alt man trenger

reklamelenker nelly

All I need 

Jeg har det så utrolig gøy – livet her nede føles til nå litt som en ferie. Herregud, vi drar jo til Tunisia om ikke lenge, men vi trenger jo ikke ferie. Det må nesten bli litt kjedelig her først, tenker jeg. 

Tskjorte fra sheinside.com / jakke gammel fra h&m barneavdelingen / bukse fra carpediiem.no 

. . man kan jo ikke bare ha det gøy heller! Søndag er fast dag for vask av klærne, og jeg passer godt i tøykurven sånn ellers. Det bildet her ser bare merkelig ut. 

Men ikke lenge etter ble det grilling i parken med noen venner. Perfekt sommerdag, som bare måtte nytes før kulden kommer i løpet av uken. 

Tatoveringen. Blir varm i hjertet hver gang jeg ser den på hånden hans. 

Topp fra choies.com

 


 

Som dere sikkert skjønner lever jeg livets glade dager! Gode venner, god mat, godt vær og god kjæreste. Og fin musikk, da! Bare hør sangen jeg la ut øverst og drøm dere bort litt.

Dere er en gjeng fine og flotte mennesker som gir meg så mange gode ord, men jeg er utrolig lei av å ikke føle jeg kan legge ut bilder av de jeg har i livet mitt, uten at de også skal få kritikk. Ta kjæresten min, for eksempel. Han er utrolig snill og hjelper meg med alt jeg trenger hjelp til med bloggen, og en gang i blandt vil jeg legge ut bilder av han også. At det skal komme masse stygge kommentarer da som går på han, som dere overhode ikke kjenner, blir så trist. Det skaper så dårlig stemning, ikke for han, men for meg. Da føler jeg at det er min feil. Etter min mening er han den fineste personen på jord, på alle måter, og den sterkeste jeg vet om – beundrer han masse for alt han har vært igjennom, og for den personen han er i dag. 

 


 

Det blir en rolig søndagskveld for meg nå, skal begynne å planlegge hva jeg må gjøre framover med utseendet mitt, haha. Jeg er så forbanna leeei. Vil være barbie og fin igjen. Kjempebrun, fint hår, fine klær, vipper og restylane. Gi meg, gi meg . . Jeg får starte med litt shopping, iallfall., Har ikke handlet hos nelly på 14 dager nå *krise*. Haha. .

1. Blå bikini HER / 2. Solbriller HER / 3. Elsket denne kjolen! Svart er min favorittfarge på kjoler, og at det strutter litt ut og ikke er helt tettsittende er perfekt for min kroppsfasong. HER kan den kjøpes!

1. Grønn jakke HER / 2. Solbriller HER 

Vi snakkes litt senere! 

 

45 kommentarer
    1. Du er nydelig, Sophie! Og du og kjæresten din passer perfekt sammen, så ikke hør på drittkommentarene.
      Håper du får en fantastisk dag!

    2. Så lykkelige dere ser ut sammen!:) synes dere passer utrolig godt sammen også..kjempesøte personer begge 2 🙂
      håper du koser deg masse ute i fine været 🙂

    3. som jeg selv så på instagram for noen dager siden der du la ut bilde av Mathias, faktisk det bilde han står alene, du har lagt bilde ut på dette innlegge. Der det sto masse kommentarer om at han så gay ut, der han så ut som han var 14 år osv osv. De rakker ned på folk de ikke vet hvem er engang, du er en blogger, klart du har haters, men at kjæresten din og diverse andre blir rakket ned bare fordi de er dine haters er så ufattelig respektløst fra denne verden. Hva slags planet er dette…
      Har masse stor respekt fra deg Sophie. Før syntes jeg du var en pest og plage pga silikon, blondt, ja typisk bimbo. Men så hadde jeg faktisk litt interesse av og lese bloggen din, og du ble bare mer og mer spessiel, du ble bare mer og mer interesang og helt forskjellig i det jeg så deg, fordi jeg ikke viste hvordan du var, og hva du gjorde. Du er et bra menneske, du har klart masse bra i live ditt med bloggen din, vært sterk, hold deg med venner og familien, fått masse fans og andre til og bli inspirert av deg, de som er ditt forbilde. Du har nå flyttet i en ny leilighet med Mathias (?) Right? Håper du får dert meget trivelig i Oslo, du er med stor respekt av meg. Nyderlige du!<3

    4. Blir så glad av å se at du har det så braa!
      Både du og Mathias er kjempeflotte, de som sier noe annet er bare haters som ikke har noe bedre å gjøre 🙂

    5. Du er nydelig Sophie, det samme er Mathias og dere er virkelig fine sammen! Håper dere har det supert i Oslo.

    6. Huff, fikk frysninger nå. Utrolig trist at de slenger stygge kommentarer om han, og om vennene dine, som ikke har gjort de noe! Skjønner ikke hvorfor folk tror de kan si akkurat hva de vil om andre sitt utseende bare fordi det er på internett. Men trøst deg med at de egentlig syns kjæresten din er fin, de er nok bare sjalu.
      For etter min personlige mening er han en veldig pen gutt.

    7. hvor kjøper du buksene dine og hvilke størrelse har du? bena mine er veldig korte, og jeg sliter med å finne bukser som er riktig lengde. siden du er såpass lav men alltid har bra lende på buksene dine, lurte jeg på om du hadde noen tips? 🙂

    8. Nå må du bestemme deg. På forrige innlegg hyllet du ” det ikke perfekte” og jeg ble litt glad i deg, men i dag planlegger du hva du skal gjøre med kroppen din. Ikke skjul deg bak komentaren “ironi” nå. Du har brukt den opp for lengst. Troverdigheten din, har du tenkt på den?

    9. du er så nydelig sophie! at du har det bra nå gleder meg ! du fortjener det så mye. har følgt deg fra starten av men komenterer skjeldent. men du skal vite det, du er nydelig tvers igjennom. du er bare god og du fortjener det beste!

    10. Kan du ta en MBTI test på nettet?? det er for personligheten din, gjetter at du er infp eller enfp eller intp

    11. To spørsmål! Når ser du for deg at du får barn – Vil du være ung eller gammel mor?:)
      Og denne tatoveringen dere tok i lag.. Er dere forlovet, eller er det bare en “kjærestetatovering”?:)

    12. Må bare si at jeg virkelig merker på bloggingen din at du har det bedre etter du flyttet til oslo! Alle innleggene dine virker så mye mere utfyllende, koslige å glade! Jeg har lest bloggen din i mange år, fulgte med på bloggerne og er visst en liten fan? Ikke vet jeg- men hver gang du er i media bare måå jeg få det med meg liksom. Og det føles så rart! Vi er like gamle- har mye av de samme interessene og noen ganger når jeg leser bloggen din så føler jeg at jeg kjenner meg selv igjen! Elsker at du er så åpen og ærlig på bloggen din, det gjør det så harmonisk i det hele. Føler meg litt som en stalker når jeg er innom bloggen din3-4 ganger ddaglig for å sjekke oppdateringer, haa🙈

    13. Kjempe teit om du får stygge kommentarer om du blogger om folk som du kanskje til vanlig skjermer litt for bloggen fordi du er redd for at du skal få de kommentarene! Det er bare barnselig og ingenting å bry seg om, spør du meg!:) Bloggen din blir mye bedre når vi får litt mere innsikt i “det private” livet ditt enn vanlig!:)

    14. Du ser så bra ut nå som du aldri har gjort før, Sophie! Mer “naturlig” på en måte, helt nydelig 🙂

    15. Håper du har det fint med ditt nye liv i Oslo, misunner deg veldig:)
      Ikke bry deg om stygge kommentarer, som dine foreldre nok alltid har sagt: de er bare sjalue!
      Stå på Sophie og Mathias, jeg ønsker dere en fin fremtid sammen.

    16. Ville bare si at Matrhias er en veldig fin gutt, skjønner godt hva du ser i han 😉 Kler hverandre kjempegodt!

    17. Synes det er veldig leit og høre at det faktisk kommer inn stygge kommentarer når det gjelder Mathias! Han ser så utrolig snill ut,og dere kler hverandre virkelig godt! Synes du er utrolig heldig som har han,og ønsker dere alt vell<3
      Jeg liker dere jeg,og syntes dere er dødssøte sammen,det er det andre også som gjør,og dere har det bra sammen,så hva betyr vell andres meninger? 😉
      De skal ikke bety noe!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg