hyper, jeg altså

adlinks fra nelly

Jeg våknet av meg selv klokken 06 imorges, jeg hoster og harker så mye i søvne at det var klin umulig å sove stort lengre. Da passer det jo bra at jeg fikk masse energipiller i posten, så akkurat nå er jeg høy på koffein og skriver som et lyn mens jeg tripper fram og tilbake i sofaen. Er helt hyper! Dette innlegget gikk iallfall fort unna, haha. Her kommer innkjøpene fra Amsterdam, og litt smått jeg har kjøpt på nettet den siste tiden :)

Eat pretty, kokebok fra urban outfitters, de har samme på nettsiden – dere finner den her.

 
Notatbok fra urban outfitters. En liten funfact om meg, jeg er helt avhengig av notatbøker. Her skriver jeg ned alt jeg skal, jeg skriver dikt og jeg skriver dagbok i samme slengen. Notatbok er alltid med!

 

cardigan urban outfitters

sekk urban outfitters

Cardigan urban outfitters.

Topp urban outfitters

 Skjorte fra rut & circle nelly 

 Veske NLY tilbehør 


 

og en del plagg fra sheinside, som jeg fikk rett før jeg dro bort – alle disse ble med, og ble også brukt på reisen – som forresten bare føles som en merkelig drøm. Jeg og Robin snakket litt om det, tenk om vi egentlig ikke var i Amsterdam, om vi bare innbiller oss det, haha. For det er jo slik det føles! Men, heldigvis har jeg både bilder og filmer så da var det vel ikke en drøm likevel. Håper jeg kan dra på en lignende reise igjen snart, Berlin frister! 


Nå skal jeg ta på meg litt ekstra sminke og så stikker jeg til Charlotte en tur, jeg har faktisk ikke vært i leiligheten hennes her i oslo enda, så det blir spennende! Jeg tar med meg en ganske morsom innflyttergave også, som jeg håper hun vil like. Jeg viser dere senere! Så, hva synes dere om innkjøpene? Er det i det hele tatt gøy å lese om? Grunnen til at jeg sjeldent lager slike “innkjøpsinnlegg” er fordi jeg selv mener det er ganske boooring å lese om, men hva vet vel jeg. Greit å høre deres mening.

60 kommentarer
    1. Du burde dra til Krakow. En utrolig flott by med bra shoppingmuligheter, og utrolig billig mat og drikke. Da har du også muligheten til å dra til Auschwitz, en plass alle burde dra i løpet av livet.
      Jeg var i både Berlin og Krakow via Hvite Busser, og jeg må si at jeg likte Krakow mye bedre enn Berlin. Bare et tips 🙂
      Stå på, du er vakker! <3

    2. ja det er kjedlig, takk for at du nesten aldri gjør det. Syns det e greit en gang i blandt, men de fleste blogge om det AAAlt for ofte… En grunn til at du e den bæste bloggern <3

    3. Eeeeeeeelsker å lese om plaggene fra sheinside! Er så bra side for oss som ikke har så mye penger og bruke på klær

    4. Jeg har egentlig aldri kommentert på bloggen din, enda jeg har vært fast leser i flere år. Jeg må bare fortelle deg én ting; jeg digger deg. Du er så gjennomført ekte, og det er ikke annet enn utrolig kult. Du er en av de råeste jeg vet om. Du er mitt forbilde.

    5. Tror ikke du trenger å hinte til at du røyker shit osv mer, de fleste har nok fått det med seg nå 😉

    6. synes det er greit å ha kjøpsinnlegg så lenge ikke hele innlegget er om innkjøp. Slik som du har gjort det, forteller andre ting en bare “se hva jeg kjøpte” 🙂 Da synes ivertfall jeg det er gøy at du legger med bilder og skriver rett under at det er nye plagg, men i tillegg til at innlegget handler om noe annet 🙂

    7. HAHAHAHA knarkehore fordi hun kjøpte en typisk Amsterdam-magnet?!? Morsomste jeg har lest. Selvom man bruker plagg eller tilbehør med planten betyr det ikke nødvendigvis at du røyker det. Og OM hun hadde røyket det, er det ikke det værste hun kunne gjort. Alkohol f.eks gir mye mer skade enn å røyke marijuana..

    8. Begynt å gå rundt i jakke uten bh eller topp på deg? Da har du blitt en del komfortabel med kroppen din x) spessielt hvis du går med den åpen sånn som på bildet

    9. Syntes det er hakket mer spennende når innkjøp kommer i video 😉
      Bare et lite tips fra lille meg 😘

    10. Jeg elsker innkjøpsinnleggene dine♥ men når kommer innlegget om hvordan du sminker deg? håper du viser steg for steg med produktene på ditt ansikt. Hadde elsket det hvis du svarte, men du er en travel jente har jeg skjønt♥

    11. liker å se innkjøpene dine, er artig å få litt inspirasjon, så fremt det ikke blir alt for ofte. Foretrekker selv at de kommer i bilder slik som du gjør det, for om man leser en blogg på farten så er det ikke alltid det passer seg å se en video.. 🙂 fast leser av bloggen din og elsker hvor ekte og ærlig du er, stå på, uansett hva alle andre måtte finne på å si!:)

    12. Hun snakker da vell ikke om å røyke marijuana..Selv om hun helt sikkert gjør det å og andre stoffer! men det er vell de magiske hallusinogene trøflene hun hinter til når hun sier reisen var som en “merkelig drøm”. Der mista du en leser.. Kjempekul du, blir interessant å se hva du har å blogge om når du sitter helt gjennomrotten og illeluktende i et muggent crackhouse med nåla i åra..taper as. snakkes på plata!

    13. Personlig syntes jeg også det er ganske kjedelig med innkjøps innlegg. Liksom det er bedre vis du en dag har tingen du har kjøpt på et av bildene, og skriver dere og da hvor det er fra enkeltvis, istede for å vise frem alt man kjøper 🙂

    14. Hvorfor klikker folk over hasjplanten?
      Hasj er en medisin i 20 av de amerikanske statene = ikke særlig farlig.
      Er ikke engang sikkert at hun røyker, er lov til å kjøpe seg en suvenir på tur 🙂

    15. Jaja om du vil bli “skada” så røyk i vei .. Det er ikke kult . (Brifer me hasj plante på kjøleskapet)

    16. Minner meg om ungdomsskolen da det var tøft med klær og ting med hasjplanten på. Litt uvanlig at ei jente på nesten 20 syns det er tøft liksom:-) Legger meg for all del ikke opp i om noen røyker eller ikke men å bruke det motivet synes jeg i grunnen er ganske barnslig:)

    17. Jeg personlig synes det er gøy å lese om innkjøp, bare det ikke blir for ofte, varisjon is the key.
      Ser andre har kommentert over om hasjplantemerket, men herregud du er da 20 år, om du vil ha en plantemagnet må du vel få lov til det?

    18. Kan du linke til den gule dress jakka ? Fant då mange in på nettsida . Såg kjempe tøff ut 🙂

    19. Strikkeplaggene fra sheinside var kjempefine! Jeg har en notatbok selv som jeg må ha med me overalt. Akkurat nå ligger den dessverre igjen på hybelen min, og den er såpass ny at den kun inneholder pakkeliste og en skisse på en Disney-tatovering.

    20. Det var utrolig synd at du ikke dro på språkreisen i år Sophie, jeg prøver å spare opp nok ambassadør poeng til en gratis språkreise til neste år 🙂
      Vil du på språkreise neste år med EF? Nevn mitt navn på slutten av bestillingen (Har et EF crew anbefalt dette progammet for deg? Edward Glorud Sveen) og få 200 kroner i rabatt ettersom jeg er EF ambassadør! Om du er usikker om du burde dra kan du bestille en gratis brosjyre på my.ef.com/Edwardgs
      Du kan også bestille språkreise via telefon (22 94 12 10), da må
      du si: “Jeg fikk anbefaling av EF Crew medlem Edward Glorud Sveen”, for å få rabatt på 200 kroner!
      Lykke til med bestillingen, lurer du på noe så send en mail til meg: [email protected] 🙂

    21. Liker innkjøps innlegg! Når du bruker klærne så blir det litt sånn “å, der er den hun kjøpte i Amsterdam” 😃😃😃

    22. Jeg tar meg selv i å glemme å gå inn på din blogg om dagene når jeg leser mine daglige blogger. Hvorfor tenker jeg da, så slår det meg, fordi du aaldri oppdaterer lenger typ. Kan gå en dag eller to mellom hver gang, og da oftest med kun 1 (langt) innlegg som er mer og mer uinterressant enn det forrige.. Du er også blitt mye mer upersonlig på bare 2-3 mnd, og snakker bare om “generelle” kjedelige ting. Sjelden bilder på deg for tiden heller, isåfall bare suddige uklare bilder e.l, oftest med et dårlig mobilkamera. Mer reklamer er det også blitt gitt 🙁

    23. Hold deg nå for god for de der plantene du skal fronte så mye på bloggen.. ja, bloggen er din og du styrer den, men du har et ansvar ovenfor leserne dine (spessielt de unge og lettpåvirkelige som gjerne vil være som deg)

    24. Vil bare si at det er foreldrenes ansvar hva unga demmers leser på nettet og ikke sophie sitt:p vi lever i et fritt land, så hu kan blogge om hva hu vil :p

    25. Håper du kan likne til plagg fra sheinside:) lett etter både minni mus og den strikkagenseren med hjort på, men finner ingen av de:(

    26. Hei. Lurte egentlig bare på om du kunne legge ut en direkte link til genseren med reinsdyrene på armene,syns den var kjempe fin, men klarer ikke finne den på sheinside….

    27. Hei, jeg elsker bloggen din! 😊
      Men bare lurer på noe, var det ikke sånn at du hadde “forbi” for ark? Hvordan klarer du da å ha en notatbok med ark i? 😕

    28. Kan anbefale Berlin på det sterkeste! Har selv vært der med klassen i 10. klasse og med tyskklassen på vg2, og en helg med mamma, og det er en utrolig fin by! Moderne men samtidig koselig, og ganske rimelig god mat! Er også en del shoppingmuligheter der, og man kan finne mange rariteter haha. Mye godt tysk øl hvis du liker det (de er jo kjent for øldrikkingen sin). Er også flere severdigheter som er fine å få med seg 🙂 Anbefaler deg å dra i slutten av november/begynnelsen av desember, da får du oppleve julemarkedet der nede, hvor de selger alt fra snacks til julepynt. Det er masse lys overalt og det er utrooolig koselig, verdt å få med seg! Da kan du i tillegg få kjøpt noen unike julegaver 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg