verdens fineste undertøy

sponset undertøy 

Fikk dette nye undertøyet i posten fra mymuse.no her om dagen. Blå er (kanskje overasskende) min farge, det er den fargen jeg både kler best og trives best i. Og det er jo veldig viktig når det kommer til undertøy! Så, dette settet skrek bokstavelig talt navnet mitt, og minnet meg på at jeg snart skal være borte lenge fra kjæresten og det kanskje er på tide å pynte seg litt ekstra – selv om han ikke bryr seg så mye (sier han), så føler jeg meg bra = godt humør!  Mymuse er en av de eneste nettsidene som faktisk har undertøy som passer meg, fordi jeg trenger 65F i bhstørrelse for at den skal passe perfekt. Den blå over her har jo faktisk litt push-up også, og jeg må innrømme at jeg elsker det. Alle bh’er som er beregnet for de som har svære pupper er som regel slappe og stygge, man må jo få ha en litt sexy bh selv om man har store pupper – også om man har små, for den nettsiden har ekstra små størrelser også! Det blå settet jeg har på meg kan dere finne HER ♥ 

Dette undertøyssettet her var helt fantastisk fint på, men som dere ser er det gjennomsiktig, så egnet seg ikke så godt på bilder, hehe. BH finner dere HER, og truse finner dere HER. Mymuse har forresten kjemperask levering, dette er andre gang jeg mottar undertøy derfra og det har aldri gått mer enn 3 dager – hverken i Oslo, eller i nord. Det er 14 dagers åpent kjøp, og frakt er billig. 

 

Til sist kan jeg tipse dere kjærestejenter (eller gutter?) om et veldig bra konsept mymuse har gående nå. Det er ikke akkurat en hemmelighet at menn ofte kan glemme bursdager og andre viktige merkedager, og det må det bli slutt på – og om de nå først husker dagen, er de fleste ganske blank på hva de skal gi i gave. Men nå kan menn (eller jentene gjøre det for menn) legge inn viktige datoer hos mymuse, så blir det sendt en mail med reminder 10 dager før. Så, du kan jo skrive opp mailen til kjæresten din, så kanskje du ender opp med noe fint undertøy på dagen? I tillegg kommer det mailer på hvordan man kan bli en bedre gentleman. HER kan du skrive opp hvem du vil, og det koster så  klart ingenting!


Jeg har akkurat vært på intervju på p3 som var veldig gøy, og nå går turen videre til hotellet 🙂 Hva synes dere om undertøyet? 

 

44 kommentarer
    1. Fint undertøy men synes undertøyet, spesielt bhen ser altfor stor ut på deg! Sikker at du velger rett størrelse? :S

    2. du er fantastisk fin! du er veldig stort forbilde for mange og jeg skjønner hvorfor, for å si det sånn! du er en kjempebra blogger, og jeg leser bloggen din hver dag. du er kul, og jeg digger deg 🙂

    3. Fint undertøy, men jeg synes du reklamerer altfor mye. Annen hvert innlegg er jo reklame… Eller inneholder reklame… Dette er litt trist…

    4. “Jeg bruker jo 65F” husk på at grunnen til at du bruker det er fordi puppa dine er stappa med silikon, bby

    5. Hvorfor så mye reklame…? Du var jo så bestemt på og ikke ha mye reklame på bloggen. Og ikke bli sponset av “hvem som helst”…

    6. Syntes ikke den BH-en ser for stor ut! Syntes den ser mer eller mindre perfekt ut. Det er ikke meningen at brystene skal tyte ut av bh-en fordi den er så stram. Den der ligger jeg seg perfekt over brystene? Hadde den vært mindre hadde den bare sett for liten ut, noe som de fleste vet er for små BH-er i cuppen noe helt jævlig. Både å se på og ha på seg!

    7. HELVETE, folk er frekke. Er det så jævla vanskelig å la være å kommentere dritt, har dere virkelig ikke respekt? Shut the fuck up, for hun ser jo helt smashing ut!

    8. Love: BH-en der passer Sophie helt perfekt. hun fyller cupen og den sitter som den skal. BH-en i seg selv er såklart stor, men det er fordi hun har store bryster og da vil BH-en se stor ut i forhold til resten av kroppen. Man ser da tydelig og klart at hun fyller BH-en helt perfekt 🙂 Kjempefine BH-er Sophie! har selv vurdert å kjøpe derifra flere ganger, mye fint der 🙂

    9. Ååååh de var kjempefine! Gikk innom siden for å se også, fikk lyst til å kjøpe alt. In my dreams for å si det sånn! Det var jo ganske dyrt.. Men kan nok godt hende jeg kjøper noe derfra en gang! Du er kjempe heldig som får sånne ting sponset!!!!

    10. lekkert! Elsker å kjøpe nytt undertøy, ikke bare “for” kjæresten, men fordi man føler seg tusen ganger bedre selv 🙂 hvis jeg er lei eller down så er undertøysshopping virkelig løsningen! Bare kjedelig de har så mye plain i vanlige butikker som HM, cubus ol.

    11. Nyyydelige BH-er! Jeg har også tatt silikon, og har funnet ut at det er svært vanskelig å finne sexy og fine BHer i store størrelser, og jeg må bare komme med et lite tips til deg ettersom at du er så flink å tipse på bloggen. Elle Macpherson’s undertøy-kollekskjon er helt fantastisk, og de har så utrolig mye fint i store størrelser!! 🙂 Anbefaler deg virkelig å ta turen innom nettbutikken deres: http://www.ellemacphersonintimates.com.au/
      Ha en kjempefin dag videre, du er flott!

    12. Make sure you got bangerz tickets in time, there’s only a few left.
      Order them here at http://www.livenation.co.uk/vip/artist/miley-cyrus-tickets to get Your V.I.P tickets!
      VIP Nation Packages are available now for the Miley Cyrus – Bangerz World Tour.
      ‘Hands in the Air’ Early Entry package includes Early Entry Pass, Exclusive Miley Cyrus Tour gift and Commemorative laminate!
      ‘We Can’t Stop’ Hot Ticket package includes Top price seated ticket, Exclusive Miley Cyrus Tour gift and Commemorative laminate!
      ‘Love Money Party’ Package includes Top price seated ticket #if purchased with ticket#, Party in a private venue at the O2 Centre, Selection of gourmet bowl foods, Complimentary bar at pre-show party, Club DJ, Exclusive Tour gift and Commemorative laminate!
      See Event Info when buying for full details on what each package includes.
      Lookin forward to see ya’ll there, its gonna be a big, messy party, guys!
      Love you Norway

    13. Sykt fint undertøy! Jeg sliter alltid med å finne bh’er fordi puppene mine er store! Enten er de for små, ellers så blir de bare slappe og fæle – haha! Så dette var en kjekk side 😀

    14. Vet du hvordan disse bh’ene er i størrelsen i forhold til bh’er fra Change? Jeg bruker 70H på change, men tør ikke å bestille undertøy på nettet i tilfelle det er helt andre størrelser 🙁

    15. Jeg bruker 65E på Change, og jeg har langt fra så store pupper som deg. Så str. på denne siden må være helt annerledes.

    16. Jeg har 65F på change, målte akkurat og hadde 70A på denne nettsiden, så det er veldig forskjell på størrelsene 🙂

    17. Har puppene begynt og henge allerede eller? Ser de har mistet form siden du må løfte armene på alle bildene. Trodde du de kom til og være perfekte til du var 40?

    18. Hvorfor skal jeg kjøpe en bh jeg ikke riktig “ser” osen den ser ut en gang, men må gå inn på linken du har lagt ut for å se hvordan den virkelig er!!? Om du har tenkt å reklamere for denne bh-en så burde du kanskje skifte vinkler for at vi faktisk kan se undertøyet istedte for å sette fokuset mot puppene dine (som på bilde 3). Greit at du er stolte av de liksom, de er jo fine, men for meg, kunne dette vært en reklame for silikon. Ingen av bildene gir en helhetlig bilde av osen denne bh-en ser ut ordentlig foran pga du har tatt bildene på siden (men du er flink til å fremheve at du har kløft da!!)!?

    19. Hva sier kjæresten din til at du legger ut undertøysbilder på bloggen!? Er sikkert hauger av gutter (og menn) som onanerer til disse bildene, og hadde jeg vært han ville jeg ikke hatt ei kjæreste som kledde av seg på den måten “bare” for å vise den nye trusa!!? Jeg hadde følt meg flau og sett ned på fordi jeg ikke hadde hatt ei jeg “hadde for meg selv”, men en som Alle har sett!!? Gud, skjerp deg!!

    20. Ikke for å være frekk, men kvaliteten på bildene dine er ikke så bra. De er ganske mørke, og fokuset er ikke så bra. Blir mye kjekkere for oss lesere å se på bilder (hvertfall av produkter) av god kvalitet! 🙂 Så jeg håper du skrur ned lukkertiden litt, og skrur opp iso-en.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg