rumpe og mønster

sponset produkt, egne meninger

Jeg er skikkelig feig når det kommer til bukser. Jeg ender opp med samme modell hele tiden, og pleide alltid å grue meg litt når skolestart var nær og jeg måtte på shopping med mamma for å finne nye klær. Topper er null stress, men bukser er liksom hundre ganger viktigere. Man bruker samme bukse flere ganger i uken, og gjerne i diverse anledninger. Men nå turte jeg å gå utenfor min egen komfort-zone, og kjøre på med bukser som har mønster!

Denne buksa kan kjøpes HER  

Jeg er nå stolt eier av tre bukser som skiller seg ut fra mengden – og jeg liker det! Jeg føler meg veldig sommerlig, og ikke minst trenger jeg ikke å tenke så mye på tilbehør. Og det beste av alt? De er komfortable og får rumpa mi til å se litt større ut enn hva den gjør i vanlige jeans! 

Haha ja, som dere vet er jeg helt besatt av at rumpa mi skal se litt stor ut, og jeg hater rumpa mi i vanlig dongeri. Jeg har prøvd dyre og billige modeller, så når jeg faktisk blir fornøyd er det en bukse å samle på. 

Se hele utvalget av bukser HER 

Og ja, nå som vi først er inne på klær. Er det kun jeg som er litt sånn smålig lei av å gå side opp og side ned på de samme nettbutikkene gang etter gang, når man skal finne kjoler til en spesiell anledning? Jeg tror ikke det. Jeg vet at både jeg og flere venninner river seg i håret av frustrasjon når sommeren nærmer seg, man må jo ha kjoler! Ikke bare er det 17. mai straks, men jeg føler at absolutt alle har bursdag på sommeren (alle utenom meg), det er konfirmasjoner, det er grillinger, og jeg personlig elsker å ha nye kjoler om jeg skal på ferie. Da har man jo kjoler på seg hver eneste kveld! Men hvor ender jeg alltid opp? Jo, på nelly. Ingenting galt i nelly, men da har jeg også lik kjole som de fleste andre jeg kjenner. Før var nelly en slik “eksklusiv” greie, men nå handler de fleste der og det blir samme konseptet som bik bok. Men, hva synes dere om disse kjolene?

1. Kjole med sløyfe HER / 2. Blå kjole HER / 3. Blomsterkjole HER / 4. Hvit kjole HER 

Jeg tror de kan funke veldig bra i sommer, til forskjellige anledninger! Illusion har veldig bredt utvalg, og jeg fant masse der jeg kunne ha brukt selv! Dere kan sjekke ut hele utvalget av kjoler HER – Jeg har en rabattkode til dere også! Bruk sophieelise2014 og få 15% på alle produkter som ikke allerede er på salg!

  Har noen av dere handlet på illusion før? Del gjerne erfaringer i kommentarfeltet! Er sikker på at lesere som ikke tar mitt ord på alt, føler det er betryggende å høre andres meninger. 


Tusen takk for alle fine kommentarer dere legger igjen, forresten. Jeg vil ikke si at det er godt å høre at flere av dere har gått igjennom det jeg gjør med å være familiens sorte får, men jo – samtidig litt. Vi får prøve å stå sammen og innse at vi er bedre alene! Stor klem. 

49 kommentarer
    1. Du planlegger å ta silikon i rumpa, så du skriver ofte at du er så besatt av rumpa di, så det liksom skal være “godtatt” og “ok” den gangen du faktisk tar det. Du hadde aldri skrevet dette om du vurderte det, du har aldri skrevet om at du vil at rumpa di skal være stor

    2. Hei Sophie😉
      Jeg har lest bloggen din lenge men aldri turt å lagt igjen en kommentar. Rett og slett fordi jeg har tenkt at du ikke bryr deg så mye om de kommentarene du får fra 13 år gamle jenter. Jeg ville egentlig bare si at jeg syns du er en dritkul jente, og jeg beundrer deg for at du tør å si og gjøre det du selv mener er riktig😊 Jeg vet ikke om du skjønte noe av dette, men for å si det kort, så er Sophie Elise AWESOME✌️✌️✌️ jeg digger deg, og hadde blitt så utrolig, ubeskrivelig glad om du hadde kommentert tilbake😃
      Vennlig hilsen en stor fan😘❤️💜💌

    3. Damn girl, that ass!
      Men ja jeg føler jeg ofte er familiens svarte får, fordi jeg begynte å drikke når jeg var 15, gjør ikke noe sånn bra på skolen + jeg ikke har en jobb så føler alle i hele familien ser på meg som en jævla fiasko, i tillegg til at jeg sluttet på fotball osv… Haha er vel et fiasko også!…
      Men ja, elsker sånne bukser, og syns det er så fint, men tørr ikke å gå med slike …. tør ikke å skille meg ut haha

    4. Den buksa var så fin. Er stolt eier av en nesten lik en som jeg kjøpte i dag!:) elsker den! De er så deilige å ha på seg. Føler som man ikke har på bukse. I sta måtte jeg faktisk se ned da jeg gikk ut av butikken fordi jeg trodde jeg hadde glemt å ta på meg buksa igjen xD

    5. har bestilt en kjole fra illusion og fikk den etter bare tre dager. det eneste dumme var at de samarbeider med få postkontor, så jeg fikk ikke pakken på mitt lokale postkontor men ett annet som er 20 min unna med bil, men det er jo bare et lite luksusproblem så klager ikke 🙂

    6. Hvis du har så sinnsykt lyst på større rumpe; hvorfor gjør du ikke bare noe med det da? Hva hjelper det med en bukse som gir bare en illusjon av at rumper er større? Under buksen er jo rumpa som før:-) når det er sagt synes jeg heller ikke at denne buksa ga inntrykk av at du har noe særlig ass. Hvis du allikevel skal jukse; hva med å kjøpe en bukse med innlegg innsydd heller?

    7. Enig i at nelly ikke er like “eksklusivt” lengre og at det blir mer og mer som å handle på bik bok –> de fleste handler det samme og går i det samme som deg. Ser ofte på andre nettbutikker, men ender som regel opp på nelly. Hadde ikke gjort noe med en ny og og bra nettbutikk!:)

    8. Handlet masse på illusion før, mye av det samme på Superkul og Motehus, så det er ikke slik at Illusion er særlig eksklusivt heller.. Har fått god service, og rask leveringstid, men føler Illusion/Superkul/Motehus er ganske dårlig kvalitet i forhold til Nelly.

    9. Kul bokse vil å ha sånn!
      Eni me nelly der alså ! Bestite en kole der en gang å kom hjem på besøk t mamma, joda ser hadde lillesøstra mi besrilt samme. La den ut på kjøp og salg fikk selgt den med en gang heldig vis :p har altid elsk å skille mæ litt ut fra mengd me køær ! Så æ bør finne mæ en ny nettbutikk å handle på !
      Tøffe kjola føresten, va onklig sommer kjola trur du blir å kle dem 🙂
      Å det me familien e du nokk ikke aleina om. Har ikke så go kontakt me familien på mamma si sia, fik liksom vite 6 måna etter på at vi hadde fått et nytt søsken barn. Å at dem hadde gifta sæ… men det verte va at vi ikke fikk vite at gammel tanta mi hadde død.. det fikk vi åver facebook en måbe etter på..

    10. Kjempestilig bukse 🙂 jeg har handlet en gang på Illusion (for omtrent 4 år siden), og det bar en kjole. Jeg måle meg selv veldig nøye før jeg handlet og fikk en kjole i posten som passet meg perfekt. Fire år etter er den fortsatt en av mine favoritter.

    11. Heii 🙂 Illusion er ikke en bra nettbutikk. Kjolene ser fine ut på modellene, men de er som regel for korte og blir fort ødelagt. Det kan sammenlignes med kostymer som man får kjøpt på nett. ting er sydd skjeift og greier og stoffet er billig og dårlig. :/ men nå snakker jeg om kjolene da 🙂 bukser og topper har jeg ikke bestilt der.
      Ha en strålende dag videre søte du 🙂

    12. Dritfet bukse!! Den kledde du 🙂 Skulle ønske jeg var tøff nok til å gå med mønstrete bukser jeg også.
      Jeg har ikke veldig fra erfaring fra Illusjon, det er billig ”jallakvalitet” på klærne. Kjenner at det er billig og blir fort ødelagt:p

    13. Jeg anbefaler billigbillig og bra shopping på aliexpress.com (noe av det samme opplegget som ebay). Der finnes det masssse fine, spesielle kjoler som ikke alle andre har!

    14. Stilig bukse:-)
      Lurer på hvor du har tatt silikon og hvor fort du kom deg igjen etterpå?
      hvordan vil du beskrive smertene? Vurderer selv å ta men man hører så mye forskjellig om de ulike klinikkene. Noen reklamerer også med fornødhetsgaranti, men hvor langt den strekker seg er vel uvisst… Har du hatt noen komplikasjoner, betennelse i sår osv?! Har ikke en gang hhatt narkose før så er spent på det…

    15. Syntes bukser slike bukser er så kule! Egentlig syntes jeg alt som skiller seg litt ut er kulere en alt det andre trauste greien “alle” drar på seg dag etter dag, haha men der har du meg da.
      Håret ditt er kjempefint for tiden foresten.
      Du burde skjekke ut floyd.no btw. De er litt sånn fancy-komfirmasjon-bryllup- aktige:)
      Ha en fin helg videre Sophie!

    16. Jeg er GANSKE kresen på bukser selv! Jeg vil anbefale deg med den fine figuren du har og ikke minst de perfekte beina dine, de nye bik bok “super soft” buksene! Jeg kjøpte meg en her om dagen, og har gått med den vær dag nå! Jeg får i tillegg that ass i den buksa, ANBEFALES 🙂

    17. Begynte å lese bloggen din for en liten stund siden (etter at bloggerne kom på tv) og jeg skal innrømme at jeg alltid har vært litt skeptisk til typiske “rosa-blogger”, men din blogg fortsetter jeg å lese.
      Syns du er en tøff jente med egne meninger og som står for det du sier, og det gis det respekt av. Stå på videre og vær den du er.
      Oslo er en herlig by forresten, du kommer nok til å stortrives mer og mer=)

    18. De har super gode sånne bukser med ulikt mønstre på kappahl og lindex og 🙂 min yndlingsbuksexer en lett bukse fra kappahl i svart og hvit mønster 😊 perfekt nå om sommeren 😊

    19. Jeg har tenkt en stund å prøve å være vegeterianer, for en periode, og vurdere om jeg vil det eller ikke. Kunne du kanskje skrevet et innlegg om det en gang? Kan man spise fisk? Hvor finner man vegetar kjøtt, koster det mer, også har jeg hørt at man ikke kan spise sjokolade? Har du merket noen endringer på kroppen, etter at du ble vegeterianer? Hva pleier du å spise til middag, og hvis du ser en edderkopp, dreper du den da eller slipper du den ut? :p

    20. Før var jeg ikke så kresen på bukser, men har blitt det etterhvert som jeg har blitt eldre. Tror det begynte sånn i 9. eller 10.klasse. Etter det har jeg bare måtte handle buksene mine på Bikbok for det meste. Hender jeg av og til kjøper noen på andre butikker som Gina og Cubus også, men sjeldent. Jeg er så nøye på at buksene er nødt til å være “mørke” enten mørk dongri eller svarte. Er nesten kun det jeg har på meg av bukser. Samtidig som jeg har noen rosa og hvite bukser. Kjøper aldri bukser som ikke sitter helt perfekt og stramt på rompa.
      Når bukser ikke sitter stramt på blir man jo også seende større ut også enn det man egentlig er.. hater det..
      Tilbake til dette med Nelly. Jeg synes Nelly har utrolig mange fine kjoler, men er enig med deg at det er stort sett der alle handler, men egentlig liker jeg best å gå med kjoler som mange kjøper og som ikke skiller seg så veldig ut. Digger bloggen din! 🙂

    21. Har handlet en del før på Illusion. Kjøpte noen fine solbriller, men de ble knust en dag og finner ingen like bra og fine!… Fine kjoler til sommeren 🙂

    22. har ikke handlet der, men tror de har mye fint! de kjolene var superfine og hadde sett veldig fine ut på deg!

    23. Stilige bukser! Jeg har det samme problemet selv. Topper og slikt er ikke noe problem og har masse av det, men jeg er veldig kresen på bukser, men nå er vel jeg mer kresen på det punktet enn nesten alle tror jeg, som ikke en gang vil ha vanlig jeans fordi jeg ikke er så glad i fargen.. :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg