drukner

reklamelenker nelly

Dagens antrekk fra møtet på Tjuvholmen i dag tidlig. Cardigan fra nelly HER / kjole fra jfr.se / veske fra befresh.no / solbriller fra nelly HER


Hei dere! Nå er jeg tilbake i oslo etter innspillingen av masterchef. Dagen min har virkelig vært et stress og det ser ut til at det ikke tar slutt med det første. Jeg startet dagen med et møte angående lionheart (om dere enda ikke har hørt teaser, hør den HER), før jeg hentet noen pakker på posten, så skal jeg blogge ferdig nå, dra til frisør, komme hjem, skifte trekk på sofaen, pakke, dra på hotell oslo city cente hvor jeg skal bo med tre venninner over helgen, og egentlig skal jeg rekke en shoot og porto br sin lanseringsfest også. . Gleder meg til hodet treffer puta i kveld for å si det sånn! 

Og forresten – jeg har ikke bruker på ask.fm, alle brukere der er fake. Om dere vil ha kontakt med meg, eller lurer på noe, er faktisk det aller letteste å skrive en kommentar her på bloggen. Det er der jeg vil ha min dialog med dere. Ikke ring meg med skjult nummer, ikke send meg brev på facebook, og ikke send meg mailer med mindre det er høyst nødvendig. Dette er ikke for å være slem eller vanskelig, men jeg føler ofte at jeg “drukner” i brev og mailer som egentlig handler om ting man kunne ha funnet ut på egenhånd. . Jeg mister kontakten med venner fordi de forsvinner i mengden av alle som prøver å få kontak – det blir så mye at jeg til tider bare stenger alt ute. Om vi holder oss til kommentarer på bloggen, så skal det nok gå fint, og det blir lettere for meg å holde styr på alt. Jeg merker hvor utrolig viktig det er å verne om seg selv og privatlivet, jeg fikk panikkanfall senest igår fordi det er alt for mye press og folk som vil ha noe. Så ja, kommentarer på bloggen er altså tingen 🙂 

 

58 kommentarer
    1. Hei Sophie. For en stund siden skrev du at du aldri tok imot sponsorgaver, etter det synes jeg bare det har ballet på seg med reklamelenker. Hva er grunnen?:)

    2. Kan du fortelle meg hvorfor du alltid bor på hotell når du får besøk av vener (også når det er snakk om 1)? Vil du ikke at de skal være i hybelen når Mattias er der? X) Bestemmer han over deg at du ikke får lov eller noe…. Dere kan jo feks la de sove på madrass eller 1 oppblåsbar seng som vi har hjemme om det ikke er extraseng hos dere. hotell er ganske dyrt og kaste penger ut av vinduet når man bor noen kilometer unna ^^, hihi;p
      ….Jeg har tenkt over dette sinnsykt mange ganger;) :p
      Takk for svar at du svarer leserne dine i komentarer<3<3<3

    3. Gjør profilen din helt privat på facebook slik at bare de du er venner med kan sende deg melding, da slipper du det 🙂

    4. Jeg er egentlig litt for gammel til å lese bloggen din, men liker å lese om det du driver på med, synes du virker som en smart og empatisk person. Må bare si noe litt overfladisk også: ELSKER at du er mer avslappa på bilder nå. Du er jo nydelig – og spesielt når du ikke poserer så tydelig 🙂 Et flott smil har du også. Blir glad av å se den utviklingen!

    5. Jeg skjønner godt at det ikke er lett for deg 🙂
      Mye bedre at folk kontakter deg her på bloggen i stedet for å male deg, ringe deg og sende deg melding på facebook 🙂

    6. Du er utrolig pen! jeg bare lurer på en ting, har du operert nesen enda mindre, er det redigert, eller ser det bare sånn ut? 😮
      Hvor mye kostet operasjonen din? 😀
      Elsker bloggen din btw!

    7. Huff, forstår veldig godt at det blir utrolig mye. Kan ikke tenke meg engang dersom det haglet inn fra alle kanaler døgnet rundt. Hadde jo aldri funnet igjen eller kommet frem til de viktige tingene fra venner, bekjente og jobb-greier.

    8. Virker som om kjæresten din må være veldig mye alene, synes han det er OK? rett til hotell etter køben osv 🙂

    9. Wow, du er virkelig pen! 🙂 misunner de skoene, de er så vilt fine, men de er vel utsolgt og fra nelly? 🙁 utrolig fint outfit i dag!

    10. Lurer på hvordan det er med nesen din etter operasjonen? Har du smerter og slikt, eller føles det ut som om den alltid har vært sånn? Har veldig lyst til å ta selv om 2, 3 år. Må bare si at du er fantastisk pen, og god helg i forkant! Føler det er helg jeg nå, fordi jeg har hatt fri nesten hele uken wii

    11. Nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet for at jeg har skrevet til deg på Facebook! Beklager så mye. Det er i alle fall bra at du sier ifra, slik at leserne dine har noe konkret å forholde seg til. 🙂 Du har jo skrevet litt om at du har blitt venner med blogglesere som har kontaktet deg på Face, så det er kanskje derfor? Du fremstår for mange som ei skikkelig søt og ålreit jente, så du må forsøke å ta det som et kompliment. Forstår godt at det blir mye tho. Det er bra du setter grenser for deg selv.
      Utrolig fint bilde av deg forresten, du blir bare vakrere og vakrere med åra.
      Kanskje det kunne vært en idé og gjøre facebookprofilen din privat, og heller fikse en ordentlig fanpage slik at du kan ha kontakt med leserene dine der? 🙂

    12. morsomt hvordan du bare får mer og mer reklame og sponsete produkter, etter at du har sagt du nesten aldri gjør det, lol

    13. hei! beklager at jeg har sendt deg en melding på din “sophieelise.blogg.no” side på face, men jeg håper virkelig du leser meldingen min… jeg ønsker bare et svar fra deg. du har en god del makt og mennesker ser deg og din blogg! mitt håp er at vi får vekk de dårlige menneskene innenfor kjøttproduksjon… jeg ber deg virkelig på mine knær om at du vil lese meldingen min..
      Mvh Anne!

    14. du er superfint!
      hvorfor har du slettet det innlegget på bloggen om hva som tiltrekker deg hos gutter?

    15. Oi, føler meg skyldig, jeg har sendt deg noen mailer for å prøve å få kontakt, beklager ! Skal kommentere bloggen din oftere isteden jeg <3
      Du var utrolig nydelig på bildene i dag ! Og du er så fin når du smiler med munnen, som du har fått høre mange ganger før <3

    16. Der det står om deg eller i bilen der står det jo send gjerne mail eller meldinger og mail adressen din hvorfor sier du da ikke gjør deg da bør du bytte det som står det!?

    17. Hei
      Lurer på om folk har prøvd de solbrillene som er fra Nelly, vurderer å bestille dem selv! men håper bare at dem ikke er så store. Skulle gjerne vite hvordan dem så ut på deg Sophie Elise..
      Eller kanskje noen andre som kan svare på dette? 🙂

    18. Så utrolig pent det bildet var av deg der hvor du smilte! Det andre var jo selvfølgelig også veldig pent, men du bør absoultt smile oftere på bilder.:-) Ha en fortsatt fin dag, Sophie!

    19. Gleder meg skikkelig til å høre låta di! har hørt teaseren om og om igjen siden den kom ut og tror den er veldig bra!

    20. har du operert nesen din igjen? det har vært et eller annet annerledes med ansiktet ditt de siste dagene/ukene….

    21. Hei Sphie Elise!
      Jeg husker ikke hvor lenge jeg har lest bloggen din. Men det begynner å bli en good stund siden første gang jeg klikket meg innom siden din.
      De første månedene leste jeg bare bloggen din for morro skyld – bare får å få litt gratis underholdning. Dette synet har endret seg veldig mye det sist året. Nå har jeg skikkelig stor respekt av deg, selv om du stiller opp i blader som FHM! Jeg digger personligheten din og jeg beundrer deg som engasjerer deg så mye i både politikk og angående dyr. Det at du viser ett så stort engasjement når det gjelder dyremishandling, at du faktisk går å river ned plakater for sirkus, blir vegetarianer for å ikke spise dyr er i mitt syn – helt utrolig! Skulle ønske jeg hadde litt av din tankegang som fikk meg til å forandre meg selv så stort!
      POegnet med denne kommentaren var at jeg har egentlig veldig lyst til å bli kjent med deg og bli en god venn av deg! MEN for det første jeg er ikke den utadvente typen.. Er veldig sjenert når jeg møter nye mennesker og sier og gir lite av meg selv.. Dette synes jeg er veldig trist og jeg misunner alle de som klarer å være sprudlene og å skape liv rundt seg. Delvis vet jeg grunnen til at jeg ikke klarer å være den personen jeg egentlig vil..
      Jeg vet at du har opplevd mye i livet ditt og at du ikke har delt alle de personlige detaljene dine på bloggen. Uten at du skal føle at jeg presser meg innpå deg, så ville jeg bare si at det hadde vært gøy å interessant å høre hvordan de vanskelige periodene dine har vært og om hvordan du har kommet deg ut av det! Ikke for å være nyskjerrig og frekk, men for å være hjelpsom(?) å medfølende. Jeg synes også at det er veldig interessant og kjekkt å høre på de forskjellige erfaringer alle har hatt, og kanskje jeg kan få noen tips.
      Jeg vil også si litt om den sangen som du har laget. Da jeg hørte litt av det på God kveld Norge! Fyy søørenså fint!! Måtte høre den flere ganger på nettet og jeg fikk frysninger på ryggen hver eneste gang! Jeg elsker den allerede! Å ikke glem! Du er kjempepen! Jeg misunner utseende ditt så utrolig mye!
      Jeg kunne ha skrevet flere sider om deg til deg! Men det tror jeg bare hadde vært teit og rotete så jeg vil bare avslutte med at jeg har kjempelyst til å møte deg på privaten, der jeg faktisk kan bli kjent med deg (du elsker vel å bli kjent med nye mennesker om jeg ikke tar helt feil 😀 ). Problemet er bare (hvis det skulle løse seg) at jeg bor i den lille byen Sauda (1 1/2 time fra Haugesund og 3 timer fra Stavanger, med bil..). Jeg er 18 år, men har ingen seritifikat og dårlig med penger, slik at fly og buss hjelper lite til Oslo.. Elles er det en 5 timers kjøretur til Oslo, uten pasuer..
      I tilfelle du skal svare meg, så hadde jeg satt veldig stor pris på om du kunne svart meg på mail: [email protected]
      Stor klem, Rebekka 🙂

    22. Off…. Må bare si det; de skoene der er noe av det styggeste jeg noengang har sett…. De hælene ser skikkelig teite ut.
      Du må da klare å finne noe bedre å ha på deg, du som har så mange kjempefine sko.

    23. Hei! Jeg lurte på angående Hove. Siden jeg vet at du har vært der så vet du kanskje dette. Jeg er unde r18 år og jeg vil gjerne drikke litt der. Jeg lurte på om det er mulig å ta med seg alkohol hjemmefra. Hvis jeg tar drikken på plasflasker. Og hvis de da evntuelt finner dem og lukter på dem blir de bare kastet da eller kan jeg risikere å ikke komme inn da? 🙂 Blir veldig glad hvis du svarer på dette for jeg har ikke funnet noe sted hvor det står om det. 🙂

    24. Hei 🙂
      Jeg har sendt deg en melding på facebook tidligere, å skjønner nå veldig godt at jeg ikke har fått noe svar når du sikkert får 100 andre meldinger om dagen også.
      Men ihvertfall så skrev jeg egentlig bare at jeg vet hvordan det er og være ny i Oslo, flyttet hit selv for ca 1år siden å kjente nesten ingen da jeg kom hit. Så hvis du kjeder deg eller har lyst til å bli kjent med flere her i Oslo så er det bare og ta kontakt. Jeg elsker og bli kjent med nye mennesker så det hadde bare vært kjempe koselig syns jeg. Jeg er en 20år gammel jente, som studerer markedsføring på BI og driver med trening og cheerleading på fritiden. Du kan enten sende meg mail eller melding på facebook hvis du vil det, [email protected] eller Karine H. Johnsen på facebook 🙂
      Tenkte kanskje også å komme på klessalget deres den 29, med mindre jeg er stuck hjemme med eksamens lesing.
      Karine

    25. hei Sophie Elise. jeg ville bare si at jeg elsker deg og synes at du er superfin.
      og elsker bloggen din.
      hilsen noralonne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg