rolig versjon av lionheart


 

I dag morges tok jeg turen til Drammen for å spille inn en video med en live, roligere versjon av Lionheart som jeg kan få legge opp på bloggen om ikke så alt for lenge. Det ble veldig fine opptak, og låta var jo originalt ganske rolig før den endte opp som partylåt, slik den er kjent for dere. Jeg har vært dårlig i halsen i overkant av tre uker, og det er jeg enda – noe som desverre gjorde at jeg ikke klarte å levere like godt som jeg ønsket. Jeg nøler egentlig litt med å skrive det også, fordi jeg vet kommentarene kommer til å hagle om at jeg lyver og egentlig ikke er syk, bare for å ha noe å “unnskylde” meg med om resultatet ikke blir like bra som studioversjonen. Men, syk er jeg, det ble likvel fint og jeg sier meg greit fornøyd med egen innsats idag. Stort mer kan ingen kreve, så får jeg vente spent på videoen og håper for alt i verden det ble bra. 


I skrivende stund sitter jeg i sengen med en pakke Multi Cheerios som lunsj (eller middag?), og har akkurat ryddet hele leiligheten og tatt oppvasken. Slik ble det brådd da kjæresten fikk jobb, tidligere ble jeg servert både ren leilighet, frokost, lunsj, middag, kvelds, smoothie og kos når jeg ville ha det, mens nå er jeg den hjemmeværende som står for alle de voksengreiens om ikke er like morsomt, hehe. Jeg skal avslutte her nå og starte på pakkingen til Hovefestivalen, kun få dager igjen nå! 

55 kommentarer
    1. gleder meg masse til å høre den versjonen! Sikker på at alle som mener du egentlig ikke kan synge vil få en i trynet når de hører den nye versjonen. Du er utrolig flink og stå på ♥

    2. Er det så utrolig flaut for deg å inrømme at du egentlig bruker autotune? Det er jo ikke noe som er så vanskelig å høre… Du burde kanskje skrive en lapp i hvert rom om at ærlighet varer lengst, å at det ER greit å ikke være best og finest i verden! Alle har forskjellige meninger, å forskjellig smak, så best i alt fra A til Å her i den store vide verden kommer du aldri til å bli uansett! 🙂 du burde prøve å bli fornøyd med- og innse at du er god og pen nok akkurat som du er! Som sagt, alle mener forskjellig, så noen syns såklart du er drittstygg, andre syns du er verdens peneste, noen syns du er for tykk å noen syns du er for tynn! Godta det, godta deg selv å slutt å tenk SÅ mye over hvordan du tar deg best mulig ut i alt 🙂

    3. Gleder meg til å høre den nye versjonen! Stå på videre og ikke bry deg om de negative kommentarene du får – det vil bare bli et skår i gleden for deg. Du har en utrolig bra sangstemme og hvis du produserer flere sanger etterhvert kommer du til å bli stor i musikkbransjen! Ikke bry deg med hva folk slenger til deg. Ignorer dem og fest blikket på de positive tilbakemeldingene!!😀

    4. Herregud, jeg skjønner virkelig ikke at du gidder og bry deg med og skrive at folk kommer til og kommentere ditt og kommenter datt!!! Du er så utrolig flink og pen og talentfull uansett hva en hver idiot skulle mene!!! Jeg kan skjønne at det er vanskelig når noen hele tiden skal prøve og få deg ned, men du lar deg aldri knekke uansett… Folk er slemme og helt forbanna idioter noen ganger, noen folk klarer ikke unne andre suksess, de er sjalu og gidder ikke prøve og få til noe en gang… Men så ha du de som alltid er positive til deg, de er hyggelige og det er virkelig de du skal bry deg om. Men som blogger må man kanskje nevne alle haterne også, siden de gidder og ta seg tid og klikke seg innom bloggen din, bare for og skrive en dritt kommentar som ikke henger på greip, men som til slutt betyr at du har en av Norges mest leste blogger! 🙂 Jeg mener det rett fra hjertet, jeg er 100% sikker på at det talentet du har ikke er noe autotune, som noen prøver og få frem.. Gleder meg til og høre resultatet 🙂 Ha en fin kveld!

    5. Ble du syk akkurat i dag når du skulle synge? Jaja, gleder meg uansett til å høre den sakt versjonen, håper den kommer ut raskt! 😀

    6. Liker “Party-låt” versjonen! Det blir årets sommer låt her 🙂
      Spent på å se videoen!
      Btw. Auto-Tune brukes i de fleste pop-sanger.. Det brukes av MANGE kjente artister for å skape en effekt.
      God bedring!

    7. Det var jo ikke det vi lesere har etterspurt. Vi ønsker å høre akkurat den party-versjonen, uten noe slags redigering. Uten noen andre slags instrumenter, men bare din stemme:-)

    8. Lurer på noe angående de to skinnveskene du nettopp har kjøpt. Hva syns Mathias om dette? Er ikke han også litt i mot pels, skinn og kjøtt?

    9. du er syykt flink du bør drite i va andrre sier… for at de skal finnes elskere må det finnes hatere!

    10. Du er jo alltid syk? Seriøst, jeg føler det ikke går 3 uker uten at du nevner at du er syk. Ikke bra

    11. kan du ikke skrive en pakkeliste til hove, eller legge ut pakkelisten din?, for oss som ikke har vert på festival før og kanskje trenger litt (mye) tips til hva som er lurt å ha med seg 🙂

    12. Åh så flink du har vært da! Håper typen din ble glad da han kom til ren leilighet :))
      Btw kjempefine bilder. Jeg ser frem til å høre den rolig versjonen av Lionheart 😉

    13. Kan du inte skriva något på svenska eller engelska ibland så vi andra kan förstå också? Jättebra blogg!!! Eller kanske en video där du riktar dig till dina internationella fans?
      BÄSTA

    14. du skulle ikke ha tatt operasjonene.. Jeg respekterer deg uansett… 🙁 🙁 flaut at alle vet at du har tatt operasjon….

    15. Hei
      Jeg vet at dette ikke har noe som helst med innlegget ditt å gjøre. Men i dag startet jeg dagen med å se noen av de 60 sekunders filmene til PETA, og da begynte jeg å tenke på deg og dine meninger om dette. Så fikk det meg til å lure: når du får barn, hvordan kommer du til å oppdra disse i forhold til synet på kjøtt, pels, skinn, dun osv? I barnebøker, reklamer og medier blir det jo ofte fremstilt at dette produseres på idylliske gårder hvor både mennesker og dyr har det bra. Kommer du til å ta fra dem denne fantasien og fortelle dem den groteske sannhet? Det er nå en ganske tøff avgjørelse.
      Synes jo det er fantastisk bra at du faktisk gjør noe selv for å få en slutt på dette! 🙂

    16. Thea: Jo, og det har vi også gjort. Vi skulle egentlig spille inn før jeg dro til Spania, men jeg var syk da også, og man kan ikke utsette og utsette og utsette om jeg aldri har tenkt å bli bedre.

    17. Cathrine: Hei!

      Barna mine skal bli oppfordret til å tenke selv, jeg kommer så klart til å fortelle dem om hvorfor jeg har valgt å være vegetarianer, og hvorfor jeg ellers velger som jeg gjør, men de skal ikke bli tvunget til noe. Når de er veldig, veldig små og ikke kan ta valg for seg selv, så kommer jeg til å gi dem den maten jeg spiser (eller vegetarmat for deres alder), og jeg kommer til å fortelle dem hvorfor de ikke får gå på sirkus med dyr, i dyreparker osv. Jeg kommer ikke til å uoppfordret si “nei nå skal dere høre…”om vi leser en barnebok med dyr på en gård, men det kommer nok til å bli et naturlig samtaleemne rundt middagsbordet for eksempel. Mathias ble oppdratt vegetarianer, så tenker å høre litt med foreldrene hans om hvordan de gjorde det også:-)

      Og tusen takk!

    18. Jens: Jo, jeg gjorde det en periode, men jeg har “bare” noen tusen utenlandske lesere per dag, om dette øker til over 10 000 kan jeg nok begynne å gjøre det 🙂

    19. Du har den mest interessanne bloggen æ vet om 🙂 Du gjør så mye, å det e så spennanes å høre om de tingan du gjør, at det ikke bare blir nye kleia, OOTD osv… Æ like at du e på så mye eventyr, du leve live og du skriv dine bragd (æ oversetta det engelske ordet til norsk, fordi æg ikke visste det norske ordet haha, så vet ikke om bragd blir rett å si)på en måte som ikke e skryting, men mere sånn “du kan gjøre det samme, bare tru på dæ sjøl” måte, å det like æ veldig godt! Du e liksom mere enn en rosablogger. Du har jobba hardt, og du fortjene virkelig livet du har nu! Æ ser opp til dæ<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg