borte bra, hjemmefest

Noen av produktene er sponset 🙂 

Velkommen til meg! 

Hehe, er ikke dette den kuleste dørmatten noen sinne? Det er det første folk legger merke til når man skal på besøk, og jeg syntes derfor det var viktig at jeg hadde en som skiller seg litt ut. Denne koster 328 kr, og kan kjøpes HER 


Som jeg nevnte tidligere idag er interiør dyrt, men om man kjøper litt smått tilbehør her og der kan det ha MYE å si, uten at det koster så alt for mye. Jeg har lett lenge etter en nettbutikk som har tilbehør som passer til både gutter og jenter, og til slutt kom jeg over Makeroom.no . Jeg vil jo gjerne ha alt så girly og bling-bling som mulig, men jeg må ta hensyn tiil at det faktisk bor en gutt hos meg også! Så, makeroom er en norsk nettbutikk, med gratis frakt og rask leveringstid (fikk mine varer etter 2 dager). Jeg har en sunn noia ovenfor det å kjøpe på nettet, man vet jo aldri hvordan ting blir i virkeligheten, så derfor håper jeg dere kan bruke meg som en liten “referanse”. Selv om kanskje ikke alle har flyttet for seg selv enda, så er det lurt å kjøpe mens man enda bor hjemme! Jeg hadde kjøpt masse før jeg flyttet ut, og derfor ble det mye mindre stress for meg under selve flyttingen. Det er jeg uendelig takknemlig for i ettertid, så om dere ikke har noe å ønske dere til bursdag og jul, er interiør og tilbehør perfekt.

Noen små detaljer fra leiligheten min . . 

Haha,jeg elsker denne puten! Borte bra, hjemmefest. Tror det kan være en god gave også til et par festglade venninner som også nettopp har flyttet ut. . Den er på 30% rabatt også nå så jeg, og kan kjøpes HER 

Jeg er en stor fan av å tenne lys, og hver eneste kveld er hele stuen opplyst av telys rundt omkring. Da sparer jeg strøm, hehe. Jeg har lett etter en høy lysestake som kan stå på gulvet, men fram til nå har jeg enda ikke funnet noen jeg liker, så da ble det denne lykten i første omgang. HER kan lykten kjøpes. 

Min lille kjærestegave. Pass med “ut på tur, aldri sur” skrevet på. Mitt rosa som ligger bak er fra victoriassecret, og er kjøpt i Istanbul. HER kan den svarte passholderen kjøpes.

Kanskje ikke verdens morsomste ting å kjøpe, men høyst nødvendig. Brødfjølen min kan kjøpes HER 

 


 

Det er ikke helt sunt for meg å kikke på interiør på nettet, for jeg vil bare kjøpe alt. Overbeviser meg selv om at jeg trenger alt mulig . .  Og her er noe av det jeg har overbevist meg selv om at jeg trenger nå.

1. Koffert HER / 2. Pute HER / 3. Hodeskalle HER / 4. Brødboks HER 

 

Kofferten trenger jeg virkelig, da! Jeg vil gjerne ha noe å oppbevare tingene mine i, som ikke er en hylle. En slik retro koffert tror jeg hadde passet godt inn i stuen her!


Noen favoritter, eller kanskje noe dere kunne ha tenkt dere? 

35 kommentarer
    1. Tips: Nille har sånn lysestake for å kunne stå på gulvet… De er nok så fine og, iallfall min mening 🙂 Da mener jeg ikke slike små, men de har iallfall litt store og, iallfall i Trondheim :p

    2. Så herlige interiøs ting! Kos dere i den nye leiligheten Sophie! Vel fortjent! Kos dere i storbyen også! hahaha

    3. Det er ikke rart hun sier leiligheten min. For det første var det hun som kjøpte den, og han leier hos hun, så er jo hun som eier den 🙂 for det andre gjør jeg det samme, men betaler like mye i leie som venninna mi som jeg bor med 🙂
      Jeg er også sånn sophie! Jeg vil ha den perfekte leiligheten! Men siden leiligheten min er så stygg, så venter jeg med å fikse alt til jeg flytter ut med kjæresten min 🙂 men jeg kjøper ofte små ting som pynteputet, lys osv 😀

    4. Jeg lurer på om du har noen planer med gulvet? Helt fra jeg så bildene fra leiligheten første gangen tenkte jeg bare “Hvordan rengjør hun det gulvet” 😛
      Skal du legge parkett eller noe?

    5. Hei Sophie! Etter å ha fulgt bloggen din i mange år burde kanskje jeg også legge igjen en liten oppmerksomhet til deg også! <3 først og fremst, velkommen til Oslo!
      Jeg må bare si at du er en utrolig flink blogger, det virker virkelig som om du legger sjela di i dette! Det resulterer i mange fornøyde lesere, og enda fler bra innlegg! 🙂
      Du virker som ei utrolig jordnær, søt, morsom og herlig jente som jeg hadde gitt mye for å ha hatt som venninne! Fortsett som du gjør, da kommer du langt <3
      Kjenner meg igjen i utrolig mye av det du skriver, det er kanskje derfor jeg finner bloggen din så intressant.
      For noen år siden var jeg utrolig deprimert av forskjellige grunner, trøbbel i familien etc. I motsetning til deg så fikk jeg medisiner for dette, men dette er noe jeg selvfølgelig ikke går på lenger, og kan med stolthet si at jeg kjempet meg gjennom fler psykiske lidelser ved hjelp av terapi og hard kjemping! 🙂 jeg slet også veldig masse med kviser for noen år siden, til slutt fikk jeg noe som heter Rouccutane av hudlegen min, og kvisene ble borte etter 8 mnd. Men i vinter begynte de sakte men sikkert å komme tilbake, og nå er de her i en mye mildere grad enn før, men de er her, usj. Det trykker virkelig selvtilliten ned i støvlene! Føler meg på en måte ikke fin..
      Uansett vil jeg ønske deg masse lykke til med den nye leiligheten, håper du trives! Og at du ikke minst trives i media! Synes du er så flink til å snakke for deg og formulere deg, så jeg håper det blir fler tv-oppdrag for deg 🙂
      Jeg jobber selv på tv, og det har jeg gjort siden 2012!
      Hadde vært moro å møtt på deg engang! Klem fra M <3

    6. Ikke endre det gulvet! Tregulv er kjempefint! Du er veldig flink å oppdatere bloggen, det merkes at du jobber hardt med den 😉

    7. Bare dumt å vise bilder av dørmatta og inngangspartiet til leiligheten sin. Jeg hadde gjort det om jeg var deg.

    8. Masse fint ! Kunne du lage ett innlegg eller en video der du viser dine favoritt bøker ? ” my favourite books ” visst du har det da. Kjempefin blogg sånn btw. Leser den hver dag 😉

    9. Hej Sophie Elise! Hvis du er interesseret i indretning så kan jeg også anbefale etsy.com! Der har de så mange fine ting, det er til at dø. Tillykke med din nye lejlighed!

    10. Digget puta! Sinnsykt fin farge på den
      Man finner også kjempe masse fint til en billig penge på H&M home 🙂

    11. Hei Sophie! Har du noen tips til nettbutikker som selger “hipster klær”? Håper du skjønner hva jeg mener. Hadde vært fint om du kunne svare meg raskt på dette fordi jeg har akkurat fått lønn og vil gjerne shoppe litt nye klær fort som mulig før jeg ender opp med å bruke opp alle pengene mine på mat xD

    12. hemnet.se har mye inspirasjon til hus og hjem ! Slettvoll.no og zarahome.com må du heller ikke gå glipp av :- )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg