mine siste innkjøp

annonselenker

Ipad fra mpx. Denne kjøpte jeg egentlig mest bare fordi jeg vil ha noe å lese magasiner på når jeg er ute å reiser. Det å kjøpe et blad på butikken er hverken miljøvennlig eller billig, men på ipaden kan jeg laste ned så og si alle magasiner i verden til en billig penge, om ikke gratis. Så dette skal være min reisekompis framover! Jeg kommer nok også til å kjøpe en del filmer på itunes etterhvert også, det kan være greit å ha ettersom den kommende flyturen til afrika er på hele 12 timer. Uansett! Nå er jeg ferdig med å rettferdiggjøre hvorfor jeg har kjøpt ipad, haha. Jeg liker den – og den kan kjøpes her. Leveringstiden var på 2 dager, og jeg kjøpte macbooken min på samme nettside. 

Polaroidkamera fra coolstuff. Jeg viste dere samme kamera for litt siden, men da var det faktisk lillesøsteren min sitt. Nå har jeg kjøpt meg eget og er i full gang med å ta bilder slik at hele kjøleskapet mitt kan bli fult av fine minner ♥ Verdens koseligste kamera, og tiidenes partytriks!

Og som vanlig ble det litt klær også, denne kjolen er fra sheinside.com. Jeg har også fått to kjoler fra nelly denne uken, og den ene brukte jeg ute igår, men desverre var ingen av plaggene særlig fine på bilder. . Så, da var det egentlig ikke noe poeng i å vise fram. Men denne derimot gjorde seg godt på bilder!


– Bestillingen jeg venter på akkurat nå – 

Veske 399 kr NLY accesories / skjorte 299 kr rut & circle 

 


 

 Så, det var alt for denne gang, neste søndag kan jeg jo vise opp innkjøpene fra denne uken. Eller, jeg tenker faktisk liiiittt på å dra bort til helgen, bare ta en weekend i en storby.. Kanskje Amsterdam, for der har jeg aldri vært. Mamma og pappa reiser dit nå om ikke så lenge og blir en hel uke, jeg er så sjalu! Det føler jeg er en by jeg bare må oppleve før jeg dør, samme med Berlin kanskje. Ellers har jeg vel vært de fleste stedene jeg ønsker i Europa. Vi får se, jeg kunne reist hvor som helst og når som helst så lenge jeg har godt selskap egentlig. Så, om noen trenger en reisekompis er det bare å si ifra. . 

Hva synes dere om innkjøpene? ♥

62 kommentarer
    1. Kan du skrive et innlegg om hva du tenker rundt anniken jørgensen saken? dere er jo begge noen beinharde jenter som støtter mye av det samme

    2. Hei, jeg sitter på et fly til Oslo nå og reiser alene til Los Angeles i morgen, du må gjerne slenge deg med 😉

    3. “Ikke særlig miljøvennelig”. Så hva er miljøvennlig for deg? Du reiser minst 10 ganger i året med fly og transport, kjøper deg klær annenhver dag

    4. Hei😄😍😄
      Jeg likte bildene du har lagt ut, jeg skal på en måte på en roadtrip, jeg skal starte i Toronto, og så skal jeg kjøre til Niagra Falls, så skal jeg kjøre over grensa til USA, og kjøre rundt i USA, skal dit om 3 dager, bare å slenge deg på😄😍😄

    5. Ja så hva i alle dager er faktisk miljøvennlig for deg? Blader og magasiner kan til din informasjon (frøken smart) resirkuleres osv. Mens alle reisene du drar på forurenser ekstremt. Så er det jo ganske ironisk at du gjør motsatt av hva du “støtter”. Du er oppmerksomhetsyk rett og slett, og mye mer som ikke er passende for alle 12 åringene å høre som leser bloggen din.

    6. Hvis du har viaplay kan du laste ned viaplay-appen og laste ned filmer der du kan se online og ofline.
      Ooog, baresåduvetdet så er det å fly suuuuuper umiljøvennlig.. Du aner virkelig (tydligvis) ikke..

    7. Lurer på om man velger om man vil skrive ut bilde på kameraet? Tenker på å kjøpe et selv men er dumt hvis man ikke blir fornøyd med bildet og vil ta et nytt et, men det alikavell blir skrevet ut. Skjønner du hva jeg mener? Hehe. Fint om du svarer i et innlegg fordi jeg ser ikke om du svarer i kommentarfeltet.

    8. Så du kan lese magasiner miljøvennlig mens du sitter på et fly på en random weekendtur. Det er altfor ironisk

    9. Dumt å kjøpe en gammel ipad. De er tunge og trege. Vorfor kjøpte du ikke den nyeste? Den veier halvparten og er tre ganger så rask.

    10. Hvor leser man blader på nett? og hvem skal passe kattene dine med all den fartingen du skal med en gang du har fått de? Både en weekendtur nå og en tur til Afrika snart..

    11. jeg også ønsker meg sånt kamera, så jeg tror jeg skal invistere i et slikt 🙂 som du sier det er en flott måte å ta vare på minnene 🙂
      jeg er sånn jeg også , bare kanskje ikke med en like fleksibel jobb , men om jeg hadde hatt en så fleksibel jobb som deg hadde jeg reist jorda rundt hele tiden , haha . Men ja man må jo ha noen å dra med 🙂

    12. Du skriver at å kjøpe magasiner i butikken ikke er miljøvennlig, samtidig som du får reklame i posten. Med mindre du kjøper et magasin daglig ville jeg kuttet ut reklamen før magasinene. Det er ikke akkurat lite reklame man får i Oslo, det blir veldig mye året. Ble litt overrasket når du skrev at du fikk reklame, du som er så dyre- og miljøvennlig. Du er kanskje mest dyrevenn, men tenk på alle dyrene som mister hjemmet sitt/dør på grunn av hogging av regnskogen osv..
      Bare noe å tenke på:-)

    13. Jeg bor ikke langt fra Amsterdam, så om du trenger noen til å vise fram Amsterdam/ En nederlandsk storby fra en “ikke turist” side så er det bare å si ifra!

    14. Det er ganske egoistisk og dra på tur nå, som du har to ganske små delvis redde kattunger i leiligheten din. Du kommer vel hjem til en rasert leilighet.
      Men for all del, Amsterdam er vakkert!

    15. Du kan ikke reise bort en weekend med kattungene i hus uten tilsyn da. Det håper jeg du er smart nok til å tenke på
      Hadde det vært fullvoksne katter som er kjent, hadde det vært noe annet.

    16. Hva med de stakkars kattene som har blitt slengt rundt hele livet sitt, skal de atter en gang bo ett annet sted. Du burde kanskje tenke på noen andre enn deg selv for en gangs skyld. Å si at du tenker på miljø eller dyrevern er jo en vits.

    17. Hei, etter å ha sett dokumentaren ” The cove” om delfinslaktingen som starter om 13 dager lurte jeg på om ikke du kunne oppfordre leserne dine til å signere at dette må stoppe. Så at du tidligere har skrevet om blackfish på bloggen og håper du kunne tenke deg å oppfordre til å gå imot denne behandlingen av delfiner. Ligger med link til siden http://www.takepart.com/cove.

    18. Var en weekendtur i Amsterdam for to uker siden og det var en kjempefin tur, så anbefales så absolutt! :))

    19. Du burde vell vente med å dra på noe reiser og ferie, du som akkurat har fått to kattunger i hus? Da kan du ikke bare dra i hytt og pine hvor du vil, da har du ansvar. Og nå i startfasen bør de være med deg å bli kjent/føle seg hjemme, ikke være hos forskjellige venner eller familie av deg fordi du absolutt vil reise hele tiden, da burde du ikke kjøpt kattungene.

    20. Herregud.. Folk skal virkelig vri og vende på alt mulig. selvom man er miljø-motstridig på en måte, så kan man vel være miljøvennelig på en annen måte vel? det kalles en mellomting, og det er mye bedre enn ingenting. vedder på at ingen av dere er fullstendig miljøbevviste 24/7 heller.
      Blir gjerne med deg på reise, Berlin er verdt å oppleve 😀

    21. Charlotte: jaa, da er det bare å bli min reisekompis! og ja i know, man skal få kritkk for alt, istedenfor skryt for at man faktisk prøver. men, slik er det:)

    22. Oda: De skal bo her hjemme. For katter er det vel mer traumatisk å bytte hus enn å bytte eier så vidt jeg vet, så de kommer til å være her sammen med en venninne de kjenner fra før av. Ingen problem.

    23. Så moro at du har hengt opp tegningen du fikk! 😀 Hun som har tegna heter kickdrawings på instagram hvis noen vil sjekke henne ut, hun er kjempeflink!!

    24. Koffer kjøpte du ipad4? Er det ikke lurt å kjøpe iPad air? Den er lettere å ha med, og ikke så tungt. 🙂
      But your choice! Bare lurte siden du har så mye penger så burde du vel kjøpe den nyeste som er nå? 🙂

    25. Eeelllseker mini mus kjolen, men fant den ikke på she inside. Har du kjøpt den nå lissom? Var i hvertfall super fin på deg:)

    26. Du skulla ha vært med på rave-party i Amsterdam du! ;D Ska æ lov dæ du hadd likt!
      Det e definisjon på YOLO.
      Du får send en mail om du e keen engang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg