disneyprinsesse

jumpsuit fra sheinside.com


Hei dere! Jeg kom akkurat hjem fra beths beatuy, med helt perfekte øyevipper. Jeg føler meg som en barbie / disneyprinsesse, og det uten sminke på! ;) Dette har nå blitt “min” salong i oslo, og det er andre gang jeg besøker dem for å sette på 7D-vipper. Og om dere har muligheten bør dere virkelig vurdere den samme behandlingen! Jeg har hatt vippeextensions i over ett år, og prøvde for første gang 7D vipper for en måned siden. Det var bra da også, men denne gang, som jeg har etterfylt, ble det virkelig fantastisk! Det er første gang jeg har fått den “wow-faktoren” når jeg fikk se meg i speilet, vanligvis har jeg alltid tenkt at jeg gjerne skulle hatt litt mer for pengene. Men ikke nå! Jeg kunne ikke ha drømt om å ta på mascara engang, jeg vil ikke gjøre noe som kan ødelegge disse vippene. 

 

(Jeg har på meg lilla øyenskygge, det er altså ikke en øyebettenselse, haha. Siste gang med lilla skygge på en stund!) 

 


 

Konseptet med 7D-vipper er at man får 7 vippeextensions per naturlig vippl, istedenfor 3 stk som jeg tror er normalt for vanlige vippeextensions. Jeg har 14 mm ytterst, 13 mm rundt midten og 11 mm innerst mot øyet – 14 mm er altså det lengste man kan velge, og for meg er det jo lengre, jo bedre. Så om dere er interessert i en lik behandling må dere gjerne trykke inn på beths.no for å sjekke ut hva de kan tilby. Jeg personlig skal faktsik tilbake i morgen for å forme og farge brynene mine, 


Hva synes dere? Fint eller litt for mye? 

(the bigger, the better mener jeg) 

61 kommentarer
    1. Skal jeg være helt ærlig syntes jeg det ble litt for mye. Ikke frekt ment i det hele tatt! men syntes det blir litt for unaturlig! 😀

    2. Kjære deg “dyreelskende” Sophie, vet du hva de falske øyenvippene er laget av? Falske øyenvipper blir i nesten alle av tilfellene laget av mink. Du som er så forferdelig glad i dyr burde virkelig vite såpass og ikke gå med falske øyenvipper, for bak dette ligger det MASSE lidelser for dyrene helt på linje med pelsdyropdrett..

    3. Rebekka,
      “vippe-extensions er vippehår, laget av for eksempel polyester eller silke, og i noen tilfeller minkhår, med forskjellig lengde, ulik grad av bøy, fylde og farge”.
      Svært få bruker faktisk vipper av minkhår, og jeg tror nok Sophie har tatt seg bryet med å sjekke. Du burde virkelig vite såpass.

    4. Altså, mener ikke være frekk – høres sikkert slik ut. Men ser jo ut som du tar bilde med en murstein av telefon? Er du ikke toppblogger og får sponset/kjøpt deg et ordentlig kamera?

    5. Alt for mye, unnskyld. Men det blir seende ut som at du har på deg en klumpete maskara som gjør at alle vippene klistrer seg sammen.

    6. Det hadde sikkert vært fint på fest, men på hverdager blir det altfor mye. Men på hjemme siden står det at vippene er av syntetisk mink. Som en dyreelsker er vel ikke det rett?

    7. Fyfaen så fiiint😍 vil ha sjøll. Fett lei av å gå me løsvippa hver dag.. Å se dritt stygg ut uten ..

    8. Tatt fra dyrevernalliansen: “Syntetisk materiale laget for å se ut som pels”. De er ikke laget av ekte mink, så ro ned egga folkens.

    9. Har hatt vippeextentions før, og elsket det, selv om mange av mine naturlig vipper falt av :s men var pent så lenge det varte. Hadde nok prøvd 7D om jeg hadde hatt råd til det! Fikk gratis støpte negler i dag, så blir litt prinsesse luksus i hverdagen min også! 🙂

    10. Veldig fint! Synes bildene på bloggen bare blir dårligere og dårligere.. DU kunne ikke kjøpt deg et nytt kamera? Lest bloggen din i mange år, er stor “fan” av deg 🙂

    11. Er det ikke vondt å sove med det?
      Jeg har selv vippeextensions, og er veldig fornøyd med det. Men det gjør litt vondt å sove på de. Så med 7D er det nok litt verre?
      Jeg mener også alltid at the bigger the better, men jeg må helt ærlig (og veldig overraskende for meg!) si at jeg ikke vet hva jeg syns om 7D vippene… Ville kanskje ikke hatt det SÅ tett?

    12. Bare for å ha sagt det så er vippene dine satt på helt feil. 7 vipper per vippe.. Eller 3? Er du gal.. PS! Dette er fra noen som KAN det. Er trist at så manglende på markedet ikke vet hvordan man setter på vipper. Dem skal ikke krysse hverandre heller…

    13. Oisann, du må jo få egen hårbørste og shampoo og balsam til de vippene der 😉
      Er det ikke ubehagelig å gå med så voldsomme vipper? Tungt liksom?
      Ser sikkert bra ut da:)

    14. Ikke fint med så mye vipper…. Ser ut som sånn piasavsakost som man feier gatene med.
      Forøvrig, når det står at det er syntetisk, så betyr det at det er framstilt av ett stoff som ligner på det ekte. Så da er det nok ingen dyr som har lidd for at S.E. skal få fine vipper.

    15. Synes vippeextension er finere når det er mer naturlig sånn at folk lurer på om det faktisk er ekte og du har så lange, fine vipper, eller om de er falske…. Så dette ble etter min mening litt mye 😊

    16. Meh. Alt for mye:) hvis man ser deg på litt avstand(ikke bare ett øye) ser det nok bare utrolig tungt ut, og ikke forfriskende og åpner opp øynene dine, men heller skjuler dem.
      Men som hun sa over her; smaken er som baken:) og det gjelder vel alle ting det!:) håper du ble fornøyd i allefall.

    17. Hadde vært fint med lilla øyenskygge, hadde du bare visst hvordan man skal legge skygger og ja, generelt hvordan man sminker seg…

    18. Kan du skrive et innlegg om hvordan det var å flytte for seg selv? Flyttet selv hjemmefra når jeg var 16 (18 nå) Men er artig å lese om andres opplevelse 🙂 Hvordan er det å måtte betale husleie, handle mat osv? lager dere middag hver dag, handler dere 1 eller flere ganger i uken? Har du merket det noe spessielt på økonomien din etter du flyttet?
      Fine vipper btw 🙂

    19. Elsker det! Har så lyst på vippeextensions selv, men har dessverre ikke penger til det :/ Men, synes du kan dele et bilde før og etter hvor man ser hele ansiktet ditt, sånn for å se helheten liksom! 🙂

    20. er enig med deg i at store øyne er fint, som du skrev i forrige innlegg. Har du vurdert øyelokkoperasjon. for og åpne øynene. Ser på før-etter bilder at man får mye større øyne av det 😉
      Fine vipper. Ikke for mye nei 😀

    21. Har jo ikke sett et bilde av hele ansiktet, men så litt i overkant mye ut. Vakker er du uansett da 🙂

    22. 7D vippe-exstensione som Sophie-Elise bruker fra Beth’s Beauty er laget av mink hår.. Jeg bruker de samme og går også til Magda som legger 7D vipper.

    23. Det ser fint ut, men ser det litt bedre hvis du hadde lagt ut ett bilde som var bittelitt lengre fra ansiktet liksom. Men jeg tviler ikke ett sekund på at dette ser nydelig ut på deg. 🙂

    24. Cass: Tusen takk! Det ble veldig bra ja, er sånn at jeg tenker jeg har på meg løsvipper hver gang jeg ser meg i speilet, type de gigantiske:p Men er superfornøyd!

    25. Overrasket over at ingen andre har lagt merke til hvor photoshoppet det første bildet er. Ser akkurat ut som i det innlegget om photoshop… hva er greia med det, Sophie?
      Så mye vipper tynger inntrykket og gjør dermed det motsatte av å åpne opp og gjøre øynene større. Tettheten er så intens at en kan se fra milevis avstand at dette er juks — da mener jeg det er ganske mye lekrere med falske vipper som faktisk ser ut som naturlig drop dead gorgeous vipper. Uten mellomrom ser det mest ut som to sprittusj-buer over øyet.

      Ellers er jeg fan av deg Sophie, du er super på så mange måter. Hva synes du forresten om såpass ærlige kommentarer?
      Du har tidligere skrevet mye om hvordan du prøver å fikse brynene for å tilfredsstille leserne. Husk at leserne ikke er én masse; de har forskjellige meninger. Og mange av dem er kanskje myyye tidligere i utseende-eksperimenteringsfasen enn du.
      Syns brynene dine ser veldig bra ut fortida. Det er bare én av mange subjektive meninger, så nok en gang; husk at summen av disse subjektive meningene aldri kommer til å forme en objektiv sannhet om hva som er fint. Samme gjelder med vippene og alle andre fysiske attributter.
      God natt, vakre unge dame!
      – Fascinert jente, 22

    26. Liker ikke å skrive såpass kvasse kommentarer som dette, men øyevippene så mer ut som øyevippene til en dragqueen enn fine, fyldige vipper. Det så rett og slett alt for falskt ut og i mine øyne er ikke det mye pent. Men tross alt, så lenge du er fornøyd selv så er det jo det som gjelder 🙂

    27. Nei guri…seriøst? Er jo ikke fint i det hele tatt?? Har du ikke sett andre bloggere legge vipper? Sånn til inspirasjon? Det der ser jo ut som en kost eller noe…er det ikke meninga at det skal se litt naturlig ut da?

    28. noa: Jo, men jeg ville ikke ha det “naturlig” . Jeg bruker selv falske vipper hver dag, og synes jeg ser så “tam” ut om jeg har den naturlige looken. Men om man ønsker det kan man så klart få det også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg