alt løser seg

I dag hadde jeg det beste møtet jeg har vært på i hele mitt liv, nemlig med dyrebeskyttelsen norge. Det er godt når noe man brenner for blir lagt merke til, og at jeg nå forhåpentligvis skal få mulighet til å gjøre en ordentlig forskjell varmer meg virkelig. Mye takket være eget pågangsmot, men aller mest takket være dere! Jeg har en gjeng smarte og gode lesere, som jeg aldri ville ha vært foruten. Jeg er så glad for at jeg har rom for både sminke, hår, klær, kjærlighet og dypere tanker på denne bloggen – og alltid finner jeg noen som tenker det samme, eller som får meg til å tenke i andre baner. Det er så fint!

veske fra befresh.no / jakke fra h&m / skjørt fra nelly HER (reklamelenke)

Etter møtet var det lunsj på vapiano med kjæresten min – de har fått ny meny, denne isteen dere ser over er fantastisk! 

Jeg skal som nevnt til Bergen i helgen, og selv om jeg gleder meg enormt mye til å se familien og bestevenninna mi igjen, så kunne ikke reisen ha kommet på et verre tidspunkt! Jeg har veldig behov for å være i oslo nå av jobbgrunner, men får helt angst om jeg går glipp av noe som helst så da blir familie og konfirmasjon prioritert først. Ser ikke fram til å ta flybussen klokken 04:30 inatt. . 


Vinnerne av lapoint sin konkurranse om surfecamp på bali for to er nå kåret! Sjekk mailene deres, så har en av dere fått en hyggelig beskjed. Jeg er personlig supersjalu på hun som stakk av med seieren, skulle ønske det var meg. . Surfecamp er en opplevelse for livet! 

 

74 kommentarer
    1. Du er fantastisk! Elsker at du er en av de få bloggerne som formidler et godt budskap gjennom nettsiden deres. Jeg er en dyreelsker selv, og gjør så godt jeg kan for å få en forandring. Men du har en dobbelt så stor sjanse, om ikke mer – som har så mange som følger med på deg og ikke minst ser opp til deg! Gleder meg masse til å se hva du bidrar med denne gang!
      Stå på Sophie, jeg digger deg ♡

    2. Gleder meg virkelig til å få se kampanjen med dyrebeskyttelsen!:-D
      Kos deg masse i Bergen sammen med familie:-)

    3. i’d rather go naked than wear fur? vet at khloe kardashian har hatt en slik photoshoot vertfall, og føler du har nevnt det før haha, håper det er det, er så fint! 😀

    4. Kan nok tenke meg hva du skal gjøre shoot for 🙂 Du sa vel for en liten stund siden at du snart skulle gjøre din første naken-shoot også, så håper det er denne! Det hadde vært gøy! Stå på, du gjør en fin jobb 🙂

    5. Bor i Bergen, og disse dagene har det vært ganske likt vær som i Oslo, noe det skal fortsette å være ♥
      Sånn pluss-minus 15-20 grader og sool 🙂
      Hadde vært veldig gøy hvis jeg møtte deg plutselig på gaten haha.

    6. sikkert den som khloe kardashian og mange andre har gjort!
      i’d rather go naked, then wear fur!
      bra kampanja 🙂

    7. Jeg digger deg Sophie! Det er bra at du er så aktiv i det du brenner for.
      Jeg har lest bloggen din siden 2012, og du blogger veldig bra. Men det jeg savner litt er de videobloggene du pleide å legge ut før, kan du ikke begynne å lage litt flere videoblogger? 🙂 En annen ting som også er spennende å lese om er gamle minner osv, hvor du har bilder fra deg og vennene dine når dere var yngre.

    8. Ååå, Sophie Elise, jeg digger deg virkelig. Du er mitt forbilde nummer 1, du har inspirert meg så utrolig mye helt siden jeg startet å følge bloggen din. Og det er akkurat derfor du er så fantastisk ettersom du skriver om klær og sminke men samtidig skriver om hjertesaken (som vi har til felles) om dyr, perfect combo! Gleder meg til å høre mer om kampanjen!

    9. “I would rather go naked than wear fur” regna æ me get e:) Lykke til og god tur til bergen, kos dæ!

    10. Hei Sophie! Jeg bare lurte på om du kunne lagt ut noen vegetar-oppskrifter? Det ville vært flott. Jeg har bestemt meg for å bli vegetarianer, men er nødt til å ta det litt sakte. Steg for steg 🙂 Jeg vet at du er vegetarianer selv, og sikkert ønsker at flere skal bli det, eller ihvertfall kutte ned på måltider kjøtt. Det ville nok vært enklere om man har slike oppskrifter tilgjengelig, om du forstår, du har jo så mange tusen som leser bloggen din hver dag. Det er så utrolig mange som ikke forstår at vegetar-mat er mer enn bare en pizza margherita – det er SÅ mange gode oppskrifter der ute! Jeg har lest bloggen din i flere år nå, og elsker den. Du er så utrolig vakker, Sophie, det må du bare vite.
      <3

    11. Hei Sophie!
      Jeg legger så og si aldri igjen kommentarer på blogger (så et kompliment til deg at jeg velger å sette av tid til det nå haha..) noe jeg egentlig burde vært mye flinkere til, ettersom dere bruker så mye av tiden deres på dette og vi ikke ”gir noe igjen”..
      Jeg vil gi deg masse ros for bloggen din, jeg ser virkelig at den har forandret seg i det siste. Innleggene er veldig gjennomførte, og det er tydelig at du interesserer deg for det du skriver om. Jeg har selv alltid hatt et åpent sinn ang. deg (det er vel ikke til å legge skjul på at enkelte andre er unødvendig dømmende). I blogger-serien fikk vi også et nytt innblikk inn i din hverdag, og du virker som en herlig jente! Det er dumt at enkelte skal irritere seg på måten du velger å behandle og vise frem kroppen din på (er dessuten bare fantastisk å være stolt av noe, vertfall når en har god grunn til det!). De klarer dessverre ikke se at du faktisk ”har en hjerne”. For du er faktisk jævlig smart.. haha! Har også hørt fra mange andre som sier samme. Legger godt merke til det i innleggene dine -du er ikke så dum altså 😉
      Ellers er det såå godt å se at du koser deg i Oslo! Ønsker deg alt godt videre framover 🙂
      Ha en fiin kveld.
      Klem

    12. Jeg kommenterer aldri blogger, men nå må jeg faktisk. Du er så utrolig flink til å oppdatere bloggen og fortjener virkelig førsteplassen! Er så mange bloggere som driter i bloggen i lang tid og er slurvete,, MEN DU SKUFFER ALDRI!! RESPEKT

    13. Hei! Tror du kan pakke ganske lett, det er meldt nydelig vær her i helgen 🙂 Bergen er varmt for tiden, ble sinnsykt solbrent på tirsdag, så du kan slappe helt av! 🙂

    14. Jeg vil tippe at det er noe slikt som “fur? I’d rather go naked” siden det er deg 🙂 😛 uansett hva det er så er jeg utrolig gald for at du er med å hjelpe dem som trenger det aller mest. Jeg er glad for at så mange leser bloggen din og ser opp til deg, for det har de god grunn til! 🙂

    15. Sier det samme som mange, “rather go naked”-kampansje. Kult 🙂
      I dag fikk jeg avslag på enda en jobbsøknad som jeg hadde vært på intervju for og trodde jeg kom til å få. Kjipt, og det får meg til å tvile på om jeg klarer det jeg ønsker å oppnå. Verst av alt er at jeg tviler på jeg kommer til å få en relevant jobb hvor kjæresten min bor, i London, og hva skjer med oss da? Men, det får meg til å tenke på folk som klarer å livsnære seg på sine drømmer og er sin egen sjef, sånn som deg! Det står det så utrolig mye respekt av og det er det ikke alle som klarer. Det håper jeg du får høre nok.
      Det inspirerer meg til å fortsette å pushe for å oppnå hva jeg vil og ikke gi opp pga litt motang.
      Ha en fin helg i Bergen!

    16. Hei! 11. mars i år ble det jo ulovlig å markedsføre produkter som er testet på dyr i EU og EØS, men merker som max factor og loeral står fortsatt på den røde lista, og jeg lurer på om du har noen svar på om det da er trygt å kjøpe produkter fra disse merkene fra nå av? Blir selv veldig forvirret av dette, og håper virkelig du kan sende meg et svar på mailen min [email protected] om du har noen formening eller svar! Elsker bloggen din og alt du står for, du er super! stå på, gleder meg til å se hva dette møtet handlet om

    17. Heller naken enn i pels – så utrolig bra, skjønne Sophie! Er så utrolig glad for at du fronter noe så bra som dyrs rettigheter; noe av det viktigste arbeidet jeg kan tenke meg og det jeg brenner sterkest for selv. Og åh, den isteen så HELT sinnsykt god ut!!!!! Ta med deg en slik til Bergen til meg da;) God tur og lykke til, herlige deg:D

    18. Bergens være er til tider utrolig dårlig, men nå har det blitt melt som den varmeste plassen både i Hordaland og Norge. Skal komme masse bra vær til helgen og masse fin sol 🙂 bor i Bergen selv. Klem

    19. Heisann Sophie!
      Synes det er helt fantastisk at du bryr deg så mye om dyrene og deres velferd! Kjempebra jobba, you go guuurl! Jeg kom over denne videoen på facebook i dag. Hvis du ikke har sett den allerede må du gjøre det, fant den også på youtube. https://www.youtube.com/watch?v=ozBE-ZPw18c Helt grusomt!! Siden du har en sånn påvirkningskraft og mulighet til å spre ordet, kan du ikke vise denne til leserne dine så de blir bevisst på det! KLEM KLEm

    20. Så utrolig flott at du gjør dette <3 syns det er flott at de som har større ressurser til å gjøre en endring, faktisk gjør det!!
      Været i Bergen er forresten helt nydelig. Har meldt opp til 20 grader i hele helgen og null dråper regn. Så du trenger ikke annet enn sommerklær :-))

    21. Forbilde!
      Det er godt det enda er finnes mennesker som deg! men vi trenger flere, desverre… Imot pels tipper jeg?
      Lykke til hvertfall, du redder dyrebare liv<3

    22. Slutt å syt om det faens været i Bergen, Oslo og Harstad har dårlig vær de også, grow up! Dessuten, alltid lettkledde jobber du tar, what a suprise!

    23. Flott at du jobber med dyrebeskyttelsen,men hvis du fronter dem lettkledd/nærmest naken så mister jeg jeg den siste rest av respekt jeg noengang har hatt for deg.

    24. Endelig, gleder meg til å se kampanjen 😀
      Stå på for dyrene, vi skal hjelpe til! Dette blir kjempe bra 🙂
      I’d rather go naked then wear fur 😀

    25. ER så glad for at du står opp for dyrene sine rettigheter. Mange topp bloggere har STOR innflytelse på veldig mange av oss unge norske jenter og jeg synes det er så herlig når noen faktisk påvirker i riktig rettning. <3 klem fra en 98'er

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg