antrekk for kvelden

Kjole: nly eve // Ring: YSL (annonselenke)

Hei dere! I dag skal jeg faktisk ut å feste litt, om man ser bort fra hovefestivalen og en liten fyllekule på surfecamp i Portugal har jeg faktisk ikke vært ute siden mars. Så jeg krysser alt jeg har for at dette blir en god kveld. Alle jentene har vært i supergodt humør i hele dag, meg selv innkludert – heldigvis! Jeg pakket ikke med meg så alt for mange kjoler til Harstad ettersom jeg regnet med været kom til å snu til det verre, noe jeg også hadde rett i, men denne søte, blondekjolen tok jeg likevel med. Jeg liker den, men den er litt for stor og får også meg til å se større ut enn hva jeg egentlig er. . Så lurte litt på om jeg skal bytte om? 

En anonym leser kom med en veldig fin kommentar igår som fikk meg til å tenke. “Å si at noen ikke kan ha det tøft fordi andre er det verre, er som å si du ikke kan ha det bra fordi andre har det bedre”. Jeg måtte dele det på twitter også, og jeg håper virkelig mange tar det til seg. Dere har delt så mye fint med meg oppigjennom årene, og jeg har tatt mye lærdom av dere også. Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg. . Men det går fint med meg, og dere har helt rett, hver eneste dag går det litt bedre. Jeg trodde helt ærlig dette var slutten. Men det er da alt starter.  


Så, hva synes dere om kveldens look? Og hva skal dere gjøre ikveld, da? ♥ Håper ingen er ensom, og såfall kan dere tenke på at jeg også skal hjem å legge meg alene senere med frustrerte fruer surrende bak for å lure meg selv til at jeg har selskap, haha. Vi tar en high school musical – we are all in this together! 

58 kommentarer
    1. Kjæresten har reist så da er jeg heeelt alene ikveld, egentlig litt godt å ha litt fred før alle kommer hjem 😊

    2. Hei😄😄😄
      Du ser helt nydelig ut i den kjolen, håper du koser deg i kveld, synes du filmen var bra ?
      PS: HÅPER DU BLIR FRISK SÅ FORT SÅ MULIG, HÅPER DU KOSER DEG IKVELD😄😍😄

    3. Ensom… Aldri vært så ensom i hele mitt liv før- Jeg er 18 år, normal jente men uten noen venner. Skjønner ikke hvordan det kan ha seg slik at en normal 18-åring ikke har noen venner, ikke en eneste en..
      Jeg er for snill, venner jeg har hatt har trodd at de alltid har hatt meg rundt lillefingeren, brukt meg til de ikke har trengt meg lengre og byttet meg ut med andre “bedre” jenter. Lørdags kvelder er verst, når facebook og instagram koker over med festbilder og jentekvelder, og jeg sitter i sofakroken, helt alene- som vanlig

    4. Du er så fin Sophie: ) lyser opp! Håper du får en kjempe fin kveld
      Jeg har ett spørsmål som jeg håpte du kunne svare på, jeg har nettopp blitt veggis (Eller ikke helt veggis..jeg drikker melk og spiser egg) men ikke noe kjøtt.. Jeg lurte på om du tar noen spesielle vitaminer? jeg merker jeg har blitt sykt slakk og gretten hehe 😐

    5. Trenger ikke og bytte.Kjolen ser fantastisk ut på deg 🙂 Blå er virkelig din farge.Godt og høre at du har en bra dag,kose deg masse i kveld!

    6. I dag har jeg faktisk vært helt alene! Hjemme alene, men hadde egentlig planer. Noe som ble avlyst:( så nå sitter jeg å ser på Norway cup konserten, alene i min stue. Litt kjedelig men.. Kos deg masse!^^
      Det en annen hadde skrevet som du skrev om at å si at du ikke kan si du har det dårlig fordi andre har det værre osv er så utrolig sant. Jeg hele tiden brukt “skal ikke klage, andre som har det mye værre en meg”, men what ever, selv om andre har det dårlig betyr det ikke at jeg selv ikke kan si at ikke alt er helt perfekt!

    7. Du er så utrolig fin Sophie, du har ingenting du skal sjemmes over! Jeg syns du skal komme deg over de fæle folkene som driver å kommenterer stygge ting, og de ryktene. Det de sier er bare bullshit! Husk hvor mange fine kommentarer du får på bloggen din hver dag, og hvor mange som ser opp til deg. De som kommenterer og sender ut rykter, de kan dra dit sola aldri skinner. All den dritten er bullshit, du er deg selv uansett hva! Å du er ei nydelig jente, hadde jeg hatt en sjangse til å bli kjent med deg ville jeg ha blitt kjent med deg og vært der for deg uansett hva! Dumt at du ikke engang leser denne kommentaren sikkert. Men jeg vil virkelig si at jeg er her for deg, jeg har lest så mange innlegg på bloggen din! Du er flink til å blogge, du har en perfekt kropp, en kropp alle jenter drømmer om. Det jeg vet er at stygge kommentarer og rykter er sjalusi. Det kan ikke være noe annet, de vil rakke ned på deg så de skal føle seg bedre. Det er utrolig vannskelig å tro på at de er sjalu, for jeg har fått en del kommentarer på bloggen jeg også, og det er vannskelig å tro at de er sjalu på meg. Men faktisk så er de det, selv om man ikke tror det. Jeg vil gjerne hjelpe deg, har vært igjennom en del selv også. Stay strong, girl! Håper du leser kommentaren min!

    8. Hei😄😍😄
      Jeg synes du burde ha på den kjolen, fordi du ser så nydelig ut i den☺️☺️☺️
      Men det er så fint at det går så bra med deg😄😄😄
      Det jeg skal gjøre i kveld er å gå ut med noen venner på en vegetarisk resturang og kose oss😄😄😄

    9. Fina! Du må virkelig kose deg <3 Har så lyst å møte deg engang Sophie! Kos deg ute ikveld - er det noen som fortjener det så er det deg!

    10. Du er en kjempefin jente Sophie! Du er en inspirasjonkilde til mange og at du har det litt dårlig og ikke smiler hele tida s må jo det være lov! Du skriver i hvertfall tankene dine og deler hvordan du har det:) du er tøff og du har en personlighet som er til å dø for! Du er snill og fantastisk !:) håper du går det fint i kveld! Kos deg kjempemasse

    11. du er utrolig fin! kjolen ser bra ut selv om den er litt for stor, du kler den blåfargen sykt godt! 🙂 håper du koser deg ute i kveld <3 selv skal jeg bare slappe av med netflix. jeg ville heller gått ut en tur, men sånn blir det innimellom når alle venninner er opptatte.

    12. Ville bare si takk for at du er så ærlig og åpen, selv i vanskelige tider. Du er virkelig god inspirasjon. Ønsker deg alt godt!

    13. Hei! Jeg skal ha en spørsmålsrunde om noen dager så, jeg lurte på om du kunne stille meg noen spørsmål? Bare skriv dem på det nyeste innlegget på kommentarfeltet .

    14. Synes du var sinnsykt fin i den kjolen!du burde ha den på, åh du er så fin! Ser ikke ut som du har vært nede, for du stråler! Er enig med den bra kommentaren! Og det minner meg litt om når du var nedi Afrika og hjalp det du kunne, så var det likevel ikke bra nok for folk. Man kan være lei seg, selv om folk har det verre, man kan være glad selv om folk har det bedre, og man kan hjelpe litt selv om det finnes flere måter å hjelpe på!

    15. Du kan ikke se større enn det du egentlig er, med mindre du er stor lissom…..
      Hvor er YSL-ringen ifra, finner ingen steder slike.

    16. Du gir så mye inspirasjon og styrke fine deg! Du er et vakkert og givende menneske, håper du både får og har det bra:))

    17. Kjolen var nydelig! Skiftet du? Er ikke helt sikker på om den kjolen er så veldig “party-kjole” om du skjønner hva jeg mener?

    18. Husk at kroppen er som et badekar med tropp. Troppen er aldri helt tett. Det tappes av andre rundt deg. Av de kravene som settes for deg, av andre, og av deg selv.
      Hvis du ikke husker å fylle bassenget med vann, vil det bli tomt, altså du ender opp med depresjon.
      Husk å fylle bassenget med vann igjen, gjennom å gjøre det DU vil. Det DU får energi av.
      Ikke det du tror ANDRE forventer av DEG.
      Det er ditt liv. Og du har bare ett! Bruk det på deg selv!
      (Og evt mann og barn når tiden er inne for det)

    19. åå, det er godt å høre at du har det fint 😀 wii, du er en gledesspreder du da!
      I går var jeg også ute med 3 av mine beste venninner og hadde en super koselig kveld på byen, nesten samme som deg. Koselig!

    20. Jeg likte den kommentaren du fikk! Selv liker jeg ikke så godt å tenke at jeg ikke kan ha det dårlig fordi noen har det verre. Selvsagt skal man ikke bare gå rundt å klage.. Men jeg tenker også at det at noen har det verre gjør ikke at mine ting blir bedre. Jeg har vært syk med ME i flere år og har slitt en del med depresjon og sånne ting. Og selv om det ikke er kreft eller fattigdom eller farlige sykdommer så blir ikke jeg friskere av at andre er sykere. Så jeg må selv fokusere på å bli frisk, ikke på at andre er sykere enn meg. Vet ikke om det var så lett å forstå.. 🙂
      Jeg syns du var utrolig fin i den kjolen! Du er nydelig i den fargen, og kjolen så ikke alt for stor ut.

    21. Blir virkelig misunnelig på håret ditt 🙂 Det ser så fint og friskt ut for tiden, finn absolutt ikke på å farge det blått nå. Du ser SMASHING ut 😉 Selv har jeg nettopp tatt ut extensions, håret er tynt, pistrete og sletent! Ser faktisk ut som at jeg har gredd meg med en kotelett om morgenen 😀

    22. Du er alt for utseendefiksert. Bare innse det, du er aldri bra nok FOR DEG SELV. Hva så om du ser stor ut i den kjolen? Du må slutte å pirke på ting og bare nyte livet herregud, hadde jeg hatt samme tanker som deg hadde hodet mitt eksplodert også

    23. Synes virkelig ikke du burde bytte kjole! Gjør ingenting om du ser litt større ut når du er så tynn og fin fra før av vet du 😉 Selv la jeg ikke merke til det i det hele tatt <3
      Fint at du føler deg bedre igjen! Stå på!

    24. Anonym: Om man synes selv man ser litt stor ut i en kjole, og skal ut en kveld å pynte seg, så er det jo bare å bytte kjole å være fornøyd heller (noe jeg gjorde). Tror ikke jeg er unormmalt utseendefiksert kun fordi jeg ikke blir fornøyd med absolutt alle kjolene jeg tar på meg 🙂

    25. Det er alltid denne quoten som hjelper meg igjennom vanskelige tider:
      *Everything will be okay in the end. If its not okay, its not the end”
      <3

    26. Måtte dele det fine ordtaket, det sier så utrolig mye! Klart man kan ha det ille, selv om andre kanskje har det enda verre. Det fikk meg virkelig til å tenke. Takk, Sophie, for at du deler så mye og gir meg livsmot og glede i hverdagen❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg