en annerledes test

innlegg i samarbeid med to gode venninner, og coverbrands.no

I dag hadde jeg satt på planen å teste litt produkter fra coverbrands, men hodet mitt var virkelig et annet sted. Jeg har hatt mye å tenke på med tanke på sangen, og har vært helt overveldet av deres tilbakemeldinger, tusen takk! Lionheart kommer på itunes og youtube i morgen, men jeg skal linke til den da så ikke vær bekymret! Så koselig at mange har lagt den i listene deres! Uansett, jeg satt her på et fullstappet hotellrom og tenkte “hvordan i all verden skal jeg få anmeldt de produktene?”. Jeg har jo prøvd de over tid, men jeg måtte nesten ta en liten ekstra sjekk idag. Men, Marte og Amanda tilbydde seg å teste de sammen med meg, så da fikk vi litt venninnepanel hvor vi testet produkter, og diskuterte dem etterpå. Gøy og annerledes måte å gjøre et slikt innlegg på! De er jo ikke “kjøpt og betalt” slik som mange gjerne liker å tro at bloggere er (det er bullshit, btw). så derfor er det kanskje litt ekstra gøy for dere å lese? Uansett, vi har test ut sommerfavoritter, håper dere får litt inspo på kvelden her!


Solkrem og Sol-olje fra Le Tan. Prisklasse – dyr. 119 kr per flaske.

Produktene lover å ikke være klissete eller fete, og skal beskytte godt mot solen. Begge skal dufte kokos.

Marte: Sol-oljen var min favoritt fordi den var deilig og føltes ikke overflødig. Lukten sitter enda nå en time etter, og jeg elsket den luktet av kokos selv om jeg vanligvis ikke liker slik type lukt. Solkremen var også veldig deilig, det føles som fuktighetskrem og den luktet ikke som en solkrem, men heller friskt. 
Amanda: Sololjen luktet helt nydelig, mens faktoren er mer nøyatral. Et minus må være at man får lite i forhold til pris, men de er perfekte å kjøpe for en sommer hvor du for eksempel skal på festival eller en type ferie hvor du ikke må smøre deg så sykt ofte. Flaskene er også fine!
Sophie : Jeg er selv klar over hvor viktig det er med faktor, spesielt i solarium. Oljen som skal hjelpe på fargen inneholder også beskyttelse, men den gir en FANTASTISK fin farge! Så, det ble en soleklar (hehe) favoritt for meg. Jeg synes ikke prisen er ille, men har heller ikke så mye erfaring med solkremer og prisen der. . Men det er så viktig å bruke faktor, til og med i solarkium, ikke bare er det mer skadelig enn å være ute i solen, men man får også fortere dype rynker. Så, man må bruke faktor i solarium, og da er det jo greit å ha det kombinert med olje.

Terningkast: 4 fra Sophie og Amanda, 5 fra Marte. Faktoren kan kjøpes HER, og oljen kan kjøpes HER. 

Jan Thomas tørshampo. Prisklasse – billig. 109 kr. Lover å få håret til å føles nyvasket uten vann, og skal gi håret volum.

Sophie : Jeg får starte, rett og slett fordi jeg i over et år har vært avhengig av tørshampo. Jeg dusjer håret sjeldent på grunn av extensionene (bare en gang i uken), og må derfor ha noe å bruke i mellomtiden som ikke skader, men som faktisk funker. Og denne får nå fast plass på badehyllen! Man trenger bare en liten spray for at håret skal føles friskt, den lukter godt, man føler seg fresh. . Og det er et MUST på hove! Det kan jeg ikke få sagt nok, første år var jeg uten tørshampo og jeg følte meg som en gris hele veien. I fjor var jeg så lur å ha med, og slapp derfor å tenke noe på det. SÅ, om dere vil føle dere fresh på festival, ta med denne!

Marte: Jeg var jo også på Hove i fjor, og er helt enig. Den er deilig i håret og lett, håret føltes fysisk lett faktisk. Veldig, veldig viktig å ha i veska når man reiser eller skal på festival, og man føler seg freshere med en gang. Lurt når man ikke har tilgang på dusj og toalett. For min del kunne den ha luktet litt mer frisk, den lukter for mye hårspray.

Amanda: Elsker produktene til Jan Thomas, og denne ble en ny favoritt for meg. Med en gang jeg tok den i håret ble det som nyvasket, og jeg har egentlig aldri vært fornøyd med noen andre tørshampoer tidligere, men med denne kan jeg faktisk droppe hårvasken. Den lukter ikke så alt for mye, men det gjør egenltig ingenting, for alt det andre er så positivt. I tillegg varer disse flaskene veldig lenge!

Terningkast: 6 fra Sophie og Amanda, 5 fra Marte.  Kan kjøpes HER 

Smilelab Flash. 

Prisklasse: Medium – 399 kr.

Produktet lover å bleke tennene like fort som det tar å legge sminken, som skal være perfekt på hektiske dager. Det skal med andre ord passe perfekt for de som er på farten.

Marte:  Jeg synes denne er veldig god å ha på seg, for man kan gjøre mye annet mens man bruker den. Den er enkel å ta på seg, men det er litt rart å ha den på i starten. Men det er ihvertall lett å snakke mens man har den på! Du ser resultat etter første behandling, og man vil bare gjøre det mer. Så, prisen er ikke så alt for dyr, om man virkelig vil ha hvite tenner på en enkel og grei måte.
Amanda: Perfekt for jentekvelder, elsker at man fortsatt kan gjøre alt mulig med den på fordi den føles så lett, og man kan snakke så mye man vil som passer meg perfekt. Litt dyrt for en person med studentbudsjett som meg, men vil si det er verdt det. Overassket over hvor bra resultatet ble!
Sophie : Jeg har prøvd denne før, men riktignok en annen variant. Denne skal bleke tennene raskere, og det mener jeg den gjorde! Passer bra for meg som bare kan slenge den inn i munnen på vei til trikken. Jeg synes ikke den er så dyr, men det er fordi jeg tidligere har brukt blekinger som koster over 1000 kr og i tillegg er et slit å holde på med. Men, jeg synes også resultatet er dårligere enn de dyre tannblekingene, og mener man må gjenta noen ganger for et perfekt resultat. Riktignok er jeg litt blind på meg selv, og innser ikke at jeg faktisk får hvitere tenner, hehe.

Samlet terningkast: 5 fra Sophie og Amanda, 6 fra Marte. Smilelab Flash kan kjøpes HER. 
 

 

Det var utrolig gøy å teste ut produkter sammen med noen, vanligvis skjer jo dette når jeg er helt alene. Så, dette vil jeg gjøre flere ganger, og da får dere også meninger dere ikke trenger være redd for er “kjøpt og betalt”. Jeg skrev ned mens vi snakket, og derfor er det helt ærlige og fine meninger! Hva synes dere om denne måten å gjøre det på, forresten? Gøy med litt venninnepanel?

Dere får forresten 15% rabatt på alt i innlegget om dere bruker koden SEFERIE som er gyldig til 29. mai ♥ Gjelder også på alle produkter fra Le tan, ikke bare de i dette innlegget (og ikke de som allerede har nedsatt pris) 

57 kommentarer
    1. digga sangen din ! blir garantert å høre på den ofte :p det va ikke det æ forventa av sangen, den va enda bedre enn forventningen 😀 You ”rock” ;D

    2. Utrolig kreativ måte å gjøre dette på, dette burde du abselutt fortsette med! Herigud så bra lionheart var jeg elsker den allerede, du har en helt fantastisk stemme. Gleder meg sykt mye til klessalget så jeg og venninne min endelig kan se seg ( har bursdag, så dagen vil bli helt perfekt). Om vi kanskje kan ta bilde med deg hihi<3

    3. Jeg har utrolig mye respekt for deg! Jeg ser opp til måten du kjemper for dyrenes verden, mens hele verden legger press på deg. Jeg ser opp til mange andre ting også altså, men det med dyrenes verden, er noe jeg setter utrolig mye pris på!
      Jeg er ikke fast leser, og jeg ble litt skeptisk når jeg hørte at du hadde laget en sang, men da jeg først hørte den ble jeg utrolig overasket! Tror de fleste (og kanskje litt meg selv, når det kommer til sang) undervurderer rosabloggere ganske mye når det kommer til musikk ogsånt, men du synger jo dritbra!
      Elsker låta!

    4. Utrolig interessant og lese om dere forskjellige meninger.Du burde ha flere av disse.
      Når det kommer til Smilelab er jeg enig med Amanda.Prisen er litt stiv,og jeg har derfor ikke fått prøvd den enda.Men skal få kjøpt den en eller annen gang 🙂

    5. Kan du fortelle meg hvorfor du alltid bor på hotell når du får besøk av vener (også når det er snakk om 1)? Vil du ikke at de skal være i hybelen når Mattias er der? X) Bestemmer han over deg at du ikke får lov eller noe…. Dere kan jo feks la de sove på madrass eller 1 oppblåsbar seng som vi har hjemme om det ikke er extraseng hos dere. hotell er ganske dyrt og kaste penger ut av vinduet når man bor noen kilometer unna ^^, hihi;p
      ….Jeg har tenkt over dette sinnsykt mange ganger;) :p
      Takk for svar at du svarer leserne dine i komentarer<3<3<3

    6. Hei Sophie! Jeg skal til syden i sommer, og jeg trenger virkelig en god sol-olje! Kunne du hjulpet meg, evt. kommet med ulike (2-3) sololjer som du anbefaler? Helst billige (100kr). Hadde vært koselig med en anbefaling til det! Tror nok ikke jeg er alene om det ønsket!
      Tusen takk (!!) jeg elsker forresten bloggen din, og den nye singelen din var bare helt fantastisk!

    7. Jeg bare diiiigger sangen din Sophie! den er helt fantastisk fin..! Musikkvideoen er også nydelig, selv om du viser litt hud synes jeg du gjorde den litt “eksklusiv” hvis man kan si det(?) For de av dere som ikke har sett videoen enda legger jeg ved link i url-feltet.
      (det betyr at du bare trykker på navnet mitt over her ^ for å se musikkvideoen)

    8. Har ikke hørt sangen din Lionheart på spotify før nå! Og ville bare si hvor fantistisk flink du er, den sangen var utrolig fin 🙂 Og stemmen din er jo også bare kjempe fin, du har talent! Stor klem 🙂

    9. Nå er det lenge siden jeg har lest bloggen din, nesten tre uker! Mye å lese gjennom, for ikke å snakke om sangen din som må høres. Hører på den nå, og jeg er virkelig positivt overrasket! Overrasket fordi jeg sjelden liker den type musikk, men denne svinger virkelig! Liker refrenget, melodi og rytmen. Den er rolig, men samtidig passer den både til fest, trening eller en rolig dag i hjemmet.
      Du har så mye talent!

    10. jeg bare digger deg og alt det fantastiske du gjør og står for. alle burde se opp til deg, for virkelig – du er et forbilde vakreste sophie!! du skal vite at vi er mange som støtter deg uansett hva.
      Lurte også på hvor morgenkaåpen din var fra? Har lett etter en leopardfarget lengee!
      Store, lange, varme klemmer! <3

    11. Hei Sophie Elise! jeg synes du har et fantastisk blogg design. Alt du skriver om gir meg virkelig mye inspirasjon til å starte egen blogg og skrive gøye innlegg som deg. Det er bare et problem, jeg får ikke til designe på bloggen min. Jeg forstår ingenting av det med HTML-koder og sånne ting. Jeg har søkt på nettet for å få hjelp, jeg trodde jeg skjønte det, men så gjorde jeg det ikke likevel. Har også nettopp fått egen mac book :))) og er super fornøyd med at jeg endelig har egen pc. Vær så snill svar og vær så snill å hjelpe meg!

    12. Hei sophie! Det finnes en falsk profil av deg på facebook som jeg oppdaget akkurat nå, den heter Inesa Sandøy! Ville bare si ifra! 🙂

    13. Hva liker du best av betakaroten og super tan ?evt. et inlegg om det.
      Hadde vært kjempe kjekt med svar! 😉

    14. Århh, du er nydelig elsket innlegget så ryddig og oversiktelig.
      BTW. Elsker låta di, min favoritt låt nå!

    15. Må bare si at Lionheart er verdens nydeligste sang, du har all grunn til å være stolt! Hører på den konstant og har den i hodet hver dag, elsker den og deg ♥

    16. Jeg må bare få sagt igjen at sangen din er skikkelig bra! Ikke min type musikk i det hele tatt, men den gir meg faktisk gåsehud. Sykt bra jobba, Sophie. Du nådde målet ditt med en catchy sommerlåt i alle fall, tror jeg kommer til å få mange fine sommerminner til denne låta. 🙂 Håper du kommer til å satse mer på musikk fremover, du kan gjøre det stort, man hører at du har talent og passion for det du driver med – Bruk bloggen din for det det er verdt! 😀

    17. Det var en bra måte å gjøre det på! Tørrsjampoen skal definitivt prøves ut! Vet du hvor man kan få den i butikkene?
      Lionheart var forresten kjempe bra! Elsker den!

    18. Elsket dette innlegget! Har hatt lyst til å teste ut smileLab lenge nå for har hørt så utrolig mye bra om den, men når du, som har prøvd ut Gud håvet hvor mye, så er jeg sikker på at jeg skal spare opp penger slik at jeg får kjøpt den!:)

    19. Vet ikke med tørrsjampoen til JT, men hårsprayen kan man styre unna. Den lukter veldig “hårspray” aktig, altså ikke godt, og det drysser hvitt pudderaktige greier OVERALT på badet når man bruker den. Merker når jeg har hatt mobilen på badebenken samtidig som jeg har brukt hårsprayen, så har den blitt full av hvite fettede prikker…

    20. Må bare fortelle deg en litt morsom ting Sophie! Hadde tweeta noe, også hadde du retweeta den, også la jeg merke til det mens jeg var på skolen. Var Sååå glad resten av dagen. Du er liksom et stort forbilde for meg, og jeg ble overlykkelig av at du tok deg tiden og la merke til meg. Har en drøm om å kunne møte deg en gang, hadde lyst til å dra på klessalget ditt, men hadde ikke råd i å med at jeg er student og togbilletten ikke er så billig,,:/

    21. For et interessant innlegg! Det var formulert på en slik måte som gjorde det underholderne å lese anmeldelse av produkter. Mer av dette, takk! 🙂

    22. Hei Sophie!
      Jeg lurer på om du skal selge noen lange kjoler på klessalget ditt? Jeg skal på gardeball, men har dessverre ikke rå til å kjøpe meg en dyr kjole. Svar meg gjerne på mail.
      Mvh Kristina.

    23. Det er faktisk helt sykt hvor jævlig håret ditt ser ut til tross for å ha holdt på med extensions i flere år. Håret ditt er gult, ikke hvitt!!! Så hvorfor kjøper du hvite extensions? Du får sponset så sinnsykt mye ting og det ser så jævlig ut. Haha herreguuud

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg