intervju på mp3

Hei dere! I dag tok jeg turen til nrk mp3, noe som var litt ekstra morsomt med tanke på at mitt aller første radiointevju noen sinne skjedde på den kanalen, med akkurat samme person. Det er snart to år siden, og den gang da snakket vi litt løst og fast om at jeg skulle på konsert med Chris Brown den dagen, hvordan det gikk på skolen, om jeg hadde kjæreste og hva jeg ville bli når jeg ble stor. Denne gangen var jeg der for å snakke om Lionheart, og for å spille den av på radio for første gang! Det er jeg så glad for at jeg fikk være med på, og håper noen hørte sangen som ikke hadde hørt den fra før av :D


Nå skal jeg trene litt, ta en dusj og skifte trekk på sofaen her hjemme – men før jeg kommer så langt, må jeg bare si hvor utrolig glad er idag for de fine tilbakemeldingene som har kommet inn det siste døgnet. . Både her på kommentarer, på instagram og på twitter, det er uvanlig å ikke finne noen slemme kommentarer må jeg si, men, det føles veldig godt! Jeg leter enda etter linken som hører til radiointervjuet, vet noen hvor jeg kan finne det? Vil gjerne legge det inn på bloggen, slik at dere får hørt intervjuet.

Og forresten! Den kommer opp både på itunes, youtube og jeg vil gjerne også fikse en roligere versjon av sangen, hvor det spilles live. . Noe som kunne ha vært interessant? Uansett, dusj og sofatrekk neste! 

 

59 kommentarer
    1. Du kan være stolt over den sangen altså, veldig bra er den 🙂 jeg hadde absolutt likt å høre en litt roligere versjon av den ja 🙂
      Men du? Kan du kanskje lage videoer litt oftere (vet det nok tar en del tid), det er så kjekt å se på! For eksempel en spørsmålsrunde eller noe 🙂

    2. Elsker sangen din! Og jeg håper virkelig at vi får høre en roligere versjon live. Hadde vært kjempestas! 😀

    3. Elsker sangen din! 🙂 gå inn på radiokanalen på nett og leit frem programmet du var på så skal det ligge der 🙂 må sibjeg er positivt overasket over sangen din 🙂 digger den! Godt planta på lista mi på spotify den ! 😀

    4. Gratulerer med sangen din den var kjempe bra. Hørte den for første gang mens jeg hengte opp tøy å må si det var ganske mye bedre å henge opp klær med en sang jeg faktisk liker. ( litt kresen på sangene) stor gratulasjonsklem fra deg

    5. Kjempe fin sang Sophie Elise 💞 kunne du ha lagt ut sangen på wimp også ? Hadde vert kjempe fint !

    6. Sophie, en ting jeg lurer på angående neseoperasjonen. Får du noe arr av det? Synes det at man har tatt operasjon?
      Forresten så elsker jeg bloggen din!

    7. Hei Sophie, jeg kommer nå med en kommentar som ikke har så mye med med innlegget å gjøre, men håper det går bra. Jeg har vært fast leser av bloggen din i mange år, og du er en av de beste skribentene jeg vet om. Innleggene dine er veldig gjennomførte, og dine “dypere” innlegg går veldig inn på meg og får meg til å tenke gjennom ting og ulike tema når jeg leser. Dette er jeg svært takknemlig for. Jeg lurer nå på om du har noen råd til meg, og kanskje andre, som sliter med samme problem. Sommeren er nå rett rundt hjørnet, skolen går mot slutten og mot det mange ser på som friheten. Jeg selv gruer meg veldig til sommeren, selvfølgelig blir det godt med en pause fra skolepress og slikt, men sommeren er for meg en veldig ensom tid. Jeg sliter veldig med selvtillit og det å klare å komme meg ut fra huset til vanlig, og da det er sommer og mange reiser vekk og slikt kan dette bli enda vanskeligere. Jeg vet ikke helt hva jeg spør om, jeg trenger vel bare noen råd for hvordan jeg kan bli mer trygg på meg selv, og ta steget utenfor min egen komfortsone og tørre å bli kjent med nye folk, slik “alle andre” gjør. Jeg vil bare være et normalt fungerende menneske jeg også.
      Uansett, masse lykke til med det som ser ut til å være en utrolig lys fremtid! Vi er stolt av deg, bloggleserne dine.

    8. Syntes sangen din er utrolig bra! Ble veldig imponert! Tenkte på det når jeg hørte den i går at jeg håpa du ville komme med en mer akustisk/rolig versjon, så det hadde vært kjempe bra! 🙂
      Du er kjempe flink, Sophie! Stå på videre 🙂

    9. Vil gjerne høre en live verson av sangen:) Synes sangen hadde litt mye autotune enkelte steder i sangen, så det å høre den live vil være veldig fint. Gleder meg allerede til å høre den:)

    10. Elsker sangen!
      Lurer bare på en ting! Husker du skrev for en stund siden at du måtte synge sanger som var nokså mørke fordi du ikke kom så lyst når du sang, mens lionheart er veldig lys i toneleiet! Dette er ikke ment som kritikk eller noe sånn, bare lurer på om du har trent deg på å komme lysere eller om de redigerer det til i studio? 🙂 Synger selv, så hadde vært gøy å vite hvordan du har fått det til!
      Som sagt, elsker sangen din og håper ikke du føler jeg kritiserer deg nå! Stå på!

    11. Jeg må bare få sagt hvilket fantastisk menneske du er. Jeg har lest bloggen din veldig lenge, men er veldig sjelden jeg kommenterer(vet ikke hvorfor, gjør det liksom aldri på andre blogger heller, hehe). Uansett, du er en så UTROLIG stor inspirasjon! Du er et levende bevis på at drømmer kan gå i oppfyllelse. Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal få sagt til deg hvor bra du er, ord blir så fattige. Du er bare god, tvers i gjennom god er du. Sangen din er forresten helt nydelig! Lykke til med alt <3

    12. Igjen, jeg ELSKER sangen, men ja jeg ror også at det hadde vært fint med en aukustisk versjon 🙂 – da kunne du også gnidd det inn I fjeset til alle som sier at du ikke synge og bruker altfor mye autotune ;P
      Har sagt det før, men jeg sier det igjen; du bør virkelig være stolt over denne sangen, den er helt elsk uansett hva noen få barnslige folk sier :* Håper det kommer mer musikk fra deg :3

    13. Radio intervjuet ligger på http://www.nrkmp3.no 🙂 vist du blar litt ned på siden så kommer det en boks der det står “MP3 i soundclous” og vist du blar ned i den boksen så finner du intervjuet med deg 😀
      ( soundcloud boksen er nesten helt neders på hjemmesiden)
      Sangen din var foresten utrolig fin! har hørt den flere ganger i går og i dag <3

    14. Leste nettopp anmeldelsen av låta di i VG. Syns ikke det var så kleint, he he, tror han jammen likte den litt 😉( men han må jo ha noe å si- du er jo tross alt “rosa-blogger”. Har lest ham skrive laangt verre ting. Låta di er kul! Ha en fin kveld!

    15. Hei! Er positivt overraska over sangen din 🙂 Den ligger forresten på Wimp også, om du ikke visste? 🙂

    16. TIL MIA OVENFOR: Jeg vet ikke om du leser dette, men jeg kom tilfeldigvis over kommentaren din og jeg skjønner virkelig hva du mener. Jeg må bare si at jeg snakker av erfaring og det kan være så enkelt som å få seg jobb som er løsningen! Få deg en jobb på en café, klesbutikk, matbutikk eller en rolig restaurant. Da blir du lett “tvingt” til å prate med kundene. Bare det å si noen setninger ved kassa eller ved bordet når gjestene skal bestille mat kan være en utfordring. Sett deg mål om en jobb i sommer, så skal du se når sommeren er over at du har blitt en smule mer utadvent og du får erfaring både når det gjelder jobb/yrke, selvtillitt og erfaring. I tillegg tjener du penger! Lykke til Mia! 🙂 Det er ikke for sent å søke på sommerjobb enda!

    17. Stemmen din er nydelig Sofie Elise. Jeg beundrer deg så utrolig mye! Jeg ville ikke levd livet mitt som deg, men jeg jobber med å bli like selvsikker og ha en sterkere personlighet. Ditt skjønne vesen er en super motivasjon. Fortsett å være deg!

    18. Hvordan er det du retter håret ditt slik at det liksom blir mer bølgete på toppen og ikke rett ned?

    19. Hørte den ikke på radio da, men har den på Spotify-lista mi så hører på den ofte. 😀 Den er kjempe bra og gleder meg til de neste sangene du kommer med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg