tatovering imorgen

Hei dere. Det tar virkelig på kreftene å være en helg i amsterdam, men jeg har hatt det sååå fint og skulle egentlig aller helst ønske jeg kunne spole tilbake tiden, og så la tiden gå litt ekstra sakte helgen igjennom. Det må ha vært den raskeste helgen i hele mitt liv! Men, som jeg nevnte kort for dere har jeg blitt syk, jeg hoster og harker så mye at det nesten er flaut å være offentlig – det var forresten en hel del som måtte ryddes, vaskes og støvsuges da jeg kom hjem, i tillegg har jeg hentet post, trent litt, lekt med kattene og spist sushi sammen med Marte. I morgen er en fullstappet dag og jeg har på alarm klokken 07, tre møter pluss tatoveringstime står på planen for min del. Angående tatoveringer så har jeg et veldig ukomplisert forhold til det hele, vi skal jo alle dø engang, og om jeg er så heldig å bli 80 år så kommer jeg bare til å være glad for å være i live og ikke bry meg noe om tatoveringene jeg har, hehe. Så, derfor tenker jeg å kjøre på med noe litt mer “ekstremt” denne gangen, for eksempel elsker jeg denne under som Rihanna har. Noe lignende, bare med et motiv jeg velger selv. . Hva tror dere? 

 

Nå er det natta for min del – blir kjedelig å sove alene, altså.

 

 

90 kommentarer

Siste innlegg