dag 2 i Tunisia

 

Først og fremst, takk for alle fine tilbakemeldinger den siste tiden – både på min kommende sang, og på meg som person. Det varmer å høre at jeg ser lykkelig og glad ut, at jeg stråler og sprer glede videre til dere. Men hvordan kan jeg ikke smile når jeg er på en fantastisk ferie med en utrolig person? Ah, det er virkelig toppen av lykke når man kan se på noen og virkelig føle seg elsket tilbake. Også dere, da. . Dere må vite at når alt annet har virket dritt, når jeg har hatt lyst til å gi opp, så har oppmuntrende ord, fine mailer og at dere stoler på meg hjulpet på. Dialogene vi har oss imellom i kommentarfeltet gjør at jeg kjenner flere av dere, og at dere velger å dele deres hverdag og personlige meninger med meg er en stor ære jeg ikke aner hvordan jeg skal fortjene. Tusen, tusen takk  

Bikini fra swimwear.no 

verdens søteste bok! 

Hehe, det er faktsik mathias som flyver der oppe! Jeg turte ikke, fordi jeg fikk så vondt sist gang i USA. . men med litt overtaling blir jeg nok med i morgen heller. 

Herlig lunsj, med verdens beste appelsinjuice! Nam nam. . 

Vi har hatt en lang og utrolig fin dag ved hotellet, men for første gang beveget vi oss litt utenfor, og hva skjer? Jo, noen sier “thank you” til Mathias inne på butikken når de forlater, fordi de trodde han jobbet der. . Så brun har altså han blitt, og jeg knakk sammen av latter. Er-det-mulig. Haahahhahaha. “Thank you 🙂 ” Se det for dere, han som et eneste stort spørsmålstegn. . Elsker når slikt skjer, som tatt ut av en film!

I morgen har vi booket spa på Mövenpick (som hotellet heter) tilbyr veldig mye forskjellig. Er spent på hvordan det er å ta med seg en gutt på noe som er såpass girly, men satser på at det kommer til å gå fint. Og om ikke, får jeg forhåpentligvis noe gøy blogging ut av det! Jeg har også booket inn et møte med en guide fra detur i morgen, satser på at vi får tips til hva vi kan gjøre utenfor hotellet da også. Om dere er ute å reiser kan dere enten sjekke ut reiseguider på internett, men på slike “chartersteder” som dette føler jeg alltid det er best å ta det direkte med guidene. Da unngår man å bli lurt, og får hjelp av noen som snakker norsk / skandinavisk på veien. Og ja, når jeg nå først er inne på temaet. Hun som vant detur-konkurransen for litt siden var vel på ferie i Tyrkia nå nettopp med kjæresten sin, såå heldig! Jeg skal prøve mitt beste for å få til flere konkurranser, kanskje en tur ned hit for to hadde vært noe? Nå skal det sies at jeg har booket oss på det dyreste hotellet, så for 6000 kr en uke får man det beste. Men, om man går noen tusenlapper ned er man enda på 4stjerners hotell, så det kan ikke være så ille. 

 

Når vi skal ta bloggbilder tester jeg alltid ut lyset og innstillingene på kameraet først, da må de som er med meg fint stille opp som modell. Når Mathias er med roper jeg alltid ” smile with your eyes” og her er resultatet, haha. Søte baby! 

Happy. 

 

Shortsen fra nelly kan kjøpes HER 

cardigan fra nelly HER 

Nå skal vi se på serie, tidlig kveld – vi snakkes i morgen! 

134 kommentarer
    1. Åh, dere ser så utrolig lykkelige ut sammen, stråler begge to! Håper dere fortsetter å ha en fantastisk ferie:)

    2. Så utrolig søt du er! Henger meg på de som sier at du ser så lykkelig ut 🙂 for det gjør du 🙂 du stråler 🙂 dere to er kjempe fine sammen og dere får kose dere masse videre 😀

    3. Håper du koser deg masse på ferie 🙂 ville bare si at du er et stort forbilde for meg å jeg ser veldig opp til deg <3

    4. Du er bare perfekt. Du er seriøst den beste personen jeg vet om. Herlighste deg, kos deg videre! Ønsker

    5. Kunne du skrevet litt mer om Mathias? Hva han studerer/jobber med, hva han liker å gjøre og hva dere har til felles osv? Du fremstiller han veldig mystisk 🙂 Dere er søte da

    6. det virker som du har veldig gode meninger.. og eeeelsker at du bryr deg om dyr! det engasjerer meg utrolig også 🙂 ikke noe ekte pels her nei….
      Men det at du pluttselig kaster inn rumpebilder og er litt “bimbo” ødelegger desverre litt må jeg bare få si

    7. Wow, blir rett og slett glad av å lese bloggen din Sophie! Håper du og Mathias koser dere masse der nede <3

    8. På det første bildet ligner du veldig på deg selv da du var litt mindre, du ser så jævlig lykkelig ut og jeg blir kjempe glad av å se deg sånn! 😀

    9. Så utrolig herlige bilder! Dere er nydelige sammen, stråler lykke av begge to 🙂 og jeg må bare få si det: THAT ASS! hahaha 🙂 og for et nydelig smil du har! Kos dere masse på ferie 🙂

    10. #VGlistatilfinnsnes
      sophie, tror du du kunne tatt et bilde av deg på instagram med en lapp det står “#VGlistatilfinnsnes”?
      Konkurransen avsluttes klokken 00.00 idag, og finnsnes trenger hjelp!
      Og det at en så profilert og kjent blogger hadde engasjert seg for finnsnes ville hjulpet mye!
      Erna Solberg har f.eks også støttet finnsnes!

    11. Gleder meg masse til å høre sangen!!!
      Du og Mathias er kjempe søte sammen, kos dere masse, det fortjener dere 🙂

    12. Ikke ofte jeg griner av å lese bok, men den boka er virkelig en av de søteste jeg noen gang har lest! 😀

    13. Og du sier du ikke har rumpe? Wow, det vises at du trener den! Det er ment positivt altså!
      Gleder meg forresten sinnsykt til Lion Heart kommer ut! Har sterk tro på at det blir en sommerhit! Den skal hvertfall rett inn på spillelista mi!
      Ble så glad når du skiftet dato for klessalget til 29.Mai! Da er jeg i Oslo for Miley konserten uansett, og da skal jeg prøve å møte deg! Å møte deg er noe jeg har drømt om lenge! TENK AT JEG KANSKJE FÅR SE FORBILDE MITT!! Blir garantert å gråte når jeg ser deg, ettersom at jeg ble starstruck da jeg så lillesøsteren din på flyplassen en gang.. hehe, gleder meg!

    14. Mathias kunne seriøst blitt modell. Han har jo looks! Haha. Søte bilder av dere, og koselig at du snakker med leserene i hvert innlegg, det er så mange bloggere som omtrent overser oss.. 🙂

    15. Om dere ligger nede og løfter opp rumpa litt vil dere se at rumpa deres blir helt lik på bilder den og 🙂 Er ikke akkurat sånn at den ser sånn ut når ho ligger nede normalt. Muligens veldig kleint å gjøre det foran badegjester og folk da, men hva gjør ikke folk for et bilde nå til dags

    16. Hoper Mathias i fallskjerm ? OMG det er en av drømmene mine ! Kan du skrive litt om det på bloggen? Hvor mye det koster osv ? TUSEN TAKK PÅ FORHÅND, ELSKER BLOGGEN DIN ! <3

    17. Ååh, er så misunnelig! Ikke bare på ferien men på deg, forholdet ditt og Mathias og tja, livet ditt? Haha. Du er heldig. Kos dere videre!

    18. WoW! Du ser rett og slett fantastisk ut! Og det synes at du har trent! Så stram og fin <3 (ikke det, du var ikke akkurat "slapp i fisken" før heller :P)
      Keep up the good work, og fortsett å smile slik på bilder, er så mye mer koselig å se et skikkelig smil fra hjertet, enn "the bitch look" med et øyenbryn hevet 😀 <3
      Er alltids en glede å komme innom bloggen din 🙂

    19. Hei Sophie!
      Kan du svare meg om du bruker tape extensions fra Hendrix, eller clip on / tape fra Luxus hair? Hvor mange gram og lengde og farge? Setter veldig pris på svar på dette, da jeg har spurt deg MANGE ganger i kommentarfeltet og enda ikke har fått bestilt fordi jeg ikke vet hvilken type du bruker…
      Klem

    20. Vær så snill og spar oss for de rumpebildene dine. Det er ikke like intressant for alle å få se hvor all dritten din kommer ut hen. Ble bare kvalm av det bildet, du er så ekkel når du legger ut sånt.

    21. ikke legg deg sånn at du presser opp rumpen, blir litt for mye… du prøver litt for hardt der altså

    22. Utrolig mange flotte bilder av deg! Jeg ville bare si at jeg synes kroppen din er utrolig inspirerende for meg, det gir meg motivasjon til å nå mine egne mål når det gjelder vektreduksjon, og en kropp jeg er mer komfortabel med! Du ser veldig bra ut : ) Ønsker deg en flott dag videre <3

    23. Fy faen så klein du er som legger ut det “rumpebildet”. Ser ut som du skal knekke ryggen din når du presser den ekle rumpa di ut. Du er definisjonen på harry, ÆSJ

    24. Hahaha, noen av dere er så gærne :p tren deres egen rumpe i stedet for å kritisere Sophie sin. Fakta er at den ser utrolig bra ut, enten hun presser den opp eller ikke 🙂

    25. Gud så herlig! skulle gitt så sykt mye for å være dær nå, men jeg må være hjemme med examen >< btw, ELSKER Rihanna bikinien din! Men tror ikke jeg hadde tort å gå i en så liten truse.. Kos deg masse masse videre med Mathias <3

    26. Du bør begynne å trene ser jeg. Slapp i kroppen og midjeflesk er ikke fint. Det tyter ut her og der.
      Rumpa ser også slapp ut. Ikke bra.

    27. Mathias ser ut som en metroseksuell “noe”. Han har veldig feminine trekk. Er du sikker på at du ikke er lesbisk eller bifil siden du liker noen som ser så feminin ut?

    28. Kjære Sophie Elise. Må bare si at du er så søt! Det gløder av deg, og synes du er en av de mest sjarmerende vesen jeg har kommet over! Gratulerer så masse med sangen og gleder meg til å høre den. Det er ytterst sjeldent jeg legger igjen kommentarer på blogger, men synes det er verdt å legge igjen en nå. Du har en unik evne til å vise hvem du egentlig er, samt du er utrolig reflektert og ærlig! Kos deg med kjærligheten videre i Tunisia (er fantastisk i Sousse) and keep up the good work! 🙂

    29. Sophie, jeg bare lurer på en ting! Klipper du ditt ekte hår kort med vilje? Eller er det blitt lenger uten at vi ser det? Syns liksom alltid at håret ditt er kort? Syns du var veldig fin på det bildet hos Anette når du ikke hadde clips i 🙂

    30. Du er kjempe pen, skulle ønske jeg var deg! Og kroppen din er en drøm<3 Du burde nyte livet for du er perfekt!

    31. enten så har jeg ekstremt myke føtter, men den rumpa ser minnet ekstremt om den harde huden på fotsålen min. den anti-cellulit kremen du reklamerte for kan ikke ha hjulpet mye ser jeg

    32. Herregud for noen frekke kommentarer! enten så er hele gjengen blind, for dere ser vel at på bildet over når rumpen hennes er fotografert fra siden at hun faktisk har bra rumpe! sjalue drittunger
      håper du koser deg utrolig masse Sophie<3 hadde gjort mye for å selv være på ferie med kjæresten min akkurat nå!

    33. Herregud så nydelig du er. og du stråler virkelig, det gleder meg!
      Du og Mathias ser så lykkelige ut og det må du nyte masse 🙂
      Jeg drømte faktisk at jeg møtte deg!
      Du var akkuratt slik jeg tror du er; åpen, hyggelig og nydelig!

    34. Et lite tips.
      Det er greit at du ønsker deg stor rumpe, men det blir for dumt å på død og liv skulle vise frem noe du ikke har. For den er dessverre ikke stor. Det tror jeg alle som har sett deg på tv og film kan bekrefte. Litt vanskeligere å ”fake” det der. Ta heller silikon hvis du ikke er fornøyd.

    35. Fine bilder & ser ut som du koser deg. Men, du kan med fordel fjerne det der rumpebildet. Det så absolutt bare tacky ut. Bare et tips 🙂 Alt starta så bra liksom…Det er tydelig at du presser den opp for harde livet og sånne bilder trekker bare ned.

    36. Så fine bilder! Den bikinien kledde du veldig godt 😉 Synes det er fint at du forklarer hvor du bestiller tur og pris, det gjør det så mye enklere å finne fine billige, og trygge steder å reise. Kos dere masse 🙂 <3

    37. Du er så utrolig vakker! Du stråler!! Ser ut som dere har det helt nydelig:) du er også utrolig flink til å blogge om dagen, lange inspirerende innlegg. Gleder meg til å høre om spaet:-) ha en fantastisk tur videre flotte du!

    38. Hadde jeg hatt en slik ræv hadde jeg også vist den fram! Nå må folk slutte å si alt mulig negativt piss, tror ikke akkurat Sophie Elise bryr seg om hva dere mener om akkurat det. En slik rumpe er for flott til å gjemmes. Stå på Sophie <3

    39. Til dykk som seier at ho ser slapp ut og har for mykje fett osv: Er de blinde? Sophie ser slank og frisk ut, og har ein kjempefin kropp som berre dei færraste kan drøyme om! Om ho skulle blitt tynnare, hadde det jo berre vore ekkelt! Nei, no får de gje dykk altså!

    40. du virker så utrolig mye gladere for tiden og bloggen er virkelig blitt så mye gøyere og lese 🙂
      Du er en utrolig inspirerende person og fikk nesten sjokk da jeg hørte sneek peek av sangen den virker over mine forventninger 😀

    41. Det hadde ikke gjort noe med en konkurranse om å vinne en tur dit nei!:)
      Ser og høres ut som om dere storkoser dere, og jeg håper dere vil fortsette med det!:)
      p.s: skulle ønske jeg hadde din kropp!!

    42. håper dere koser dere masse og at dere har hatt det koslig disse dagene! utrolig heldige er dere! er det lov å si at Mathias er veldig kjekk? haha, du har en utrolig flott kjæreste å være stolt over Sophie, det samme har han<3(jeg har kjæreste, så det var bare ment på en positiv måte ,at han var kjekk, og ingenting annet;)) dere er de søteste<3 kos dere videre!:*

    43. Du er utroligfin Sophie! Har lest bloggen din jamnt og trutt så lenge eg kan huske, og oppigjennom årene på eg bare få s at eg har fått bedre og bedre inntrykk av deg! du er en dyktig blogger, med sterke og bra meninger! stå på! <3

    44. Hei
      kos dere så utrolig masse! Når jeg var i tyrkia med familien for noen år siden tok vi tyrkis-spa, og gy fader hvor deilig det var. både pappa og mine tre eldre brødre elsket det. tror nok Mathias vil kose seg masse.
      Ha en fin dag videre 🙂

    45. Så fint at du og Mathias koser deg masse! Skjønner hva du mener med at du ikke vil legge ut bilder eller snakke for mye om Mathias på bloggen pga hate. Det er trist at folk må komme å ødelegge med stygge og unødvendige kommentarerer, for jeg ville gjerne ha hørt mer om han, siden har høres ut som en koselig kar. I hvert fall stay strong og kos dere utrolig mye der nede! Gleder meg til klessalget 😀

    46. Har ikke vært inne på bloggen din på noen uker, fikk helt sjokk, du ser så lykkelig ut! Ikke det at du ikke gjorde det før, men du ser så utrolig glad ut 😀 Stå på, digger deg!!

    47. Æh, jeg er så dårlig på å kommentere her!
      Men jeg ville bare si; ja, det er veldig lett å se du stråler for tiden! Du er så ufattelig nydelig, og man blir så glad av å komme innpå her 🙂 Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg elsker måten du legger opp blogginnleggene dine på. Mye interresant tekst som aldri er kjedelig, og bilder underveis.
      Dere er kjempefine sammen! Kos dere masse videre i Tunisia 😀

    48. Dere er så ufattelig vakre sammen, Sophie! Godt å se deg smile. Gode tanker sendes til deg, fra Sarpsborg 🙂

    49. Dere er bare eksepsjonelt skjønne og vakre sammen♥ Gjør godt å se dere så lykkelig med hverandre:) Du fortjener det så uendelig. Og takk for alle gode tips mtp reise, slikt setter vi pris på, vettø:D

    50. Alle dere som skriver så sarkastiske, frekke og stygge kommentarer: Hva er poenget??? Er det rett og slett for å være frekk? “Du må tåle sånt når du deler de og de bildene, og skriver om livet ditt” Hun må tåle at folk synes ting om henne og har en mening, ja, men det betyr ikke at dere kan skrive hva dere vil til henne! Det handler om allminnelig folkeskikk. Noe de fleste vet hva er. Det irriterer meg grenseløst at folk har en trang til å plage andre. Det kommer ikke noe godt ut av det, aldri!
      Hvis dere ikke har noe hyggelig eller konstruktivt å si så la vær å si det! Hvis dere irriterer dere over bildene hun legger ut, så la vær og les bloggen da! Det er ingen som tvinger dere til å trykke inn på noe som helst. Kom dere heller vekk fra skjermen og gjør noe fornuftig hvis det plager dere så enormt. Det finnes ikke et menneske som trives med å få stygge kommentarer eller blikk fra fremmede eller mennesker man kjenner. Vis medmenneskelighet og overse det som plager/irriterer dere. Er ikke verre enn det.
      Stå på Sophie Elise:)

    51. Dør litt av å lese hva folk får seg selv til å skrive.. Sikker på at de styggeste kommentarene kommer fra de som ikke har noe tiltrekkende utseende selv. Rakker andre ned for å føle seg bedre. Men det var ikke derfor jeg skulle kommentere!
      Synes du ser utrolig lykkelig ut! Det gløder av deg og når det til og med synes gjennom kameralinsen, vil jeg tro du har det mer enn bra 🙂 Og ja, det smitter litt å se deg smile sånn!
      Hotellet ser utrolig flott ut! Fikk veldig lyst å ta ferieturen dit i år 🙂

    52. Blir jo rett og slett trist av å se hvor mye stygt personer får seg til å skrive.
      Bruker ikke å kommentere noe særlig på blogger, men herregud nå har jeg fått nok. det får da være grenser! Hvorfor tror folk at det er ok å mobbe andre?
      Hvis hun er fornøyd med rumpa og resten av kroppen – la henne være det!
      Rumpa passer til kroppen hennes, og det er det som teller. hennes rumpe ser bra ut til hennes kropp.
      Sophie elise, det er trist at du må lese så mye stygt rettet mot deg hver dag. Det er trasig og burde blitt satt en stopper på at folk kommenterer slike ting. Heldigvis har du mange lesere som sier utrolig mye fint til deg også:)
      Og du gløder for tiden. Det er koselig å se!:) ha en fortsatt fin ferie med kjæresten din. Kos dere!!

    53. Unnskyld meg,måtte bare går inn og legge igjen en kommentar,første gang jeg er på siden din,jeg sitter her og leser alle disse kommentarene og enkelte av disse er vell mer drøye enn et rumpe bilde ditt. Seriøst ?? hvor gamle er dere ?? har dere ikke noe annet og bedrive tiden med enn og rakke ned på andre ?? Vist det plager dere så grusomt ille,hvorfor i alle dager går dere inne her da ?? Du har en fantastisk rumpe Sophie. Og det jeg anbefaler deg er og bare overse disse kommentarene som er stygge. Du vet hvorfor dem skriver slikt. Bare hev deg over det. Alltid noen som skal slenge dritt for og føle seg bedre selv. Dem har vell ikke slik fantastisk kropp da så dem må la det gå utover deg i stedet. Håper du virkelig ikke bryr deg om dette. Helt utrolig hvor stygge mennesker kan være. Bare stå på videre og hver deg selv Sophie 🙂

    54. Hei. Når du går i slike topper og kjoler med tynne “spagettistropper”, bruker du en stroppeløs bh under da, eller går du uten bh? Det ser i allefall utrolig bra ut! 😀 Håper du svarer:)

    55. Wow, Sophie! Du er så fin når du smiler med tennene, det er virkelig en annen utstråling og viser så mye glade følelser! koooos dere videre

    56. Mmm, deilig kropp. Fine pupper og jeg liker hvordan du byr fram horerumpa di på det ene bildet. Du ser ut som en knulledukke som er klar til bruk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg