en sexy frøken

Noen bilder av en sexy frøken, haha. Dette har vært den beste og styggeste uken i mitt liv, og nå er jeg tilbake på norsk jord. Ikke med surfebrett, ikke med fint vær, men med en god venninne og koselige planer for dagene som kommer. Charlotte og jeg har booket oss inn på hotel oslo city centre i ett par dager, vi avtalte jo denne reisen før jeg hadde kjøpt leilighet, og derfor har Mathias noen dager alene – og jeg får litt venninnetid. Ah, jeg kommer til å savne jentene i Harstad så utrolig mye!

Kjole fra 6ks.com
Det er rart å tenke på at vi startet dagen på surfecamp, og nå sitter vi på flytoget på vei mot en grå hovedstad. Nå føles hele uken som en fjern drøm, men slik er det alltid når man har vært på ferie. Vi rakk faktisk å pakke alt i morges og utrolig nok fikk jeg ikke overvekt, det må være første gang! Og gjett hva jeg fant i en liten lomme i kofferten. .? 
. . . Jo, nemlig favorittbh’en min som jeg har lett tulling etter! Den lå i samme lomme som jeg pleier å ha elektronikk i kofferten, og jeg ble så glad. Det er vanskelig å finne bh’er som passer nå, men jeg pleier å ta 70D/E fra wonderland hos nelly og da passer de perfekt. Denne kjøpte jeg for godt over ett år siden og er ikke til salgs lengre, men dere kan se hele utvalget til wonderland HER  – selv har jeg sikkert 15 par derfra, de er veldig behagelige! 
Som sagt er vi på flytoget nå på vei mot hotellet, og i sta hadde vi ett velkjent lite dilemma – hva skal man kjøpe seg på starbucks? Det er ett must for meg å stoppe innom der når jeg er på flyplasser, og jeg står like lenge hver gang og krangler med meg selv om hva jeg skal kjøpe meg. Men, jeg velger alltid det samme. . Vanilla latte. Så, ett stort spørsmål. Hva er DERES favoritt på starbucks? Er desperat etter inspirasjon, haha! Snart blir vel hele meg til en eneste stor vanilla latte. .

Fikk jo ikke overasskende en del kommentarer angående rumpa mi og det der, så dont get me wrong. Jeg er glad i rumpa mi, det er jo min lille stjert liksom haha. Og jeg tar utfall og squats med 40 repitisjoner hver enste dag, uten noe resultater og det har jeg gjort siden mai i fjor. Well well, det hjelper jo ikke så må vel gjøre noe nytt da, jeg vet jo at man kan trene seg til større rumpe haha. . 

84 kommentarer
    1. Jeg kjøper alltid sjokoladefrappuchino uten kaffe, fordi jeg liker ikke kaffe, rett og slett. Den er dritgod, men om du liker kaffe, vil jeg nok anbefale å kjøpe den med kaffe!

    2. For å få muskler, eller få tesultat MÅ man få i sæ proteina. Kjøp proteinshake sinder du e vegetar, det gjør æ også 🙂

    3. Tar du knebøy feil har jeg hørt at man trener andre typer muskler 🙂
      Prøv kanskje å kom deg på et senter og ta knebøy og utfall med noen kilo på og ta 10 reps til utmattelse, folk der hjelper deg hvordan det skal gjøres så rumpa blir trent ! 🙂
      Men utrolig fine bilder, merkelig, for uansett hva du gjør, som fsk gape på bilder, så ser du fordi om utrolig pen ut !

    4. Det er ikke veldig rart du ikke oppnår resultater på rumpa hvis du har tatt 40 reps siden i mai uten å legge på vekt. Du må løfte tungt og få i deg masse proteiner for at rumpa skal vokse, haha 🙂

    5. Kunne du oppgitt direkte link til kjolen fra 6ks? Kjempe fin:) Og ja,du bruker nok feil bh str.. tipper du er 60m,eller noe.. .Jeg selv er 60 i, og har naturlige:p

    6. Legg på vekt. Og kanskje prøv deg på noen andre øvelser som hip thrust, glute bridge og utstrakt markløft. Det er øvelser du kan gjøre hjemme og er perfekt for rumpa. Men du må ha hvile dag når du har trent. Kan ikke trene det samme hverdag for da bygger ikke musklene seg opp. Og det er viktig med protein som en annen her sa. Smaker dritt, men er et must om man vil bygge muskler 🙂

    7. Når 40 repetisjoner ikke er tungt lenger bør du legge til noen 🙂 jeg legger vertfall til 1 hver dag

    8. trening med tunge vekter=bygge seg større(gjelder også rompa), trening uten vekter=kun tone og forbenne fett som vil si at det ikke blir stort større i lengden. tunge vekter+få reps(8-12)*3=større rompe. du må også variere øvelsene etter noen uker for ellers slutter de å ha effekt og selvfølgelig gå for tyngre vekter etterhvert ellers beholder du bare den samme størrelsen

    9. aldri tren det samme to dager på rad for da nedbryter du musklene fremfor å bygge dem, og pass på at du tar knebøy med helt riktig teknikk:) tar litt tid å lære, men prøv denne metoden for å være sikker på at du øver deg til å gjøre det riktig: https://www.youtube.com/watch?v=fsra0nAEnak – denne videoen viser hvordan du kan starte å ta squats slik at du lærer deg teknikken, men gå gjerne enda lenger ned med rompa dersom du klarer det uten at den nedre ryggen din krummer seg. Her er noen andre gode øvelser: https://www.youtube.com/watch?v=ai_t6vsr48c

    10. hjelper jo fint lite å trene samme muskelgruppe HVErRdag, musklene må rekke å bygge seg opp igjen før du bryter de ned igjen..?? Restitusjon er viktig 🙂

    11. Hvis du har problemer med å finne BH burde du handle på Change! De har butikk på Oslo City og i Majorstuhuset, men den på Storo Storsenter er best! De har nettbutikk også:) Blir alltid superfornøyd, og hvis du melder deg inn i kundeklubben deres får du poeng du kan handle for hver gang du kjøper noe )
      Og just for the record; jeg syns du har dødsfin rumpe, og er kjempemisunnelig på den! Hilsen en med helt flat rumpe, haha 🙂

    12. Lol om hun har lyst å ta rumpe implantater så er vell det opptil henne! Ååå du ser rå ut som surfefrøken! Du er så heldig som fikk prøvd noe så spennende! Har selv lyst å prøve en dag:D synes det var modig og sporty som kasta deg ut i dette jeg Sophie! 😀 jeg bruker 85E og jeg har vell ca like store som deg ( rundt 700gram i hver pupp) så tror den bhen blir litt vell liten til deg? Men uanset den var hott da! Ett parr blinger så ville den sett perfekt ut! 😀 Velkommen tilbake til Norge sexy! ♥Jeg synes btw å ta squats til rask musikk gir best effekt 🙂 du kan jo spise en del karbohydrater så tror jeg det går rett i rumpa på deg hehe! 😛 Btw du ser amazing ut med de nye øyenvippene! Dritbra valg av deg!!! Caramel frappe er min favoritt hos Starbucks med massssse krem, ingen over, ingen ved siden av ♥

    13. Om du vil trene deg til større rumpe så nytter d ikke å ta squats og utfall på badet, du må hitte the gym og ta dype squats med mye vekt på skuldrene, da lover jeg deg at resultatene blir å komme! 🙂

    14. Du må ta færre repitisjoner med tyngre vekter istedefor mange repitisjoner med lite vekt.
      Det er der du gjør feil !:)

    15. Du tror kanskje at bhen passer, men det gjør den ikke. Den er for stor rundt og antakelig for liten cup. Ikke rart du får kapsling, forresten, slik du holder på rett etter operasjon. Regner med at du ikke får nye ops gratis.

    16. Om du tar de samme øvelsene hver dag, vil rumpa di ikke forandre seg, den vil selvfølgelig bli lik. Men om du etterhvert som du blir bedre, legger til noen vekter, vil det hjelpe. Husk å alltid øke vekta etter hvor mye du klarer. Både utfall og squats kan du gjøre med vektstang. Dessuten hjelper det heller ikke når du ikke varierer øvelsene, du må trene hele kroppen. Eller har du noen gang sett en høgt overvektig kvinne med six-pack? Og få i deg riktig kost! Les deg lit topp, så får du rumpa du vil ha;)

    17. Kule bilder, må vær sykt artig å surfe! 😀
      For å få fremgang på rumpe og lår osv bør du øke med vekter og ikke gjøre det samme hele tiden. Kroppen trenger forandring for at den skal gjøre forandring 😉 Proteiner er også viktig 🙂 Hip-thrust er jo også en super rumpeøvelse!

    18. 40 rep med kroppsvekt bygger ikke rumpe, er mer kardio enn styrke. Haha smart du ja. Hørt om progrsjon og økt motstand? Få deg en pt du trenger det

    19. Grande hazelnut latte, extra hot with soy 😉 Eller det samme bare med Chai tea latte i steden for hazelnut 😉 Elsker Starbucks-kaffe, det er virkelig det som står mellom meg og å være superfit 😉

    20. Du bare måå smake Frappuchino Java Chip Chocolate neste gang du er på starbuck! Elsker den over alt! Anbefaler å velde uten koffein ettersom det dreper litt av den gode smaken den får uten 🙂

    21. Kje rart rompa kje bli større om du tar 40 rep! 8-10 rep = bygg muskla, 11 og oppåver = forbrenne fett. Du kan selvfølgeli ta flere sett, men helst bare 3. Å bruk vekte.. Omså en ryggsekk med vannflaske i:)

    22. Bh-en din er alt for løs rundt og alt for liten cup. Anbefaler deg virkelig å få dratt til en skikkelig undertøysforetning og få målt riktig størrelse. Er ikke sikkert du merker mye til det akkurat nå, men med tiden kan du ende opp med store rygg- og nakkeplager, og “hengepupper” siden de ikke får all den støtten de trenger. For det er faktisk veldig mye vekt som skal støttes, ihvertfall når de bare får støtte fra huden.
      Mye kan “løses” med nye operasjoner, men med tiden vil du få veldig tynn hud og ende opp med masse strekkmerker som ikke går vekk. Til slutt vil du heller ikke kunne ta nye operasjoner, fordi huden er for tynn og med for mye arrvev.
      Jeg setter det kanskje litt på spossen med det siste her, men det er det som faktisk kan skje, hvis du ikke bruker riktig støtte 🙂
      Og ja, det kan faktisk være veldig vanskelig å finne fine bh-er i riktig størrelse, men det er mange fine utenlandske nettbutikker, og noen få norske, bla. Change som har blitt nevnt her tidligere 🙂

    23. Hvis du liker vanilje så er det kampanje med nye macchiatoer nå, så anbefaler deg å prøve vanilje macchiato! det er som en vanilje latte bare at espressoshotsene kommer i på slutten, også er det vaniljedrizzel på toppen. Kjempe god! hvis ikke anbefaler jeg deg og prøve iced vanilla latte, kjempe god!
      – barista på starbucks i bergen

    24. den bhen såg litt stor ut til deg, både i cup og omkrets. skal ikke du bruke støtte bh en stund etter operasjonen ?

    25. Fine bilder. Så ei som ligna noe helt sykt på deg på bussen fra Løkka i går rett før klokka tolv. 🙂 Kanskje du har ei ukjent tvilling der ute ;p haha 😀

    26. Skjønner ikke hvorfor folk forteller hun er dum fordi hun trener “feil”? som om at alle har så peiling på treningsstyret… Skjerp dere for de som må rakke ned på andre fordi de vil se bra ut men kanskje ikke har full peiling på trening…

    27. Jeg tror du undervurderer hvor store pupper du faktisk har.
      Den BH’en på bilde er alt for liten 🙂 Husk at BH faktisk er for å holde oppe, og det er spesielt viktig når man har så mye å holde oppe som du faktisk har 😉 (heldige deg,sophie-elise!)
      cupen skal dekke og det midterste stoffet mellom to cupene skal være inntil huden din mellom puppene.
      Det er et MARERITT å finne BH som både er stram nok rundt samtidig som den har stor nok cup, spesielt for de som er så slank med så store pupper 🙂 men det er ikke umulig.
      Et tips er å kjøpe bh uten for inni – det vil si bare stoff BH om du skjønner.

    28. Synes du har fin rumpe jeg!:)
      Men, dersom du skal ha større rumpe burde du variere øvelser, samt legge på vekt… det hjelper lite om man trener samme mengde uten å utfordre seg selv litt…:)

    29. elsker at du legger ut litt mer tilfeldige bilder på en måte! elsker jenter med selvironi 😀 det er morsomt! men jeg kunne ikke la være å legge merke til en ting, det har vært veldig lite bilder med deg og andrea sammen, verken på din eller hennes blogg, er ikke dere gode venner?

    30. Nå som du bor i Oslo: Det er en ålreit bh-butikk sånn ca vis-a-vis hovedinngangen til Steen & Strøm. Det er en stund siden jeg var der, men etter å ha vært der skjønte jeg størrelsesforholdene og har bare handlet på nettet etterpå.

    31. Maria Ellaine: Hei! Vi er venner jo, men var ikke så veldig mye sammen i Portugal fordi vi gjorde litt forksjellige ting 🙂 Tusen takk for komplimetene, forresten!

    32. Du kan jo tenke deg at å ta 10 push-up hver gang i et år ikke funker. Du blir nok sterkere i armene enn før du begynte, men ikke mye, og du vil jo ikke få noe særlig biceps av det. Man må øke på med vekter, og flere repetisjoner. Samma greia med rumpa. Nytter ikke å trene samme muskel hele tiden med like mye repitisjoner og vekt. Og musklene trenger en dag på å hvile for å bygge seg opp, så å trene samme muskel hver dag er hvertfall ikke lurt og resultater ut av det blir det heller ikke..

    33. Prøv hvit mocha iskaffe. Med 1 pumpe sirup og soyamelk. De bruker nemlig 3 pumper med sirup hvis du ikke sier ifra :s ish!

    34. Mocha frappe med krem er absolutt et must for meg! Haha, ellers er vanlig latte ganske høyt på lista 🙂

    35. Hvis du bruker vekter så ser du resultatene! Jeg klarer 60 kilo på skuldrene når jeg tar knebøy, det er da du begynner å se det 🙂

    36. Prøv med ekstra vekter. Mange som ikke lasser på nok under styrketrening og da vil du ikke få noe særlig resultater.

    37. Jeg er så utrolig misunnelig på puppene dine!! Jeg har også silikon (400 g), men du klarer å skape kløft! Det går ikke hos meg 🙁 Det er for stort mellomrom mellom de… De er mer på siden enn på brystet. DRIT IRRITERENDE!! Er så fælt å vite at du har brukt 32.000 på det, og kjempe lite fornøyd.. Jeg er en 70E nå, men kan også bruke 75 D. 75D blir litt stort rundt, men det går.. Derfor blir jeg nesten litt “irritert” av å se bildene dine, med de perfekte puppene dine når jeg selv har gjort det samme og resultatet hos meg ble helt annerledes, og skikkelig stygt! MEN – det er ikke deg jeg er sur på altså, unner deg det 🙂 Du er kjempe heldig og ikke minst vakker 🙂 Klem

    38. Iced vanilla macchiato! Den er utrolig god både varm og kald! Anbefaler den til alle!!
      Utrolig fin kjole! Elsker sånne farger! <3

    39. Synes du egentlig det var gøy på surfecamp, sånn helt ærlig?? Du kan kanskje ikke si det siden du fikk det sponset…men selv om ingen har srkevet det, så synes jeg leser mellom linjene på flere som var der, at det virker ikke som det var det helt store. Er det noe du kommer til å fortsette med liksom? Synes det så slitsomt ut jeg…pes å måtte dra seg ut i det vannet hele tida.

    40. Du MÅ prøve chai tea latte og iced chai tea latte – ber alltid om å ikke få så mye sirup i da den fort kan bli for søt, men herregud så avhengighetsskapende

    41. du har for liten cup og for stor omkrets og det gjør at puppene detter under spilene på mange av bildene du legger ut og spesielt i bikiniene.

    42. Jeg bestiller alltid mocha-frappuchino med kaffe og sjokoladebiter (og krem). Den er kjeeempe god!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg