it’s all about the ass

sponset bukse / shorts 

Shorts fra weightless HER / bukse fra weightless HER


Hei dere! Jeg sitter akkurat nå hos frisøren for å freshe opp hårfargen og klippe tuppene litt – jeg gleder meg til å se resultatet, selv om det sikkert ikke blir de store endringene er det godt med en liten forandring i blandt. Uansett, jeg kommer nok til å sitte fast her i noen timer, frisøren min er jo en av mine nærmeste venner her i Oslo også, så da bruker man gjerne litt tid på å snakke også, hehe. 

Men, som dere kanskje ser, har jeg nå fått to ekstra tilskudd i weightless-samlingen min! DIsse buksene må være noe av det eneste jeg ikke kommer til å selge på klessalget, for de er jo fantastiske! Jeg har ikke en spesielt svær rumpe, men bare se på bildene over da. Og jeg lover, de er ikke redigerte overhode! Mathias spurte meg til og med om jeg hadde brukt photoshop, så da må det være så nært på som et “mirakel” man kan komme, haha. Jeg har også fått en shorts nå, og for å være ærlig synes jeg nesten rumpa ble finest i den. Det er jo billigere også!

Fint mønster i den ene buksa også 🙂


Kanskje noen av dere har en bukse fra weightless og er like fornøyd som meg? Fortell gjerne! 

Jeg oppdaterer dere senere når jeg er ferdig hos frisøren, skal jo tross alt sjekke inn på hotell idag med noen venninner fra harstad over helgen. Jeg elsker virkelig nordlenninger har jeg innsett etter jeg flyttet hit! Ikke at det er noe galt med folk fra oslo, men det er noe ekstra avslappet og fint med folk fra små byer synes jeg. . Eller så har jeg kanskje bare vært heldig med venneflokken. Det hersker uansett null tvil om at jeg kommer til å flytte tilbake igjen når jeg selv skal ha barn engang. 

73 kommentarer
    1. vurderer å kjøpe en sånn shorts 🙂
      vil du flytte tilbake til harstad? trodde du skrev en gang at du unner ingen jantelov-miljøet som er oppe i nord, eller noe. kanskje jeg tar feil

    2. Buksene er deilige å bruke 🙂 Men de rakner lett, med små hull litt her og der.. Stoffet er deilig, men ikke av det beste

    3. Jeg vurderer å kjøpe sånn bukse eller shorts. Jeg lurer bre på noe; hvordan er stoffet på buksen? Blir det som en dongeri eller føles det som tights?
      Jeg er en jente som har ganske stor rume fra før av, blir det kanskje unødvendig å kjøpe det da? Og tror du jeg får rare former i de da?

    4. Uhm…haha, flaut, når du pusher ut sånn der er det jo ikke rart. Du har jo ikke noe “ass” til vanelig 😛

    5. Man ser jo at du står helt fullstendig bøyd på bildene, da får jo alle større og bredere rumpe! Fin er du jo da, men håper du forstår at du ikke trenger å bevise noe for oss

    6. Vet du har snakket om at du har hatt lyst på rumpeimplantat. Jeg bare sier: ikke gjør det!! Rompa di er utrolig fin som den er. Du burde være stolt. Det er mange andre jenter som drømmer om en sånn fin rompe som deg, inkludert meg.
      Du skal selvfølgelig få bestemme selv hva du vil gjøre med kroppen din, bare kommer med min mening (og kanskje mange andres?)

    7. herregud tror dere virkelig at hun prøver å “lure” noen???? GJør jo ingenting å strutte litt, it just puts the ass in focus 😉 It’s a beautiful illusion <3 Sophie prøver jo ikke å bevise noe for oss.. Hvor mange herrens ganger har hun sagt selv at hun har liten rompe???? Hun gjør seg jo bare litt til for bildene sin del, slik som alle gjør på en eller annen måte 🙂 Hvis jeg hadde sett et duckface bilde, skulle jeg da sagt: "og herregud selfølgelig ser leppene dine større ut, du lager jo duckface! Du lurer ingen!!!!!!!" ... nei tror ikke det.

    8. Sophie Elise: PLIiis svar på denne…har du opplevd å få hull i buksene eller at sømmene går opp? Har hørt så utrolig mye om folk som har weightless buksene, også går sømmene opp i skrittet osv etter noen få gangers bruk. Hva syns du om kvaliteten? 🙂
      Klem! <3

    9. Herregud hvor negativ enkelte (evt. de fleste) av dere er… Hun prøver jo ikke akkurat å skjule at hun bøyer ut rumpa på bildet, og det gjøres jo for å få mer fokus på rumpa med tanke på at hun faktisk skriver om weightless buksene/shortsene. Ser faktisk stooor forskjell på hvordan rumpa de var før i forhold til hvor bra den er nå, ja tilogmed uten weightless buksene 😉
      Stå på videre Sophie!

    10. Jeg har sett den weightless buksa på flere jenter i virkeligheten og det ser bare skikkelig dumt ut, de sømkantene som “liksom” skal gi rumpa et løft eller få den til å se større ut, men det gjøre den ikke. Jeg hadde ikke kastet bort 800kr på den i hvert fall:)

    11. ååh så fin kropp du har! Har så lyst på de buksene, men de er kanskje litt i det dyreste laget for meg, så er det mulig at du kan prøve å skaffe en rabattkode ? 😀

    12. Hadde vært helt nydelig om du kunne fått til litt rabatt til oss lesere som lever på studentøkonomi!
      De ser så deilige ut, men jeg får aldri tatt meg råd til de.. En i klassen min har en bukse derfra, og jeg må bare spørre.. gjør buksene sånn at det ser ut som at du har en skikkelig spissmus, eller har bare denne klassevenninnen min det? Hun er den eneste jeg kjenner som eier et slikt plagg, og jeg er ikke spesielt interessert i at skrittet mitt ser ut som snuta på en spissmus..

    13. Skulle såå likt å ha en sånn bukse! Ser så sykt deilig ut å gå i, samtidig som de ser skikkelig freshe ut!

    14. kan du stå rett opp sånn at man ser hvordan de EGENTLIG sitter? eller går du foroverbøyd hele dagen *knis* LOL – men for at vi andre skal kunne evt kjøpe de, så er det veldig OK å se hvordan den sitter på ordentlig 🙂

    15. Jeg fikk en sånn bukse i bursdagsgave fra kjæresten og er super fornøyd! Utrulig behagelig og sitter godt. Jeg syntes først at buksa var stygg, men etter at jeg selv fikk en å prøvde den på å kjente hvor utrulig deilig buksa er, så synes jeg nå at de er skikkelig fine! Har fått en masse komplimenter om at rumpa ser skikkelig bra ut. Virkelig verd pengene med at jeg bruker den så mye! 🙂

    16. Altså hvis du synes du får fin rumpe i den buksa der så er det jo ikke så rart. Hvor naturlig er det å stå med rumpa rett ut som du gjør på bildene? Alle vil få fin rumpe da selv om du er flat som Danmark over hekken!
      Også leste jeg en gang at du hadde stor rumpe? Jeg anbefaler en optiker til deg og dine.
      Hvis du noen gang skulle lagt øynene dine på en perfekt rumpe, ja så er det min gode venninne Silje du burde hatt som forbilde! Finnes ikke maken til rumpe i hele Nord-Europa! Den er perfekt utformet fra naturens side, perfekt sprett og har en fylde som gjør at man snur seg både 7 og 8 ganger etter rumpa hennes på gata! Jeg skal ikke røpe mer om henne men kan si at den rumpa kan du se i Bergen!
      Så slutt med det rumpeskrytet ditt nå!
      PS: ikke press ut rumpa med svai i ryggen når du tar bilder. Det ser ikke bra ut!
      God helg 🙂

    17. Noen ganger mener du har stor rumpe andre ganger mener du ikke har rumpe i det hele tatt, mens noen ganger for sponsorenes skyld som nå har du plutselig litt rumpa..og ja alle får så stor rumpe når man presser den opp i kameran

    18. Er fra Mo i Rana og bor i Lillestrøm som er 10 min unna Oslo 🙂 Holder fortsatt på dialekten. Elsker også nordlenninger i sør!

    19. Haha. Du slettet det innlegget du kopierte fra maiutgaven fra engelske Cosmoplitan. Stjele andres ord og tanker er virkelig lavmål.

    20. kan du legge ut noen bilde fra andre vinkler? gjerne hverdagslige posjisjoner, greit for de som vurdere å kjøoe og hvite litt om hvordan de egentlig ser ut

    21. Det er ikke første gang hun kopierer fra andre. Veldig enkelt å se både på språkføringen og innholdet.

    22. Må være flaut og gå med slike bukser egentlig…. det er jo ikke din rumpe!?? Er jo akkurat som push up bh;-) latterlig teit syns jeg. Du pusher opp rumpa du ikke har, snålt.

    23. Hun sitter der bare å blar seg gjennom gamle ukeblader på leting etter noen hun kan bruke på bloggen sin.
      Kopiering er så teit. Søstra hennes ble tatt for det samme, der kopierte andre sine bloggeres innlegg.
      DE må gjerne hente info fra ndre de kan bruke, men ren avskrift er rein spikka juks.

    24. Det er rart det der med nordlendinger. Vi er jo generelt ett mye mer avslappet og åpent folkeslag. Selvfølgelig er det en del spesielle folk der men alikevel. MYE mer åpen og enkle å komme overens med! 🙂

    25. Må bare presisere og si dette først; Unnskyld språkbruk, ordvalget og mener ingenting rasistisk i det hele tatt!
      MEN kan noen fortelle meg når det ble “in” å ha “neger-rumpe”? Jeg sier ikke at det ikke er fint osv på de som er født med de genene. Men hvorfor skal alt være falskt? De som har små rumper fra naturens side, aner dere hvor dumt det ser ut? Man skal være stolt av den man er og bære den kroppen man har fått utdelt med hevet hode! Jeg har stor rumpe, og kunne ikke vært mere stolt, men samtidig kan jeg se på venninna mi og synes at den “lille” rompa hennes, passer kroppen hennes perfekt.
      Folk har blitt alt for opptatt av å fikse på utseendet, stakkars gutter som våkner ved siden av ei jente når sminke er av, buksa som former rompa de som en “neger-rumpe” og push-up bh som kvelden før viste pupper opp i halsen er av.
      Og de buksene er rett og slett stygge, den push-up greia på rompa, sømmen eller hva jeg skal kalle det, ser bare dumt ut. Bruk de pengene på å finne deg en (kanskje fler) vanlige bukser/jeans som passer deg og din naturlige rompe perfekt!
      Takk for meg!

    26. Hahah, huff Sophie Elise, jeg skjønner ikke at du orker all den dritten du får i kommentarfeltene. Er folk virkelig så smålige at de må rakke ned på deg fordi du viser fram rompa di? Jeg synes du har en fantastisk rompe, jeg. Og den ser fantastisk ut i de buksene også! Du prøver jo ikke å skjule at du bøyer deg, så jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk tar seg tid til å kommentere det. Jeg har flere venninner som har kjøpt buksa, noen med små romper og andre med enoorme romper, og den ser dritbra ut på alle. Har prøvd den selv også, og den er ekstremt behagelig, herreguud!
      For de som lurer, så er den veldig stretchy, som en tights. Jeg er selv vanligvis M, men ville tatt S i denne. Kvaliteten vet jeg dessverre lite om, men jeg kan tenke meg at den dessverre kan rakne litt raskt i sømmene..
      Og hva skjer med at noen sammenligner det med push up BH?? Det finnes jo ikke innlegg i den eller noe som helst. Det kan sammenlignes med en kjole som er innsvinget i livet, da den rett og slett bare setter fokus på rett sted. Å boikotte disse buksene fordi de gir et “falskt” inntrykk av hvordan rumpa ser ut blir det samme som å være i mot sminke, rettetang, høye hæler, klær som gir former… Ta dere en jævla bolle.
      Stå på Sophie Elise, både du og rompa di ser jævlig bra ut.

    27. for meg virker det som du prøver å bevise noe du rett og slett ikke har..alle ser hvordan rumpa di er når du er på tv..jeg bare skjønner ikke vitsen..hva er det du prøver på?

    28. Det ser jo ut som du skal sette deg på do på de bildene der, så hvorfor skryter du? Ganske sykt at rumpa di ser like flat ut når du står med ryggen supersvaiet og knærne bøyd. Du lurer ingen bortsett fra dine 12 år gamle “fans” og såklart deg selv 🙂
      Og hva er greia med å vise fram din ikke-eksisterende rumpe hele tiden egentlig? Hvem prøver du å overbevise at den er stor, oss eller deg selv?

    29. Synd ikke alle dere som klager har en så bra kropp, da kunne verden vert full av idioter med ett godt utseende.

    30. Først tenkte jeg ” wow, har hun så stor rompe?”.. så så jeg at hun bare dyttet rompen ut.. haha

    31. Sophie, du har ikke så stor rompe, vi ser bra godt at du bøyer den ut, og hun som sa “Ingen som har liten rompe klarer å få så stor rompe når man presser” Jo, for faen, jeg kan

    32. Jeg må bare si at, fy faaaaa, så sexy. Jeg elsker ei god rompe i noen sexy jeans gjør det bare enda mer sexy. Ass to Mouth sier jeg bare

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg