“stakkars alle andre”

Cardigan urban outfitters / sko nly shoes / topp urban outfitters / shorts sheinside.com


 Hei! Nå er det den siste dagen vår i Amsterdam, og så klart har begge to blitt syke og sov til klokken 15:30 idag. . Men, vi har det veldig koselig til tross for det! Vi lå bare inne på hotellrommet inatt og snakket, spiste godteri og slappe av, mens idag har vi gått litt rundt omkring. Blandt annet var vi på samme sted som Miley Cyrus hang på da hun var her, mange flere kjendiser som eminem, rihanna, wiz, snoop ++ har også vært der, så det var gøy å oppleve. Jeg presterte også så klart å skjemme meg selv ut, vi skulle gå fra hotellet og så klart faller jeg, og ikke bare litt. Jeg hater serilst å ramle, det er så sinnsykt pinlig. Vi har ikke så mye planlagt idag, annet enn å rydde litt på hotellrommet, spise mat, kjøpe et par siste greier på turistshopper. . og grue oss til å dra hjem, så klart. Vi har det så bra at jeg synes synd i alle andre som ikke er her. Så igår sa jeg ” stakkars alle andre”, og nå har det blitt litt quote-of-amsterdam.

Takk for fine kommentarer i innlegget igår, forresten. Supert at de fleste har forståelse ♥ Flyet går 10:45 imorgen, så vi får snakkes fra oslo. På tirsdag har jeg en konsultasjonstime for tatovering, det blir spennende. Min første, litt større tatovering som ikke er tekst :) 

45 kommentarer

Siste innlegg