ready, set, SMIL!

sponset produkt, ærlige meninger. 

Jeg er heldig som kan si at det ikke er fryktelig mye jeg angrer på i livet mitt. Men, er det noe jeg skulle ønske jeg kunne ta tilbake, så må det virkelig være livsstilen min på ungdomsskolen og videregående. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var en av de personene som syntes det var kult å røyke og drikke, og jeg er jo langt ifra den eneste, men dette begynte etterhvert å gjenspeile seg veldig i hvordan jeg så ut. Stygge tenner for å nevne noe, og det er ikke så veldig lett å bli kvitt. Jeg sliter fra før av med ising i tennene, og på toppen av det hele har jeg liten tid i hverdagen til å starte med noe intensiv kur. Men, for to år siden brukte jeg smilelab for første gang, og jeg vil nok en gang anbefale dette produktet videre til dere! Jeg skal være såpass ekte med dere å si at jeg har fått det sponset, men har tidligere kjøpt dette to ganger. Så, det er noe jeg virkelig liker! 

 

Dette er tredje gang jeg bruker produktet, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri ville ha anbefalt noe videre til dere som jeg ikke kan gå 100% god for – jeg har en regel som sier såpass at jeg ikke ville ha anbefalt noe videre til dere som jeg ikke ville ha anbefalt til venninner, og flere av venninne mine sine egne esker med smilelab! Faktisk, så bleket både jeg, kusinen min og Charlotte tennene med dette i dag, Charlotte tok med seg egen eske hit og derfor har jeg altså to eksemplarer på bildene her, hehe. 

 

Smilelab er så lett å bruke at jeg nå har det med på ferie, og setter inn en liten remse oppe og nede når jeg sminker meg om morningen. Det gjør overhode ikke vondt på tannkjøttet slik enkelte blekinger kan gjøre, det smaker heller ikke ille om man skulle være så uheldig å grise litt. Nesten best av alt må jo være at det ikke synes i munnen! Vi hadde blandt annet bleking på plass mens vi gjorde treningsøvelser uten noen som helst problemer.

Positivt :

♥ Smilelab er ikke ubehagelig, og er skånsomt for tennene
♥  Det er 15 dobbeltpakker i en eske, og man kan bruke dette når man vil – jeg anbefaler ca annen hver dag
♥  Den er billig, og koster 399 kr
♥ Den vises ikke når man har den på, og kjennes heller ikke. Man kan faktisk drikke som normalt mens man bruker den.
♥ Man blir jo veldig fin, da!

Negativt :
♥ Effekten varer ikke evig, og etter ca 1 år må du regne med å bruke smilelab igjen. Hvitfargen forsvinner jo så klart ikke helt, og det er mye bedre enn før – men ettersom den er skånsom, så er egentlig dette å forvente.
♥ Resultatet kommer ikke etter første behandling, men etter 2-3 dager ser du god effekt. Jeg har jo brukt dette før, og så nå tydelige endringer etter dag nummer 2

Her kan dere se hvordan remsene ser ut når de er på. Fint, ikke sant? Man ser det nesten ikke overhode! 

Så, da er jeg veldig spent på om noen av dere lesere har prøvd dette produktet, og hva dere synes? Håper dere likte produktanbefalningen min, gjør jo dette så sjeldent så føler meg helt fersk, haha. .

Min smilelab kan kjøpes på buyhelse.no for 399 kr – HER finner dere direkte link. Håper dere blir fornøyde! 

71 kommentarer
    1. Prøvde ein gang, hadde det vel i, i fem minutt. Syns det var så ubehagelig at eg kasta opp, haha. Så no brukar eg berre den touch up pennen!

    2. Bruker det selv 🙂 Kjøpte nettopp igjen. Var noen som spurte om jeg hadde bleika tennern, da hadde jeg faktisk bare hatt på en dag.

    3. Kan du ha konkurranse hvor du har smilelab som premie? Er jo som du sier ikke så dyrt, men ikke så taktisk å bruke 400,- på for en “fattig” student som meg, hehe…

    4. Jeg er ikke enig i din positive beskrivelse av produktet!!!! Jeg har brukt det selv og det virker ikke på langt nær så bra som du sier. Man kan heller ikke drikke mens man bruker det!!

    5. åh, vurderer sterkt å få meg dette! Men har litt spørsmål: Hvor ofte og hvor lenge(antall dager) skal man bruke dette? Og når man har brukt opp pakken, vil resultatet vare opptil et år? 🙂

    6. har brukt denne før og jeg synes at den er helt grei. når jeg tok den av brakk jeg meg hver gang for det var så sykt ekkelt, også fikk jeg skikkelig sånn belegg på tennene så jeg måtte alltid pusse de med en gang etter. fargen gikk også bort kanskje to uker etter jeg var ferdig med behandlingen, så det varte ikke akkurat lenge. har fått like bra resultater av å bli ordentlig flink med å skylle tennene med flour to ganger om dagen, det er også billigere og mindre tidkrevende 🙂

    7. Virker ikke i det hele tatt! Ta dere tid til å google det, så vil dere se hvorfor: det finnes så og si ikke virkestoffer i geleen. Bortkastede penger! Eneste som funker er bleking hos tannlegen.
      Kredit til deg Sophie, som sier fra at det er sponset og for at du etterlyser erfaringer.

    8. Jeg fikk en sånn til jul i 2012 og jeg har fortsatt flere “behandlinger” igjen i esken. Jeg får veldig mye spytt i munn av å bruke den og føler stripsene “sklir”. Kanskje det er jeg som bruker dem feil. Jeg liker ikke fargen på tennene mine og skulle gjerne gjort noe med det! Jeg røyker på toppen av det hele og dette vil jeg slutte med, men er ikke så lett alltid…

    9. Denne reklamen tror jeg ikke du har vært heeelt ærlig på frøken 😉 Mange bloggere har anbefalt den, men jeg kjenner en del som har kjøpt og brukt den, og det har ikke fungert :/ Men jeg elsker bloggen din Sophie 🙂 Du er rå! <3

    10. Jeg synes det funket helt greit 🙂 Hadde Smilelab sensitive og brukte det 2-3 ganger i uka, og så forskjell etter 2 behandlinger. Jeg fikk ikke mer ising av den, men har hørt om folk som har fått det av den originale. Det var litt ubehagelig når geleen kom utenfor plasten, men da brukte jeg bare en q-tips til å fjerne det! Enkelt og greit, så slapp jeg å ha geleen rundt i munnen. Jeg liker det godt, så jeg skjønner at du anbefaler det 🙂 Creds for å være så tydelig på at du har fått det sponset, er ikke alle bloggere som er det. Likte også det du sa på “Gunnhild hjelper deg” om at du tok bloggen så seriøst når folk faktisk bruker tida si på å klikke seg inn her – ikke alle bloggerne som bryr seg sånn om det.

    11. Jeg har det selv og syns det funker kjempe bra! Passet fint for meg som hadde regulering i 2 år, og da ble tennene mine veldig flekkete når jeg fjernet den. Brukte smilelab annen ver dag i en uke og fikk kjempe fint resultat med en gang! 🙂

    12. akurat nå har jeg regulering men har tenkt litt på å skaffe meg smilelab eller jeg har tatt den av (kan jo få litt flekkete tenner av regulering) takk for ambefalingen!<3

    13. Ja jeg har prøvd det selv, men var ikke 100% fornøyd. Men det kom nok av at jeg ikke brukte alle etter hverandre, men tok det på nå og da. Kanskje jeg skal prøve det igjen en gang, og gjøre det helt skikkelig. Bra produktanmeldelse ja, du er flink 🙂
      Foresten så har du et nydelig smil!

    14. Jeg har prøvd det, men måtte slutte etter at tennene mine begynte å ise noe forferdelig etter jeg brukte det!
      Tenna mine ble også gulere en stund etter jeg sluttet med det enn det de var før jeg begynte med det.

    15. Funket ikke på meg, og jeg har gule tenner. Brukte opp hele pakken(sensitiv) uten noen forskjell. Gjorde det som stod på pakken, så gjorde alt riktig. Tiden etterpå har jeg hatt mye vondt i noen av tennene 🙁

    16. Jeg har prøvd den, og den funket sånn halvveis! Merket litt forskjell, men ikke sånn super mye.. Men det varierer vel litt fra person til person, ettersom tennene er forskjellig 🙂

    17. Elsker smilet ditt! Jeg driver å prøver ut en annen type jeg, Crest 3D Whitestrips: Professional Effects, har sett en liten effekt selv, men har ikke brukt det så konsistent, og har maaaange igjen x) Men har tenkt å prøve ut SmileLab en gang også i fremtiden! c:

    18. Jeg har prøvd denne flere ganger, og jeg elsker resultatet den gir! Men jeg hater å bruke den – man får masse spytt i munn, det smaker vondt, gir ising i tennene og er kjempeekkel når man tar den av! Jeg har aldri kunnet drikke mens jeg har den på slik som deg.. Men som sagt, jeg elsker resultatene, og derfor bruker jeg den 🙂 Dessverre varer ikke effekten særlig lenge.. jeg tar bare en behandling eller to noen dager før spesielle arrangementer og lignende.

    19. Hei 🙂 har prøvd produktet to ganger. Altså to pakker. Første gangen funket det veldig bra!
      Etter et år prøvde jeg det på nytt, men med lite hell…
      På hver eneste pakking satt gelleen fast da jeg dro av stripsene.
      Altså det var nesten ikkno på selve stripsen. Så da ble det ikke noe hvitere tenner 2. Gang…
      Nå tenker jrg å prøve en annen type

    20. Har brukt den to ganger, og den funker som bare det. Holder på med en behandling nå faktisk, og jeg er på dag 4 tror jeg. Søstra mi sa faktisk i dag “oi, tennene dine er jo nesten selvlysende nå”. Så ja, den funker hvertfall sykt bra på meg, noe den gjorde første gangen og. Elsker den!

    21. Som noen lengre opp nevner, gelen sitter ikke fast på stripsene. Etter de har endra mønsteret på stripsene eller noe så funker det ikke like bra. Kjøpte en pakke for to år siden, da var jeg fornøyd. I år, nei.
      Vond smak, mye spytt i munnen, og kortvarig effekt.

    22. HÅPER DU LESER DETTE
      Fohold til andre bloggere er du en som står ut fra mengden! Du skriver brae innleg HVER dag og du tar bilder som er veldig proffesjoenlle! Før så hadde jeg feilinntrykk av deg, jeg trodde du bare var en rosablogger, men det er du jo ikke? Du er en blogger som skriver om dine meninger om alt fra dyremisshandlong og dagens kropspres noe som er sinnsykt bra! Elsker bloggen din ! Det må jeg altså si! Du tar vare på dine lesere, akkuratt på den måten som du skal! Du fortjener alt du får siden du bryr deg om bloggen!
      Nesten alle som er på topplisten blogger bare en gang i uken eller annenhver dag og det er for dårlig.
      Kos deg masse på turen! Håper du forstår hvor mye det betyr for dine lesere at du er så flink med bloggen! 🙂

    23. Dere som kommenterer negativt er ikke så veldig flinke til å beskrive hvordan dere har brukt den. Når tannbleking er såpass billig så sier det seg selv at en behandling ikke er like bra som om du skulle gjort det for noen tusen hos tannlegen. Men hvis man bruker stripsene noen ganger i uka så skal man se ganske fort tydlige resultater. 🙂 Selv har jeg det på en time for å få mest mulig effekt, og pusser tennenne etterpå. Får veldig mye komplimenter for tennenne mine og har gått fra å være ganske gule til og få kritthvite 🙂

    24. Har brukt snus i fire år, og det må vel være noe av det verste for tennene, blir skikkelig gul-brune og stygge av det. Så bestemte meg for å prøve Smilelab, siden mange bloggere har anbefalt det, og det er en behandling jeg har råd til, men så dessverre ikke noen tydelig forskjell. Kvakksalveri det der, tror man får mer en “placebo-effekt” og psykisk påvirkning pga. forventninger og fordi man føler man i allefall prøver å få gjort noe med problemet.

    25. enig med sandra over her. må bare si sophie, at jeg tror at du er jenta som de fleste ikke tør å være. du er rå! fortsett med det, og du er desidert den flinkeste bloggern på topplista!

    26. Dette er jo ikke bra for emaljen, så om det iser i tennene dine ville jeg holdt meg unna alt av tannbleking.. :/

    27. Jeg har prøvd det og er superfornøyd 😀 Har bare brukt halvparten av stripsene i pakken, men så veldig godt resultat.

    28. HAHAH, gå til en tannlege og få det gjort ordentlig,eller få støpt skinner der, ja er dyrere, men fy søren, hvordan de der “blekestripsene” ødelegger emaljen.. Virkemidlene er ikke i nærheten av hva de profesjonelle bruker, og aldri har jeg vært borti tannbleking som tillatter drikking (vann osv) når man bruker det…

    29. Husk at dette kan gå ut over tannemaljen, og gjøre den dårligere med tiden. Dette medfører økt risiko for ising i tennene og hull. Like greit og effektivt å bruke Clynomyn tannkrem. Ikke minst billigere 🙂

    30. Jeg prøvde det, men det var ikke effektivt på noen som helst måte. Jeg så ingen forskjell hverken øverst eller nederst. Men det kan godt være at tennene mine ikke er så mottakelig for det. Jeg må rett og slett dra til tannlegen for å få et godt resultat, fordi det ikke finnes en eneste bleking der ute, som fungerer for meg. Men jeg syns det er supert at det funker for andre 🙂

    31. Jeg har til sammen prøvd SmileLab vanlig, SmileLab sensitive, SmileLab touch-up og iWhite (tror jeg det hetet). Ingenting av dette funker noe spesielt bra på meg, men det tror jeg rett og slett bare har noe med tennene å gjøre. Det har så klart litt virkning, men ikke noe å skryte over.

    32. åhh, jeg har kjempe kjempe lyst på ! Tror jeg nesten må kjøpe det meg snart, har ønsket meg det så lenge. Har egentlig gangske hvite og fine tenner, men jeg er sånn at jeg må ha tennene mine helt perfekte xd
      Elsker bloggen din og deg utrolig mye, du er bare så sykt pen !
      Ta gjerne en titt innom bloggen min, legg gjerne igjen en kommentar og 🙂

    33. Jeg har prøvd dette produktet, men ble helt ærlig veldig skuffa.. Tennene mine var like gule etter å ha brukt opp alle stripsene, og det var rett og slett borkastet penger for min del :p Hadde hørt så mye bra om det så var synd det ikke funka så bra på meg..

    34. elsker at du skrev både positive og negative ting om produktet!
      Du har et vakkert smil, og du kler det utrolig godt! KOS deg MASSE videre! <3

    35. Jeg bruker smilelab, og jeg ser KLART en forskjell! Tennene er mye hvitere nå, og det ser jeg blant annet når jeg pusser tennene. Tidligere var tannkremen mye hvitere enn tennene, som var mer gule, men nå er tennene bare en nyanse mørkere hvit enn tannkremen. Har straks brukt opp en pakke, og jeg kommer til å kjøpe dette produktet igjen når jeg får råd *hehe*.

    36. Har tenkt lenge på å prøve smilelab etter jeg tar av reguleringen min. Men jeg lurer på om tennene dine har begynt å ise etter behandlingene? Hadde blitt utrolig glad for et svar. Ps! Kos deg masse videre i Portugal.

    37. Jeg har brukt SmileLab og resultatet er fantastisk! Første bleiking blei jeg rett og aslett skuffa for det var ingen forskjell. Men det er som du sier, etter 2-3 dagers behandling så ser man tydelige resultater. Jeg brukte ikke mangen stripes før jeg slutta å bleike tennene for en stund. Fikk så bra resultat.
      Det jeg synest var negativt var at jeg ikke fikk bleika skikkelig mellom tenna. Kjøp derfor SmieLab bleike pennen som dem har, den gir utrolige resultater! Brukte begge deler samtidig 🙂

    38. Jeg har prøvd smilelab! Og den funker kjempebra! Jeg syns det er litt rar smak som kan komme, men ikke no grusomt :p

    39. Må advare mot Smile Lab, jeg testet det og det gjorde så SINNSYKT VONDT i tennene at jeg dro de av med en gang og gråt i en halvtime etter at jeg hadde tatt dem av pga smerten. Aldri mer! Så om man har det minste fölsomme tenner må man holde seg langt unna dette!

    40. Hei! Sitter med Smilelab på nå,syns jeg ser forskjell,og visst pokker kan man drikke mens man har på stripsene! Null stress! Takk for tips! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg