hva vinkler kan gjøre

Shorts fra one teaspoon nelly / Cardigan fra NLY trend / topp fra oness nelly / sko fra converse (annonselenker) 

Jeg ser enda ut som en gammel potet i ansiktet etter all hevelsen, men jeg motet meg opp til å ta litt bloggbilder likevel og det er merkelig hvor mye man kan gjøre med rett vinkel og posering! Det ble ikke så alt for ille, og tror jeg klarte å skjule hevelsen godt på disse. Uansett, bildene over er fra da jeg ble med Mathias på sykehuset en tur, som forresten gikk bra. Det er enda nærmere 30 grader i oslo og uansett hvor mye eller lite jeg har på meg føler jeg mest for å smelte bort. . Jeg er kanskje litt sær, men jeg liker dårlig vær aller best. Overskyet kanskje. Men når det er fint vær får jeg dårlig samvittighet om jeg ligger inne, og det gjør jeg jo uansett. . hehe.

Så, til dagens antrekk nummer to!


(annonselenke) Kveldens kjole – Rebecca Stella for Nelly. som var på 50% da jeg kjøpte den, og kanskje er det enda! Kommer meg av en eller annen grunn ikke inn på nelly, internettet vårt er funny that way. 

Nå på kvelden møtte jeg Charlotte for å gå en tur langs aker brygge, og jeg skal nok møte henne litt senere ikveld igjen. Snart flytter hun til oslo, det blir såå godt ♥ Da har jeg enda flere venninner i oslo, og det trenger jeg. Føler jeg er så utrolig usosial, og at jeg av en eller annen grunn ikke har tid til å være med venner – dagene flyr avsted, og samtidig føler jeg at jeg ikke gjør så mye. Hm. . kanskje noen kjenner seg igjen? Ellers har jeg fått en merkelig uvane med å pirke på stingene i munnen med tunga, vanskelig å forklare men jeg fletter liksom den ene tråden fra stingene rundt tunga og leker litt, lignende som da jeg hadde tungepiercing. Bare at dette gjør vondt, haha. Men jeg klarer ikke å la være! 


Hva synes dere om antrekkene? ♥

60 kommentarer

Siste innlegg