fantastisk cover av lionheart

Fikk beskjed her om dagen om at LIONHEART har blitt hørt over en million ganger på spotify nå, det er helt sinnnsykt! Det hadde jeg ikke kunne forestille meg på noen som helst slags måte, og ble helt i hundre når jeg fikk beskjeden. For å ikke snakke om wimp, youtube, radio og de andre stedene den har blitt spilt, da er det lovt å være litt stolt! Gleder meg til å komme inn i studio og lage mer, mer, mer!! :) 

Det er kanskje litt kleint å si det, men ingenting av dette hadde vært mulig om det ikke var for dere. Jeg har, til tross for mange stygge kommentarer, en fantastisk gjeng med blogglesere som er så støttende og motiverende. Det er sikkert en del som ikke liker meg, men for å bli elsket av noen må man vel også bli hatet av noen, heller det enn at alle er litt sånn “ja hun har jeg egentlig ingen mening om, sikkert grei”. Nå som jeg er inne på å hylle dere, vil jeg gjerne legge ved denne fantastiske coverversjonen av lionheart. For en fin stemme, og nydelig måte å spille sangen på! Slik vil jeg også lage! 

Jeg er så keen på å lage en rolig versjon av sangen, og har en slik innspilling planlagt om bare litt over en uke, men det frister aller mest å bare lage en kort snutt som jeg legger ut på bloggen for å få folk til å holde kjeft om at jeg ikke kan synge. . Er det noe dere ønsker? (Please si ja)

99 kommentarer

Siste innlegg