lionheart live

//

Her er altså den rolige versonen av lionheart! Eller, akustisk versjon kan man vel si, slik som den egentlig skulle være. Her synger jeg den sammen med guttene bak låta, som har skrevet den og som jeg altså kan takke for den fine opplevelsen jeg har hatt. Jeg var veldig syk dagen vi spilte inn (man kan faktisk høre at jeg er veldig tett), men resultatet ble helt greit og jeg er glad vi gjorde det 🙂 Som jeg sa i intervjuet med VG, jeg tror ikke jeg er verdens beste sanger og det er heller ikke hva jeg prøver å bevise.. Men man må få ha det gøy uansett. Lionheart har forresten solgt til gull nå, må bare takke for det!

Jeg hadde på meg en kjole fra oness nelly for anledningen, og den har jeg brukt flere ganger siden. En av mine favoritter! (annonselenke) 


Jeg er på plass i Harstad og bruker dagene sammen med venner, og på meg selv. Gleder meg som sagt til å komme tilbake til oslo, da har to av mine beste venninner også flyttet til hovedstaden og vi skal ha det så morsomt sammen ♥ Idag skal jeg også få bestilt biletter til spania for å hente kattene også, så det er mye å se fram til. Aller helst vil jeg jo slippe å reise hele veien ned bare for en dag, og håper noen kan ta de med seg til oslo om de likevel skal turen. Så om noen skal reise fra alicante-oslo i august er det bare å maile meg! De som gjør det får betalt, i tillegg til at jeg dekker transport av kattene, og så møter jeg dere på flyplassen. Om det er noen som allerede bor i Albir/Alicante/Benidorm men bare tenkte seg en tur til norge, betaler jeg flybilettene 🙂  Om ikke fikser jeg det så klart selv, gleder meg til å få dem uansett hvordan det blir.

Håper dere har det fint, det har jeg!

265 kommentarer
    1. Jeg synes du er kjempe flink til å synge, du har en kraftig og sterk stemme!
      Jeg mener ikke å være negativ nå, men vil komme med ett lite tips.
      Jobb med puste teknikkene dine når du synger, bruk kraft fra mellomgulvet, da får du mye bedre stemme og bedre trykk 🙂 Godt mulig du allerede er kjempe flin til dette, og at det ikke kommer frem siden du er sjuk når du synger. Synger mye selv, og vet at det å synge når man er tett ikke er spesielt lett 😛
      Men Anywho, sins du har en kraftig og fin stemme, og håper du kommer med mer musikk, og gjerne mer acustisk, da det faktisk er ganske vakkert å høre på! 🙂

    2. Dette mener jeg aldeles ikke stygt, men jeg synes du burde skru ned på de “wannabe-rullene” du legger på slutten av fraser og etc. Det får deg til å høres litt “tryhard” ut. Ellers, du begynner å komme deg. Stå på 🙂

    3. ble mye bedre når du kom litt ut i sangen og ikke var så nervøs, haha aww <3
      kjempefint det du gjør for kattene, forresten! kunne ikke du ha hentet dem, og tatt en ferie i samme slengen da? 🙂

    4. Det er vel ikke lov å reise til utlandet når man har sykemelding? Eller gjelder det bare folk som er ansatt et sted?

    5. Du synger bra, så skjønner ikke hvorfor DE som var med å lage sangen, er nødt til å redigere stemmen din sånn. Et lite tips, neste gang, så prøv å sitt/bruk mikrofonstativ, for hendene dine skjelver litt (vet du har sykdom), og det tar litt fokus og ser litt rart ut, sorry :/

    6. Beklager, men jeg syns ikke det er bra. Du må jobbe mye med pusten, synger selv og noe du absolutt mangler er støtte. Du virker andpusten fordi støtten ikke er der. Der man gjerne vil ha trøkk, svikter du. Litt småsurt innimellom. Bortsett fra stemmen, så er det en slitsom opptreden, du vifter med mikrofonen og beveger deg statisk og unaturlig. Kanskje bare sitte neste gang, til du blir litt mer sikker på deg selv?

    7. Håper du kan spille inn denne rolige versjonen i studio slik at den blir tilgjengelig på spotify..?? Syns sangen var SÅ nydelig akustisk! Flink du er 🙂

    8. jeg synes du synger som en engel! kanskje du burde prøve ett stativ neste gang, men alt var jo bra! har du sykdom i armene dine, det var bare noen som skreiv i kommentaren at du har sykdom? du trenger ikke svare vis du ikke har lyst. jeg må bare si litt annet og, jeg synes at du er kjempefin og at du er en fin person med masse gode følelser!

    9. Det var ikke ille til tross for forkjølelsen. Men av arfaring vil jeg gi deg et tips. Du må ikke stresse sånn når du synger å holde mikrofonen i ro ikke stopp å synge sånn som skjedde innimellom. Syng fra hjertet eller vil jeg bare si at du er flink å tøff som trosser sykdom å spiller inn musikk 🙂

    10. Hei😄😄😄
      Jeg får gåsehud av å høre på deg synge, jeg har hørt på deg synge den akustiske versjonen flere ganger og jeg blir aldri lei av å høre den. Bare fortsett med det du driver med og jeg håper jeg får høre mer om deg. Og det er bare å stå på skjønne Sophie Elise😊😊😊
      PS: DU SER VIRKELIG NYDELIG UT SOM ALLTID PÅ VIDEOEN 😄😄😄

    11. Oda: sykemeldingen hennes var til august, og planen hennes var også å hente de i august 🙂 så det er jo ingen problem?

    12. Hei 🙂
      jeg reiser fra Alicante – rygge moss 16 august. jeg er 17 år så må snakke med pappa om dette først osv, men jeg skal prøve det jeg kan. Om det er muligheter for at jeg kan ta med kattene dine til Norge så sender jeg deg en mail 🙂 skal prøve det jeg kan!

    13. Ikke bry deg om de hat kommentarene, de er bare sjalu på at du er så flink til å synge og at du er så populær 😉😉😉

    14. Lite tips (går musikk linje ) sangstemmen er fin, men øv på å ha kontroll over pusten og lær deg forskjellige måter å synge med lungene og brystet for mere variasjon.

    15. Ååh, synes dette var superfint! Du er virkelig er sjarmør også, klarte ikke slutte og smile da jeg så videoen, og da du smilte, smilte jeg ennå mer. Du har en kjempefin stemme, jeg har absloutt ikke fin stemme, skjønner ikke at det går an å synge fint i det heletatt… Men du synger derimot veldig fint og det er deilig å høre på. Hadde vært fint å få høre mer av deg, hvis du orker/vil/har tid/osv, elsker det! Du er virkelig en solstråle, håper også på at kattene dine får det fint på veien bort til deg, og hos deg, noe jeg vet dem vil gjøre. Jeg har det veldig fint, veldig kjekt å høre at du har det fint, det fortjener du!<3

    16. Bruker vanligvis ikke å kommentere, fordi jeg føler kommentarer bare flyter sammen og forsvinner i mengden; MEN nå syntes jeg virkelig du fortjener alle positive ord du kan få!
      Du er kjempetøff, di VET at du kommet til å få masse negative kommentarer (uten grunn), men alikevell tørr du å være deg selv, ser ut som du storkoser deg, og jeg fikk til og med frysninger et par ganger i løpet av sangen 🙂 ikke minst er du utrolig søt, spesielt når du smiler!
      Stå på sophie, og lykke til videre 😀

    17. Jeg liker deg, virkelig. Men det der var helt helt forferdelig. Jeg prøver virkelig å si det på en fin måte, men det går ikke. For det der….var helt forferdelig. Noe av det verste jeg har hørt. FY jævla faen. Herregud. Jeg dør innvendig liksom. Herregud.

    18. SÅ utrolig flink du er til å synge Sophie! Blir også utrolig glad for å se at du sier at du har det bra:)

    19. Synes det var veldig falskt, kaotisk, amatørmessig og stressende å høre på…. 🙁
      Du kan ikke et snev av sangteknikk og det skjemmer hele fremførelsen… I tillegg ser du utrolig ukomfortabel, påtatt og nervøs ut… Ikke imponert 🙁

    20. Reiser fra Alicante-Torp (Sandefjord) 13 august 🙂 sandefjord ligger ca, 1,5 time unna Oslo med bil, litt lenger med tog!

    21. Sorry og måtte si det, mange norske jenter har pikestemmer nesten for mange av de… hører heller ikke noe spessielt med stemmen din og klangen.. Ånei er ikke sjalu.. men jeg føler du passer best som bare blogger du burde heller fokusere mere på det enn og bli sanger. ps: et tips

    22. hahaha når iche autotune fungerer for deg bør du bare slutte og synge det var virkelig forferdelig og høre på fikk rett og slett vondt i hode av sangen du suger rett og slett

    23. NEI NEI NEI NEI NEI! Dette ble bare helt feil.. kan ikke skylde på at du er syk for dette var falskt tvers igjennom å saken ble bare 1000 ganger verre på de høye tonene! Hold deg til bloggen e du snill 🙂 Det KAN du! <3

    24. dette her var bare ubehagelig… du legger ut klageinnlegg om at du er sykemeldt fordi du er så langt nede, og masse piss. så legger du ut denne her, da ber du jo bare om å bli trøkt lengre ned i driten. seriøst, dette her var bare vondt å høre på. ble sliten

    25. Er det ikke litt rart hvordan noen synes stemmen din var KJEMPEfiin og andre DRITstygg? Altså er du ikke en dårlig sanger, men det handler vel bare om smak og behag? eller så er det rett og slett bare hatkommentarer.. uansett, synes du er veldig flink til å synge jeg, med tanken på at du ikke er sanger liksom. Synes spesielt versene var dritfine<333

    26. Det er mange over meg i kommentarfeltet som forventer at du skal synge bedre enn de mest berømte sangerne, og jeg syns det blir helt tullete. Klart er det forskjell på stemmen din her og på den originale, og klart er du ikke på nivå med de flinkeste. Jeg vil si jeg er på nivå med deg, men forskjellen er at jeg aldri i verden hadde hatt motet til å vise det til hvem nå enn som måtte klikke seg inn her. Herregud, du er fantastisk modig som gjør dette selv om du vet du ikke er den aller beste! Blir for dumt å ha forventninger til en som ikke er sanger om å synge like bra som en. Eller kan vi kalle deg det nå? Uansett – grei opptreden, bra jobba!

    27. Oioioi… DIGGER lionheart,men denne versjonen orket jeg ikke høre ferdig en gang! Skikkelig dårlig..!

    28. hadde vært moro om du spilte inn en ny en, når du ikke er hes og syk , for det var bra, men føler at det kunne vært enda bedre , du blir veldig andpusten som vi hører og er nok fordi du er hes og syk 🙁 <3 men var fint ,sophie!!

    29. WOW! Du har virkelig sangtalent Sophiel! Ikke la noen andre fortelle deg noe annet! Du er rett og slett kjempeflink, helt rå!
      Virker som det er mange misunnelige kommentatorer i kommentarfeltet ditt desverre, som ikke klarer å holde de onde tankene sine for seg selv. Du er sterk.
      Ha en fortsatt fin uke! :0)

    30. Jeg har lest bloggen til Sophie en god stund, og det er ikke så ofte jeg kommenterer, men har i det siste bladd mye gjennom kommentarfeltet. Jeg blir rett og slett dårlig av all dritten som er å finne her… Dere kan ikke ha levd lenge hvis dere ikke forstår at mennesker, bloggere – sophie også gjør feil i livet. Her har vi ei jente som hele tiden streber etter å tilfredstille oss som leser bloggen, samfunnet og alle forventningene til utseende. Jeg kjenner få som har så mange bra og sterke meninger(I EN ALDER AV 19!!) som Sophie. Hun har drømmer som alle andre og en av dem innbærer denne hun nettopp har realisert: musikk. Alle som elsker å drive med musikk hadde takket ja i 100% av tilfellene om de hadde hatt samme mulighet som Sophie. Hun er først og fremst en blogger ja, men hun har også en drøm om musikk, hun har tatt den muligheten, hadde det ikke vært forferdelig om hun sa nei til noe hun virkelig ønsket? Og for hva? De av dere som ikke liker sangstemmen hennes? De av dere som ikke synes hun eier et snev av talent? Vet dere hva? Det finnes millioner av artister der ute, helt gratis, det heter Youtube, Spotify, Soundcloud – you name it, der finner dere sikkert en artist som tilfredstiller deres behov og krav. Det er faktisk ikke så vanskelig skjønner dere – altså å unngå noe man ikke liker. Det trengs bare å trykke på pauseknappen på videoen eller sangen hennes, lukke ned denne fanen og finne noe annet dere faktisk liker. Jeg forstår meg ikke på dere som bruker endeløse timer, energi, tastetrykk på å dele negativitet mot Sophie når dere kunne gjort det om til noe positivt i livet deres- for tro meg, dere trenger all hjelp dere kan få mot å ha det så forferdelig som dere tydligvis har det

    31. Altså for min del så synger hun greit nok. Hun synger jo sånn sett fint, men på en måte ikke fint nok. Blir litt samme greia med Voe, at hun får kanskje gitt ut en sang, men det er noe som mangler som får meg til å lengte etter at hun skal lage flere cover. Jeg forventet også ærlig mer, siden hun denne gangen har folk til å hjelpe henne med å filme, bedre lydkvalittet og hun har virket sånn veldig at ´´haha, skal faen meg vise dere at dere tar feil av at jeg bruker autotune´´ Men å si at Sophie synger stygt er jo smak og behag, for min del er ikke stemmen henne min smak. Men jeg tror stemmen kunne blitt enda bedre, om hun gikk til sangpedagog, og samtidig følge rådene for over, for så er jo ikke så mye som skal til 🙂
      For å understrekke sykdom, om hvilken sykdom hun har i hendene.
      ´´Det heter essensiel tremor og er forstadiet for Parkinson (?). Om dere har sett love & other drugs, så har hun hovedpersonen også den sykdomen så da vet dere hvordan det er! Siden jeg er så ung er det ikke så alvorlig på meg (enda..). Men jeg har medisiner så det skal nok gå bra med meg enn så lenge!´´´

    32. Nå må dere gi dere, det er da ikke noen skjelvinger i hendene, de er stødige som bare det. Dessverre er ikke sangen helt “ferdig”, syns jeg, den trenger å bli jobbet med ganske mye. Da mener jeg selve komposisjonen, oppbyggingen og hvordan den bør synges. Den har et bra potensiale, faktisk.

    33. Omg såå falsk trodde jeg ikke det var det sier jo veldig mye. ble litt skuffet hadde forventet bedre :/

    34. Syns det var fint jeg 🙂 Ikke alle kan være beatles eller shakira. Du skal være stolt av alt du har fått til!! 🙂

    35. Å herregud, det der var ikke bra… Det der var ikke gjennomsnittlig engang.. Hva er greia med å trøkke til så jæævlig at du må bøye deg, for å få til “eyh” i slutten av settningene? Klarer du virkelig ikke å nå de tonene? De er jo ikke spesielt lyse engang? For det der var ikke synging, det var roping..

    36. Imponerende! Dette var for meg en ny og veldig fin side ved deg. Dette burde du være stolt av, uansett hvilke negative kommentarer du har fått tidligere. Dette var bra 🙂

    37. Noe så sykt dårlig når du trøkker til ler jeg bare … sorrry men dette var virkelig ikke bra, helst blogg er du snill !

    38. Syntes du er kjempe flink til å være syk jeg! Kunne ikke gjort det noe bedre selv! du KAN synge, og aldri la noen fortelle deg noe annet! Selvfølgelig er det alltid noen som vil være negative, men det syntes jeg ikke du skal bry deg noe om! Du er ingen profesjonell sanger som du sier, men en kraftig og behagelig stemme har du! Syntes du er et strålende forbilde og et veldig godt menneske!

    39. Du er en av de spesielle meneskene som har kommet til denne verden for å hjelpe, lære og gi til andre. øynene dine forteller meg at du har et hav med dybde i deg og du som et menneske er uendelig vakker. Gjennom ærligheten din har du hjulpet så mange, inkludert meg. Jeg er lei for at du må gå gjennom så mye vondt for å hjelpe oss. Jeg håper du finner det lyset i deg som jeg ser, og at du finner deg selv slik at du selv kan se hvor mye du er verdt og hvor vakker du er.

    40. Syns det var utrolig vakkert, jeg! Fikk faktisk frysninger opp til flere ganger, så det sier vel sitt. Musikk og stemme er smak og behag, så selv om at enkelte ikke liker det de hører så betyr det ikke at stemmen er dårlig – for det er den overhodet ikke! Bare stå på du, fortsett og syng, det er til stor glede for meg og mange andre i alle fall som syns stemmen din er helt nyyydelig 🙂

    41. Hva i all verden har “fake hår” med at hun lager en sang å gjøre? Haha folk er så jævlig useriøse..

    42. Nydelig stemme! Syns du passe å synge rolige sanga, type denna. Du e kjempeflink, aldri tru nå anna! 🙂

    43. Hvis du har lyst til å spille inn noen sang-covre selv, men vil ha bedre lyd enn du får med filmkamera – skaff deg Zoom H1 Portable recorder. Jeg spiller inn pianosanger og legger på Youtube – før har jeg alltid filmet både lyd og bilde med et gammelt filmkamera, og lyden var alltid dårlig med en summelyd i bakgrunnen. Etter jeg kjøpte denne lille recorderen for rundt 700kr høres det så profesjonelt ut, som om jeg vari studio! Den har to små mikrofoner på seg som gjør at lyden blir veldig rund og 3d, haha. Jeg vet også at mange sangere og musikere på Youtube bruker denne for å ta opp lyd. Den er også veldig enkel å bruke 🙂
      Bare et tips hvis du føler for å synge noen små covre uten å dra til studio og gjøre hele markedsføring-greia!

    44. æsj, jeg måtte skru av etter tredve sekunder. Dette var veldig uprofesjonelt. Du latterliggjør de som har skrevet sangen.

    45. Jeg synes Lionheart sangen er kjempe fin og nydelig! Og denne versjonen gjorde bare sangen enda finere<3 Alle dere som skriver hatkommrntarer: dra dere langt vekk! Prøv selv å synge en sang med så høye toner, mens dere er tette både her og der! Sophie Elise er ikke en berømt popstjerne med helt fantastisk stemme, hun er en vanlig person med en stemne som er veldig fin, og hun har et mot som ingen av dere hartere har! SLUTT Å VÆRE SÅ JÆVLIG NEGATIVE! " Du synger falskt" "Blogg + silikon + fake hår + masse blogg penger= lag en sang" " Dette var dritt dårlig" " Forventet bedre" Harregud hun ikke Madonna liksom! hun er en jente med en sangstemme som hun skal være stolt av! Jeg sier ikke at sangen ikke var feilfri, dt er jo alltid noe man må jobbe med, men sangen var fin, den var flott! Og hun er flink til å synge, dette kan hun, trur dere hun våknet en dag å tenkte, " siden jeg har så JÆVLIG mye penger så lager jeg en sang, selv om stemmen min høres ut som en hval blir kvelt" Hun tenkte lenge og nøye gjennom dette å hun synger jo ikke falskt, hun var tett for Faen! Hun KAN jo synge, og hun skal være stolt av sang stemmen sin! Du er rå Sofie Elise!

    46. Sykt bra og det er Lionheart sangen også.. Både jeg og alle vennene mine hører stadig vekk på den. Ser at mange av disse kommentarene gjenspeiler sjalusi og misunnelse.. Men det er vel det en offentlig person må finne seg i… Ta vare på fansen din så når du en lang vei ❤️❤️❤️❤️

    47. Synes du var flink jeg 🙂 alt var megabra utenom de høye frasene på slutten…. Men nydelig er du, det kan ingen si noe på 🙂

    48. Jeg må si jeg er litt skuffet fordi du har laget så høye forventninger! Det er ingen tvil om at originalen er trikset med nå.. :/
      Men, jeg hørte på den her om dagen, også igjen i dag. Likte den faktisk bedre den andre gangen, fordi jeg ikke hadde disse forventningene lenger. Hører godt at du er tett også! 😛
      Håper du er fornøyd selv! 🙂 Og god bedring 🙂

    49. Jeg syntes du er flink til og synge, og nydelig sang i akustisk versjon. Gleder meg til og se når kattene dine kommer hjem til deg. De er så utroolig søte 🙂

    50. Den var nydelig!! den var utrolig fin, fikk gåsehud! hahah
      likte utrolig godt lionheart i rolig versjon, den var kjempe fin! ny favoritt sang!! <3 kommer den rolige versjonen på spotify?
      en vennine av meg skal fly fra alicante 31 juli!?
      elsker deg å bloggen din

    51. Lol, Har man ikke noe fint og si, ser jeg ikke noe grunn til og si det i det hele tatt.. Vedder på at over 70 prosent av dere ikke kan synge i nærheten av dette… Jeg syns det var veldig fint, og det er ikke mange som tør og legge ut en slik video, så all ære og respekt til deg Sophie Elise! 🙂

    52. Stå på og aldri gi opp Sophie!! Imponert over hvordan du takler de ekle kommentarene folk har til vane for å skrive. Virkelig, du er et forbilde for alle, og ikke mange kunne vært i dine sko, det er jeg sikker på!!😄 Du er virkelig nydelig, og du gjør en super jobb. Du fortjener all skryt du kan få, det skal du vite!!
      Klem jente på 19😘

    53. Vet du hva Sophie? Du virker som en fantastisk flott jente. Er ikke enig i alt du skriver, eller mener, men vet du hva? Det er jeg ikke med noen! Alle er forskjellige, har sine forskjellige behov, meninger og tolkninger! Du er en god jente! Og jeg liker deg! 🙂
      Jeg kommenterer vanligvis ikke blogginnlegg men leser bloggen din hver dag, og nå følte jeg at du trengte noen gode ord fra meg også! Stor klem til deg!

    54. Bra låt, og god potensiell sanger. Eneste jeg har å si noe på er måten du synger på. Hent opp lyd fra magen til høye toner, og aldri fra halsen. Ta timer hos sangpedagog og ta alt seriøst. Ingen hat, bare konstruktiv kritikk

    55. Sangen er fin den. Det mangler en del på det tekniske, men det kan øves. Tror det er lurt å ta timer hos sangpedagog hvis du tenker å synge mer og å opptre.
      Når det gjelder å reise utenlands når man er sykemeldt så er det i utgangspunktet ikke lov, men du kan ta kontakt med ditt NAV-kontor og søke tillatelse til å reise. NAV kan kreve en legeattest som sier at utenlandsoppholdet ikke vil forverre tilstanden din. Arbeidsgiver må også informeres og godkjenne reisen. Reiser du uten lov fra NAV og arbeidsgiver vil du miste sykepengene fra den dagen du drar, og du kan få problemer med å få evt. videre sykemelding.

    56. Du er en utrolig Sanger. Og du er Verdens Beste person og har et godt hjerte. Elsker bloggen din og det gjor alle I klassen min og. Vi horte til og med paa lion heart i Rommel:)

    57. Ikke bry deg om alle de hat kommentarene, de synes bare synd i seg selv, fordi de ikke er så like vakker eller like talentful som deg.
      PS: STÅ PÅ MED DET DU LIKER Å GJØRE OG HÅPER DU BLIR FORT FRISK IGJEN 😃😍😃

    58. Jeg legge merke til folk tenker på utseende og ikke stemmen viss dere lukker øyene og hører på ut og ikke se hvor vakker hun er så hører man mye bedre hvordan hun EGENTLIG synger. veldig mange som blir fan av folk bare pågrunn av utseendet, det er jo ikke det som telles i det hele tatt her. tror du ikke burde satse på sangkarriere bloggen er bedre 🙂

    59. Unnskyld men jeg likte ikke det der så godt. Det høres ut som du har en fin stemme, men det høres ut som du holder igjen veldig, eller at du gjør til stemmen din(skal sies at du var syk da)..vanskelig og si når man ikke vet hvordan stemmen din “egentlig” er.. hehe. Du holder mikrofonen veldig rart også.. haha, unnskyld. det var en unødvendig påpekning. Søt er du uansett <3 Må bare legge til at jeg liker stemmen din, så ikke missforstå, også er jo musikk uansett smak og behag. 😉

    60. jeg må bare spørre….. hvorfor MÅ dere som ikke har noe pent å si, si noe? kan dere ikke holde kjeft og kanskje evt tenke på at fordi om hun er en offentlig person – så har hun følelser hun også? og iallefall nå når hun virkelig ikke trenger noe piss fra dere.
      joda – hun er som skrevet en offentlig person, hun har selv valgt det.. men vet dere hva? det GÅR AN å holde munn uansett, og om dere føler dere må på død og liv kommentere noe stygt, har dere seriøst ikke det bra med dere selv.
      synes du er tøff jeg, sophie! stå på videre, du har en nydelig sangstemme!

    61. Du sier selv at du har det tøft for tiden, også legger du ut det her? Det er jo som å skyte seg i leggen, kjære deg! Dette er virkelig noe folk liker å klage på (med relativt god grunn, for du synger jo ikke bra). Nestegang du gir haterne noe å hate på, så gjør det hvertfall på et tidspunkt da du føler deg bra med deg selv. Gud så oppgitt jeg blir over menneskeheten av dette tullet.

    62. Kjempe fint, du er knall flink… Blir uggen i kroppen av å lese alle de vonde kommentarene her inne… Syntes du burde ta deg ferie fra å lese kommentarfeltet.. Vær med mennesker som ønsker deg godt. Du er veldig sterk og dyktig.. Liker personligheten din. Syntes bare det er synd at janteloven ødelegger for deg..

    63. Sorry at jeg sier det men det der var helt jææævlig. Langt under gjennomsnittlig sangstemme! Uff. Du driter deg ut. Dessuten ser du ut som en surpaddde

    64. Vær gang du legget ut sang video er du plutselig syk og tett… skjønner ikke hvorfor du skal skylle på det vær gang.. det blir litt dumt 🙂 men men..
      Den andre versjonen er bedre 🙂

    65. Jeg tror både denne og den andre versjonen hadde vært litt bedre hvis du hadde noen sang timer 😀 For du har jo stemmen, og er kjempe flink! Så det er jo bare det lille ekstra, så hadde dette bare tatt kaka 😀

    66. Åå sophie, leser ofte, kommenterer sjeldent. Men, fikk gåsehud av dette, du er super flink, og fortsett med alt du gjør, uansett hva folk sier!! Du er råå:))

    67. hei. Kan du legge ut teksten? jeg skjønner seriøst IKKE hva den ene setningen er…. im going mayday fåwn-tu ju like an airplane ?

    68. Dette her kan du Sophie! Du ser også kjempe bra ut fremfor kamera! Blir helt rørt av denne sangen, den er såå fin! Så bra at den hadde solgt bra, det skjønner jeg virkelig! 🙂

    69. Ågud så pen du er! Syns du er mye penere på videoer enn du er på bilder:) Du synger også kjempebra og jeg elsker sangen din, bare synd jeg har hørt så mye på den at jeg har gått lei

    70. Sophie elise isachsen jeg elsker sangen din og kommer til elske den videre du er utrolig flink til å synge.
      Du har fin stemme.

    71. Synes du er ganske flink, litt småsurt og sånt men tror at hvis du jobber med stemmen din og hvordan du bruker pusten så kan det bli ganske bra.

    72. Legg ut sangvideo dere da, som kommenterer som om dere er Idol-dommere. Dere må virkelig ta dere sammen når det gjelder all den negative tilbakemeldingen, det er INGEN som er interessert i det. Er dere virkelig så sjalue? For om dere ikke liker henne så ser jeg ikke hvorfor dere i det hele tatt er innom bloggen. Når til og med jeg er lei av dere, så må jo stakkars Sophie Elise være helt utslitt. Tenk litt på at det kun blir sett på som lavmål å kommentere negativt. Det er mobbing og helt unødvendig.

    73. Fy faen for noen tapere som kommenterer på bloggen her! Jeg blir flau over hvor motbydelige enkelte kan være mot andre mennesker!! Jeg hadde vært så skamfull hvis jeg hadde vært forelderen til noen av dere!! SKAM DERE!! Jeg beundrer deg virkelig Sophie! Jeg hadde ikke holdt ut å blogge med så mange møkkafolk som slenger dritt hver dag! Du er flink! Stå på! <3

    74. Jeg syns hun er flink jeg! Men den kunne godt vært spilt inn når du var helt frisk og uten de bakgrunnssangerene. Jeg syns DE sang surt jeg.. sånn skikkelig surt og! De ødela litt mye. PLIS SPILL INN DENNE SANGEN AKUSTISK I STUDIO! <3 Hadde elsket å hatt den rolige versjonen av sangen på spotify lista mi.

    75. Jeg reiser fra Alicante til Trondheim den 14. august, men jeg drar jo til Trondheim og ikke Oslo… Skulle gjerne tatt dem med! Håper at det ordner seg 🙂

    76. Hørte på stemmen at du var tett ja, og antakeligvis mye mere kortpusta Pga dwt 😮 men ellers syns jeg den var kjempefin:)<3 du er superheldig som får muligheten til så t pg jeg syns du utnytta den kjempebra! 🙂 digger begge versjonene og hele deg som person<3 håper du blir frisk igjen snart og at alt går bra me Mathias og familien din og ikke minst deg selv 🙂 ha en nydelig dag videre sophie <3

    77. Hm. Etter å ha lest kommentarene her undrer jeg meg over at opptaket kan oppfattes så forskjellig. Noen syns til og med gutta sang surt! De gjorde faktisk ikke det, de sang rent og fint. Stemmen din Sophie, bærer preg av at du ikke var frisk, og det er dumt. Du burde lage en ny versjon og øve mer på diksjon og på hvor du skal legge trykket.
      Alt for mange av dere unge amatørsangere tenker ikke over hva diksjonen har å si, men det blir grøtete og urent når man ikke kan riktig uttale. Du har godt stemmemateriale, men trenger både å lytte, og da mener jeg studere, hvordan de gode vokalistene behandler stemmen sin, og å øve mer på hvordan du vil at akkurat din stemme skal være.

    78. Er ganske så sikker på at du ikke kommer til å lese denne kommentaren, men !! Jeg synes du burde ta denne pausen fra bloggingen som legen har sakt du burde sian det er alltid godt for deg som person å ta helt fri å bare slapp av, dine ordentlige lesere fårstår deg og derfor burde du slappe av, blogging er hardt, spessielt som toppblogger i norge! SLapp mer av og kos deg mer i livet. Sykemeldingen fikk du for en grunn og da burde du få hvile å ta det mero…
      Folk forstår deg ikke, siden det gjorde ikke jeg før,men nå førstår jeg deg. Slapp mere av imens sykemeldingen enda teller å bare ligg i senga å slappe av hele dagen.

    79. Synes du er tøff som legger ut dette jeg, Sophie – for du vet at folk finner noe å pirke på UANSETT. Det hadde de sikkert gjort om du så hadde hatt stemmen til Christina Aguilera. Jeg synes ihvertfall du er KJEMPEFLINK og jeg beundrer deg på så mange måter 🙂 Nydelig sangstemme har du, kunne ønske jeg var så flink til å synge selv.
      Jeg blir så provosert av alle som tror at det bar er greit å slenge dritt her. En ting er konstruktiv kritikk, men det er ikke så mange som helt har forstått greia med det og oppfører seg som Uoppdratte og uforskammelige shitkids.
      Elsker bloggen din, du er fantastisk tvers igjennom! 🙂

    80. Fikk gåsehud. Du er en helt fantastisk sanger Sophie!! Ikke la noen stå i veien for deg, for det fortjener du ikke. Elsker virkelig bloggen din, og du er fantastisk både innvendig og utvendig 🙂

    81. det var nydelig, men tror det hadde blitt enda finere om du sang den alene og uten de guttene i bakgrunnen! synes de ødela litt, men du sang kjempefint!

    82. Jeg leste kommentarene før jeg hørte sangen og begynte virkelig å lure på hvor jævlig det kunne være ut ifra kommentarene til mange her. Så hørte jeg sangen og ble sjokkert over hvor jævlig dust mange av dere som kommenterer er! Jenta har INGEN bakgrunn med sang, og allikevel synger hun PENT. Nei, det er ikke Christina Aguilera, men hun er da for faen ikke så jævlig dårlig som dere påstår.. Skjerp dere!

    83. Alle skal få ha det gøy med musikk! 🙂
      I tillegg har du en kjempe fin stemme med masse potensial og med noen sangtimer tror jeg du blir helt knall! Stå på 🙂

    84. Du har en veldig fin stemme 🙂
      Så innlegget ditt om nettmobbing å jeg elsker bloggen din men hvis det “brings you down” så burde du iikke gjøre det. Ikke blogg med mindre du elsker det:-))
      Elsker bloggen din

    85. du synger helt fantsatisk! klarer ikke stoppe å høre på lion heart! jeg skjønner hvor tøft det kunne ha vært å synge når du var syk, men den andre versjonen er helt fantastisk! hvis du hadde lagd et album hadde jeg definitivt kjøpt det!! ikke hør på haters! de er helt sikkert mye dårligere enn deg!

    86. Du er kjempeflink kjære deg! Åh, jeg vil ikke at du skal høre på all den dritten som slenges, det er så vanvlittig unødvendig og de fleste er drevet av sjalusi og/eller ondskap. Du ser forresten nydelig ut på videoen:)

    87. AAh, så kult! Syns sangen va mye bedre og mer “jordnær?” om æ kan si det sånn, når den va akustisk! 🙂 Digga det at du va litt hæs, ga sangen ett vældi kult præg over sæ ^^
      Hatt lenge lyst til å gjøre nå sånt æ å, så må være gøy å faktisk ha gjort det 🙂

    88. Jeg syntes rett og slett dette var helt jævlig.
      Sier det samme som en annen kommentar lenger opp.. du viser bare hor mye autotune du har brukt på den originale sangen å ikke på den akustiske..
      Pluss att når du synger høres det ut som om du sliter med å få brukt hele stemmen din.. jeg likte ikke denne versjonen.. sorry

    89. Dette var dessverre ikke så veldig bra.. Liker originalen mye bedre. Atotune og miksebord gjør jo det meste ganske bra, men de får ikke laget en bra sang om ikke grunnmaterialet er ganske ok. Synes lionheart er bra, men denne versjonen var ikke noe for meg. Har selv sunget ganske mye og et stativ og gode pusteteknikker ville gjort denne opptrednen mye bedre. Jeg har selv erfart at hvis du bruker en times tid på å puste riktig mens du nynner litt før en opptreden blir det ofte mye bedre. Bare et lite tips 🙂

    90. Sorry men dette var surt. Syk eller ikke. Det er bare måten du synger på. Det er helt greit til du kommer på de høye tonene, da sprekker det totalt. Blogging kan du, synge? Nei, la den jobben gå til noen som faktisk kan synge bra;)

    91. Du har fin stemme, men som noen kommenterer over her så trenger du kanskje noen sangtimer så du lærer deg å kontrollere stemmen bedre? 🙂
      Du har jo trossalt et kjempegodt grunnlag og jobbe videre på.

    92. Ikke det beste jeg har hørt, men heller ikke det verste. Skal ikke uttale meg mer om akkurat det, for det ser jeg andre tar seg av.. MEN…HVORFOR må unnskyldningen “Jeg er syk” aaaaaalltid brukes når noen skal synge foran andre?? 90 % av de som stiller på audition til Idol o.l, er alltid “syke”, slik at det liksom skal være formidlende omstendigheter dersom vedkommende synger surt eller dårlig. Den unnskyldningen er så gammel, dårlig og lett gjennomskuelig, så vææær så snill og dropp det! Vær heller ærlig å si: “Jeg har problemer med de høyeste tonene”, “jeg har svakheter som sanger”, “jeg ved at det kan bli bedre”. Det høres så mye mer troverdig ut, og man tar det litt mer seriøs. Dette er min mening om saken, syns det er så merkelig at hver gang noen skal synge, så er de sjuke! Ellers, stå på jente, om ikke sang er din vei her i livet, har jeg enorm respekt for det du gjør for dyrevern!

    93. Herregud så fæle folk er i kommentarfeltet her. Hvem sier til noen med en sykdom at hendene deres ødela hele opptredenen og var forstyrrende? Hva så om du er “usikker”/nervøs (noe ALLE dødelige ville vært om de skulle spille inn en sang og dele den med et så superkritisk publikum som de over her), det er jo dette som er DEG. Du skjemmes åpenbart ikke av hvem du er, og det er så ekstremt viktig. Beundrer deg og synes du er et supert forbilde for andre på veldig mange måter! Håper det går bedre med deg, og at du ikke tar til deg disse kommentarene. Tenk på alt du har utrettet!! Andre på din alder kan bare drømme om å få til noe lignende. Du er ei fantastisk flink, sterk og ekte jente! <3

    94. syns du er flink jeg sophy<3 du er også veldig modig som synger live trass i utmattelse og sykdom! skulle ønske jeg var like tøff. stå på, drit i drittkomentarer fra sjalu folk som f¨år opp selvtilliten av å tråkke på andre, men husk å ta et pust i bakken når du er sliten. følger bloggen din hver dag om det så må gå flere dager / uker før du blogger:)
      veldig fin og troverdig stemme^^

    95. Det det var vondt å høre på. Liker deg utrolig godt som person, men i det siste virker det som du gjør alt for å tjene penger, bli kjent. Stemmen din er så som så, men du sier jo selv at du til en vis grad er klar over det. det som derrimot trøkte vidioen ned i grøfta var den herre “tror jeg er fantastisk sexy, og en kjempetøff opostjerne” holdninga di, ved vifting med armene, og bråe unatulige bevegelser, som abselutt passer bedre i dursjen med hårbørsta.. var i det hele tatt veldig skuffende, i og med at du har en grei stemme( ellerså er den bare utrolig redigert i den første versjonen) når guttene i bakgrunnen sang mista du din egen stemme også.. så egentlig bare ut som en dårlig hjemmevidio som man sletter når man har sett den.

    96. Skjønner ikke hvorfor folk skal kommentere når de ikke har noe fint å si, eller konstruktiv kritikk. “Dette var kjempe dårlig” er ikke konstruktivt.. Synes hun er flink jeg. Ikke minst tøff som hopper ut i dette. Hun kan synge, og dette kommer fra en som også kan synge og har sunget hele livet. Gi Sophie heller tips og vær litt cheer leader, enn å hate på alt hun gjør.. SKJØNNER IKKE HVORFOR FOLK KLØR I FINGRA ETTER Å SKRIVE DRITT! SKAM DERE… Mangle ekle personligheter som kommer frem på nett..

    97. Unnskyld meg, men når man legger ut en sang så må man faktisk forvente både konstruktiv kritikk og åpne meninger, uavhengig av hvor kjent du er. Å tro at man kun skal få positiv feedback er veldig virkelighetsfjernt.
      Jeg skal være ærlig å si at dette var lite imponerende for min del. Sangen når ikke de høye tonene som var eneste grunnen til at jeg var LITT imponert av den originale versjonen, og det er ganske surt innimellom. Når man skal synge akustisk er man nødt til å bruke stemmen som sterkeste virkemiddel, og når tonene er lave og stemmen heller ikke er klokkerein blir det ikke en så god opplevelse som jeg hadde håpet på.

    98. This was nooot good. I am so sad right now. You are my idol and i thought you could sing but it was just all autotune. Im singing for global records and they though you where good to….. or now… was…. you seriosly need some practise.

    99. du er nydelig og flink til å synge, men må helt ærlig innrømme jeg ble veldig skuffet av denne versjonen, liker originalen bedre 🙂

    100. Du er nydelig, Sophie. Denne vanskelige tiden kommer du deg gjennom, du er sterk! Ikke gidd å hør på de kommentarene som sier “dette var dårlig”, eller noe annet negatvit. Ikke alle kommer til å like deg, eller musikken din. Sånn er det bare. Hvis folk skal kritisere, så får de ihvertfall se litt om hvorfor/hva som kan bli bedre, hvis ikke er det helt ærlig bare teit. Håper du har det fint 🙂
      Elsker forresten bloggen din!

    101. Sophie , du må jobbe mer med kroppsspråket ditt. Det virket som om at du ville etterligne Lorde, og det så veldig unaturlig ut. Men det var så fint å se på de sekundene du smilte , gjør det mer ! 🙂 Hvis oss din indre beyoncé , haha

    102. Er det virkelig slemt å si ifra at hun burde ha stativ, siden hendene tok litt fokus. Hun får bare tilbakemelding, og det får hun tåle. Blir også kanskje lettere for henne å tenke på stemmen, fremfor å holde hendene sine i ro, for stødig var de langt i fra i starten. For å si det sånn, begrepet ´´fin sangstemme´´kommer veldig ann på hva folk legger i det. Jeg har selv fått høre jeg synger fint og har fin stemme, men jeg er selv klar over at jeg nesten kun synger rent og at jeg egentlig har ganske svak stemme, litt sånn type Selena gomez. Dette er noe jeg forventer folk vil kommentere på om jeg hadde lagt ut video, og det er jo ikke alle feil man klarer å oppdage selv og da trenger man kommentar på det. Sophie har jo selvfølgelig noe på plass og det er jo ikke så ille, men siden hun har vært sånn veldig på at hun skal vise oss hva hun virkelig kan, så lager man seg forventninger. Hun har jo hørtes bra ut på de fleste sangvideoen hun har lagt ut før, men denne videoen skuffet hun meg. Jeg synes hun burde ventet med å legge ut video til hun følte seg bedre. For når man legger ut en sangvideo, så må du nesten forvente at folk har en mening om stemmen din, og at for noen holder det at du klarer å synge rent, imens for andre så må du gjerne klare å gjøre litt mer enn å bare synge rent, og her traff dessverre ikke Sophie på DENNE videoen. Det unnskylder ikke folk å slenge dritt, men man må kunne skille ut de få drittkommentarene, for de meste over er er storsett tips eller folk som er happy 🙂

    103. Sophie Elise, jeg liker vanligvis bloggen din og å lese alt nytt du har
      å komme med. “Lionheart” party versionen er også bra, men det tror jeg
      kun er takket være de som mixa den, og brukte autotune på stemmen din. Hadde du synget sånn som dette i den, hadde den nok ikke hatt like stor suksee. Beklager, men dette var ikke en fornøyelse å høre på.

    104. unnskyld meg, men jeg trodde det sto at hun ikke prøvde bevise at hun var verdens beste sanger med denne videoen? nettopp. dere som skriver kommentarer bare for å være ekkel burde skjerpe dere.
      Jeg synes du burde være stolt over at du synger med den stemmen du har Sophie (som ikke er stygg, slik andre skal ha det til), jeg selv synger aldri selv om jeg elsker å synge. du er flink, stå på! håper du får det bedre snart, ha en fin sommer 🙂

    105. Når hun legger ut video må man jo tåle andres meninger om hva de syns om sangen å jeg syns den ikke var surt og dårlig dessverre Sophie. :/

    106. Wow. Skikkelig miljøvennlig og fly katter hjem til Norge, som du klaget over at folk ikke tenkte på miljøet. Klassisk rosablogger boble du lever i=)

    107. Nydelig, unik og sterk stemme du har!:) jeg kan være ærlig imotsetning til andre her, fordi jeg er ikke en usikker, sjalu, egoist og kynisk menneske;) stå på bidere sophie, du er ei kjempe flotte jente!;)

    108. Det ser ut som du er ganske sliten og lei. Håper utrolig mye at det ordner seg for deg! Du er en så bra person, du fortjener det aller aller beste! Husk det

    109. du er kjempe flink di som ikke sier seg eni har ikke peiling på va ordentlig sangstemme er ! sjønner ikke hvorfor folk gidda å være så frekk :/ men du e super 🙂

    110. Så fint! Du har en bra sangstemme 🙂 Lurte på om du kanskje kunne legge ut teksten til sangen på bloggen? 🙂

    111. Kjempefint å høre på! Ikke bry deg om de drittkommentarene over her. De har antagelig ikke noe bedre å gjøre enn å rakke ned på andre. Jeg synes du synger døds fint og stemmen din er kjempe fin å høre på! 🙂

    112. Jeg synes det ble veldig fint, men synd at formen din ikke var helt på topp den dagen. Håper vi kan høre mere av deg etterhvert 🙂
      Elsker deg og bloggen din og håper det går bedre med deg etter noen dager hjemme i Harstad 🙂

    113. Synes du er flink jeg, sophie!! Men om du tar det litt roligere og ikke virker så stressa så tror jeg mange av de “negative” vil skifte mening! Rett og slett fordi da blir vi også litt stressa, hihi. Stå på videre, jeg heier på deg 🙂

    114. Syns det var bra jeg, Sophie ! Det er fryktelig vanskelig å synge generelt uten flere år med trening, og noen har det jo bare i seg 🙂 MEN, du skal ha for at du faktisk tør å prøve deg frem, og folkens, som hun sier selv, hun ekke proff, hun elsker bare å synge! Jeg tør ikke engang synge utenfor bilen min.. Folk er som vanlig sjal/missunnelig/redde osv. ( fordi mange er sånn, de tør ikke gjøre det de vil og har lyst til fordi de er redde for hva andre mener.. ) og det skjønner jeg, med alle disse netttrollene som gjør hva som helst for å ødelegge folk !

    115. Faen meg verste jeg har hørt live ever. Så jo helt mongo ut med den vinglete opptreden, og mikrofonen ble jo sikkert helt svimmel av all den vinglinga. Nei fyfaen, det her var R Æ V A. Sugde rett og slett balle. Veldig syk? Slutt å lag unnskyldninger, hadde du virkelig vært syk så hadde de nok tatt dette en annen dag med de divanykkene dine. LOOOOOL

    116. OG, excuse me, men dere som sier hun synger fint? Er dere tonedøve? Mener dere VIRKELIG at henne har fin sangstemme, og at dere får grøsninger? Herregud, da vet dere virkelig ikke hva som er bra og ikke. Men hva annet kan man forvente av dere smårips som er oppvokst med kun autotuna musikk som justin disgusting osv.. 🙂
      JÆÆÆVELIGSTE JEG HAR HØRT NOENSINNE!

    117. Kan du formelle mer eksakt hva som har skjedd mellom deg og mathias? elsker bloggen din, men jeg blir så nyskjerrig! hehe:)

    118. noe helt annet enn.den.på Spotify iallefall. men øv mer og jobb med pust og høye toner så går det kanskje bra. dette var litt skuffende fordi jeg synes den på Spotify er bra. men live så må du nok jobbe mer.

    119. Herregud kan folk ro sæ fette ned? Det e faktisk ikke så dårlig som folk ska ha det til. E få som hadde klart det like bra uten ordentlige sangtimer. Det eneste æ ikke likt va når guttan syngt refrenge og du syngte lyst sånn, men det har ikke noe med om du e dårlig å syng eller ikke, e bare smak og behag. Æ likt denne versjon også. Ka med å snakk hverandre opp ig frem, istedeførr å trø hverandre ned i dritten? Og nei, æ snakka jo ikke om de som e flink å gi konstruktiv kritikk nu, men de som bruka energi på å spre møkk og faenskap. Fette skjerp dåkk, æ bli flau. Hilsen oppgitt jente fra nordland (22)
      Stå på, Sophie. Du e rå.

    120. Til dere som skriver på dialekt: Kommentarene deres blir komiske, gidder ikke ta dere seriøst og de blir vanskelige å lese. Det ser bare ut som om det er noen som er dårlig i norsk rettskriving. Husk at dialekter er lette å forstå når man hører dem, men det er jo en grunn til at vi har felles skriftspråk. I Norge kan du velde mellom nynorsk og bokmål.

    121. Du mangler sangteknikk og ikke minst støtte fra magen når du synger.. Denne videoen viser rett og slett hvor sykt mye autotune du har brukt på den orginale, og at du egentlig ikke kan synge i det hele tatt… Uff.. Tragisk

    122. Jeg ler. Jeg ler ikke av deg, jeg ler av de latterlige kommentarene til disse folkene. Det er mennesker som ikke har noe de egentlig skulle ha sakt. Det er mennesker som er sykelig sjalu på livet ditt og sangstemmen din, jeg ler av dem. Du er flink til å synge og modig nok til å stå frem å prøvde deg som artist, noe jeg syntes du mestrer veldig godt! Stå på, det er det verdt. Heia Sophie Elise

    123. Synes det var bra, men selvfølgelig alt kan bli bedre. Er enig med det som en del sier her om pusteteknikk, støtte fra mellomgulvet osv. En annen ting jeg vil poengtere er bruken din av mikrofon. Ikke ta vekk mikrofonen før du har sunget ferdig og ta den opp FØR du begynner å synge igjen. Stå på!

    124. Til alle dere som skriver – snakker negativt !
      Helt greit at alle har lov og komme med sine meninger om ting , og si hva dem mener om enkelte !
      Men tenk dere om , noen er født med perfekt sangstemme , noen må kanskje jobbe litt for og få det ! 😉
      All jobb kommer det noe positivt ut av , men kanskje dere burde tenke på deres egen sangstemme , hvem av dere som skriver negativt har slipt ut en låt ? Turt og stå foran et kamra ( profesjonelt ) å synge ? hvem av dere har kommet så langt , og jobbet for det?
      Tror neppe det er mange av dere , så kanskje dere burde tenke litt ekstra om før dere dømmer andre ?
      dere har nok dere egen dør og feie , før dere går på andre.. er nok ikke rosenrødt der heller..
      Mens min mening er !
      Hun er tøff nok til og gjøre det , hun er tøff nok til og vise befolkningen hvordan hennes stemme er , hvordan hun gjør låten sin ekte og personlig ..
      Hun er flink , og har hørt mye værre før !
      Så jeg sier STÅ PÅ !
      <3 Denne låten har blitt en hit i min stue 😀

    125. Kosa meg med denne vidoen! Kjempebra! Stå på! Du bygger din egen vei, og bare du setter dine grenser. Drit i hva negative mennesker vil, de skulle bare ønske de var like modig som deg. 🙂

    126. En del delte meninger her ser jeg, men slik er det med alle artister i verden. Alle kan ikke like alt de hører og ser.
      Men jeg må virkelig si at du er kjempeflink! DU hadde en kul og røff aukistisk versjon av sangen din. Jeg fikk frysninger over hele meg. Stå på videre 😀

    127. Jeg har studert musikk i 3 år nå.. Og må bare si at dette ikke var særlig pent å høre på.. Den “ekte” sangen må være mye redigert for du rekker jo ikke opp på verken de høye eller lyse tonene.

    128. Hei Sophie Elise. Jeg kommenterer aldri på sånne innlegg som gjerne får en million kommentarer, ettersom man bare forsvinner litt i mengden. Ser du får mye drit, men også mye konstruktivt. Jeg har jobbet som musiker, låskriver og sanger i nærmere 15 år, og driver fremdeles på. Jeg er både klassisk og rytmisk skolert og har sang som hovedinstrument. Jeg syns at det til tider var litt surt, men stemmen din fungerer fint til denne typen musikk (akustisk). Det var mange “imperfections”, men dette er med på å gjøre uttrykket sårbart og menneskelig. Selvsagt er det ting du burde jobbe med, men du har et fint utgangspunkt. Ingen sterk stemme, men en sårbar og yndig stemme. Hiver meg på de som sier du burde jobbe med pusten. Støtten skal komme helt nede fra underlivet, og pusten komme fra magen, ikke brystet. Lykke til videre SE, ønsker deg alt godt!

    129. Hei sophie! Jeg ser å skjønner at du sliter her! Måten du holder mikrofonen på, hendene som skjelver osv, stakkar liten var du litt nervøs? Huffda, tror det. Hvis du ringer dette nummeret; +4788664730, så kommer du i kontakt med manageren. Han vil hjelpe deg.

    130. Jeg leste også kommentarene her før jeg hørte sangen, og jeg trodde ærlig talt at dette ikke skulle være noe særlig fint. Du overrasket meg VIRKELIG positivt, Sophie! Kanskje er du ikke noen skikkelig pop-stjerne enda, men – HALLO – du synger fint, og det ser ut som at du har det morsomt. Er det ikke det det handler om da? Folk får jo ha meningene sine, og jeg syns det er fint med konstruktiv kritikk, men kommentarer som “dette var dårlig” er totalt unødvendig. Det er som å kommentere på et bilde “Dette var stygt.”, uten å oppgi grunnen til at du ikke likte det. Meningsløst. Stå på, Sophie! Digger deg <3

    131. åå, du har en utrolig fin stemme❤️
      jeg viste ikke at du var SÅ flink til å synge, har hørte på sangen i repet mange mange ganger nå, elsker den, deg og bloggen din❤️

    132. Du gir meg gåsehud!! Du synger helt fantastisk. Den setningen der du synger “god knows” i slutten var helt sinnsyk bra! Lykke til videre<3 stå på

    133. Man hører helt klart i vidioen at du er forkjølet eller har allergi, hehhe. Lurte vel egentlig på om du vil synge den engang til når du er frisk? (og når du føler deg bedre, mentalt(psykisk), vil ikke stresse deg eller noe. Det blir bare for dumt å stresse over noe sånt, eller stresse generelt. Mye bedre å ta ting rolig.)

    134. Uff. Det var ikke veeeeeldig bra, men ikke så dårlig som mange skal ha det til. Alikevell synes jeg du bør se deg i speilet når du øver på å holde mikrofon og synge. Du ser veldig ukomfortabel ut, og det gjør nok at du synger surer enn nødvendig.

    135. Du burde virkellig holde deg til blogging ! Du sa det ikke ble no autotune på låta de men dette beviser jo at det jeg blitt gjort veldig mye! Og du burde virkelig lære deg og holde mikrofonen riktig!!! Du burde heller ikke synge hvis du er forskjøla, er aldri lurt!

    136. Har sinnsykt mye respekt for deg og alt det der, du er en fantastisk person, og sangen din er nydelig! Du synger ikke dårlig eller surt, synes jeg, men jeg føler at du ikke har heeelt kontroll på mikrofonbruken enda og pusten burde du øve mer på! Men selvfølgelig, for alt jeg vet var du kanskje nervøs for innspillingen og da blir ting vanskeligere! Håper ikke du blir fornærmet av dette, for det er ingen av mine intensjoner! 🙂
      Jeg vil også si at jeg vet hvordan det er i den tiden du har det nå, det innlegget du skrev (Hvorfor skriver jeg dette?) synes jeg var veldig bra og jeg kjenner meg igjen i det. det er en vanskelig stund man har og man føler at man ikke skal komme seg gjennom det. Håper virkelig at du vil få det bedre fordi ingen fortjener å ha det slik. Du er utrolig sterk og du er en fantastisk person, ikke la vanskelige tider knekke deg! Du er unik!
      Forresten til de som sier det er autotune i orginalen, ja selvfølgelig er det det, men det er det hos de aller fleste! Hvor mange studioproduserte låter av store stjerner har dere hørt hvor de synger surt? Produsentene redigerer slik at alt skal høres nok perfekt ut og sånn er det bare. Om dere ikke innser det så er dere litt fjern, sorry not sorry.

    137. du synger virkelig fantastisk! i denne rolige versjonen av sangen var stemmen din himmelsk og du sang som en engel 🙂 stå på sophie, du er rå!

    138. Altså dette mener jeg ikke noe frekt?men dette va ganske skuffene?først virket du så nervøs åsså når du begynte å synge så var det rett og slett surt og greit at du lager mer din egen versjon. (føltes mer som du prøvde å etterligne lana del rey) . Det virker nesten som om du har pustevansker..jeg mener det du gjør er at du bruker helt feil tekknikker asså synging er ikke bare å “synge”?du begynner sterkt på setningene men greier ikke å fullføre dem?(vet ikke om det er meningen eller hva..men det høres ikke særlig bra ut). Det virker som om du ikke liker å synge engang og bare vill få det overstått..men viss du virkelig vil satse mer på synginga de så burde du smile mer..og kansje virdere å gå til snagpedagog (?)

    139. Beklager sophie, men dette var skuffende.. Jeg liker deg veldig godt og leser bloggen jevnlig, men føler likevel for å si i fra, like mye som jeg også kommenterer positivt. Synes stemmen var ganske matt, og mye ubehagelig å høre på i blant, uten noen magisk klang som du har singelen din.. Du burde øve mer på hvordan du skal bruke stemmen, pusteteknikker og de høye tonene. I tillegg trakk mikrofonen og alle bevegelsene dine mye oppmerksomhet, fordi du virket noe stressa (?) og skjelver en del. Så kanskje bruke stativ eller sitte neste gang? Ikke minst – Husk å SMIL!! Du skal jo vise publikum at dette er noe du liker, og få publikum med deg 🙂 I videoen gjorde du nesten det motsatte.. Men over på det positive synes jeg du er tøff, og du kan syne og har en mørk og stor fin stemme – du må bare øve litt mer 🙂 Synes jeg da

    140. syns folk vikrelig dette va bra!? er det mulig? Ho skulle motbevise av stemmen hennes var mye redigert i orginalen, men ho gjorde jo bare det motsatte. visste ikkje at ho sang så dårlig… Eg har spurt før, og spør igjen. Lagde du ein rolig versjon av sangen når du skulle synge live, fordi det hadde vert kjekt, eller fordi du veit du ikkje hadde klart di høge tonene. greit du var “litt forkjøla” men halo! Det kan ikkje vere så stor forskjell… Blei og veldig stressa av å se deg synge, du virra og bevegde deg så jævlig! Trying to hard!!! Dette var ikkje bra!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg