ferdig tatovert

Hei dere! Nå er jeg altså ferdig tatovert, til både mamma, pappa og flere av dere leseres store fortvilelse. Jeg har vært på kontorene til nettavisen hele dagen, dro rett fra der og videre til et intervju, og så var det rett ned i tatoveringsstolen til daniel (@daniel_louis på instagram, der ligger det også bedre bilder av meg). Jeg kjenner flere som har tatovert seg hos han, og ble vel egentlig veldig hyped up på tanken om tatovering grunnet at alle rundt meg plutselig får blekk på hele kroppen, “jeg vil også” – og slik ble det. Jeg valgte å droppe både bedøvelseskrem og smertestillende i forkant, jeg trodde jeg var så utrolig tøff men fyf.. det var mildt sagt ikke en behagelig prosess, men Daniel er utrolig flink og ikke minst hyggelig, så jeg er glad jeg gikk til han. Jeg kan trygt anbefale videre! 

Jeg er bare veldig glad akkurat og ikke noe angst enda iallfall. . Det føles fint ♥ Hva synes dere?


Nå skal jeg endelig bli ferdig med innlegget om sminkerutinene mine, samt lage middag til meg selv for en gangs skyld. Og nå har forresten kissie vært ute og kopiert meg igjen, tredje innlegget på en uke typ. Not cool. 

397 kommentarer
    1. Det var ikke så lekkert egentlig. Jeg synes det så litt dumt ut at diamanten var mellom puppene, og den var nesten plassert oppå den du har på ribbeina. Og du kunne nok klart å vise tatoveringen uten å flashe halve puppene dine 😉

    2. Og du har allerede en diamant på fingeren, hvorfor i all verden tar du en til diamant-tattoo da?? haha

    3. Haha må le av så mye urelevant dritt du får! Tatoveringen var sykt kul! Kjenne det krible når jeg ser andre som får mer blekk på kroppen!
      I love you! Stå på!

    4. Trodde ikke den skulle bli så fin, men du kledde det faktisk, synes det ble råkult 😀 ikke bry deg om de negative kommentarene, det er din kropp, og du får lov til å gjøre hva du vil med den. Det er ingen andre som kan bestemme hva som er fint å ikke, altså, hvem er det som kan bestemme noe slikt? Det viktigste er at du selv er fornøyd med den, noe jeg syns du burde være! men hva mener du med at kissie kopierer deg? ser liksom ikke noe spesielt til det på bloggen hennes, så skjønner ikke helt hva du mener? 🙂

    5. Virkelig? “lagt på deg mye fett på magen”. Dette oser sjalusi og drittunge som ikke har noe annet å gjøre enn å trykke ned andre, lang vei. Ser du virkelig “mye fett” på den magen der? No, you don’t og skal du først være en drittunge, burde du heller funnet på en kommentar som kunne vært litt sannsynlig. Uffamei…

    6. Det ble utrolig stilig på deg ..
      Og om noen sier at det ikke blir fint når du blir gammel osv så vil jo hengepuppene dekke over alikevel .
      Så da spiller det ingen rolle — 🙂

    7. Lol nå kommer alle hate-commentsa.
      Det er HENNES kropp folkens, hun får lov til å gjøre hva faen hun vil med den! Enten så kommer hun til å bli fornøyd, eller angre. Men folkens, det er hennes liv, hennes problem! 😉 Ingen bryr seg om du synes at det er stygt, og bare fordi du synes det er stygt betyr ikke at det faktisk ER det. Så lenge den som bærer tattooveringa er fornøyd, så er det det eneste som teller! 🙂
      Jeg synes det er råstilig at hu tør slikt, hadde aldri hatt mot til å gjøre det samme. Men skal skaffe meg tattoo en gang i livet, kanskje ikke under titsa men haha.
      Sophie Elise, kan du ikke lage et innlegg dypere inn på hvordan det er å ta tattovering? Liksom tips til hva man bør og ikke bør gjøre før/under/etter, ut fra dine erfaringer. Skulle gjerne høre mer om din erfaring jeg hvertfall ^^

    8. Kjempefin!!! Syns det er veldig tøft at du klarte å ta hele den på en sitting! Ekke akkurat mest behagelige stedet å ta kan jeg tenke meg xD

    9. Synes du har litt vel mye reklame på bloggen din nå! Ødelegger litt av designet, likte det mye bedre slik som det var før. Får en følelse av at det er mer profft når det ikke er så mye reklame.

    10. Den var serr dritkul!!! Har hatt lyst på en lignende på samme sted etter jeg så Rihanna og nå har jeg bare enda mer lyst! Sykt sexy, og det så ikke rart ut med den andre tatoveringen på siden.

    11. Det er så rart.. eg er like tynn som deg og har like store pupper om ikke større.. og eg har ikke silikon og heller ikke hengepupper (du har ikke hengepupper!!!)
      Eg må ha hatt flaks xD

    12. Kjempefin! Har selv på magen, men har en slags stjerne pynt greie. Det du kanskje ikke har tenkt på er at akkurat der du har tatt tattooen, er det stedet hvor magen utvides mest når man blir gravid engang.. Og når magen går inn igjen vet man jo ikke heeelt hvordan den vil se ut:/ tenkt over det? Håper det selvom det ikke ser sånn ut

    13. RÅ tatovering! Beundrer deg for at du ikke tok noe som helst bedøvelse, for det må ha gjort dritvondt. Syns også det er kult at du trosser foreldrene dine og andres meninger, og gjør det du selv vil. Det er stor inspirasjon 🙂

    14. Huff, jaja!
      Hvis du bare slipper taket på puppene, så dekker dem tatoveringen uansett, så hvis du bare ikke går med bh, så skjules den jo hvis du skulle være misfornøyd med den! Den var veldig stygg:/ og alle tatoverer jo diamanter for tiden. Du er så lite original..:/

    15. Synes det er tøft at du tørr å drite i andres meninger å kjøre på! Synes også tatoveringen i seg selv var utrolig kul 😀
      Lurte litt på det angående kopieringen fu snakket om. Kopierer hun innleggene å later som hun har skrevet de eller hva er det hun gjør? Hvem er det egentlig? Kissie.se?
      Isåfall et det utrolig barnslig!!

    16. Wow for en tatovering! Virkelig, den var nydelig!! Gleder meg til den dagen jeg blir 18 og kan selv ta en:)

    17. Huff huff huff! Du gjør alt for at de misformede brystene dine skal vises :’D seriøst, arrene er jo midt på brystet. Lekkert. Og dem er veldig skjeve:/

    18. Å kjære deg. Den der kommer du til å angre. Tenk å ødelegge den fine kroppen din med noe såååå stygt.

    19. Fy søren den tattoveringen var dødskul! Også passet den sinnsykt godt rett under puppene! Helt fantastisk fin!
      Gratulerer så mye! 🙂 🙂 🙂

    20. Er bare dumt av de som kommenterer at du ødelegger kroppen din. Det gjør du absolutt ikke! Det ble kjempe fint, og passer kroppen din godt. Kjempe stilig, og overhodet ikke for mye. Fin er du, Sophie!

    21. Jeg synes det ble dødskult, men jeg kan tenke meg at det gjorde vondt, ettersom huden er så tynn der. Det kommer sikkert til å være hovent og vondt i noen dager. Det var det på meg da jeg tok en stor på låret, men det er verdt det 😀

    22. Kjempe kuuul! 😀
      Gleder meg til jeg er gammel nok til å få tatoveringer :3 Har allerede begynt å planlege hva jeg vil ha x)

    23. Den var utrolig stilig! Hadde ikke vært så vågal selv og tatt den akkurat der, men veldig tøft at du driter i hva folk mener 😀 Skal ta halv-sleeve snart selv(skrives det sånn??), og jeg har allerede fått noen negative kommentarer på det, spesielt fra familien. Det blir min tredje så tror de er redde for at jeg skal ende opp med tatoveringer over hele meg haha.
      Forresten så elsker jeg det nye designet ditt, kjempeenkelt og stilig 🙂

    24. Haha, mye sjalue småjenter her ja. Den var utrolig fin, Sophie! Er ikke alle som har kropp eller selvtillit til å ta en slik tatovering, men du rocker den!

    25. Hun har IKKE misformede bryster. Bryster kan være i alle slags mulige former og varianter. Tror ikke akkurat det er noen gutter som skriver det. Må være noen skikkelig sjalu drittkjerringer.

    26. Skal vedde på at over halvparten av dere som støtter oppunder denne tatoveringen aldri hadde tatt den selv:)

    27. Ååå, den var nydelig!! Prøver å manne meg opp til å ta noe liknende, men er litt redd for smerten, hehe 🙂

    28. Vært inne på bloggen til Kissie for å se hva du mener hun kopierer men finner ingenting jeg føler du har skrevet i det siste? Med mindre du har kjøpt deg ny tvbenk?
      Kan du linke til innlegget? 🙂

    29. personlig synes jeg det er stygt med store tatoveringer. jeg liker den andre du har, den med skriften på siden, men den der var IKKE min smak i det hele tatt… jeg symes du ødela den fine kroppen din nå 🙂

    30. Pleier vanligvis ikke å kommentere.. Da jeg er litt usikker på hva jeg syns om deg. Men en ting., de som skriver du har lagt på deg osv, jeg håper og tror du glemmer de kommentarene fort! For du har en nydelig kropp!!:)
      Tatoveringen var også kjempe rå, men litt usikker på str på diamanten.
      Meeen. Det er din kropp!!!:)

    31. Dødsfin! Ikke hør på de som sier noe annet!
      En ting jeg ikke skjønner helt, er at du tar en ny diamant tatovering (haha).

    32. Denne tattoen ble faktisk utrolig tøff, den kledde deg veldig godt! Syns faktisk din verdjon var penere enn Rihanna sin! Utrolig fin!

    33. Likte den veldig godt jeg, og du har såå perfekt kropp du aaaner ikke!! Drømmekroppen! Ett spm; hva betyr tatoveringen for deg?❤️ Love you

    34. Var det ikke litt rart å ha en random fyr som tatoverer deg rett under puppen når du ikke har på deg bh en gang?

    35. til de som kommenterer arrene (og til sophie!) det er bare noe du MÅ regne med når du tar silikon. du vil få så store arr som det der. det er ikke til å komme unna, og sophie sine er ikke noe styggere enn alle oss andre med silikon-arr. vi har helt like store som henne. 😉

    36. Ane: hun spør jo hva folk synes, så da er det vel naturlig at folk skriver hva de mener uansett om det er positivt eller negativt? Det er ikke hate comments av den grunn! Skal man lyve da eller? Såpass tåler hun nok!

    37. Fyfaen, æ syns du e så tøff! Tatoveringa va fin, uansett ka alle andre si. Kos dæ med den, og alt ainna du har lyst t å gjør! Kjør på 😀

    38. Skjønner aldri greia me at kissie kopierer deg. Skriver hun d samme eller hva? Finner d aldri når jeg går innpå bloggen hennes.

    39. syntes ikke at rihanna sin var så kul når hun viste fram sin, men den har vokset på meg. Så syntes igrunn at din var kjempefin! Spesielt vingene. håper bare at det er kameravinkelen som gjør at det ser litt skjeivt ut under ene vingen! og at ikkje bh’en kommer til å dekke den!

    40. Herreguuud så fin den ble! Syntes du kledde den utrolig godt, fikk nesten lyst å ta en sånn selv! Stå på Sophie!

    41. Hva faen er det alle er så jævli opptatt av at hun “Flasher” puppene a? Alle har jo sett pupper hær i livet! Å tattoen er dritt tøff, å det er opp til hun va hun vil gjøre hær i livet! 🙂 gi dere med hat å voks opp!
      Digger deg Sophie Elise <3

    42. E.L.S.K.E.R det nye designet og headeren din! Og angående tatoveringen din; Elsker at du tør å være deg selv helt ut, beundrer deg. Jeg ville aldri turt å gjøre noe slikt, selv om jeg hadde ønsket det aldri så mye 🙂

    43. Oi…. Nå ødela du kroppen din fullstendig. Noe så blodharry og white trash er det lenge siden jeg har sett

    44. Jeg for min del hadde aldri tatt en slik tatovering, men jeg synes absolutt det er både modig, å kult av deg å ta en! Syntes den så veldig fin ut, å det er helt klart noe du kan være stolt av 🙂 U rock!

    45. Det var sinnsykt kult, fuck alle de pysene spm sier det der ødelegger den fine kroppen din eller klager på noe annet bullshit. Den var TØFF.

    46. Den ble sykt kul ! 🙂 Og kroppen din er så si perfekt , hva en andre tilbakestående mennesker i dette kommentarfeltet må si , magen din er dessverre til å bli sjalu av for de som har en litt bløtere og større mage !

    47. Super kul tatovering!Jeg synes du er tøff som tørr å gjøre som du vil, uten å bry deg om hva andre sier! Stå på♥ Ps. Digger det nye utseende på bloggen din!

    48. Har tatovering på akkurat samme plass som deg. Tøft gjort uten bedøvelse! Jeg derimot takket mer enn gjerne ja til det =p

    49. Det var forsåvidt en fin tatovering, men synes ikke du kler den. Du har for store og “saggy” pupper. Synes det er utrolig fint på Rihanna nettopp fordi hun har små og naturlige pupper, ser 100 ganger bedre ut da. Jaja, håper du er fornøyd selv i hvert fall 🙂

    50. Du har ødelagt kroppen din.
      Hva er det du ikke har forstått? Den tatoveringen blir nok flott neste gang din plastikk kirurg blir nødt til å legge snittene i brystene dine litt annerledes pga arrdannelse som du helt tydelig har allerede. På et tidspunkt må silikonet byttes, eller du får komplikasjoner. Hele tatoveringen vil endre seg når din hud endrer seg.
      Mulig du får andre foto oppdrag med den der, men den vil garantert eleminere en god del fotoshoots av det alminnelige slaget. Diamant på englevinger? Tatoveringer er og blir tacky, og enda værre på jenter.

    51. http://www.kissies.se/illa-till-mods
      Wow..ok…Her er innlegget hvor Kissie har “hermet”… Jeg har sett denne videoen før, mange, MANGE ganger, skjønner ikke hvordan du kan påstå at dette er å herme etter deg?? Videoen grep tydeligvis henne også, men med mindre du har laget videoen, og hun påstår at hun har gjort det, så har du ingenting, INGENTING du skulle sagt. Herregud.. Er jo slett ikke sikkert hun har sett den på bloggen din.. Blir så flau over hvor selvopptatt du er…

    52. Til alle som slenger dritt: Synes dere skal lese gjennom kommentarfeltet av og til og late som at det er til DERE disse folkene skriver. Er ikke så koselig da vel? Think before you speak.
      Gjorde dette selv en gang, og kjente faktisk at jeg ble kvalm. Sophie, du er mer hardhudet enn folk tror. Stå på! Kul tættis også, og sykt brae tits. No hate 😉

    53. Det var..helt jævelig stygt for å si det mildt. Hva skal det i det hele tatt representere? En diamant med vinger? Wow, så dypt.

    54. I he…. det var det styggeste jeg har sett på lenge. Hadde jeg dratt med meg en dame hjem, med sånn tatovering….. -Der er døra kjære, adios!

    55. For å være ærlig så er det ikke noe jeg kunne skaffet meg, men synes at hvis du liker den så er det alt som teller. Det er ditt kunstverk, hvis andre synes den ikke var fin eller sier noe stygt så er det ikke ditt problem. Stå på.

    56. Hahaha jealous much? Syns nesten (bare nesten) synd på alle netttrolla her, dere må ha et forferdelig kjedelig liv…. Stå på sophie 🙂

    57. Skjønner meg ikke helt på folk som sier haters er sjalue, hva er det å bli sjalu på? Hun har ingenting vi ikke kan få. Berømmelse? Hun fikk det av å kaste klærne sine foran et kamera. Penger? Samme grunnen. Fans? Samme grunnen.

    58. Nå skal man ikke bruke bedøvende krem eller ta smertestillende før tattoo. Acetylsalisylsyre ( paracet) øker blødningsfaren, og kremen gjør at huden ikke er som den skal og tattisen kan bli dårlig .
      Ellers syns jeg det er bare å stå på, en tattis = mange, for man blir hekta

    59. Hellyeahhellyeahhh; hva slags glede får du av å slenge dritt? Om du ikke liker tattisen eller sophie, hvorfor leser du bloggen og hvorfor gidder du kommentere? Tror du kjeder deg masse :p

    60. Hei. Tattoeringen var kul… Men bildet viser tydelig arr etter silikon… Og det er skikkelig turnoff… Klart det er stort sett bare de utvalgte som får sett de, men allikevel…

    61. Skjønner ikke at folk gidder å bruke energi på å kommenter dritt..
      Ufattelig Unødvendig!
      Hadde jeg hatt kropp til det, så skulle jeg tatt en sånn sjæl.
      Synes den ble dritkul.
      Når man blir gammel blir så man rynkete like vel, at da kan det være det samme hvordan blekket blir seendes ut!
      Og når kroppen begynner å bli skrukkete er det også over og ut med bikini, og på med bestemor laken og støttestrømper. 😉

    62. det der er en råå stygg tattovering sorry…det er desverre min mening…du kommer sikkert til å miste modell oppdrag pga dette???Fint med engle vingene da. sELV har jeg en tattovering på magen før jeg var gravid var den ok..nå er det katastrofe liksom..såå lykke til, dumt valg…

    63. Til alle som kommenterer at arrene hennes er så stygge: tipper dere ikke har tatt silikon, operert eller lignende? Jeg har også silikon, og mine har grodd veldig fint, og til at sophie har måttet åpne to ganger, så har de grodd kjempe fint! Her ser dere arrene med blekk på, så det ser ikke så bra ut. Gå på instagramen til han som tatovere hun, der ser man bedre bilde, og at de faktisk har grodd veldig bra! Arr er å forvente ved silikon, og det er faktisk ikke så big deal å ha noen arr, når man får fikset noe som har vært et stort problem. Jeg digger tatoveringen sophie, jeg håper folk en dag innser at dems mening faktisk ikke har så mye å si når det kommer til hva du gjør med din kropp. Inked girls are hot! 😉

    64. Det der ble dritbra, Sophie! Synes det va mye finere enn den harry tattisn ho TCMN tok på magen.
      BTW folkens, æ tror neppe arran t ho Sophie vises så godt i virkeligheta, husk at ho har nok helt sikkert redigert bildan litt, og derfor ser det ut som arran e så synelig. Man må uansett regne med å få arr når man tar silikon, og titsan t ho Sophie e dritfin! Elske sånne form når det kommer t tits, stå på Sophie!

    65. Syns det var veldig mye dømming her nå. Og ærlig talt “Hadde jeg dratt med meg en dame hjem, med sånn tatovering….. -Der er døra kjære, adios!” beklager for å si det, men om en mann tror jenter bryr seg om hva de mener om tatoveringe våres, jaja, da får du bare sitte der med sokken din og internett istedet da, om du skal være så jævla dømmende 🙂 Og får de som lurer på hva den betyr, den trenger ikke bety en jævla dritt? Ikke alle tatoveringer må ha en dyp mening bak seg? Syns folk henger seg opp i så mye, og man kan merke at janteloven har blitt slått inn i hodene deres siden dere kom ut til denne verden.

    66. Såå fint! Du kler tatoveringer! Har såå lyst på selv,
      Men er ikke helt typen til å ha det… Du burde få deg en sleeve 🙂

    67. Sinsemilla: leser ikke bloggen, så bare på bildet pga en venn sendte meg linken, og hvorfor skulle jeg ikke kommentert? Det er et fritt land, jeg får vel ha egne meninger?

    68. Jeg syns den var dritkul jeg, Sophie! Du kledde å ha denne. Folk som sier at du kommer til å angre osv skal du ikke høre på. Jeg selv driver med sleeve nedover armen min og har hodeskalle øverst og flere har sagt “hvordan skal det bli når du blir gammel”. Hvem bryr seg, haha. Det er din kropp og du bestemmer 😀

    69. Æsj! Arrene fra operasjonen er så stygge… Det er jo skikkelig teit å framheve det i tillegg med en tatovering????!!!

    70. Hei, kunne du ha forklart i et innlegg, hvilken betydning “diamant” har for deg, siden du har to tatoveringer av det nå 🙂 Forresten, den ble utrolig fin!

    71. Jeg har vært så fornøyd med at du ikke blogger for nettavisen, for den reklameramma rundt er så irriterende, og sida bruker lengre tid på å laste /:
      Men tattoveringa var ganske kul da (:

    72. HERREGUD DEN VAR UTROLIG FIN!!!!
      En ting jeg lurer på; kan du lage ett sånt innlegg om tatoveringene dine? Nærbilder, forklare hva de betyr osv… Det hadde vært utrolig gøy, MEN jeg skjønner også hvis det blir litt for personlig 🙂
      Du er så tøff!

    73. jeg digger skittne jenter og jeg kunne tenkt meg å grise deg til enda mer..
      for medias skyld kunne dette vært morro;) fuck of the year! du vet hvor du finner meg! kiskiss

    74. Tøft gjort av deg, og kjempefint å høre du er fornøyd! Det er faktisk det eneste som betyr noe!
      Jeg ser Kissie har lagt ut samme videoen som du la ut, men hva annet har hun kopiert? Ser ikke det

    75. Så du tok den kun fordi alle andre tar tatoveringer? Og i tillegg er det et standard motiv som du ser på en million andre ungjenter rundt forbi. Blææ, Sophie da!

    76. Hr ingenting imotdeg eller bloggen. Men det finnes grenser for hva man legger ut. Men tatoveringen var drit kul.

    77. Du er sterk, Sophie! Kjempe fin tattoverting, ikke mange som kler den. Kult at det går igjen på fingeren. Og råkult design også, damn u for en kropp du har. Hallåå jelly much!

    78. Enig med “hellyeahhellyeahhh”. Det er da virkelig ikke grunn til å bli sjalu/misunnelig på noen som har kjøpt seg utseende for så å kle av seg foran kamera. Bare sjekk bildene i arkivet fra for eksempel 2011, før SE for alvor begynte å operere etc.

    79. Alle dere som skriver “ikke bry deg om de som ikke liker den”, hun skrev “hva synes dere?” Ikke “alle som liker den, kommenter her”. Jeg personlig synes den var drit stygg og ville aldri hatt den selv, men det er da ikke min sak. Hun liker den vel selv da, og det er da det som teller. Er ikke sikkert hun liker mine tatoveringer heller, men det kunne da ikke brydd meg mindre, for jeg liker de!;)

    80. tatoveringen var vel grei nok, skjønner ikke helt hvorfor du skal ha den den. Men har du nettopp operert brystene? for det var noen seriøse arr du har. Ble liksom fanget av de for de kunne vært godt litt finere.

    81. Kropp! det finnes jo ingenting naturlig med den kroppen, seriøse arr under puppene, stygg tatoering som om diamanten flyr vekk med engle vingene. Silikon valley her we come, uten diamtanten… Dette var bare “latterlig”

    82. Fyfaen kor kul den va !!!
      Enete neggative er at du ikke kan gå i så dyp utringing uten at den vises 🙂
      Men fy faen du e tøff som tør å ta nå sånnt. !!:)

    83. “Diamond flying over silicone vally” regner med at neste stunt blir hovedrolle i filmen “Young stupid anal debutants 16”

    84. Oftest når jeg ser via nettavisen at du har innlegg på bloggen din så tenker jeg en blanding av -skulle ønske jeg var mammaen din som hadde lært deg å ta bedre valg for deg selv og et slags sinne mot foreldrene dine som ikke har klart nettopp dette. Er lei meg på dine vegne at du tar så store og etter min mening, feile valg så tidlig i livet. Dessverre så har du blitt et eksempel på alt jeg ønsker mine døtre IKKE skal bli/gjøre. Mitt mål er å gjøre de glade i seg selv som de er, stolte og trygge i egen kropp og ta gode valg for seg selv.

    85. Hei. Jeg leser ikke bloggen din,men har hørt om deg og fant dette innlegget gjennom side2. Jeg gidder vanligvis ikke å bry meg med å kommentere,men her må jeg bare. Jeg personlig synes tatoveringen din er veldig stilig,men det skal uansett ikke ha noen betydning for deg hva jeg synes. Ditt liv,din kropp. Liker du det er det alt som gjelder. Alle som sier negative ting om dette kaster bort tiden sin. Og til hun som påstår foreldrene her har gjort en dårlig jobb med å oppdra deg pga dette er jo helt på trynet! Du er ikke en dårlig forelder fordi datteren din liker kroppskunst. Ærlig talt. Er selv ikke fan av hverken silikonpupper eller annen plastisk kirurgi,men jeg sitter da ikke å rakker ned på de som har utført det,og iallefall ikke foreldrene deres?! Hva feiler det mennesker idag..? Respekter andres valg. Gjør som du vil du.

    86. Den tatoveringen var helt grusom. Ikke minst en forferdelig plassering. Sorry, måtte bare være ærlig med deg her. Du skulle hørt på din far..Tacky som fy.

    87. Ikke ofte jeg leser kommentarer på blogger..
      men må le litt. Her har jenta tatt tatovering,
      ganske fresh den da! Men asså hun om hva og hvor den skal være da? Er det hun eller du som skal leve med den resten av livet? Nettopp. Også holdt jeg på å le meg hjel her..
      “Lagt på deg litt på magen ja…”
      asså? Hahahahaha, enn du a?
      Jeg har aldri hatt såpass interesse av et annet menneske at jeg følger med på mage fettet til folk, men de aller fleste får litt ekstra i ny og ned..og hvem om det? Jo den som eier kroppen!
      Jenter..slutt å hat på hverandre a, gå heller ut å lev livet som alle andre ^^

    88. ALLE DÅK SOM KOMMENTERE NEGATIVT, SLUTT ME D.. SKJØNNE AT DÅKK E SJALU PÅ HO BARE FORDI HO E STÆRKARE ENN DÅKK, VIS AT DÅK IKJE BRYR DÅK ISTEDENFØR ENN OG LAG HÆLVETT FØR HO.. D HJÆLPE INGENTING.. D E HÆNNES KROPP OG IKJE DÅKK SIN.. FISJ FØR NÅN MENNESKA DÅK E… VIL SPY OG BLI KVALM AV DÅK !!!!! :-S

    89. Veldig nysgjerrig på hva tanken bak en diamant med vinger betyr for deg.
      Eller hvorfor du tok akkurat det der…

    90. Undermål er å følge bloggen hennes og andre lignende blogger…. Hva er det som får folk til å bli så opptatt av seg selv ? Absolutt undermål er jenter som følger dette med iver og gutter som liker det 😉

    91. Hei Sophie Elise. Du har store fine pupper, ser grei ut, og ellers har jeg ikke noe å utsette på deg da jeg ikke kjenner deg. Men hvorfor vinger under puppene? Skal det liksom minne deg om, når du blir gammel, at puppene en gang var høyt der oppe? Synes plasseringen var litt merkelig, men det er nå bare min smak. Også synes jeg du kunne vist litt mer pupp.
      Håper du får en fin høst, og at du viser litt mer tatovering og pupp ved en senere anledning.
      PS: Når sant skal sies, synes jeg “alle andre har det, så jeg vil også ha” er en dårlig motivasjon for å tatovere seg. Men igjen, det er nå bare meg.

    92. Jeg klarer ikke å slutte å kikke på puppene, det er noe av det styggeste jeg har sett… Hva er det for noe? Det ser jo helt jævlig ut. Seriøst, det ser ut som noen har torturert deg ved å stappe inn to baller. Fysj så stygt.

    93. Ikke så interessert i tatoveringen. Det som tok oppmerksomheten min var arret du har under ene brystet. Du bør ta en tur til doktor og få undersøkt det. For det skal ikke se så irritert ut. Fikk selv betennelse i et arr på låret og det var skummelt. Så dette må du følge med på.

    94. Jeg lar meg fascinere av at unge jenter som knapt kan gå i klær de har gått med før fordi de går lei plaggene, det ikke lenger er moteriktig og vil alltid ha noe nytt virkelig ikke greier å ta inn over seg at det å tattovere noe slikt er som å tattovere på seg et plagg man aldri kan ta av igjen… Og at de ikke skjønner at de også kommer til å gå lei dette “plagget”… Men for all del, deres kropp og egentlig veldig greit at dere merker dere på denne måten så jeg ser raskt hvem som er blåst i huet og kan holde meg fint unna…

    95. Bare fordi man ikke synes tatoveringen er fin, vil ikke det si at man er misunnelig, merkelig at noen ser ut til å blande dette. Artig at motivasjonen for tatoveringen var: “når alle andre har fått blek på kroppen, da vil jeg også ha”… Kommer du sikkert ikke til å angre på…

    96. Tatoveringen er dessverre ganske harry.
      Silikon er også ut, for lenge siden. Særlig de på ballongstørrelse. Det ser rett og slett ikke ut.
      Noen ganger er det lurt å høre på foreldrene sine…
      Har du for øvrig tenkt over hva slags gutter du tiltrekker deg med de ballongene?

    97. Det tok litt tid før jeg la merke til tatoveringen, det var to andre ting som jeg la merke til først. De ser mer pumpet opp en fotballen min, håper de er mer behagelig en det ser ut som. Når det gjelder tatoveringen din så er den finere en han som tatoverte regningen fra MC- Donalds…

    98. Og til dere som skriver at alle som skriver at tattoveringen er sjalu, tenker dere i det hele tatt over hva dere skriver? Det er mange menn her som synes dette er veldig stygt, hva skal vi være sjalu på? Tror du vi selv ønsker å ha en svær vingetattis over brøstkassen? Tror du vi ønsker å være lettkledd på forsiden av FHM? Tror du vi ønsker å få trynet trøkt utover Nettavisen for hver minste lille ting vi gjør?
      Og et spm til, er du sjalu på alt og alle du ikke liker eller synes er stygt?
      Nesten like dumt som om jeg skulle skrevet følgende:
      Alle som skriver at andre er sjalu er bare sjalu…

    99. Helt ok tatoveringen. Veldig uorginalt men! Men hvordan tror du den vil se ut den gangen du fjerner silikonet? Uff, det kommer til å se forferdelig ut

    100. I mine øyne er du er aldeles nydelig uansett. Syntes du var vakker! : ) Jeg mener?kvinnekroppen er bare helt hinsides nydelig. De nydelige buen ? fra maven til hoftene tok all oppmerksomhet. og de arrene under puppene fokuserte jeg ikke på. Viktigst er at folk viser deg respekt for den du er og dine valg. Dersom de ikke gjør det sier det mer om dem enn om deg.
      B

    101. Men hva om noen år – når du angrer deg – hva da – ja da har du et stort problem. Jeg missunner deg ikke.

    102. Skal si arrene under puppene er godt synlige. Det var ikke så fint, men tattissen isolert sett er kul:)

    103. Nebb som ei and, 2 sperreballonger og nå en ekstremt harry tattoo, en såkallt “tramp stamp”.
      Sorry, men hvor ille kan det ha vært før du følte behov for kirurgiske inngrep?

    104. Ikke bruk tid på å lese stygge kommentarer, drit i hva alle andre mener! Sålenge det ikke går ut over noen andre, har ingen andre noe med det.
      Og alle dere som ikke klarer å si noe fint, “hvis du ikke har noe fint å si, så ikke si noe”. Hva godt gjør det å rakke ned på andres valg? Fokuser heller på det positivet!!

    105. Det er synd at du tok noe så “enkelt” når de typer tatoveringer som blir tattovert der, feks rihanna sin, kan du gjøre så mye mer smakfulle og kunstneriske- ikke en diamant som har vinger som blir 2 mainstreame tatoveringer som egentlig ikke har noen sammenheng i det hele – jeg tenker da litt realistisk også. Det blir liksom litt desperat sammensatt. Ser ikke ut som du tenkte deg godt nok om om hvor kul du kunne gjøre den, når du først velger å ta en så stor tatovering .. Synd , men nå er det jo gjort ! Finnes alltid tatovører som kan gjøre underverker på (- jeg skal ikke kalle den mislykket for den er jo bra utført) tatoveringer man skulle angre på i fremtiden at man ikke gjorde annerledes . Jeg håper faktisk at du virkelig er fornøyd , at dette ikke er som jeg tror, en “føler jeg må ha mer tattoveringer:P”/desp tatto. Når det er sagt er jeg stor fan av både bloggen din og deg ! Så ikke ta det ille opp, men ta det til deg for en evnt neste “stor” tattovering.

    106. Flytt til Hemnes, så er du den kuleste i bygda. Herregud så teit. Nebb midt i ansiktet, to ballonger som står rett ut, tidenes mest harry tattoo under de. HAdde du hatt et snev av klasse hadde puppejobben din vært gjort mer classy og dråpeformet, den tattooen der hadde ikke eksistert, og ansiktet ditt sett vesentlig penere ut. Før så du jo ganske bra ut, for å være ærlig så har du ødelagt utseendet ditt med alle disse operasjonene og harry tattooene.

    107. de puppene der er utrolige,fy faen! Tenk å bade i dem:) sataaan så deilige vettu! Sophieelise ta kontakt hvis du vil:)

    108. Janteloven lever fortsatt sterkt i Norge kan man se. Nok drittfolk her inne som prøver å trykke deg ned fordi du ikke er som dem…
      Det er rett og slett tragisk å lese hvor mye oppgulp det er mulig å samle i et kommentarfelt.
      Jeg er så drittlei av argumentet om hvordan man vil se ut når man blir gammel, det er det dårligste argumentet noensinne. Rynker med eller uten blekk vil fortsatt være rynker. Tror det vil se awesome ut når du blir gammel, da har du historier å fortelle.

    109. Stilig. Gøyeste var egentlig å lese alle rare kommentarer da. Merkelige folk. Joda, flotte pupper, men å hive seg ut og prate om å “bade” i dem… Silikonkommentarer også…? Himmel og hav. var det ikke tatoveringen det var snakk om da? Den var flott. Lykke til videre, og håper du klarer å se forbi alle drittkommentarer..

    110. Det finnes heldigvis noen få gutter der ute som liker sånt (jeg er definitivt ikke en av dem), og dessuten kommer brystene til å skjule tattis’en en gang i fremtiden. Tøft gjort, men neppe noe positivt vendepunkt i livet ditt…

    111. Den tatoveringen var veldig kul synes jeg, på Rihanna, og den blir visuelt like kul på deg. (og jeg er en “gammel” mann med barn nesten på din alder).
      Men, det er jo ikke veldig originalt, kreativt eller personlig å kopiere en kjendis sin……? noe som hadde reflektert egne tanker hadde kanskje vært enda kulere…

    112. Hvem faen er dere til å fortelle henne at hun vil angre bittert? Jeg blir sliten av alle dømmende mennesker

    113. “Har du tenkt på hva gutter mener om dette?” – For faen likegyldig hva gutter måtte mene, hun gjør det jo for sin egen del. Ble fint!

    114. Hahaha, tragisk stygt. 80 tallet ringte, de ville ha tilbake looken sin. Nå er det bare å flytte til bygda og få seg volvo med plysjterninger i speilet, wunderbaum og revehale i antenna. Håper virkelig ikke du inspirerer flotte unge jenter til å kopiere dette.

    115. Hvem sine pupper og tatovering er det?? Jo Sophie elise sine! dere oppfører dere som om hun har lagt ut bildet av deres kropp å satt på en tatovering å silikonpupper som dere ikke ville ha!! la nå stakkars jenta bestemme over sin egen kropp! Som om alle dere andre aldri har gjort noe mot andres vilje?? jeg blir imponert over dagens menneseker! Det er jo ingen av dere som må leve med hennes kropp! Sophie elise vær deg selv du! gjør hva DU syns passer DIN KROPP og personlighet! jeg leser bloggen din uansett 😀 you go girl!

    116. “Maria” skrev på bloggen:
      Likte den ikke… en så fin kropp trenger ikke pynt…
      og silikonimplnatater er hva for noe?

    117. Nei nei nei nei nei nei nei!!!!
      Hvorfor dekorere en så pen kropp!
      Nei nei, også der da, jeg hadde skjønt det hvis det hadde vært på ryggen, men ikke der! Jaja, en mindre strøken kropp her i verden..

    118. Helt ærlig fra en manns ståsted, med mindre man har en tatto fetisj, så har du gått fra en 8 til en 4-er. Hvorfor du vil ødelegge den fine kroppen din med en sånn tatovering er beyond meg.
      Menmen ditt liv osv. Du driter vel loddrett i hva alle oss “haters” sier uansett. Er man ikke positiv er man en hater, greit å være blogger da.

    119. Det er vel stort sett 12-14 åringer som følger bloggen din og du har faktisk et stort ansvar overfor dem. Du påpeker i ett sett at du ikke er bra nok. Pupper, nese, botox og restylan. Hva er DU tilfører samfunnet vårt ?
      ekkelt !

    120. Herregud, blir flau av å vær norsk når æ sjer korr usmakelig 90% av kommentaran e.. Sophie, du e nydelig! Du e sterk😘 Hadd nok aldri takla sånn kommentara du får her, så all respekt te dæ!
      Sikkert lite vits i å skriv det, men te all negativitet her…: ka som gir dokk rettigheta te å prøv å trøkk ned en person så my, kritiser hver en kroppsdel, og brøl ut om korr stygg den nye tattoveringa e og at puppan hell på å sprenges?
      Puppan e fin, tattoveringa e drit rå, personligheta te jenta e seriøst himmelsk og sophie serbedre ut enn nånn gang!
      Så når dokk legg å klør dåkk i rævva å oppføre dokk som et null, reise sophie sæ opp og heve sæ over den dritten dokk kjem med.. Du e tøffer enn nånn av dokker her, og har og kjem te å nå myy lenger enn dokk nånn gang kjem te å gjør. Ja enn det, te å med med restylan, silikon, extensions og tættis… 😘

    121. kari: sophie har et ansvar ovenfor 12-13 åringan? Feil. Foreldre har et ansvar.
      Blir livsgnisten te en 12åring ødelagt av å les en rosablogg, ja fa e det forelderen som har feila. Sophie må ikke legg om hele livet sitt, og sett alt oå vent te bloggkarrieren e over fordi at en umoden 12åring ikke takle det..

    122. Jeg er stolt av å være norsk. Vi har verdens flotteste jenter. 1 av dem forsvant nettopp. Det er leit. Når hun blir voksen og må spille på mer enn bare utseendet, da kommer hun til å lure på hvor det ble av alle …….
      Dette er Prinsessa som ble til “GrorudTanta” 🙁

    123. Lars:
      En historie å fortelle? Hva da?
      “ble vel egentlig veldig hyped up på tanken om tatovering grunnet at alle rundt meg plutselig får blekk på hele kroppen, “jeg vil også” – og slik ble det.” så tattoverte jeg en diamant og noen vinger under puppene…
      Litt av en historie…
      Og jo, jeg vil tro de fleste her har grunner til at de skjønner at hun kommer til å angre… Så og si alle jeg kjenner over 35 som har en stor/harry tattovering angrer BITTERT på det.. Som oftest da tatoveringer som sikkert var kult akkurat der og da (typisk vinger, piggtråd, tribe etc). Så jo, det er av og til lurt å høre på noen med mer erfaring når man er ung, for de vet som regel hva de snakker om… Men selvsagt, kan man få lov til å finne ut av det selv også og få lov til å angre bittert på den yngre seg også hvis det er det man ønsker…

    124. Haha. Stakkars deg. Du bør beskyttes mot deg selv. 19 år og ser ut som en dårlig versjon av en barbiedukke. Hele trynet ditt kommer til å se ut som plastikk om noen år. Synd foreldrene dine ikke klarte å oppdra deg. En gang i tiden var du en søt, naturlig og sexy jente 🙁

    125. Kjempe kul tatovering jo! Har sett på Rihanna si lenge og hatt lyst på nåke liknande, haha. Kjempe fint det nye designet, berre domt at bloggen blir veldig ”stor” eller ka eg skal det når eg leser den på nettbrett. Blir litt zooma inn kanskje!

    126. Kul tattis, bare å kjøre på! Til dere som tror at alle tattoveringer MÅ bety noe. Dere lever i en feil tidsalder, hulemalerier er ikke inn nå. Tattovering er et fint smykke som varer livet ut.

    127. Jeg er ingen hater eller noen ting, men herregud som du har ødelagt deg selv. Jeg er veldig enig med mange som har skrevet over meg. En gang i tiden var du ei søt, naturlig og utrolig deilig jente. Du ødela puppene dine, du ødela trynet ditt, og smeller du i tillegg på en gigantisk og lite attraktiv tattovering under brystet? Jeg beklager virkelig. Jeg kjenner deg ikke personlig, og er sikker på at du garantert er ei oppegående og herlig jente, selv om jeg kan se flere eksempler på at dette ikke nødvendigvis stemmer.

    128. Til alle som skriver at Sophie har et “ansvar” ovenfor 12-14 åringer som leser bloggen. Noe så fullstendig idiotisk. Det er foreldrene sitt ansvar å følge med på hva deres egne barn driver på nett. Kalles vel for noe sånt som ‘nett vett’. Jeg må bare le… Er klassisk foreldre å skylde på alle andre enn seg selv når deres unger blir utagerende og tar feks en tattoo. “De så det på en blogg.. Dårlig forbilder for norsk ungdom og bla bla…” Ta nå til helvete ansvar for deres egne avkom..

    129. Mye stygge kommentarer her. Hennes kropp, hennes valg. Hva er grunnlaget for sånn hetsing? Skal ikke analysere andre her inne, men la no jenta få gjøre det hun vil med sin kropp. Hun likte vel motivet, og silikon funker vel for ho, så da skjønner jeg ikke hvorfor alle andre skal bry seg. Kanskje hun blir å angre senere, kanskje ikke. Uansett hva dere mener om stygge arr og tattoos, så er noen av kommentarene her langt styggere. Vær forsiktig med å lange ut mot andre på denne måten. Kan gjøre mye med et menneske og måtte lese slikt om seg selv…

    130. Kjære Sophie Elise. Dette handler ikke så mye om tattoveringen din som det at jeg følte at noe måtte sies. Jeg håper at du ikke tar deg nær av alle de hatfylte, frekke og nedlatende meldingene jeg nettopp scrollet forbi i kommentarfeltet ditt. Noen folk er rett og slett idioter. Det er èn ting å ha en mening om den typen blogg du har og hvordan du presenterer deg selv på den, men å drive sjikanering på måten jeg ser i kommentarene over meg her er rett og slett skammelig. Du skylder ikke disse rasshøla noen verdens ting, ikke en gang det å publisere de lavpanna utsagnene deres. Det er din absolutte rett å slette sånn dritt fra bloggen din og ikke se deg tilbake. Ingen har retten til å behandle et menneske slik de behandler deg uansett hva de mener du har “gjort” for å fremprovosere deres atferdsproblemer. Du er ikke problemet her. Du fortjener ikke denne typen mobbing. Jeg håper virkelig du vet det! Ingen tvinger de tullingene til å komme og lese bloggen din, og hvis de først velger å gjøre det så må de faen meg oppføre seg. Du skylder ikke noen noen verdens ting.
      Beklager for lang kommentar.
      Til eventuelle ovennevnte tullinger som har noe å si til meg in case dette blir publisert: spar deg selv tasting, jeg bryr meg ikke om meningen din.

    131. Til Sophieelise: Jeg er ganske sikker på at du ikke kommer til å lese dette, men jeg vil bare at du skal vite at det er fantastisk at du klarer å stå for dine egne valg og meninger. Brystene, tattoveringene og uansett hva annet du måtte finne på å gjøre er jo noe du har valgt selv, og som jeg personlig synes kler deg. Du virker som en veldig koselig og flott jente, både som offentlig person, og det jeg har hørt om deg privat. Det er nesten flaut å innrømme at jeg er en 22år gammel ung mann som leser en rosablogg, men jeg synes det sier litt om deg som forteller, som klarer å tiltrekke deg mennesker i alle livsituasjoner og aldre.
      Håper at når den dagen bloggen din er over, at du virkelig satser på en karriere innen journalistikk eller media, for det er noe du har peiling på.
      On-topic. Tattoen var utrolig kul, og kjempe sexy! Ikke hør på drittkommentarene, det kommer du til å få uansett hva du gjør 🙂
      Hilsen Henrik 🙂

    132. Wow, enkelte har både fantasien og kreativiteten i orden når det gjelder tatoveringer…… Og ja jeg er meget ironisk.
      Du bør også få gjort noe med arrene etter brystoperasjonen, de ser virkelig ikke bra ut.

    133. Har lite peiling på tattooeringer men synes den var noe drøy. Fin nå, ja men tviler på at den er like fin etter 20 år.
      Og til alle dere som kommenterer den negative responsen;
      Hun spør ” Hva synes dere?” Da vil jeg nok tro Sophie vil ha ærlige svar. Hvis noen er redd for det svaret en kan få bør en ikke spørre i utgangspunktet.

    134. Oi, er det lenge til du skal gjøre karriere i industrien. San Fernando Valley ville kle deg perfekt 😉

    135. Wow, det ble utrolig bra!:-D Til dere som slenger med leppa, det må være vondt å være dere, pluss å være så sjalu!;-) Forstår at dere er sjalu på ei så flott jente på alle måter, men hvorfor ikke skrive noe pent? Sier dere noe pent til mennesker dere er sjalu på så blir alt så mye bedre for dere. Hint hint 🙂

    136. En diamant med vinger under silikonpuppene? Tror kaaanskje du kan få det ENDA litt mer harry med å legge til noe tribals. Kanskje.

    137. Ikke bry deg om hva andre mener! Når man ikke er særlig pen fra naturens side må det være lov å bruke parykk og å operere og tatovere seg fin! Desverre er naturens kjønnhet urettferdig fordelt. Synes du ser bedre og bedre ut jo mer du opererer deg jeg! Fortsett slik! Stor klem:)

    138. WOW ! hva skjer med så mye mobbing? jeeezuz…
      Den jenta her er jo bare awesome!
      Så mye dritt hu har fått slengt i trynet og ennå en gang gir hu faen i hva dere syntes og gjør akkurat som hun vil! Det står det respekt av. Jeg tar av meg hatten for deg Sophie Elise, la ingen ta fra deg retten til og gjøre det du vil med din egen kropp eller ditt eget liv. Det er nemlig det som er fint med det landet her.
      personelig syntes jeg den ble drit kul ! 😀

    139. Sophie, jeg unner deg virkelig alt godt, og jeg hater deg ikke på noen måte. Men som en nordmann på 29, som har levd litt lenger enn deg, nå bør du holde opp med alt det greiene der som kommer til å ødelegge deg for resten av livet. Jeg blir redd når jeg ser hvor påvirket en ung jente kan bli av blogging og nettmedier. Jeg skal ikke si et ord om hvor foreldrene dine er og burde vært osv, men du er SNART voksen og skal være et forbilde for mange unge jenter, og dette her er ikke et godt forbilde du viser. Husk at nå som du har gjort deg selv til en offentlig person så vil folk alltid kommentere deg og livet ditt og det har de faktisk rett til. Ønsker deg en fin dag videre 🙂

    140. Tatoen ser feet ut 😉 litt uorginal, men det gjør jo ikke noe 🙂 har egentlig ikke hatt sansen for deg før, men fikk litt det nå 😉

    141. FYFAAAEN så kult, dritstilig Sophie elsker den! Syns det er så bra at du bare bestemmer deg for “den vil jeg ta” også gjennomfører du det. Jeg hadde sikkert tenk igjennom det lenge med tanker som “kommer jeg til å angre” og “hva kommer andre til å synes” men du bare kjører på og driter i hva faren din sier eller om du kommer til å angre når du er 80. Du er så flink til å tenke positive tanker og skulle virkelig ønske jeg kunne hatt samme egenskap! Men ett spørmsål til slutt hær nå: Har tatoveringen noen mening? xoxo

    142. Det holder liksom ikke lenger å droppe familiemiddagen, eller å skulke skolen i opprørsalderen… *Sukk*

    143. Jeg leser (nesten) aldri blogger, og holder meg som regel langt unna “trash-saker” som denne. Men jeg har fått med meg knulledokke-pratet og generell hets av deg i media i det siste, så jeg klikket linken. Tatoveringen var fin, profesjonelt utført. Litt generisk for min smak kanskje, men jeg tror ikke det er overhengende fare for at den blir tribal-på-korsryggen-harry med det første. Og kroppen din er helt ubeskrivelig veldreid. Jeg syns puppene passer fint til resten. Jeg var forresten også silikonpupphater frem til jeg fikk leke med et par. Nå hater jeg ikke lenger.
      Jeg ser at de fleste tilbakemeldingene er positive, det er fint. Men det er kanskje greit med litt hat og hets også, så du ikke blir helt full av deg sjæl? 🙂

    144. Stilig at du har valgt samme logo som Diamond League stevnene i friidrett bruker. Er det sportsinteressen som har vært motivasjonen for motivet? Selv liker jeg best høyde og tresteg, hva er dine favoritter?

    145. hei sophie !
      synes faktisk ikke tattoveringen var så ille jeg, men i fantasien tenkte jeg den skulle se forferdelig ut :p heeh… men uansett så er det ingen andre enn ditt valg 😉 stå på !
      men jeg lurer på en ting, nå som du la ut bilde.. ikke ta det ille opp, men vil ikke arrene forsvinne mer enn det ?
      har selv tatt, og jeg har ikke arr i det hele, det synes ikke at jeg har tatt.. utenom størrele og form da såklart 😉

    146. Å fyfaen folk er stygg i kjeften. Pleier aldri å kommentere, men dette ble provoserende. Hvorfor gidder folk?! Skulle ønske dere fikk en forbanna trestamme opp ræven, slutt med alt hatet. HERREGUD.

    147. Kjære alle Nettroll.
      Nok en gang blir jeg sjokkert over hva enkelte mennesker får seg til å skrive når de sitter bak en skjerm og tror at ingen ser dem. Hva gir dere friheten til å snakke så nedsettende til noen? Kommentarfeltet under dette blogginnlegget er fylt med så mange grusomme kommentarer at jeg blir kvalm. Siden når ble det ok å rakke ned på andres selvbilde – kun fordi det ikke harmonerer med hva DU syns er pent? Siden når ble det ok å skrive til noen at:
      “Jeg klarer ikke å slutte å kikke på puppene, det er noe av det styggeste jeg har sett… Hva er det for noe? Det ser jo helt jævlig ut. Seriøst, det ser ut som noen har torturert deg ved å stappe inn to baller. Fysj så stygt.”
      er dette greit å si til noen? Finnes det noen som ville sagt dette til noen – ansikt til ansikt?
      Nettmobbing har blitt et alt for utbredt problem, og jeg er lei av å lese hvordan nettroll trakasserer og rakker ned på for eksempel denne bloggeren. Nå er det nok. Dette er ikke greit. Nå er det på tide at vi står sammen mot disse “tøffe” menneskene – som mest sannsynlig ville løpt og gjemt seg under et teppe i et hjørne om de ble konfrontert med kommentarene sine ansikt til ansikt.
      Så kjære, kjære Nettroll – slutt a. Det er ikke kult.

    148. Skjønner ikke helt på hvilken måte kissie kopierer innleggene dine, kunne du fortalt litt om det?
      Synes tatoveringen din ble veldig fin jeg, den kledde og passet deg godt!

    149. Syns det var en fin tatoovering. Såg kanskje litt vondt ut da. Det er ikkje den beste plassen å bli pint på.

    150. Til deg som sa at Sophie har “lagt på seg litt fett på magen”, hva faen er problemet ditt? Den kommentaren sier kun hvordan du er som person. Og om Sophie hadde lagt på seg da? Hva så? Hun er langt ifra tykk, hun er helt perfekt akkurat som hun er.

    151. tenk når de silikongreiene dine begynner å dingle, da ser man jo ikke tatoveringen, men du fikser vel det med å fylle de med mer silikon

    152. så flaut å etterligne rihanna, du driter jo henne ut.., å de stygge arrene du har etter operasjon skal du ikke få gjort noe me det??

    153. HELT FORFERDELIG GRUSOMT…. DU TRENGER PROFESJONELL HJELP I HELSEVESENET AV EN PSYKIATER….. HVA SKJEDDE I OPPVEKSTEN DIN??? SYNES SYND PÅ JENTA JEG….

    154. Dødskul tatovering! Hadde jeg hatt kroppen din ville jeg garantert ha tatt tatovering på samme plassen jeg også.
      Synes det er så latterlig at folk spør hva den betyr. Trenger en tatovering å bety noe? Nei! Mulig den faktisk betyr noe for deg også, hva vet vel jeg, men det er ikke poenget. Det holder vel lenge at en selv synes den er fin? Det MÅ ikke ha en spesiell betydning for en.
      Stå på Sophie, og ikke hør på alle de misunnelige menneskene som har det så vondt med seg selv at de må rakke ned på deg for å føle seg hakket bedre selv. De bryr seg tydeligvis nok til å kommentere hvert jævla innlegg 🙂

    155. Mye dumme og stygge kommentarere her !!!
      Om du/ dere ikke har noe fint å si så voks opp
      Og hold heller kjeft !!! Om ho etterligne Rihanna
      eller et tatto blad spiller for f***** ingen rolle!
      Jeg blir skikkelig irritert av
      at det er sååå mange “dritt unger” som kommenterer.
      SJALUSI KALLES DETTE !!!
      Tattoen var fin den 🙂 kledde deg 🙂
      Fortsett å vær deg selv og gjør som du vil ! 😉

    156. Den var helt fantastisk AWESOME! <3 Den kommer du garantert ikke til å angre på.
      Bare vent til vi blir gamle og grå, så ser alle like skrukkete ut med tattiser på. Man bare glir inn i mengden tenk=) 70 år å badææs, tipp topp det!

    157. Æsj,i helvette! Er det styggeste jeg har sett.
      + silikonpuppene dine holder på og sprenge.
      Du kommer til og angre så jævlig på den.
      Daniel suger på tattoveringer.
      Spyr!

    158. I innlegget spør du: ♥ Hva synes dere?
      Da forventes vel ikke bare positive svar?
      Jeg liker verken silikonpupper eller tatoveringer, men det er vel ikke verre på deg enn andre.
      Uansett om man liker eller ei kan en vel si det på en ok måte. Om en ikke liker så er det jo ikke fordi man er sjalu, smaken er som baken…
      Håper DU blir fornøyd da, over tid.

    159. For det første, syykt fin tatovering 😀
      Drit langt f**n i hva de andre her sier, de eier ikke smak!
      Du er et stort forbilde for meg, uansett hva du gjør! <3
      Jeg er så glad for å se at du er deg selv, tør å gjøre masse med deg selv (silikon, tatoveringer ++)
      Er innom bloggen din hver dag, og opptil flere ganger om dagen, hihi ^^

    160. Graylady: Jeg har heller ikke klager på at folk kommer med forskjellige meninger, det er det bare øvrige kommentarer som har gjort. Jeg spurte om meninger og det fikk jeg, og setter pris på:)

      Jeg er fornøyd!

    161. Hei du. Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke syntes dette var noe fint i det hele tatt. Hverken puppene, håret, leppene, sminken eller tatoveringen din gjør noe som helst positivt for deg. Jeg er sikker på at du var en søt jente en gang, men at du har mistet deg selv litt på veien. Jeg kan ikke se for meg at kommentarene over egentlig gir deg bedre selvtillit. Jeg personlig ville blitt dypt fornærmet om noen hadde kommentert et bilde av meg med ønsker om å komme på eller i meg. Men nå legger jeg ikke ut sånne bilder heller, nettopp av respekt for meg selv. Jeg håper du innser hva du driver med før det går enda lengre. Lykke til!

    162. Hei du! Jeg syns at tatoveringen ble kjempefin – utrolig enkel, men likevel vakker.
      Har fulgt bloggen din en stund, og dine meninger er ofte helt forskjellige fra mine, men likevel syns jeg at du kommer med mye bra. U go, girl!
      Ps. Jeg kunne aldri tatt den tatoveringen, fordi det eneste du hadde sett på meg hadde vært midten av diamanten pga tyngdekraften. Så ta alt du vil når du har sjansen 😉

    163. Kjempefin! Har lest denne bloggen en stund nå. Etter å ha tittet nedover på kommentarfeltene på nesten alle innleggene så tenker jeg: Herregud, hva feiler det folk? Måte på til drittslenging og barnsligheter! Blir flau jeg, over folk som gjemmer seg anonym bak et tastatur og spyr ut så mye dritt for “morroskyld”! Skal ikke si jeg er enig i alt som blir skrevet i bloggen her, men sterk er du iallefall som klarer å stå imot all den dritten!

    164. Det var fin tatovering, men du flasher jo halve puppene. Synes du at det ikke er rart at faren din som leser bloggen din ser halve puppene til dattera si?

    165. Det blir fint når du blir gammel og får hengepupper :))
      Og som noen skriver her også, trenger du ikke å vise halve puppene for å ta bilde av tattoo’en.
      Men du liker kanskje at foreldrene dine og hvem som helst andre kan se kroppen din?

    166. Personlig synes jeg ikke noe om tatoveringer, men jeg synes den kledde deg Sophie. Og det er som folk skriver her hennes valg.
      Men fy søren så mange ondskapsfulle og sjalu kommentarer her. Det går faktisk vurdere enn tatoveringer og gi konstruktive tilbakemeldinger uten å være ond. For det er det dere driver med her, mobbing. Hadde dere som skriver det her likt blitt hetset på denne måten for et eller annet dere har gjort?
      Synes det er helt usmakelig. Skjerp dere!!!!!
      Sånne mobbere skulle virkelig fått smake sin egen medisin.

    167. Kan ikke se at du skriver hva den symboliserer for deg. Så vanskelig å ta stilling til om du har truffet.
      Greit å tatovere noe som har personlig mening og er gjennomtenkt.
      Du har den i hvertfall på en plass hvor den er enkel å skjule hvis du føler for det.
      Går vel fint bak en sports-BH.
      Men litt enig med din far. Godt det ikke var en stor en med navnet til exn i hverfall.

    168. Hei! Jeg skal faktisk innrømme at jeg ikke leser bloggen din, men måtte jo inn å titte på denne når jeg så den på Sol:)! Kjenner jeg blir ganske irritert av folk som bare skal slenge dritt! Til alle dere jenter med stygge kommentarer, det oser sjalusi av dere! Alle skjønner at dette ikke er noe annet enn at dere er utrolig misunnelige! Dere bruker mest sannsynlig lang tid på bloggen til denne jenta hver eneste dag, så det sier jo litt om hvor interesserte dere faktisk er i henne! Ta en titt på dere selv i speilet, og spør dere selv hvem som egentlig er idioten her? En som faktisk tør å gjøre hva hun vil med livet sitt, eller de som bare sitter bak en dataskjerm og lar seg misunne av andre og kommentere de negativt etterpå og egentlig har de lyst til å gjøre Akkuratt det samme som denne jenta har gjort! Ååå spar meg!!! Voks opp!

    169. Sikkert fin tatovering. Men jeg trengte virkelig IKKE og se de stykke arrene i brystene etter silikon innlegget. Det var mildt sakt mindre pent. Og det er så alt for mange her inne som skryter og sier ” og du er så pen, du har så fin kropp” og bla bla bla…. Alt er jo fake.. Fake bryster, fake lepper,fake nese og fake øyevipper og for å ikke snakke om alt lasset av sminke som har blitt sparklet på ansiktet. Skal vedde på at du hadde vært ti tusen ganger vakrere, om du bare var naturlig… Du er litt for overfladisk spørr du meg. Men sikkert kjempe koselig som person. Men kroppen din er ødelagt pga alt det du har gjort med den. Så sorry, men det er min mening 🙂

    170. Beate. Spar meg/oss!!!! Alle har litt arr på kroppen, alle har skavanker. Synes nesten ikke man ser arrene til Sophie noe særlig heller. Hvorfor er du i det hele tatt inne her kikker.
      Hold meningene dine for deg selv. Jeg kommer ikke til å fikse noe på kroppen min, men jeg går heller ikke ut å kritiserer andre for det på nett.
      Voks opp og for all del stå for ditt eget liv og bry deg om litt viktigere ting.

    171. Anette: Hallo… min faste side på nett er Sol.no, og selvfølgelig så er jo denne Sophie der også. Og da av ren nyskjerrighet så går mann inn og titter, når mann ser hva andre har kommentert. Jeg har ikke peiling på hvem Sophie er ( bortsett fra overskriftene jeg har sett ) Aner ikke hva hun er kjent for… Men at hun da velger og legge ut livet sitt på nettet, er hennes valg. MEN da må hun også tårle at andre sier sin mening, og at hun får kritikk. Og jeg sa at hun som person er sikkert en snill person. Og ikke be meg vokse opp Anette. For tro meg, jeg er ikke en fjortis, som ser opp til bloggere. Har mitt eget liv, med min egen familie. Jeg brukte kun min ytringsfrihet (som alle har) til og si min mening (som flere her gjør) Og viss alle skulle holde meningene sine for seg selv, så hadde det ikke vært mange kommentarene her inne gitt.. 🙂 Og da hadde det vel også vært lite vits med en blogg som er åpen, og som alle har mulighet til og kommentere på.

    172. Til deg som kalte meg stokk dum; jeg vil gjerne ha litt utdyping…
      Denne jenta (som jeg ikke vet hvem er) har spurt om hva folk mener om tatoveringen hennes. Jeg svarte på spørsmålet hennes. Punktum.
      Det er opp til hver enkelt hva de gjør med kroppen sin og det er opp til hver enkelt hva de synes om det. Sophie Elise har gjort seg selv til en offentlig person, og må derfor tåle å få kommentarer av alle slag. Hun tør hvertfall å stå for det hun gjør og sier. Du har ikke engang et alias på kommentaren din.

    173. Herregud for noen teite kommentarer som blir skrevet over her! :-/ Hun spør om meningen vår på TATOVERINGEN sin,iikke på de ubetydelige, små arrene under puppene! Hvis dere ikke liker tattisen, si det å bli ferdig, ikke begyn å mas om alt mulig smått dere kan finne bare for å ha noe stygt å si til Sophie! Er så barnslig… Du er flott uansett 😉 Hvem bryr seg egentlig om hva noen over tastaturet sier?? Man vil nok alle fikse litt på seg selv, om man hadde hatt penger til det! Og ta akkurat de tatoveringene man skulle ønske 🙂 Hva man gjør med sitt eget utseende er ikke alle andres sak!
      Stå på ! :*

    174. Hei Sophie:) Jeg ville bare si en ting, og det er at de som mener at den tatoveringen blir ødelagt etter en graviditet tar veldig feil. Magen utvider seg absolutt ikke mest rett under brystene, magen utvider seg mest i området fra 5 cm over navlen og ned mot skrittet. Hvis man ser på hvor de fleste får strekkmerker etter en graviditet, så er det på den delen av magen som er under navlen, så din tatovering blir nok ikke noe særlig ødelagt av et svangerskap:) Jeg synes det der var en utrolig fin og flatterende plassering av tatovering, det kledde du!

    175. Beate: Det er forskjell på å være stygg og utøve sin ytringsfrihet. Man kan jo si konstruktivt hva du syntes om tatoveringen. Istedenfor skriver du mange stygge ting som går på person. Derfor reagerte jeg. Personangrep uansett om man er mann i gata eller offentlig person er uansett ikke greit uansett hvordan du vrir og vender på det.

    176. Hahaha… må bare le av alle de teite og barnslige kommentarene her inne. Hva så om puppene begynner å henge? tror nok jenta fikser på de igjen når den dagen kommer… Anyways.. Fin tattis forresten 🙂 Noe uheldig med arrene dine, men det får være!
      Har silikon selv, men når jeg måtte fikse på mine igjen så fjernet legen de første arrene slik at de ikke ble stygge og store etterpå og nå er de super tynne og fine :)) Lev livet og ikke hør på dritt kommentarer fra smålig unger som ikke har bedre å gjøre enn å gjemme seg bak data skjermen og rakke ned på andre av sjalusi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg