LIONHEART


Nå er det nøyaktig 14 dager til singelen min kommer ut, og som jeg gleder meg! Noen av dere fikk kanskje med dere en liten smakebit på God kveld Norge igår? (HER kan dere se klippet).  Såfall, hva synes dere?

Jeg kan avsløre så langt at den heter Lionheart, den handler om det å ville ha noe/noen så hardt at man går litt ut av seg selv og sine egne grenser, og jeg har hatt i bakhodet hele tiden at jeg ville skape noe man kan skape fine sommerminner til, synge til for full hals mens man sitter i bilen eller er på fest, og noe man ikke blir lei av med det første. Det har vært mye jobb, og det er ikke noe som har blitt spilt inn “bare fordi”.  Jeg elsker dette, og gleder meg til å jobbe mer med musikk! 

 

201 kommentarer
    1. Wææ jeg gleder meg til den kommer ut!!
      Du har seriøst den fineste stemmen, wow. Men jeg bare lurte på en ting, kan ikke du starte å legge ut cover sanger? Det hadde vært så kult, og du er så flink osv!

    2. Silje Nilsen: tusen takk 😀

      Jo, jeg har tenkt litt på det, men føler det kanskje blir mindre spennende når jeg kommer ut med egen musikk da? Eller? 🙂

    3. Sophie Elise, du e RÅflink å synge! Har fulgt dæ helt sia du va fjortiss (hihi, ikje ondt ment), og det e så flott å se kor bra du gjør det førr dæ sjøl! Du overraske nok mange med at du faktisk har talent, for som du sier e du ikje den første “blondina” som lage en singel, men talent det har du! Den her sangen ska iallefall æ høre på mens æ syng førr full hals 😀
      God sommer, kos dæ på ferie med kjæresten din <3

    4. Sangen hørtes UTROLIG bra ut!! Kan nesten ikke vente til å høre resten!
      Du er såå flink, og dett må du fortsette med<3
      Stå på videre, fineste Sophie!

    5. Den høres jo faktisk kjempe bra ut! Gleder meg til den kommer ut å det kommer mer! Den hørtes skikkelig fengende ut å sånn type musikk som jeg liker. Tror du har gjort en veldig bra jobb med det hær! 🙂 stå på Sophie!

    6. oj hærlighet!!! eg blei overaska nå, har følgt bloggen din i de åra du har blogget å vet du e flink til og synge menne trodde helt ærlig det skulle komme en roligere sang. Menne denne virker jo som kommer til og bli skikkelig rå! gleder meg til og høre hele 😀

    7. Låta hørtes veldig fresh og sommer-ish ut, blir garantert å høre på den når fullversjonen kommer.

    8. Hohoo det siste der var JÆÆÆÆVLIG kleint….
      Men du var flink da, selv om man kunne høre at du bare sto å mimet på slutten når du sang.. Håper vi får høre stemmen din neste sang, og ikke bare sånn electronic-ish hvis du skjønner??
      Men gleder meg til å høre hele, hørtes bra ut, når kommer den ut?

    9. Dette blir knallbra, Sophie! Du er kjempeflink og du synger fantastisk flott 🙂 Måtte trekke litt på smilebåndene da jeg så videoen, fordi du har så sjarmerende og søt holdning og personlighet! Du er så herlig, haha! 🙂

    10. Den hørtes helt sinnsykt bra ut! Gleder meg til den kommer ut, kommer til å høre den på replay 24/7 🙂

    11. Så langt høres det utrolig bra ut … Hvem skulle trudd dette liksom ??? Stå på ! All credit tikk deg .

    12. åå, den hørtes sykt bra ut!!! Jeg kommer definitivt til å skape fine sommerminner til denne sangen <3 Visste ikke at du kunne synge så høye toner, har jo hørt mest den dype delen av stemmen din, men det hørtes såå fint ut! Du er flink, stå på!

    13. Hehe! Synes det er litt morsomt hvordan den anonyme personen over her bare måtte fortelle om alt det negavtive han/hun kunne komme på å si før det kunne komme noen gode ord. Det kalles misunnelse!
      Da jeg først hørte at du skulle lage musikk ble jeg ærlig talt litt skeptisk, nettopp på grunn av det du selv nevner angående blond blogger med silikon som har gjort det før deg osv.. Men jaggu kan skinnet bedra, dette var knallbra! Stå på videre. Kan fort bli en sommer-hit dette!:)
      Er musikkstudent på høyere utdanning, så vil påstå at jeg har et rimelig godt øre for musikk. Denne låta er det ikke bare “fjortissjentene” som vil like, den kommer til å nå ut til mange aldersgrupper!:)

    14. WHAAAT?! Hvorfor har du ikke gjort dette før? Du er jo råååflink! Elsker at du har den bimbo-greia di, men du er så jordnær og ikke slik i det hele tatt. Du har kommet mye lengre enn de fleste bloggere har og det er av en grunn. Nemlig fordi du er så flink og rak i ryggen, du tør å si din mening og det er så utrolig viktig. I LOVE YOU <3

    15. Ååh, det høres kjempe bra ut! Gleder meg veldig til å høre hele, for du er så utrolig flink. Blir like imponert hver gang du viser frem et nytt talent! 😀
      Stå på!

    16. åå sangen virker kjempe bra! gleder meg skikkelig til den kommer ut! elsker bloggen din, du er virkelig et forbilde <3

    17. Kunne du ikke hatt et bildet som ikke er så stander på et cover? Er så standar med det uttrykket, hånden sånn og sånt”/ Men gleder meg til å høre sangen:D

    18. Wooow, høres jo dødsbra ut! Ææ, gleder meg til å kunne digge til den sangen 🙂 haha, du har talent søte deg :*

    19. wææ, den hørtes sykt bra ut! Det virket som en sånn du kan sitte i bilen å synge høyt til en sommerdag:D Gleder meg!

    20. Høres veldig bra ut, likte melodien. Men bruk mindre autotune da.. Vil heller høre den vakre stemmen din, enn en programert stemme.

    21. dette høres kjempe bra ut. gledes til å høre hele sangen. Blir nok en sommer favoritt. Gratulerer, dette er kjempe flott

    22. Ååå, bare det lille jeg hørte var helt perfekt! Du har nyydelig stemme, Sophie! Dette kommer til å bli min favoritt sang denne sommeren altså. Du og Mathias er forresten det perfekte par, så søte <3

    23. Herregud!!!!!! DET HØRES SÅ SYKT BRA UT! Du kan egentlig bare spille inn en hel cd med en gang! Gleder meg! :DDDDD

    24. Høres ut som en fin sommerhit, men jeg fikk en feeling av mainstream programert stemme. Det hadde føltes mer ekte om du sang noe lingnende coverne du har gjort, med en litt dypere og naken stemme. Du sa jo selv dette ikke var noen autotunelåt?

    25. Du husker meg mest sannsynlig ikke, satt ved siden av deg på vorset til June før blogawards sånn i tilfelle det skulle ringe en bjelle da, hehe:) MEN det jeg ville si er bare fysøren du er flink! Det her kommer du til å nå langt med!! 🙂

    26. Wow, det hørtes dødsbra ut 😀 Har følgt deg ganske lenge og vet jo at du har en kjempefin stemme og det høres ut som du nailet melodien også, så gleder meg masse til å høre teksten og resten av pakka! Tror nok at enda flere haters eller kritikere kommer til å endre mening om deg når de hører sangen, uansett hvor mange fordommer de har nå. Denne sangen er liksom ikke noen “My boobs are ok” av Lene Alexandra eller “Chewing gum” av hun der paradise-Iselin, noe sikkert mange tror/trodde, så her du imponerer du nok en gang! blir nesten litt stolt, haha:’)

    27. Den hørtes fantastisk ut! Gleder meg til hele sangen kommer ut, ser for meg at den kommer til å gå på repeat her! 😉

    28. Gud så bra!! no ble æ skikkelig overraska. Hadde sett for mæ noe helt anna, men ble virkelig positivt overraska 😀 gleder meg til å høre hele <3

    29. Er ikke ofte jeg kommenterer her for å være helt ærlig. Men nå måtte jeg bare! Jeg er så sinnsykt imponert, det høres helt sinnsykt bra ut. Gleder meg så mye til den kommer ut, gratulerer så mye Sophie 😊

    30. Positivt overrasket! Trodde virkelig ikke det skulle være så bra! Ønsker deg masse lykke til fremover med musikken og jeg vet at du kommer til å gjøre det bra

    31. Wow! Må si jeg ble veldig overrasket, du er jo kjempeflink til å synge! Gratulerer så masse med den nye sangen, deg blir det å høre mer fra 🙂 Dette må du fortsette med, så stå på! Ønsker deg masse lykke til 🙂

    32. Wow Sophie Elise! Du er helt utrolig flink til å synge. Du og den sangen kommer til å ta Norge med storm! 😀

    33. Jeg sa tidligere at jeg håpet at det var en sang som liknet Lana del Rey, men jeg er veldig fornøyd selv om det ikke ble slik! Høres utrolig bra ut, kommer til å høre på den hele sommeren!

    34. Hørtes døds bra ut, gleder meg masse til å høre hele! 🙂
      og bilde var suuuper fint, du er så fin Sophie ! <3

    35. Jeg: Ja, hehe! Kommer kanskje noe Lana-ish etterhvert, men følte jeg måtte ha noe som passet sesongen litt. Mot vinteren er det bedre med rolige sanger! 🙂 Og tusen takk!

    36. Høres veldig bra ut! Og måtte le da du sa at Mathias måtte si du var flink ellers så hadde du blitt sur, haha du er så søt!

    37. Ææææ ble sykt glad da du retweetet tweeten min! føler meg som unge nå, men du har lenge vært forbildet mitt så noe så smått betydde mye
      klem

    38. Jeg gleder meg veldig til å høre! Jeg har fulgt bloggen din lenge, og vet at du kan synge. Tror dette kan bli veldig bra! Lykke til 🙂

    39. ble ekstremt positivt overrasket, trodde det kom til å bli veldig bimboish, og my boobs are ok, om du skjønner? men dette var veldig bra!! jeg er ekstremt kresen på musikk, men denne sangen var sykt bra! gleder meg til den kommer ut

    40. wow! Den hørest jo kjempebra ut! Tror nok det kan bli en 2014 hit 🙂 Gleder meg til å høre hele, og gratulerer så masse med din første singel <3

    41. WOW, du eeeer jo bare best du! Likte den kjempegodt allerede! Stå på, skal kjøpe den når den er ute på iTunes eller på det ene eller det andre :-DDDDDD ååå, ble så gira nå!<3

    42. Fysøreeen!! Den hørtes virkelig bra ut, likte den allerede 🙂
      Kan innrømme jeg ble positivt overraska, for har aldri hørt deg synge før!

    43. det hørtes helt jæææææævel braaaa ut ! <3333 kan du synge live så vi får høre at det fortsatt er bra? og ikke bare som voe lissom

    44. Jeg fikk nesten en slik stolhetfølelse av å både høre og se deg synge. Du har oppnådd så sinnssykt mye, og det er bare bra at du på en måte sier ja til så mye, slik at bare flere og flere vet hvem du er. Jeg som har fulgt bloggen din så lenge, føler meg nesten litt stolt! Kjemperart å si det (ikke minst føle det…), men true. Stå på, Sophieee!

    45. Jeg ble virkelig sjokkert av deg! Når du først sa at du skulle spille inn en sang ble jeg veldig skeptisk og tenkte at det ikke kom til å bli noe bra, men der tok jeg feil! Det høres kjempebra ut og du kan virkelig synge! Men jeg bare lurte på en ting; Har du skrevet sangen selv eller har noen andre produsert den? 🙂
      Stå på! Du eier

    46. Det høres helt fantastisk ut! Overraskende bra, du er utrolig flink 🙂 tror låten din kommer til å bli en hit!

    47. Høres kjempebra ut ja! Helt annerledes enn snakkestemmen din, som er ganske dyp. Elsker at du synger høye toner for full hals 🙂

    48. Så på god kveld Norge!! Syns sangen virket døds kul!! Gleder meg veldig til å høre hele!!:) håper det blir en hit! Du fortjener å lykkes<3

    49. Du sa det ikke skulle bli en typisk autotune-låt, men jeg vet ikke helt jeg.. hører mye autotune! 🙁

    50. Har du forresten hørt lana del rey sin nye singel West coast enda? Den er sååå deilig, og drømmende, skikkelig sommersang.. sett på den med noen cocktails på ev varm veranda nede i tunisia, det blir nok god stemning 🙂

    51. Wow, imponerende! Du har en sykt fin stemme, skulle ønske jeg var like heldig! Gleder meg til å høre hele sangen 🙂

    52. Omg gleder meg såå mye til å høre sangen ! Elsker den lille smakebiten allerede, kommer til å høre på den hele tiden når den kommer ut !
      Jeg visste at du hadde sangstemme ut i gfra de gamle covrene dine, men wow du har mye finere stemme enn jeg husket, åh jeg blir så glad av at du endelig får din egen sang <3 <3
      Kos deg masse på ferie <3

    53. De har jo autotuna den stemmen din så sykt så man ikke kjenner igjen stemmen din, men sangen hørtes helt grei ut. Og det DUMMESTE jeg ser er kjærester som står åpenlyst og kliner på gata. Voks opp begge to. Et kyss er greit, men når man begynner med tunge så er det jævlig upassende å stå midt på åpen gate.

    54. Til alle dere som syns det hørtes bra ut ja de gjore de men hun har jo blitt redigert bare vent til dere får høre henne live da synger hun ikke like fint!!

    55. Høres bra ut, gleder meg! men trudde du sa at du ikke skulle bruke autotune?
      og til du der over, hun bor ikke i dubaj, så litt småklining på gata med noen man elsker er lov 😉

    56. De folka fiksa litt mye på stemmen din synes jeg, tenker det blir vankelig senere om du må synge denne live, eller blir hvertfall annerledes, men sier ikke noe i mot at du har en fantastisk stemme 🙂

    57. Kan du lage ett innlegg om hva som er greit å hva som ikke er greit i ett forhold? Er det lov å klemme andre kjønn, sende masse hjerter på mld. Holde tlf /facebook hemmelig?

    58. Folkens, vi lever i 2014. Lykke til med å finne en uredigert sang uten bruk at autotune! Sophie Elise er utrolig flink til å synge, med eller uten autotune. Bare hør på sangene hun har lagt ut før der hun filmer seg selv synge, jenta har jo potensial nok så det holder. Om hun velger å synge singelen sin live eller ikke er vel opp til henne. Låten høres utrolig bra ut, og jeg gleder meg sånn til å høre resten! Du er utrolig flink, Sophie Elise, og du har det selv å takke for alt det fantastiske du har klart å oppnå! Stå på 🙂

    59. Jeg er positivt overrasket, denne sangen høres mye bedre ut enn jeg forventet. Ikke fordi jeg nekter å tro på at du ikke kan synge, men fordi jeg ikke visste at du synger, og fordi andre blonde bloggere har gjort dette før deg, med mildt sagt ræva resultat.
      Gleder meg til den kommer ut, Sophie 🙂

    60. Så reprisen på tv nå nettopp og jeg likte det kjempegodt!! Åh, jeg hører allerede at jeg kommer til å spille den på repeat og repeat når den endelig blir tilgjengelig:D Du er FLINK, Sophie og jeg er så glad for deg for at du får gjøre dette:D
      Jeg er sanger selv og skulle du ha lyst, er det bare til å komme innom og høre meg synge – det gjelder selvsagt for enhver som skulle lese dette;)
      Ha en kjempefin kveld videre!

    61. Woow, må si du imponerer! For å være ærlig hadde jeg ikke forventet at det skulle være SÅ BRA! Shiiiit, ble sykt glad her jeg sitter! Digger deg bare enda mer etterhvert som tiden går!

    62. Ja har man penger nok kan man jo kjøpe seg drømmelivet og en artistkarriere.
      Lykke til da med å synge LIVE uten autotune, DET gleder jeg meg til 🙂

    63. Hei! Kan du hjelpe meg å dette? Hadde satt stor pris på det!
      Hei kjære russer!
      Lurte på om dere ville gi meg et russekort hver? Siden jeg samler inn russekort, og skal gi det til en liten jente som ligger på sykehuset i Bergen med blodkreft… Hun kan ikke gå ut på 17 mai for å spør russer etter russekort. Det er de minste vi kan gjøre for å hjelpe henne! Tror hun hadde satt stor pris på hver enste russekort hun hadde fått! Jeg ber om at hun skal bli frisk.
      Tusen takk for de som vil hjelpe henne. Hadde satt pris på om dere kunne skrive en liten hilsen bak på kortet. Hvis dere vil sende kort så er adressen min:
      Rådhusgata 6
      4360
      Varhaug
      Mvh. Siv Haugstad

    64. Herregud for en stemme du har! Gleder meg til denne kommer på spotify og skal synges til i bilen! stå på. Helt forelsket allerede!

    65. Så akkurat klippet – og fikk hørt nok av sangen til å danne meg en kvalifisert mening, siden jeg er musiker og låtskriver selv. Først må jeg si at det er helt klart en sang som er skrevet av andre enn deg, spesielt for deg – og det er helt greit det. Kun et fåtall av de “syngedamene” som er på hitlistene skriver egne låter. Kanskje med som co-writer, men de fleste kjøper låter av produsenter og låtskrivere som sender nesten ferdige produkter. IKKE noe feil med det altså 🙂
      Så til din prestasjon. Som forventet vil jeg si. Ikke superfett, ikke dårlig – helt greit liksom. Helt klare innslag av subtile auto-tune i lange toner, som i de fleste låter i denne sjangeren. Grei produksjon, uten noe innslag av super-hit-potensiale. Men du får sikkert litt radiospilling.
      Ingenting du skal skamme deg over, men selvsagt bærer dette preg av at du ikke har vært musiker før – og at du er ny i “gamet”. Dersom du ofrer deg, og gir alt – kanskje tar noen sangtimer for å polere teknikk, så har du definitivt en sjanse til å bli en ok vokalist i fremtiden. Og det er alt man trenger i dag: Å være en ok sanger. Legg på silikon og lite klær, så skal du se at du kanskje får en hit eller to.
      Lykke til!

    66. Så utrolig deilig å lese gjennom kommentarfeltet og se nesten bare positive tilbakemeldinger, det fortjener du virkelig!
      Det her overgikk alle mine forventinger, det høres jo rå bra ut! Og det er så herlig at du kan komme med noe sånt som dette og bare overkjøre folk litt. Gjøre noe så bra at folk ikke kan komme med dritt, det gjør faen i meg godt i sjela! Gleder meg masse til å høre resten av låta og ikke minst det som kommer senere:) Stå på! Dette kan du, virkelig:)

    67. Det høres bra ut, men du går veldig i den ” blond dum blogger ” kategorien. Kunne ha roet ned på autotune’en og hatt litt mere kreativ musikk og tekst. For føler jeg har hørt dette 1000 ganger ” god knows im been trying ” got a heart like a lion” er sunget i så alt for mange sanger likksom. Tror du kler ” lana del Ray” kategorien bedre 🙂 men gleder meg til og høre hele sangen! 🙂

    68. Syns sangen høres bra ut, og jeg gleder meg til å høre hele! Tror faktisk det kan bli en sommerhit. Men ble samtidig litt skuffet.. Du skrev jo tidligere at du ikke ville bruke så mye autotune, men jeg klarer ikke å høre at det er deg som synger. Høres ut som det er brukt VELDIG mye autotune… Men gleder som sagt til å høre resultatet!

    69. Wow. Hører med en gang at denne kommer til å bli sangen “min”. Er midt oppe i en pre-kjærlighetssorg, holder på å gå til helvette med meg og samboeren.. Noen gang hørt om å ha kjærlighetssorg mens en fortsatt er i et forhold? Høres helt rart ut, men det går an. Værste jeg har opplevd! Menmen, høres ut som en nydelig sang, gleder meg til den kommer ut! Dette er en typisk sang jeg liker å høre på når jeg har det vondt. Klem<3

    70. Dette her har du all grunn til å være stolt over! Gleder meg til å høre resten av sangen! 🙂
      Kunne du ha tenkt deg til å skrive et innlegg om kjærlighetssorg? Hvordan komme over osv….

    71. Trodde ikke det var deg! Siden jeg har hørt deg på sangvideo på youtube, og nå så vêr det jo spilt inn i studio og redigert veldig

    72. Så flink du er! Du er et utrolig heldig menneske som har nådd så langt bare med en blogg. Må si at jeg skulle ønske jeg var i dine sko noen ganger :p
      Du virker som en flott person og det er fint at du har begynt å dele litt mer deg, enn bare denne fasaden som er så inn for tiden.
      Du er en pen ung jente og håper du tar de riktige veiene for deg selv i fremtiden 🙂 Ha det fint på ferien din!

    73. wææ det var sinnsykt braa❤️ ååh gleder meg veldig til den kommer ut. kommer til å bli en hit på skolen min iallefall!

    74. Skjønner at du vil ta silikon, restylane, extentions, etc for å få deg selv til å føle deg bedre/virke mer fake. Men virkelig? Med en låt med så mye autotune er jo varemerket ditt nærmest “#fake”, og det håper jeg du er selv klar over.

    75. Wow, du er jo virkelig GOD til å synge. Må vel innrømme at jeg var litt skeptisk når jeg hørte at du skulle spille inn sang, men jeg syns det er bra at du vil vente med å spille inn musikkvideo for å ha fokus på sangen.
      GLEDER MEG <3

    76. Kjempe fint det de filma av deg! Elsker skoene du hadde på, kan du vær så snill si hvor de er fra og kanskje gi meg en link! Ville virkelig satt pris på det<3

    77. Jeg ble faktisk ganske overrasket over sangen nå 😀 Positivt overrasket! <3 GLEDER MEG SYKT NÅ! Teller ned dager faktisk, haha <3 Du er en nydelig sangstemme og virker som en nydelig person! Gleder meg til å høre helee 😀

    78. Jeg har alltid visst at du var flink til å synge, men wow! Jeg gleder meg til sangen kommer ut, hehe <3

    79. Litt teit å juge om at du ikke har brukt autotune.. Synes du skal lage en videobloog og synge den live for oss!

    80. Hei!
      Syntes det hørtes ut som om det kommer til å bli en Superfengende og herlig sang! 🙂 Flink du er! 😀

    81. Grei sang, men du kommer jo aldri til å klare å synge den live pga all autotunen – og det er jo det å kunne synge live som skal til for å kunne kalle seg en artist. Du forblir bare “bloggeren som ga ut en låt”, slik som voe.

    82. jeg har alltid tenkt du har en fin sangstemme fra det du har lagt ut på youtube, jeg bare håper ikke de gutta der ødelgger og setter på så mye unødvendig stash til stemmen din osv så den ikke blir like fin som den du egentlig har!!:)

    83. Synes det høres kjempebra ut! Gleder meg til releasen 🙂
      Har virkelig sansen for deg, Sophie Elise. Synes du virker så utrolig snill, søt og morsom! En bra person, virkelig! 😀

    84. Jeg var uten tvil en av de som mentalt har slaktet svenske toppbloggere da de i hytt og pine skulle bli artister hele gjengen. Men vet du? Dette er kanskje ikke så ille 🙂

    85. Positivt overrasket, det høres kjempe bra ut 🙂
      MEN synes du helt ærlig at de bildene du tok i FHM (de man så i det vedlagte klippet her) ikke er pornoaktige? Hvor du skviser puppene sammen, lager trutmunn og forførende blikk? Jeg vet ikke om du mener at de ikke er pornoaktige jeg, men hvis det så tror jeg du har misforstått litt 😉

    86. Åh, kommer garantert til å synge masse på den – for den var super fengende og med din stemme klaffer det!
      Stemmen din har virkelig vokst, side du la ut The Climb sang videoen! Elsket hvert sekund.

    87. Rett og slett wow! Høres sykt bra ut, og så sinnsykt fin stemme du har. Gleder meg utrolig mye til å få høre hele sangen 😀 <3

    88. Ønsker også å høre deg live og ikke bare på den sangen, lag en syngevideo eller noe…magefølelsen min sier at du er flink til å synge, men at det dessverre blir litt vel redigert (gjerne ikke autotune, men andre stemmeredigeringer) på den singelen din, er selv i studio å jobber med en sang nå her i Bergen, og der får jeg faktisk ikke lov å bruke noe form for autotune, det skal være så real, så meg som det overhodet er mulig ! VANSKELIG å få det til skikkelig, men, med tid så går alt 🙂

    89. Litt autotuna. Men HERREGUD SÅ KLEINT DET KLIPPET ER NÅR DU OG MATHIAS KLINER! Kjente jeg ble flau langt inni ryggmargen.

    90. WOOW! FY søren så bra sang og stemme du har! 🙂 Jeg ble helt satt ut, da jeg hørte stemmen og sangen din. Det er jo bare så ufatelig bra. Stå på videre, har virkelig tro på at du kommer til å komme høyt innen en musikk kariere 🙂 Gleder meg til sangen kommer ut å til å høre enda mer musikk ifra deg.
      Ha en flott dag 🙂

    91. Wow.. Den sangen hørtes fengende ut, gleder meg til jeg kan ligge på stranden og spille denne med jentene ❤️❤️

    92. fikk frysninger med en gang jeg hørte sangen! jeg visste at du var flink å synge, men hadde aldri trodd at du var så talentfull! kan nesten ikke vente til sangen kommer ut for den kommer til å gå på replay hele dagen lang hos meg iallefall<3

    93. Åheee!Gleder meg som en liten unge tils den kommer ut:) håper du ikke bare går ut med 1 sang men at det kommer flere !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg