en stor ære

reklamelenker nelly 

Hadde på meg min nye jumpsuit fra nelly HER  og sko fra nelly HER. Jakken er som nevnt tidligere fra sheinside! 

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt gidder å skrive at jeg ikke skal drikke i løpet av en kveld. Det er som å si “nå var det fint vær!”, for da blir det garantert dårlig vær. Med andre ord ble det virkelig storm i kveld for på ett punkt fant jeg meg selv ganske så brisen etterhvert! Det er så rart, for jeg drikker nesten aldri, men etterhvert begynte jeg å snakke litt mer enn vanlig og lene meg litt for langt over bordet og rope litt for høy. Heldigvis var jeg ikke den eneste! Vi dro altså å spiste først og drakk, før vi dro videre for å se Christopher live. Jeg bestemte meg i løpet av konserten for å ta en liten pause å sette meg ned, og tror dere ikke noen presterte å løpe i 150 km/t mot meg, velte over cideren min mens de kastet seg over søppelbøta 30 cm fra meg og spydde som en gud? Selvfølgelig! Men, konserten var sykt bra og jeg har så mange nye favorittsanger nå at jeg skal sovne med Christopher på ørene – det gjør opp for alt spyet jeg fikk i håret. Jeg måtte faktisk tørke noen tårer i løpet av konserten- vet ikke om det var hormoner, at jeg snart får mensen eller at det faktisk var sinnsykt vakkert, men jeg tipper en kombinasjon av de tre! Utrolig gøy å høre at flere av dere kjente til Christopher fra før av! Kommentarene deres blir brakt videre, hehe.


Og så til noe helt annet – jeg registrerte at noen spurte hvor sofaen min i leiligheten er fra, den sto der fra før av så jeg har ikke peeiling. Og ja, vi bor på Carl Berner! Hadde egentlig ikke tenkt å skrive om hvor jeg bor på bloggen, ikke fordi jeg tror jeg er så forbanna kul at folk kommer til å stalke meg, men fordi jeg føler det er så privat. Men, er jo flere som har stoppet meg der og fått med seg hvor jeg bor, så da er det like greit å bare skrive det også 🙂 Og til dere som lurer på hvordan jeg fikser håret mitt, så er det varme hårruller! 

God natt, dere er best – setter så stor pris på dere, har ikke telling på hvor mange ganger jeg har ringt venninner og ledd høyt av kommentarer dere har skrevet om hverdagen deres, dere forteller meg morsomme historier, deler personlige problemer og viser meg en enorm tillitt som jeg er klar over er en stor ære. Håper dere vet jeg ikke tar det for gitt. 

64 kommentarer
    1. Åååh jeg virkelig FORGUDER deg Sophie Elise!
      Høres helt klart ut som en 12-13 åring nå, men det har virkelig hjulpet å lese bloggen din når jeg er på de vanskelige stadiene mine. Du sprer så mye glede som gjør at jeg også blir så utrolig glad. Jeg har så mye jeg skulle ha pratet med deg om, men det blir så vanskelig å få skrevet ned alt sammen.
      Vet jeg ikke har vært den mest aktive til å legge igjen en kommentar, men nå skal jeg virkelig bli mer flinkere til det!
      Og forresten; Gratulerer så mye med lappen og leilighet! 🙂
      Klem fra meg 🙂 (Har vært fast leser siden sommer 2011)

    2. Vil bare si at du er en stoor inspirasjon for meg! Jeg syns alt du gjør og bryr deg om er så fint! Du har inspirert meg til å gjøre ting jeg aldri har tort før, jeg har fulgt bloggen din hver dag kjempelenge nå, og jeg elsker deg bare mer og mer. STÅ PÅ Sophie Elise, det du gjør betyr noe<3

    3. Det beste med deg er at du tar bloggen så serriøs.
      At du tenker på at du har lesere, å prøver og poste så mange innlegg du har kapasitet til i løpet av en dag 🙂 Du tilfredstiller oss lesere, høydepunktet av dagen er når du poster innlegg.
      Har lest flere blogger på topplisten som bare blogger da dem føler for det. sånn typ en gang i uken. Og når man først har en blogg, så syntes jeg man burde blogge. Og jeg har forståelse for at man ikke har tid hele tiden. men da kan man ihvertfall skrive et innlegg om hvorfor dem ikke blogger.
      Du er utrolig vakker og fin på alle mulige måter, Sophie.
      Stå på! 🙂

    4. Du strååååååler og de nye vippene dine kler deg så utrolig godt, du minner meg så sykt om en Hollywood stjerne! ♥ hyggelig å lese at du storkoser deg i køben med flotte folk! Dette fortjener du virkelig!! Nyyyt det og nyyt at du endelig har fått deg leilighet i Oslo..og lappen..seriøst..alt du går inn for, får du til, det er så UTROLIG inspirerende og det gjør meg så glad! :)♥

    5. Tenkte å gi deg et tips; se filmen Noah som nettopp har kommet på kino! Den har samme budskap som du prøver å formidle om dyrevern, og at mennesker ødelegger verden. Veldig sterk og vakker film! Anbefales til deg 🙂

    6. Hei! Liker bloggen din virkelig godt! Og nå har jeg faktisk et problem som jeg vil dele. Fotballklubben hjemme er med i en konkurranse om å vinne 100000 kr, det skal vi bruke på treningshall på vinteren. Jeg digger fotball, og synes det hadde vært så kult om vi vant, da jeg kommer fra ei skikkelig lita bygd, hvor det egentlig ikke er så mye tilbud. Men da trenger vi all hjelp vi kan få, for vi konkurrerer mot mye større tettsted. Avstemminga avsluttes i dag (lørdag) kl. 17. Så om alle som leser dette kan sende sms med TÆL 5 til 2242 hadde jeg blitt skikkelig glad!<3 Koster bare 1 kr og det er kun 1 stemme per mobil. Tusen tusen tusen takk!!

    7. Glemte å skrive i sted, fotballklubben min heter Langfjorden, og hvis dere vil se hvem som vinner, sjekk ut lokalavisa Åndalsnes Avis 😀

    8. Sorry at jeg spammer nå, men ville bare si at i går kveld var vi foreløpig på andreplass. Derfor så viktig med alle stemmer vi kan få!! Så please stem alle sammen!! Og igjen, digger bloggen din :-):-)

    9. Æ har fulgt bloggen din dem to siste åran, og æ må si at det blir mer og mer interessant. Artig å sje kordan du veks:) blitt ei ordentlig lita dame du!:)

    10. Du skal bare vite at du er en stoooor inspirasjon for meg i allefall! Og det er du nok for tusenvis av flere, så det skal du ikke være redd for <3 Håper du koser deg videre i Kjøbenhavn!

    11. Så gøy at du bor på Carl Berner 🙂
      Kunne kjenne igjen litt på et bilde du la ut men var ikke sikker 🙂
      Du bor hvert fall super sentralt 🙂

    12. Jeg ropte “KJENDIS” etter deg med bagasjen på Gardermoen idag! leser bloggen din hver dag, så det var gøy bare å se deg 😀

    13. Du er veldig fin på håret for tiden! Både krøllene og fargen 🙂 du burde ikke farge det med det første, vet jo at du liker å endre på fargen men du er veldig fin nå <3

    14. Du er så nydelig sophie! Virkelig, du er så vakker! Du er en stor inspirasjon for meg, og jeg har fulgt deg så lenge jeg kan huske. Kommenterer nesten aldri, har bare gjort det et par ganger opp gjennom årene faktisk, men nå følte jeg virkelig at det var på tide. Du har blitt så mye mer moden og…tja, hva skal jeg si, et mye bedre forbilde. Jeg får masse inspirasjon fra deg og bloggen, du er virkelig herlig! Jeg føler nesten at vi er venninner etter å ha “kjent” deg så lenge og fulgt bloggen din i alle år, haha! Stå på Sophie! 🙂

    15. Du er nyydelig søte deg! Titter innom bloggen din hver dag, du inspirerer meg er og mer. Bloggen din har virkelig vokst!

    16. Jeg elsker at du er så personlig og ekte Sophie! Du prøver ikke å legge skjul på noe, men sier ting som de faktisk er! Det gjør at jeg klikker meg inn på bloggen din flere ganger om dagen. Du skriver så bra, og er 100% ærlig, jeg digger deg! <3
      Klem!

    17. Blir så glad av å lese at du faktisk setter pris på oss! At vi ikke bare er en gjeng med galne jenter/gutter som stalker deg flere ganger til dagen, haha!
      Jeg og venninna mi pleier alltid å si sånn “leste du Sophie sin siste post?” Også babler vi oss igjennom hverdagen din som om vi var der med deg! En litt mer spennende hverdag!

    18. Åååh jeg elsker Christopher! Favoitten min er coverversjonen hans av “call your girlfriend” <3 og han er sååå himla kjekk!
      Du er en dritflink blogger Spohie! respekt. Du har en syyyk timeplan, men det virker som at du er strukturert og får alt til! HERLIG, det er det du er!

    19. ser på bildene og sånn her at vi bor i samme BLOKK!!!:))) Veldig morsomt når jeg fulgt deg på bloggen i Harstad og nå bor du bare noen vegger unna! 😉

    20. Wow, såg litt gjennom arkivet ditt frå 2011, og du er jo faktisk nesten helt ugjenkjennelig!! Ikke noe gale, men når du ser tilbake på hvordan du egentlig såg ut før operasjonene dine, var du virkelig ikke fornøyd? En så utrolig søt og vakker jente! Du er jo det såklart enda!:D Men at i det hele tatt har tatt både botox, neseoperasjon og silikon, du er jo like vakker nå som før fortsatt..

    21. Har fulgt deg i mange år nå. Du er virkelig et fascinerende menneske.
      Liker deg bedre og bedre for hver dag som går.
      Keep up the good work 👍

    22. Helt ugjenkjennelig på de gamle bildene. Må være kjipt å gå rundt med et ansikt som ikke er en selv. Nå, altså, etter alle operasjonene.

    23. Det er fint å se at du setter sånn pris på leserne dine.. Du ekskluderer til og med ikke de mindre hyggelige leserne dine! Jeg tror du er en av 3 bloggere som har potensialet til å drive med dette lenge om du vil (da mener jeg deg, Cathinthecity og Fotballfrue) .. dere tar alle dette som en jobb og dere legger grundig arbeid i det, supert!

    24. Det er en av de værste stedene i Oslo, mange kommunalboliger, somalere og alkoholiker-pub-skrikepågataforeldre… Håper du flytter et fint sted du fortjener å bo etterhvert 🙂

    25. Harry folk passer jo godt på østkanten. Der finnes det flere med vulgær klesstil, men neppe så mange med så dyrt løshår …

    26. Er enig i at Carl Berner er et drittsted, men anonym over her er tydeligvis ikke fra Oslo.. Dra til Jessheim eller Lillestrøm og se harry folk, du!
      Ville anbefalt deg, Sophie Elise, å flytte til et triveligere sted i Oslo as. Men om du virkelig trives, så er jo det bra for deg!

    27. Det kan faktisk være ganske fint på østkanten, til og med carl berner. Har selv en venninne som bor i hus ikke så langt unna rundkjøringen på carl berner, og der er det et stille og barnevennelig område. Sophie bor ikke akuratt ved den rundkjøringen heller, så det er ikke akuratt det verste området hun bor i 🙂

    28. Hei fine Sophie!
      Kunne du skrevet ett innlegg eller laget en video der du viser leiligheten, forteller litt om hvordan det er å bo i hovedstaten og ikke minst det med samboer ?

    29. Vet du kanskje er litt opptatt i Portugal akuratt nå, men spørr alikavel. Jeg har utrolig lyst til å kjempe for dyr og at dyrene skal ha det bra! Alltid vært dyreelsker og bor på gård. Så en video som noen hadde delt på Facebook at en tysk mann slo hunden sin, han tok den i nakkeskinnet og slo og ropte til den. Jeg fikk så utrooolig vondt i hjerte og begynte å gråte. Hva faen tenker han med?! Har jo også sett videoer/bilder av dyretesting. Kan ikke skjønne at folk gjør det! Jeg er bare 13 år, men har nok allerede bestemt meg for hva jeg skal jobbe som: dyrepleier og kjempe for dyra som “hobby” eller hva jeg skal si. Men det jeg lurer på er, du dro vel til Japan eller kina(?) for å protestere mot dyretesting? Husker ikke helt men det var noe med dyrerettigheter. Og hvordan kom du med til å dra dit? Jeg bruker dyrevennlig sminke og klær. Vurderer og bli vegitarianer, for noen ganger når jeg spiser taco F.eks så tenker jeg på dyret og mister matlysten. Tror du du kan skrive eget innlegg om dyrerettigheter? Tror du har lagd det før, men husker ikke helt.

    30. Hei Sophie! Fast leser på bloggen din, og lurte på om du kunne hjelpe meg, med å skrive om vegetarmat? Hva du anbefaler, osv.? For eg skal nemlig prøve å bli det selv, men min grunn e da pga hudsjukdomen eg har so heite Psoriasis(noe eg har på huden og i leddene(atritt) ) og kjøtt e virkelig noe som får det til og iritere meir. Eg har prøvd å google osv om tips osv om vegetar mat, men kommer opp masse tofu kjøtt osv. Så om du kunne skreve ett innlegg om vegetar mat og om det tofukjøtt e noe godt? og, eller hvor man kan få skaffa da? 😀
      Takk på forhand!
      Ha en super dag videre!
      Smil 😀

    31. kjempe fine begge to! 🙂
      Men vet du hvor venninna di har kjøpt den lille grå t-shorte toppen? :))
      setter priiiis på svar:D

    32. Kan du lage en video når du fikser håret ditt????? elsker deg btw, du er seriøst mitt forbilde. Du har tatt operasjoner og er åpen om det, og viser at det er ingen skam. Du motbeviser alle som har fordommer mot deg. Jeg ser virkelig opp til deg, keep up The good work!!!!!

    33. Auda! Der tråkket jeg visst på en østkanttå. Til deg, Linn: Jeg har bodd i Oslo hele mitt liv, men er enig i at harryfaktoren er stor andre steder også.

    34. Hei Sophie. Jeg er en av de som alltid har syntes du var søt, og som for en stund tilbake irriterte meg over duck-leppene dine og uttrykket du hadde på alle bildene dine. Men i det siste ser jeg en helt annen solstråle på bildene. Du smiler og er vakrere enn noen gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg