, ettersom jeg skulle til min venninne Silje, og jeg må bytte buss for å komme meg dit så det tar en stund. Jeg løp ut døren, klarte å glemme bursdagsgaven hennes på busstoppet, men hadde det uansett koselig med brownies og flere venninner.

23:00 – Kom hjem, møtte Robin, slappet av, spiste og hørt på musikk. Blir vel sittende her en stund for vi begge skal få unnagjort en del ting på pcen, etter det skal jeg sove og prøve å stå opp litt tidligere imorgen. Så, om jeg har lagt meg innen en time er jeg fornøyd!


Kanskje dere vil ha en litt mer detaljert dagen gjennom bilder imorgen? ♥

92 kommentarer
    1. Er dere to sammen? Ikke det at det egentlig angår noen andre, så du sier det bare om du ønsker 😉 Men det vet du vel allerede!

    2. Åh dere var nesten litt for søte på det bildet. Håper du har lyst til å fortelle oss lesere litt mer om hva som skjer på kjærlighetsfronten om ikke så lenge, om det er noe c; heh

    3. Håper du begynner å skrive flere slike innlegg om dagene dine med mange bilder! utrolig kjekt å lese + at dersom du er trøtt kan du bare se på bildene og lese litt av teksten! Du er utrolig pen, og den nye tattoveringen din er nydelig!

    4. Det virker litt som om du og Robin tar sånne bilder kun for at folk skal spørre om dere er sammen og snakke rundt! Ikke negativt, bare en tanke 🙂 ellers er du fin, fit, kul og smart 🙂 haha

    5. Drit i kommentarene over som oser negativitet. Elsker slike innlegg, så ja takk til det hvis du likte å lage det. Du er forresten en helt rå blogger, ingen andre enn deg jeg liker. . Haha. Tattoveringen er forresten DRITAWESOME!
      Er kind of i en slags typen-gjør-det-straks-slutt situasjon. Komplisert. Men tankene forsvinner når jeg leser bloggen.
      Samme med når jeg plutselig en tid fikk ekstreme panikkanfall. Så leste jeg på bloggen at du fikk det rett før du skulle fly – som roet meg at da var jeg ikke den eneste i verden, haha.
      Ha i alle fall en fin dag! You go girl!

    6. Elsket virkelig dette innlegget! Det er kanskje litt enkelt, men det gir oss et godt innblikk i hvordan dagen din har vært, med hærlige bilder, og de gode ordene dine!

    7. Kan du ikke få noen andre til å fotografere? Synes dessverre dette innlegget var veldig dårlig gjennomført i forhold til tilsvarende innlegg andre bloggere har laget:(

    8. Hei Sophie, jeg har vurdert restylane, men lurer på hvordan det er. Er det slik at om du ikke tar restylane lenger nå, så vil leppene dine bli som før etter en stund?

    9. Oh dear God som folk skal dømme da! Idioter!
      Veldig kos med slikt innlegg, keep em coming:D We like:D

    10. Dette bør du så gjøre oftere!! Jeg likte faktisk at du skrev det på denne måten!:))en hørtes ut som du hadde en fin dag hvertfall!!:)

    11. Den sportsbhen er veldig fin! Men gir den deg noe støtte med tanke på at den “gaper” under puppene dine, altså sitter ikke ordentlig inn til huden??

    12. Drit i kommentarene over som lyser ut negativitet. kjempe bra innlegg som vaneli! 🙂
      Du er ett sikkelig forbilde uansett hva folk sier. Du er deg selv 100% de er akkurat det som gjør deg så fantastisk. Ha en fin dag videre og husk å SMILE 😀
      Ps; dere hadde vært ett pent par !.

    13. Vist Robin er homo,hvorfor sender han snaps rundt av at dere to står halv nakne og tafser på hverandre?

    14. Slike innlegg kan være morsomme, men dette var bare kjedelig. “Stod opp, så på tv, reiste på butikken.” Om du velger å gjøre dette igjen ville jeg foreslått å ta en dag hvor du gjør noe litt mer produktivt og spennende. Det er hakket mer interessant enn en sløv, arbeidsløs hverdag.

    15. Ville bare benytte anledninga til og skryte av deg: Du har gjort en fantastisk trademark av deg selv. Står i enorm respekt. Og være så ofte i media for den minste ting viser at du har klart lage ett produkt som folk ikke får nok av. Fortsett og være deg selv og provoser. Digger at du er så seriøs på tross av bilde du ønsker gi. Ett spark i sia til alle som nedverdiger de som tørr stikke seg litt ut av normen, som ikke er Ola Nordmann

    16. Kanskje kjekkere om du lager ett sånn innlegg de dagene du faktisk gjør noe interessant? 🙂 Kjekt med slik som dette også, men enda kjekkere om du gjør noe spesielt 😀

    17. Du er så fin Sophie-Elise. Elsker den ene kommentaren her over, “du er så attension seeker når du legger ut sånne bilder av deg og homsen”. Haha, viser bare at det er småtisser som gjemmer seg bak skjermen og prøver seg på engelsk – stå på, du er rå!

    18. Så flink du er, Sophie. Og så flotte du og Robin er, kanskje det gjemmer seg kjærlighet mellom dere?

    19. Du ser seriøst ikke ut med di linsene 😛 , helt skjeiv i tryne. Og den tattoveringen din er jo så ripp av Rianna og diamant har alle. du er så kopi.. Roper fake av deg lange veien

    20. Elsketelsketelsket dette!! Fortsett med det. Vi får et myyye bedre inblikk i livet ditt og deg.
      Jeg spør jeg, åssen løsvipper bruker du?

    21. Du og dine følger, vår fremtid?
      Håper for alle barn at slik trend som du formidler kommer til å endre seg. Hvor og hva er dine livsverdier?
      I hvilen verden lever du?
      Stakkar oss…
      Débile!

    22. Hei, vil gjerne vite hvilken treningsvideo på youtube du følger, kanskje du kan skrive et inspirerende innlegg om hvordan du trener hjemme i stua? 😀

    23. Jeg synes du har blogget utrolig bra i det siste, Sophie! Skikkelig moro å lese bloggen din for tiden 😀 det er en ting jeg lurer litt på, og det er angående Afrika reisen nå snart! Som du vet så er det jo tidenes største Ebola utbrudd der nå, som sprer seg som ill i tørt gress, hvordan tør du å reise dit med tanke på at det ikke finnes noen kur mot ebola? 😮

    24. Jeg lurte på om det er mulig for deg å fikse en rabattkode eller tilbud på luxushair, i og med at de har blitt mye dyrere nå… 🙂

    25. Madelen: Afrika er et stort kontinent, og det er ikke registrert noen tilfeller av Ebola i Sør-Afrika, det nærmeste tilfellet er registrert i Kongo som er omtrent 350 mil unna, og mellom de ligger først Zambia og så Botswana (om du tar korteste vei).
      Det er stor avstand, og i tillegg så må du ha veldig tett kontakt med noen som er smittet for og selv bli smittet. Eller du kan spise såkalt bushmeat som aper eller flaggermus, og det gjør de ikke i Sør-Afrika.

    26. Likte denne typen innlegg godt, da får man enda større innblikk i hvordan du har det i løpet av en dag 🙂 Har fulgt bloggen din i mange år nå, men dette fikk meg faktisk til å kommentere- hvordan er det slik at du kan elske en person så høyt (som du beskrev du elsket (?) Mathias), for så å legge ut dette bildet med Robin SÅ kort tid etterpå? Håper ikke du tar det som kritikk, jeg mener ikke noe negativt med det. Poenget er vel at jeg aldri hadde sett for meg selv klare å komme over den personen jeg elsker så fort.. Aldri.. Håper på svar, og at du forsto denne rotete kommentaren :)U go girl

    27. Herregud så bra tattoveringen passer deg! Du burde være skikkelig fornøyd!
      Likte både dette og det forigge innlegget veldig godt, du er god!
      klem

    28. jeg ser bare på bildene, og syns den var bra, lesing er ikke min greie. bra du viser frem nye tatoeringen. haters gonna hate. fuck em. vær den du er, om noen betaler deg for og ta bilder av degselv og skrive hva du mener, så er du flink i mine øyne. virker som du ikke tar deg selv så høytidelig, så kjør på

    29. Synes dette var ganske kjedelig.. Du gjør jo ingenting annet enn å sove og sløve…
      Kan du heller vise leiligheten din?

    30. ahh horetendensene kommer mer å mer frem <3 å fysj skjul den stygge tattisn din, den er for stygg for dagens lys.

    31. Amanda: personligheten din er for stygg for dagens lys 😉 her er det foreldre som langt ifra har gjort jobben sin anngående oppdragelse!!

    32. nina, trodde ikke småjenter hadde lov å lese om knulledukken?? her er det foreldre som langt ifra har gjort jobben sin angående oppdragelse! ps, rettskriving er en fin ting, trodde de lærte slikt på barneskolen??

    33. du fant deg en ny en kjapt ja!! har også hørt om disse såkalte snappene der dere er halvnakne og tar på hverandre. æsjjjjj så kvalmt:)

    34. “Endelig. Spaden. Der kom den! Hvorfor har ingen turt å si dette før? Sophie Elise har jo aktivt oppsøkt rollen som “knulledokke”, så hvorfor ikke påpeke det? Hun undres hvorfor folk kikker og peker på gata, men ikke sier hei? Sophie Elise; Du er blitt som elefant-mannen, et fesjå som ingen egentlig vil vedkjenne seg. Hvorfor? Jentas overeksponering av seg selv er så voldsom, at det må finnes sexarbeidere her i landet som har et mer naturlig forhold til egen kropp. Hun bør være en advarsel til andre foreldre og barn/ ungdom; slik mister du all integritet og troverdighet – bare gjør som Sophie – kast all verdighet ut av vinduet for å bli kjendis.”

    35. Du har kanskje sminket den smalere, men nesen din ser kjempefin ut nå og mye smalere enn for et par måneder siden (nå har jeg jo synes den har sett fin ut hele tiden etter du opererte den da) det tar tid før hovenheten går ned og riktig form kan ta opptil to år. Opererte selv for snart et år siden og min nese er fortsatt hoven 🙂 men ser veldig forskjell likevel 🙂

    36. Neimen står du og poserer sammen en Bieber-kopi? Ler av den tatoveringen hans, snakk om å være lite kreativ da… Haha 🙂 Jaja noen må være sånn og

    37. Et lite tips fra en katteier til en annen. Ikke ha matskåler så nært kattetoalettet. Katter er renslige dyr, og vil derfor vegre seg for å spise maten når den er så nær der de gjør fra seg. Også et lite tips er å ha vann og matskåler på to ulike steder. Da vil kattene dine drikke mer, og det er viktig for å unngå urinveisproblemer hos katt.
      Lykke til!

    38. Kan du legge ut link til treningsvideoen i ett innlegg?:) Gjerne så snart som mulig! Og kanskje hvilken øvelser du bruker å gjøre osv, hjemme ( vet du har gjort det før da, menmen..)

    39. Hei, synes du virker som en spennende og oppegående jente jeg. Forstår meg ikke på alle de hatefulle kommentarene du mottar. Du skal virkelig ha anerkjennelse for at du tørr å eksponere deg såpass mye som du gjør. Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg