en liten videoblogg!

 

I natt fikk jeg sove. Jeg leste ikke blogg, jeg leste kommentarene deres på gårdagens innlegg. Tusen millioner takk. Jeg har lest hvert eneste ord dere skriver, og setter så utrolig stor pris på all motivasjonen som kommer min vei – og at flere som sier de aldri har kommentert blogg før, men tok seg tiden til å gjøre det igår. . Hva skal man si? Det gjør meg ydmyk og stolt over meg selv, det er en så god følelse ♥ Hvem bryr seg egentlig om stygge kommentarer, jeg har sagt det før og jeg sier det igjen – flere ganger har kommentarer her virkelig gitt meg god tro på mennesker, det å skrive noe så fint å være anonym, altså ikke få noe som helst igjen for det annet enn å glede et annet menneske, er en utrolig beundringsverdig ting å gjøre. Slike mennesker fortjener alt godt! 

Jeg har egentlig ment å fortelle dere dette lenge nå, men sist uke forlovet mamma og pappa seg etter over 20 år som kjærester. De har vært sammen siden mamma var bare litt eldre enn det jeg er nå, og still going strong! Så, gratulerer til mamma og pappa, en uke på etterskudd, selv om jeg så klart har sagt gratulerer ansikt til ansikt også. Uansett, nå skal jeg, mamma og lillesøster dra og grille sammen med Anne-Sofie sin familie, og etter det skal jeg på kino med noen venninner og se 22 jumpstreet. Har noen av dere sett den, er den bra? Jeg kommer tilbake til dere! I dag er også første dagen på lenge jeg faktisk tar med meg speilrefleksen ut . . nå blir det andre sjokoladeboller :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Toppen jeg har på meg er samme som igår, og den finnes her – koster 99 kr. 

Igjen, tusen takk skal dere ha ♥ Nå skal jeg prøve å kose meg resten av dagen! 

 

170 kommentarer
    1. gled deg, 22 jump street er den beste filmen jeg noen gang har sett. uansett om det er morsomt eller ikke så må man bare le for skuespillerne er så utrolig teite, sett den 3 ganger på kino allerede, super film. gjør absolutt inntrykk på humøret!! 🙂

    2. Wow sophie! Du er virkelig noen av de vakreste jeg vet om! Du er virkelig en til og se opp til, og du er en helt fantastisk person. Ønsker deg alt godt fineste deg! <3

    3. herregud for en fin og flott jente du er! ha en kjempefin kveld, og gratulerer til moren og faren din <3

    4. Du är vacker som solstrålar ☀️☀️☀️Och du har ett vacker leende som skiner upp som solstrålar ☀️☀️☀️Och ögon som är lika vackra som blått hav som man kan simma i 🏊 😊

    5. Hei sophie <3 har følgt deg siden dag 1 å jeg er forstatt like stolt å blir like glad hver gang du legger ut et innlegg 🙂 jeg kommer til å følge deg på bloggen din helt til den dager du slutter.. hehe.. du er mitt forbilde <3 men jeg må si at lyden på videoen var ganske lav 😛 om du kan legge ut en med litt høyere lyd så jeg kan høre hva du sier så blir jeg kjempe glad <3

    6. du prøver virkelig alt du kan for å se bra ut på denne videoen. *ser ned samtidig som jeg smiler* blir bare for falskt, vær deg selv herregud

    7. Du virker mer og mer lykkelig for hver dag som går. Det er ikke sikkert det er sånn men det virker sånn 🙂 og det er jo bra

    8. herregud du er så vakker og du har et så utrolig fint smil!
      Foresten jaa har sett 22 jumpstreet og den er kjempe bra:) kos deg!

    9. Du er en fantastisk person og utrolig vakker! Jeg skjønner ikke at noen kan ha noe negativt å si om deg. Har fulgt bloggen din en stund nå og ble facinert fra første stund. Du skriver utrolig bra i tillegg til at du er sååå nydelig. Stå på og ikke bry deg om stygge kommentarer. Fortsett med å være deg selv så kommer alt til å gå bra<3<3<3

    10. Du er så vakker Sophie Elise! Elsker sminken din idag, du ser helt fantastisk ut. Du er så talentfull, ser utrolig mye opp til deg!! <3

    11. Jeg elsker hvordan du setter så pris på og tar vare på leserne dine. Det er det jeg elsker så godt med deg, og som gjør at du fortjener å være på topplisten. Du er så utrolig god! Godt å se at du orker å stelle deg og ikke legger deg under dyna selv om livet ikke er som en dans på roser fortiden. Håper at ting snart blir bedre for deg!

    12. Åå, du er så er herlig 🙂 22 jump street er bra! Så den på kino med kjæresten for ikke så sinnsykt lenge siden. 🙂 Kos deg ikveld, det fortjener du <3

    13. Hei, Sophie! Jeg har lest bloggen din i mange år, og jeg føler jeg kjenner deg.. Likevel er dette min første hilsen.
      Vi to er veldig forskjellig. Jeg er ikke i nærheten så opptatt av utseende og det “rosa” som det du er. Og mange sider av deg forstår jeg ikke. Men selv om vi er totalt forskjellig, beundrer jeg deg som menneske.
      For herregud så mye som du har oppnådd de siste årene. Det er sykt å tenke på at du er 19 år, og samtidig er der du er i dag. Du tørr å gått i mot strømmen, og du lykkes. Mens du har gjort, reist, synget og posert har titusener av lesere fulgt deg. Tusenvis har rakket ned på deg, hatet, kommentert stygt og prøvd å ødelegge for deg. Men du har fortsatt å gjøre det du har hatt lyst til, og det du har brent for.
      Aldri, aldri, tvil på at du er sterk – for du er en av de sterkeste 19-åringne jeg vet om. Det vet jeg selv om jeg ikke kjenner deg. For hvis ikke du hadde vært sterk, hadde du aldri vært der du er i dag.
      Jeg håper du får en god pause fra alt presset – og at du kommer tilbake enda sterkere! Du er en fantastisk person Sophie, og du bør være stolt over alt du har oppnådd 🙂
      Sender deg en virtuell klem!

    14. wow! blir så glad av å se deg smile, og det er helt syktl hvor utrolig nydelig du er, både på innsiden og utsiden <3

    15. Du er så utrolig nydelig, både på innsiden og utsiden. Du har all grunn til å være stolt over deg selv. Du er en fantastisk person!

    16. Hører somregel ikke så mye av hva du sier på videobloggene dine, da det er utrolig dårlig lyd. Men, merker at du hadde passer utrolig godt til å være programleder.. 🙂

    17. Denne videoen og disse bildene er det peneste jeg noen gang har sett av deg, og jeg satt lenge og bare stirret mens jeg forsøkte å finne ut hva som var annerledes. Først trodde jeg du hadde operert nesen igjen, men så slo det meg: du har gått kraftig ned i vekt de siste dagene!
      Jeg sier IKKE at det ikke er pent, for visst er det dèt. Personlig synes jeg du ser mye bedre ut nå enn noen gang tidligere.
      MEN jeg kjenner jeg blir litt bekymret. Du har aldri vært tjukk, Sophie, men nå er du tynnere enn noen gang. Og det har skjedd så fort. Det får meg til å lure litt på; spiser du ordentlig? Eller har du det så vanskelig for tiden at mat rett og slett ikke frister?
      Dette er jo ikke min sak i det hele tatt, men som fast leser kjenner jeg at jeg blir litt bekymret.

    18. Lest bloggen din i over tre år nå, innom den vær eneste dag! litt godt og lese at hverdagen din heller ikke er som en rosa boble og alt er fint, for det er veldig mennskelig at den går opp og ned, og det som er så fint med din blogg er at du er åpen og ærlig om det meste! STÅ på værfall! du er et utrolig godt mennske <3

    19. Du er utrolig pen! Har slitt med kviser hele livet og et nå 21 år.. Du sa selv du hadde slitt med kviser før, men huden din ser perfekt ut nå. Hva gjorde du for å få så fin hud?

    20. Hei😄😄😄
      Du så helt fantastisk ut i den kjolen, og du må kose deg ute i god været da😄😍😄
      Og da var godt å se deg endelig legge ut en videoblogg, og det er så bra at deg går så fint med deg og sånt 😊😊😊
      PS: ELSKER VIDEOBLOGGENE DINE, HÅPER DU LEGGER UT FLERE VIDEOBLOGGER SNART, OG SMILET DITT PÅ SLUTTEN AV VIDEOEN VAR SÅ FINT, SMIL MERE😄😄😄

    21. Kjære Sophie Elise
      Det er godt mulig at det er noe galt med den gamle dataen min, men jeg hørte nesten ikke hva du sa på youtubevideoen din. Hadde på fullt volum og hørte fortsatt ikke hva du sa. =( Du er utrolig nydelig og du var bare helt smashing på videoen. Jeg pleier å kommentere med navn og bloggadressen min, men jeg kan godt kommentere anonymt hvis det får deg til å føle deg bedre, og det virker mer ekte. Anonym eller ikke så er jeg imot nettmobbing og ønsker kun å gi deg positive kommentarer og i verstefall konstruktiv kritikk som ikke sårer. Nettmobbing er ikke greit uansett hva. Jau jau. =)
      Når jeg først har deg her på tråden. Kan du være så snill og skrive et innlegg om Macbook Air. Vurderer å kjøpe meg nettopp denne dataen. Det står mellom air og pro men har ikke behov for å ha den beste dataen heller. 🙂
      God helg! =)
      Hilsen fast leser. Har lest bloggen din fra tidenes morgen. =)

    22. Herreguuuud det fine smilet ditt! Du er så nydelig for tiden <3 Og btw: du hadde ROCKET en kort bob! 🙂

    23. Du finner nok ut av ting etter hvert. Jeg har troen på deg! Kjekt å se deg smile, og du får ha en fortsatt fin dag:D

    24. Du er så vakker<33 Kjenner jeg ble skikkelig glad av å vite at du satt pris på alle kommentarene :))<33 Kos deg idag<3

    25. 0:18 det er en orb på videoen! Send gjerne en mail til “skytsengelen.blogg.no” og spør henne hva eller hvem det er, og hu gir det svar. Gjort det jeg også! 🙂

    26. hei sophie vil bare tipse deg om en sang som får meg i litt bedre humør når jeg er nedfor https://www.youtube.com/watch?v=_8gpAoipw_k
      håpen du liker den for jeg virkelig elsker den
      vil også si at det blir veldig dorlig lyd når du filmer videoene dine med pc. (dette var ikke for å si noe slemt, bare for å gi deg et lite tips)
      håper ting begynner å bli bedre, dette klarer du

    27. Du er så utrolig skjønn Sophie! <3 håper alt står bra til med deg og at du koser deg mye i kveld! 😀

    28. Du er ikke bare helt vidunderlig vakker på utsiden, du er et utrolig menneske på innsiden også. Du bryr deg virkelig om andre virker det som, og er nok helt sant også. Så du er virkelig en fin person rett igjenom.

    29. Du burde lære deg å skru opp lyden i dine videoer, eller skrive undertekster for man hører ikke en eneste ting av den psykotiske bablingen din. Adjø, søte prins.

    30. Du ser helt fantastisk ut, Sophie. Nydelig, sterk kvinne som fortjener det aller beste. Du er et flott forbilde!
      Krysser fingrene for at du klarer å få orden i livet ditt igjen. Vi støtter deg uansett. 🙂

    31. Wow! Du er alltid nydelig, men nå var du virkelig schmack! En grunn til at bloggen din er den jeg leser mest, er fordi du er så jordnær og viser dine gode og såre sider. Du pynter ikke på ting, eller prøver å fremstå som noen du ikke er. Du er ekte, du er ærlig, du er nydelig tvers gjennom. Hadde satt pris på en sminkevideo som viser hvordan du har sminket deg her 🙂

    32. Sophie, du e nydelig! Du virke som en person med en fantastisk personlighet, & for ikke å snakk om at du e en av dem peneste jentan æ har sett! ❤️
      God bedring fine du 😊❤️

    33. Fy faen i helvete så nydelig du er Sophie! Øynene dine var helt sykt vakte, og bare generelt hele deg er fantastisk. Gleder meg til å få updates fra kattene når de kommer hjem til deg!
      Kan love deg at de kommer til å hjelpe på humøret. Fra da jeg var to fram til rundt nyttår var jeg så heldig å ha en nydeig pus ved min side hver dag. Gråtass var mer som verdens beste venn enn noe annet, han kom løpende når jeg kom hjem fra skolen og fulgte meg rundt i huset til jeg satte meg ned, da la han seg i fanget mitt. Jeg ble veldig syk og lå hjemme med diverse symptomer og insomnia i hele fjor vinter. Da var det bokstavelig talt han som redda meg. Han lå i innerskje med meg hver natt og begynte å male bare jeg snakket til han. Jeg levde virkelig bare fordi han fantes, uten han var livet mitt bare depresjon, fysisk og psykisk smerte. Det var derfor veldig tungt da han ble akkutt syk i vinter og måtte avlives. Jeg glemmer aldri da han fikk sprøyta og kjente virkningen komme. Da reiste han seg sjanglende opp og la seg så tett inntill meg han kunne der jeg stod. Å få ha nesa boret inn i magen hans og armene rundt han til hans siste pust var viktig for meg. For han og håper jeg.
      Huff, dette ble litt trist, begynte å grine her jeg sitter. Men jeg ville bare si at om han kunne gi meg så mye mot og glede så kommer dine to til å gjøre enda mer!
      Håper du har det bra! Selv om jeg vet at du ikke er fan av mainstream kattenavn så vil jeg gjerne foreslå Gråtass fordet. 🙂

    34. Du er så utrolig vakker når du smiler, fortsett med det 🙂
      Syns det er bra at du er så åpen og ærlig. Føler meg trist selv av og til når jeg leser blogger, facebook eller instagram og alle har det så fantastisk bra hele tiden. Folk bør vær litt mer åpen av og til og ikke alltid pynte sånn på sannheten. Ellers er det godt og se at du har det bedre 🙂
      Har selv vært i nettopp en tung periode, men nå har jeg det bra og er veldig lykkelig!

    35. Har lest bloggen din veldig lenge sophie, men har aldri kommentert. Det gjør jeg nå for jeg synes du fortjener å høre hvor fantastisk du er!! du er et utrolig bra forbilde både for meg og mange andre jenter. Du er så mye mer enn et vakkert utseende. Du er en kjempegod person helt inn til sjelen og jeg elsker at du jobber så aktiv med dyrevern og andre samfunnsproblemer. Stå på sophie, du er fantastisk!!!

    36. Hei Sophie! Er veldig lengesiden du har hatt spørsmålsrunde nå, er så mye man lurer på liksom. Men det er kanskje litt dårlig tidspunkt å ha det på..tenker jeg.

    37. ❤️ det e så godt å se at du hold humøret oppe, hvertfall til oss andre! det vise at du e en sterk person når du ikke klage og faktisk vise at selvom man har det vondt, treng man ikke vise det til alle.❤️

    38. Enig i at det er flott av de som kommenterer anonymt med gode ord 🙂
      Og goddamn, du ser bra ut!

    39. sophie, du er en av de peneste menneskene jeg har sett 🙂 sånn da har jeg sakt det 🙂 hehe, det er godt å få ut ting du tenker på av å til om det er på blog eller uanett hvor, om det er på blog så lytter jeg 🙂 glemmer ikke jeg møtte deg I alanya, tok bilde med deg men kompisen min sin tlf ble stjelt same natta med bildet på :p så deg å på hove iår, du gikk alene, tenkte å spør om du ville stå med meg til du fant dine, men det hadde blitt flaut hehe 🙂 du er fantastisk og har hjulpet meg med mye av ting du skriver og gjør 🙂

    40. Smilet ditt er verdt tusen! Du er så nydelig og fortjener ikke å føle deg deppet. Du er så godt menneske og virkelig godt forbilde! Jeg har også lest bloggen din lenge nå og merket hvor mer “voksen” du har blitt! Du må vite at vi lesere er alltid her for deg og støtter deg! Du er utrolig sterk og nydelig, du fortjener det beste Sophie! 🙂
      PS. Gratulerer til foreldrene dine! <3

    41. Hei😄☺️😍
      Du er så fantastisk vakker! Stå på videre og tenk frem i tid, du er sterk😄😊
      Får håpe du legger ut en video blogg igjen, og håper du klarer å takle det som har vært tøft for deg i det siste.
      Den filmen du skal se er skikkelig bra, du burde glede deg og håper det går bra med deg, og gratulerer til moren og faren din 😄😄😄

    42. Nå kommenterer jeg mye, men jeg hører ikke hva du sier! Det er så trist, for du videoblogger ikke så mye så jeg ble kjempe spent når du hadde laget en :O Kjempe trist at jeg ikke får hørt noe bare sett deg 🙁

    43. Hei, Sophie. Jeg har sendt deg mail ang henting av kattene. Skal til Alicante 16 aug og hjem 23. Gratulerer med foreldrene dine
      Mvh
      Charlotte

    44. Åååå, så nyligt sminket du var<3 Bare elsker utsene ditt<3 Eg er i Harsda no, på ferie<3 Harstad er bare såå nydelig by, men samtidig skjønner eg korfor du flyttet til Oslo<3 Det hadde vert kjempe koseligt og få møtt deg, på gaten no når eg var her<3 Elsker bloggen din, du fortener virkelig og vere på topp listen<3 Eg er og veldig glad for at du vill og tør dele så private ting med oss leseren dine<3 kos og klem fra Vilde<3

    45. Blir såå glad når du viser frem smilet ditt på bilder! Det gjør deg hundre ganger penere med en gang. Det er også godt å se at du klarer å smile tross i alt som foregår om dagen. Stå på, du har mange som tenker på deg 🙂

    46. ska t oslo i mårra å hadde håpt på å se dæ dær, men du får kose dæ kjempe masse i harstad! å håpe alt går bra me dæ:*

    47. Du er så nydelig, Sophie, håper virkelig du vet det! Stå på videre og ta den tiden du trenger, du er så bra!

    48. Herregud så fint du har sminket deg! Kan du lage en sminkevideo der du sminker deg slikt du sminket deg på denne videoen (evt. i den videoen du lagde rett etter hove)? For det er noe jeg rett og slett MÅ lære meg. Du ser skikkeli babe ut<3

    49. Du gjør dagen min bedre, Sophie! Bare ved å være deg! Så fantastisk gøy å se at du smiler 🙂 22 jumpstreet er virkelig morsom! Ha en fin kveld beautiful <3 fortsett å vær sterk og ikke minst deg selv. Du er fantastisk!!

    50. Det er ikke alltid like lett å sette på et glis når man er knust eller tom innvendig.
      Du må ikke være så streng mot deg selv. Husk, du er bare menneskelig.
      Vi har alle oppturer og nedturer.
      Bare sendt meg en Mail om du trenger noen å prate med:-)
      Vet du ikke kjenner meg, men jeg er her om du trenger meg!
      Du ser forresten ekstra nydelig ut om dagen!
      Stor klem fra ia karita

    51. Du e virkelig verdens nydeligaste jenta, inge over, ingen under! Du e et fantastisk bra forbilde for meg og sikkert mange andre. Takket være deg e eg nesten vegetarianer (jobbe me saken) og prøve å se mer positivt på ting og gjør positive ting for andre. Tusen takk<3

    52. Så fint at dere er overlykkelige over hvor pen hun er etter å ha operert seg, sprøytet inn restylane, satt botox, satt på løshår og brukt flere timer på å sminke seg.
      SOPHIE: Du lurer deg selv. Prøv heller å akseptere den du er enn å streve med å lage en rollefigur.

    53. Ååå du er så søt, elsker når du har videoer av og til der du snakker til oss. Da skjønner jeg bedre hva du mener ogsånn:) stå på! Digger bloggen din.

    54. Hva er mer å si: Du er et fantastisk menneske på bunnen. Bare gjør det som du føler er riktig til samfunnet og deg selv. Ikke vær egoistisk men samtidig ikke glemm hvem du egentlig er. Jeg har lest bloggen din fra september 2013 og sett mange oppturer og nedturer ved siden av deg. Du har mange depresjoner som spiser deg kraftig og det eneste måte du kan gjøre for å la disse depresjonene vek er å konsentrere på det som du virkelig elsker og liker. Kanskje få deg litt bort fra bloggen og ikke besøke den i flere dagen slik at du får stabilitet i livet ditt. Det er mange som er missunelig over ditt utseende og deg. Mange som hater og komentarene de skriver påvirker deg og du føler deg dårlig, så er det nok å si ha det til bloggen for et par dager. Å få deg slappe av. Du er en god jente og jeg synes en god måte av deg er å komme ganske tett sosialt. Jeg er innspirert av deg og hva du gjør med deg selv og i forhold til andre. Du gjør det som gjør at jeg presterer bedre ved å lese din blogg. Jeg vet ikke hva er dette inne deg som gjør at jeg er innspirert av deg og bloggen din, men det er noe speisielt jeg skjønner ikke. Men for aller mest, ønsker jeg å takke deg for det. Jeg håper du får lese kommentaren min og kanskje svarer på den(ville ønske meg det) Ha fantastiske dager fremover :)) <3

    55. kommer irriterende SSSSTTTTT lyder av kjeften din HELE tiden når du prater , er irriterende!!! og hvordan kan du hvere sundt forbilde for unge jentger når du er så usikker på deg selv og har så dårlig selvtillit og fikser på alt så du ikke ser ut som deg selv lenger, du har ett kroppssråk som er umodent , uangasjerende, uten dybde , motiv eller voksen moral. GET A LIFE AND GROW UP !!!! irriterende lille jente

    56. Må bare si at du har blomstret noe helt sykt!! Kjempefin er du også når du smiler sånn som du gjør på disse bildene, ikke la noen ta det smilet fra deg 🙂 Aldri kommentert før jeg heller, og har tittet innom bloggen din de siste årene! You go girl 🙂

    57. Blir så utrolig glad når du hengir deg direkte til leserne og takker. Føler liksom at det faktisk er et poeng i å kommentere på bloggen fordi du faktisk leser og bryr deg om det jeg og mange andre skriver <3 Synes det er så trist å høre om at du har en down periode nå, for noen måneder siden virket du så utrolig lykkelig og jeg var så glad på dine vegne. Samtidig føler jeg at det er så utrolig viktig, i tillegg til stort av deg at du faktisk deler at du har en down periode, i steden for at du bare smiler og later som alt er bra på bloggen. Det betyr i alle fall mye for meg som leser at du er ærlig om hvordan du føler deg, for jeg synes så mange blogger er så falske nå for tiden. Uansett du er så utrolig bra, Sophie Elise! Ta den tiden du trenger for å føle deg lykkelig igjen. Du fortjener det så urolig mye. Lots of hugs from me!

    58. Du er så fin Sophie! Jeg håper at du vet at det er mange jenter som ser opp til- og beundrer deg, inkludert meg selv. Hihi

    59. Heii, har lest bloggen din i utrolig mange år nå, og må bare si at jeg beundrer helt sykt som en person. Du er helt sinnsykt pen, selv om jeg også syntes det før operasjonene. Håper at du kommer deg igjen, uansett burde du være så fornøyd med alt du har oppnådd. Til å være en 18 åring har du fått til og opplevd så sinnsykt mye, og jeg ønsker deg all lykke i framtiden, for det fortjener du

    60. Jeg sliter også, med andre ting enn deg, men vet på en måte hvordan du har det. Du har det greit, men ikke noe mer. Har det på samme viset nesten. Vet ikke hva jeg skal gjøre med livet og sånne ting eller hva som skjer fremover. Syns alt er kjipt. Og det er greit å høre at det er flere som har det kjipt og strever. For alle skal jo være så glade og alt det der nå det er sol og sommer, men det klarer ikke jeg. Jeg mistrives i livssituasjonen jeg er i nå, men på en eller annen måte må man bare holde ut.

    61. Hei! Du er en utrolig sterk person, du er fantastisk på alle måter! Du har et nydelig smil og du hjelper meg på en måte som er vanskelig og forklare, men det jeg kan si, er at jeg får bedre selvtillit får hverdag du blogger, jeg leser alle innleggene flere ganger, fordi du skriver veldig fint, jeg skjønner det du forteller og er intrisert i det du skriver og sier på videoblogger! Jeg mener det jeg sier til deg!!! Men stå på, håper jeg kan møte på deg på gaten! For jeg er en stor fan av deg.

    62. du er så nydelig og vakker! Så sterk og omtenksom jente skal man lete lenge etter! Støtter deg masse, du er virkelig en flott person. stå på!

    63. So fin du er, Sophie. Tenker på deg og håpar det ordnar seg til slutt 🙂 Du er fantastisk, og det håpar eg du veit!

    64. Kjære Sophie Elise! Jeg kan starte med å si; du er fantastisk. Jeg er en jente på 22 år, som har lest bloggen din i overkant av 2 år nå. Er det en person (av de jeg “kjenner” gjennom blogg) jeg virkelig beundrer av hele mitt hjerte, så er det ene og alene deg. Jeg er noen år eldre enn deg, og jeg har mitt å stri med. Mange ganger når jeg har hatt det tøft, og ting ikke har vært så greit, så har jeg satt meg ned å bladd gjennom mange av dine personlige blogginnlegg – og da har tanken streifet meg: når Sophie Elise som er en profilert, offentlig person som daglig mottar stygge kommentarer, og er en person som har oppmerksomheten rettet mot seg hele tiden klarer å smile og være et forbilde, selv gjennom vanskelige tider, DA skal jeg – som bare er en anonym, grå mus som ikke skiller meg ut i mengden også klare det. Venninnene dine er utrolige heldige som får være venninna di, håper de vet hvor heldige de er. Jeg kjenner deg absolutt ikke personlig, men jeg er 100% sikker på at du er enda mer fantastisk i virkeligheten. Nå ble det mye skriving på meg her, men det får så være. Jeg håper du finner ut av tingene du sliter med, virkelig. Jeg beundrer ditt engasjement for dyrs rettigheter. Du er virkelig tøff! Du er virkelig mitt forbilde, selvom du er noen år yngre enn meg. Du virker veldig moden for alderen 🙂 ha en fin helg, vakre deg. Klem fra en kjedelig, grå mus fra Finnmark.. 🙂 – Smil til verden, Sophie Elise, for du har et smil som blender 🙂

    65. Så herlig du er! 🙂 Du så ekstra pen ut i dag også, elsker øyensminken! Håper du har det fint og at du får det bedre med deg selv etterhvert. Stå på, jeg har troen. Klem

    66. Du er så fin når du smiler! Helt utrolig at du fortsatt fortsetter å være den flinke bloggeren som du er selv om du har det vanskelig, ikke noe m.i.a i en to ukersperiode fra deg liksom, ææh, du er seriøst bare Norges beste blogger. Somebody give this girl an award already! Anyways, du er like vakker som alltid og jeg håper som du selv sa at du klarer å leve litt for din egen skyld når du kommer tilbake til Oslo<3 u deserve that. Og btw, 22. Jumpstreet var bra den, ikke den beste jeg har sett men helt grei:-)

    67. Har lest bloggen din heilt sia du va sammen med marco, huska ikke korr mange år det e sia engang. Ha bare allti vært fascinert av å les det du skriv og av bildan dine. Du virka så utruli skjønn, og du undervurder dæsjøl så sykt, stop it! 🙂 du va til og med en av de som inspirerte mæ til å bli veggis. Har ikke spist kjøtt siden september, og har ingen plana om å gjør det heller.
      Og ja, 22 jumpstreet e minst like arti som 21 jumpstreet. 😀 men handla jo litt om å ikke ha FOR høye forventninge, førr kan jo hend den blir kjedelig :p

    68. Hei!
      Jeg var å så filmen med noen venner, og jeg syntes selv at den er utrolig morsom og kul, men den ble litt kjedelig noen ganger!
      Men ellers bra!:-))
      Fine bilder!:-))

    69. Hei Sophie!
      Jeg har lest bloggen din i flere år nå, men jeg har aldri kommentert før! Men nå har jeg en stund hatt lyst til å tipse deg om å begynne med yoga, og særlig slik som ting ser ut til at de er nå. Hvis du finner det riktige yoga-studioet og den riktige instruktøren kan du få så utrolig mye ut av det! ikke bare er det bra for det fysiske, men like mye, så er det så utrolig godt for det psykiske og sjelelige også. Jeg har selv bare gått på yoga i et halvt år, men jeg merker allerede hvor mye det har gjort for meg. Før var jeg også slik at jeg lå våken i flere timer når jeg la meg, før jeg klarte å sovne, noe som nesten aldri skjer lenger. Jeg har også merket at jeg er mer tilfreds med hvordan livet mitt er, noe jeg ikke kan si jeg var før, også med tanke på hvordan jeg ser på meg selv. Har alltid hatt dårlig selvtillit men nå føler jeg at hvordan andre oppfatter meg ikke betyr like mye lengere og at det viktigste er at jeg og mine nærmeste liker meg for meg. Jeg tror du ville likt yoga veldig godt og at det ville ha hjulpet deg med å få orden på tankene dine og stresset deg ned litt, noe som er viktig når du har en så stressende jobb. Det er bare å ta kontakt med enten meg eller noen andre om du vil vite mer!
      Til slutt vil jeg bare si at jeg beundrer deg og styrken din, og at du er vakker på innsiden og ut! Lykke til videre Sophie!

    70. Ett så fantastisk og beundringsverdig menneske som deg skal man lete lenge etter! Du fortjener alt godt i livet, masse god bedring!!❤️ Fantastisk å se deg smile vakre Sophie på både innsiden og utsiden!
      Foresten, du er skikkelig flink til å skrive tekster! Du skulle prøvd deg på å skrive en bok om denne “rosa boblen” det hadde vært super kult!

    71. Hei nettop starta å lese bloggen og du er……….HELT FANTASTISK ellllllllsssssskkkkkkeeeerrrrr deg kjempe mye<3 du er helt fantastisk pen<3

    72. Haha “nå blir det andre sjokoladeboller:)”, jeg skal nå lage en bolledeig, fikk utrolig lyst på sjokoladeboller:p
      Gratulerer så mye til foreldrene dine foresten<3

    73. Herregud så nydelig du er!
      Håper du koser deg på kino, 22 jumpstreet er drit morsom og jeg har aldri ledd så mye i en kinosal før!
      Kjekt å se deg smile og være glad i gjen<3

    74. Hei Sophie Elise! du virker så snill å god, og jeg elsker smilet ditt 🙂 skal du på Snoop Dogg konserten 3.august? Klem:-)

    75. Du er bare helt fantastisk. Du har et strålende utseende og en strålende personlighet. Selv om du går gjennom et tøff periode, sitter du ikke å depper, du fortsetter og gjør som “normalt”, du slapper kanskje litt mer av og tar mer vare på deg selv nå, men uansett, poenget er det at selv om du har det tøft så bryr du deg like mye om andre. Det er en så stor inspirasjon til meg! Og det at du er så positiv som du er! LOVE IT!!

    76. Sophie😍 du fortjener kun det beste nå😍 Du gjør så mye bra og er då flink til og holde motet oppe😱😘 Du er virkelig en stor inspirasjon for meg, jeg blir veldig ofte mobbet og sånt på skolen og når jeg ser at du alltid klarer og smile blir jeg tvunget til og kjempe i mot og smile jeg også og det vil jeg takke deg så mye for😘 Du er en så herlig person pg du har hjulpeteg så mye uten om at du kanskje vet det selv❤️ tusen tusen takk, og du må gratulere moren og faren din på etterskudd😘

    77. Hei håper du har det bra 🙂
      Jeg vet det kanskje ikke har noe med temaet å gjøre, men hvis du skal svare på spørsmål igjen, kan du si hvor du har tatt tatoveringen inne i leppa, for jeg har lett lenge etter noen tatoveringssjapper som gjør det, men ingen jeg har snakket med vil det.. Håper du svarer. 🙂

    78. Wooow du har virkelig et nydelig smil, mye lettere å se det på video enn bilder!
      Trodde ikke du var enda penere i “virkeligheten” enn bilder, men der beviste du meg feil!

    79. fyfaen sophie, har alltid synes du var pen, men på denne videoen? WOW. tror du har blitt enda penere, om det overhodet er mulig. uansett, ønsker deg alt godt, du er virkelig en bra person. håper du har det fint og at du etterhvert klarer å reise deg helt opp igjen. mange gode klemmer fra meg :*

    80. Du er så nydelig Sophie!! Er det noen som bør vite det, så er det deg. Øynene dine er bare elsk<3 Smilet ditt er såå fint, og du får meg til å smile! Du har alltid vært forbildet mitt, helt siden jeg leste bloggen din for første gang. Du er virkelig spesiell<3

    81. Du ser ut som du er 30 år gammel. Til å med et monster er pen m så mye sminke og plastikk, å restylane på kroppen.

    82. Jeg er så glad for at du smiler mer med tenna nå, du er nemlig helt nydelig! Ikke la deg knekke av folk som bare er ute etter å lage kvalme. Alt du trenger å gjøre er å være den beste versjonen av deg selv, noe mer kan ingen forlange fra noen.

    83. :): selv om du klarer å sminke over monstertrynet ditt, betyr ikke det at SE ser ut som et! Trodde folk var komt forbi den jævla drittslengingen om operasjoner hun har tatt osv, men neida! Voks opp, hun har det vanskelig!!

    84. du er ufattelig pen, Sophie Elise! vær stolt av deg selv og stå på! du er et forbilde for mange <3

    85. Hei <3 Kan du være så snill å legge ut sminkevideo av hvordan sminke du hadde på deg der? <3 Utrolig fint!

    86. Hei, du var utrolig fin på de bildene over! Bare lurte på hvordan du har sminket deg der? Kan du ha et innlegg om det???❤️❤️

    87. Jeg bare elsker makeup’en du har på denne videoen! Kunne du eventuelt laget en video hvor du viser hvordan du sminker deg sånn? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg