bitches love cake

 I kveld var det earth hour! Håper alle slo av lysene, det gjorde vi. Da jeg så ut av vinduet la jeg riktignok merke til at nesten ingen andre i Harstad hadde gjort det samme, uten at det sjokkerer meg noe særlig. Her er vi jo verdens navle og globale klimakriser gjelder så klart ikke oss. . Huff huff.

I dag hadde jeg verdens verste opplevelse, haha. Bilen ble tom for batteri når jeg var 40 minutter unna sentrum og så måtte jeg få hjelp til å dytte den igang. Jeg var så skamfull at jeg kjørte som en vind for å komme meg bort derfra, haha. Men uansett! I dag er jeg sammen med Marte, Anne-Sofie og Julie, vi skal slappe av og se på into the wild som jeg aldri ble helt ferdig med. I morgen skal jeg faen meg begynne å spise sunt. Man sier jo alltid det, men jeg har en så stygg periode og blir lei meg når jeg ser på bilder fra tidligere i år. . Så, nå skal jeg bli sunn, brun, tynn, fint hår og alt som følger med ett bedre liv! Hvem er med meg?


Klærne jeg har på meg idag er hettegenser fra madlady.se / bukse weightless.no og sko fra nike hos nelly HER. Se forresten den styggsøte katten til Marte, tnååw.

 


101 kommentarer
    1. å være sunn, brun, tynn og å ha fint hår er ikke nødvendigvis det som følger med et bedre liv. min mening er i alle fall at det første steget til et bedre liv er å være fornøyd med seg selv og kunne akseptere seg selv! men fins såklart ikke noe negativt i å strebe etter en sunn livsstil, det har nok ingen vondt av 🙂 du er uansett utrolig nydelig akkurat som du er! alltid vært en stor inspirasjon for meg <3

    2. “Så, nå skal jeg bli sunn, brun, tynn..” Sophie da, du har jo tidenes sommerkropp nå på vinteren, så den der skjønte jeg ikke. Om du blir enda tynnere blir du jo bare skinn og bein, kjære deg! Du er kjempefin sånn som du er nå, så null stress der 😀

    3. Herregud, kroppen din er perfekt jo! Må ærlig si at jeg føler meg ganske dårlig når du som allerede har så fin kropp, som er tynnere enn de flestes, vil bli enda tynnere… Greit å ha mål om å være sunn, det er ikke det, men brun, fint hår og tynn? Du har jo allerede alt det!

    4. Jeg er lett med!
      Så tragisk å skrive at hun ikke har rumpe? Fordi hun ikke har en altfor stor ballongræv som er inn for tiden? Lol. Mye finere å ha en passe liten sprettrumpe. Og hun hadde c-cup før operasjonen, når ble det å være flat? 😛

    5. Ehh… kanskje LITT hyklersk og dobbelmoralsk å si at du er veggis når du propper i deg og briefer med smågodt som inneholder gelatin ? Educate yourself, girl.

    6. Antar du ikke vet hva snopet du spiser inneholder. Men hvis du gjør synes jeg dert blir feil av deg å kalle deg vegetarianer 🙂

    7. en ting som hjelper på å bli litt sunnere kanskje er å vite at godteriet du spiser mest sannsynlig inneholder gelatin, som er laget av storfe:)

    8. Synes det er tull av deg at du skriver at du skal “bli tynn”, for er det boe du vet godt så er det at du er tynn. Du har jo skrevet her på bloggen maange ganger før at du ønsker hjelp til å gå opp i vekt fordi du veier for lite/er for tynn. Og du skulle bare visst hvor slag det er i trynet når du på 1.50 og noe cm og 40kg sitter her og skriver at du vil bli tynn når du sikkert veier mindre enn nesten alle leserene dine, og det vet du egentlig selv også.

    9. Du burde ikke snakke om hvir lite miljøvennlige medborgere dine er når du flyr såpass mye som du gjør. Og vet du hvor jævelig det er å sitte her, veie 70 kg og være 160 når du “skal bli tynn”?

    10. nå skal jeg bli sunn, brun, tynn, fint hår og alt som følger med ett bedre liv!”” Stakkar deg..

    11. livet er rart ass..
      du syntes du har en stygg periode nå, men jeg syntes at nå har du den fineste perioden din noensinne. De siste dagene har jeg lagt ekstra godt merke til hvor pen og fresh du er blitt 😀

    12. Jeg trenger linken for så det hadde vært fint å fått linken rett til skoene og ikke bare siden!;)

    13. Jeg syns du er så nydelig Sophie ! Syns du blir penere og penere for hver dag jeg 🙂
      Skulle ønske du kunne sett deg selv gjennom leserne dine sine øyne 🙂

    14. I et innlegg sier du at du synes det er negativt at du har gått ned i vekt. Og nå sier du plutselig at du skal bli “tynn”?

    15. “Jeg sliter veldig med å gå opp i vekt… og jeg er i tillegg altfor tynn. Dette er heller ikke noe jeg liker å snakke om”
      “nå skal jeg bli sunn, brun, tynn, fint hår og alt som følger med ett bedre liv!”
      hahahahahah jeg har faktisk ikke ord.

    16. du oppforer deg litt som en freak noen ganger,,, med hensyn til at du spiser gelatin 24/7 og kaller deg vegetarianer. du driter deg ut skikkelig sophie.. ikke for a vaere frekk men nar du flytter fra mo i rana eller hvor enn du er fra, sa er det ingen som kommer til a ta deg seriost som “vegetarianer” fordi det er du ikke, sophie..
      man er ikke veggis sa lenge man avholder fra a spise ku kjott go kylling, det finnes sa mange flere dyr enn det, og det a vaere veggeis innebaerer sa sykt mye mer. du spiser en liten forsvarslos gris hver gang du spiser det godteriet der, sa du kan like gjerne spise bacon.. en morder er du uansett.

    17. Du var jo nettopp så fornøyd med å ha gått ned 4 kilo etter at du ble vegetarianer. Hvor tynn skal du bli? Husk at du har veldig mange unge lesere som ser på deg som sitt forbilde og gjerne vil være mest mulig lik deg.
      Kos deg med jentene:)

    18. Vet ikke om du tulle no mn det der kan såre folk som faktisk jobbe med å få sånn kropp som du har nå enda trene du ikke og spis det du vil. Vist du vil ha sommer kropp så er det finere med markerte muskler og veltrent kropp en tynn og eie ikke form:)) sikkelig fitness kropp?

    19. Ingen vet jo hva hun ser på seg selv som. Kan være at hun vet at hun er tynn fordi alle andre sier det til hun, men hun ikke føler det selv. Handler jo om hva hun synes om sin kropp og utseende, ikke hva andre sier. Eller så kan det vært ironi og tull, for alt jeg vet om Sophie hahaha. Synes uansett at det er teit at dere sier at hun har alt det hun ønsker. Hvis noen sier dere er nydelig, da lever vel dere ikke på at dere har blitt kalt nydelig og synes du selv er nydelig. pwiehfnfwaodjw skal ikke si mer, skjønner ikke, klarer ikke. Må bare si at du er helt fantastisk og nydelig Sophie, Anne- Sofie er også nyydelig! God helg videre finee

    20. håper du er klar over at det er noe galt med bilen om den går tom for strøm mens du kjører, for batteriet lades mens du kjører så.. haha

    21. Selv om noen som er tynn velger å spise sunt, betyr det ikke nødvendigvis at de vil bli så mye tynnere. Tro det eller ei så handler faktisk et sunt kosthold om det å være frisk og at kroppen fungerer som den skal, og det gjør den ikke om man bare spiser godteri og usunn mat. Stå på Sophie!!

    22. Du er rett og slett blitt ALT for utseendefiksert, Sophie. Før likte jeg å lese bloggen din.. Nå? Ikke så veldig sikker lengre. Det å lese dine usikkerheter på alt mulig, gjør MEG usikker. Du klager over ting du overhodet ikke har grunn for å klage over engang. Jeg føler meg som søppel i forhold til deg, mildt sagt.
      1: Du har en nydelig kropp.
      2: Du er brunere enn meg og de fleste andre jeg kjenner.
      3: Du har jo dødsfint hår!
      Ja, jeg er usikker, og jeg innrømmer det. Bloggen din og uttalelsene dine gjør det bare verre. Derfor slutter jeg fra nå av å følge deg.

    23. Wow, tenk at det finnes mennesker som assosierer det å være tynn, brun, sunn og ha fint hår med et bedre liv.

    24. skjønna at du kødda med det der sunn tynn brun & blid tulle ditt, men spis du ting med gelatin i? :p vegetarianer no-no

    25. ”jeg har en så stygg periode og blir lei meg når jeg ser på bilder fra tidligere i år. . ”
      Dette skriver du dagen etter du postet undertøybilder av deg selv. Stygg periode my ass

    26. Hei! 🙂 Bloggen din er veldig fin, og jeg leser den ofte. Men det er én ting jeg stusser litt på…
      Du sier jo at du er vegetarianer, men du spiser jo en del godteri som inneholder gelatin. Dette er, som du burde vite, umulig å produsere vegetabilsk. Gelatinen blir produsert av det som er igjen etter slaktingen, og som ikke skal brukes til salg som kjøtt i butikken.
      Poenget mitt er da at om du er vegetarianer for dyrenes skyld, burde du da også tenke på dette. Hvis ikke vil det være det samme som å si at “å slakte en gris for mat er ikke greit, men å slakte den for å lage godteri er helt i orden”. Og da blir vel dette litt paradoksalt?
      Jeg er ikke vegetarianer, så har i grunnen ikke så mye å si for meg om du spiser godteri eller ei, men jeg mener at man burde være prinsippfast når man først mener noe, og også gjøre deg oppmerksom på det om du ikke visste det fra før av:) Ha en ellers riktig fin dag! 🙂

    27. Og du trenger oppmerksomthet av folk, prøver og bli kjent … Du har så lav selvtillit som fikset på helle deg . Du er ikke noe forbilde for meg, og håper ikke fjortisene som ser opp til deg, blir som deg, FAKE!

    28. Det er en god ide å ikke bare skru av lysene, men all strøm, og helst ikke bruke noe som egentlig trenger strøm (data, mobil osv.). Det er utrolig hvor mye strøm slike andre ting bruker. De lysene blir jo ikke bare slått av for morro-skyld, det er en grunn for det. Derfor gjelder for MEG: av med all strøm! Det er jo tross alt bare symbolisk og denne timen i året har ikke så mye å si. Men det er kjekt å se hva man klarer. Jeg er heller ikke overrasket at jeg sannsynligvis er en av de få som er med på slikt. Norge er jo faktisk en av de landene med mest CO2-utslipp, etter Amerika eller noe. Selv om det er lave temperaturer her og noen andre grunner til at utslippene er litt større her, så er det så utrolig flaut å bo i Norge, for så store skal de nok ikke vere. FLAUUUUT!

    29. Nei, jeg slo ikke av lysene. Men jeg kjøper ikke 10 % av klesmengden din. Jeg reiser ikke brøkdelen så mye med fly verden rundt. Sett deg ned og lag et ordentlig klimaregnskap for ditt eget liv før du uttaler deg om andre…

    30. Jeg viste ikke det var earth hour før det var forsent, dessverre. Synes det har vært veldig lite fokus på det i år :/

    31. Jeg skriver så og si aldri kommentarer til folk, men nå føler jeg for å skrive noen ord.
      Sophie, jeg har fulgt deg gjennom tykt og tynt gjennom tre år. Vi er to vidt forskjellige personer, men samtidig veldig like på mange områder. Jeg er blitt glad i deg og ser opp til deg (selv om jeg er 4 år eldre enn deg). Jeg trenger ikke å fortelle deg hvilken søt, godhjertet og usedvanlig attraktiv jente du er (før og etter operasjoner), men nå gjorde jeg visst det likevel. Men det virker som om ingen ting i hele verden får deg til å tro på det selv. Har jeg rett?
      Enten skriver du slike ting for å provosere, eller så er du ganske sinnsforvirret! Jeg håper på det første. Du drukner jo i fine meldinger fra lesere om hvor fin du er for tiden, men ser du noe helt annet i speilet? Kom deg til psykolog, dette er ikke sunt. Eller hvis jeg tar helt, så beklager jeg, men slutt å skrive sånne ting uansett. Dine unge lesere som ser opp til deg og du er et forbilde på mange måter. Ja til å elske seg selv uansett hvordan man ser ut. Lær litt av Hedda Ingeborgsvik.
      Med dette så håper jeg du reflekterer litt og tenker deg litt om før du poster slike utsagn igjen. Man lærer av sine feil og blir mer moden med tiden. Jeg tror og håper det er slik i ditt tilfelle og. Venter på å se en forandring etter hvert, for din og dine unge lesere sin skyld.
      Ønsker deg en fin søndag.

    32. Hei! Dette er ikke for å være slem, men vil bare si ifra at du kanskje ikke burde spise gelegodteri når du er vegetarianer, jeg gjorde det selv før, helt til jeg fikk vite at det var dyrebein oppi. 🙂

    33. Jeg trodde du ikke likte å gå ned i vekt? Du sier jo alltid at du har hatt komplekser med å være for tynn
      Det hørtes litt bitchy ut, er ikke meningen å være hater eller noe altså..Men noen ganger blir jeg forvirret fordi du liksom ombestemmer deg på dette punktet hele tiden

    34. Respekten min for deg vokser og vokser hver eneste dag! Selv om livet altid vil ha sine opp og ned vet jeg at du alttid vil komme deg i gjennom, du er så sterk og tørr stå for det du mener er rett! Good luck med flytting til Oslo!

    35. Ekstremt hvor mye hate dette innlegget har fått… Det er et faktum at flertallet aldri blir fornøyde med seg selv, så tross at “alle andre” ser på Sophies kropp som perfekt, så må man jo faktisk ta hensyn til at hun antakelig ikke gjør det selv.
      Ærlig talt , hun har da like mye rett til å ønske å bli tynnere/tykkere, akkurat som alle andre? Når det er sagt, så forstår jeg at det kan virke provoserende på mange.
      Sophie; du er nydelig, og du bør absolutt ikke bli noe særlig tynnere, det er simpelthen usunt.. 🙂

    36. Vi skrudde av lyset i hele huset vårt i går. Også hadde vi masse levende lys og koste oss med godis. Kjempe koselig<3 Love you Sophie!

    37. Sophie Elise, du er klar over at så og si ingenting smågodt er vegetarisk, ikke sant? Foruten om lakris så inneholder alt gelantin og E-120 som kommer fra dyr. Jeg tenkte ikke over dette selv før jeg ble veganer og spiste smågodt som både pescetarianer og vegetarianer, men det er faktisk ikke vegetarisk med smågodt. Bare sånn at du er klar over det, dette er ikke ment som kritikk eller noe sånn 🙂

    38. Et bedre liv kommer ikke av å bli tynn, brun osv. Det er viktig og godta seg selv som man er og ha balanse i livet. Jeg lurer bare på en ting, hvorfor kaller du deg vegetarianer når du spiser fisk og gelatin? Det er veldig feil og vise folk at det spiser vegetarienere, for det gjør vi ikke.

    39. Du vet at godteriet du spiser ikke er vegansk? Der finner du blandt annet kvernet grisehud og knuste insekter. 🙂 Jeg er selv ikke vegetarianer, men jeg trodde du var det?

    40. Er du ikke litt dømmende når skriver på en nedlatende om folk som ikke skrudde av lyset? Jeg personlig ante ikke at det var earth hour engang haha! Det er viker som om du danner dæi et bilde av at noen er et dårligere mennesket enn dæi bare fordi de gjør noe du ikke er enig i. Det kan hende de menneskene er mye bedre enn dæi å ta vare på miljøet resten av året. Sier selvfølgelig ikke at de er det me sikkerhet!

    41. Hvordan får du buksene dine til å passe? Jeg sliter skikkelig med å finne bukser som ikke er en meter for lang i beina, og du er ca like høy som meg så jeg bare lurer om du syr de opp ellernoe fordi buksene dine sitter utrolig fint på! 🙂

    42. Nå gidder jeg ikke å lese bloggen din mer. Jeg er så evig lei av kroppsmaset til folk. Du er så jævlig tynn, også sier du sånt. Godt forbilde… herregud. Tror du må ta deg en runde eller to i ditt eget hode..
      Jeg har vært fan av mange ting du har sagt og gjort, men jeg begynner å bli mektig lei av at du er så overfladisk…
      Og som hun over her sier; godteriet du spiser er laget med gelatin= grisehud+knoker

    43. Helt ærlig syntes jeg du er mye finere som du er nå, enn når du var tynnere. Du har liksom litt mere rompe og sånt og litt mere lår <3

    44. Du er så fin, og trenger ikke bli tynnere! Men må innrømme jeg er med deg, og starter i morgen, på bursdagen min da jeg starter på elixia! Så jeg forstår deg. Virkelig. Men du må vite, du er så utrolig fin, du “trenger” det ikke på noen måte! I det hele tatt…

    45. Så sexy du var med ridebukser 🙂 eller de ligna og man for fin bukse i noen ridebukser. Du er ei så hot og flott jente både utvendig og innvendig <3 Du er også såå tøff som har klart å stå på med bloggen selv om det er mange driiiiiit sure sjalu jenter som slenger dritt for å føle seg bedre. Godt du ser over dem og gir lang F og er DEG selv !!!! Du er et menneske som alle andre men i kommentarer så kan man jo bli så dømt at de behandler deg også umenneskelig. Stå på videre og håper du engang svarer på kommentar... 😛 ved du for mange men jeg vil at folk skal skjønne noe. Er man sjalu bruk det fint, som meg. Jeg for mye oppmersomhet og aldri hatt problemer med å få gutter men hvorfor slenge dritt til noen DU syntes er fine jenter? jaja dere for sikkert store pupper en dag sparer dere penger eller ønsker det til jul.. men uansett jeg ser hele sophie og hun er nydelig tvers igjennom <3<3<3 klem fra meg ps Dere var et fint par men han er jo veldig heldig da 🙂

    46. vet ikke om du skriver dette for å provosere bare, men du er fin nå sophie! du har alltid vært fin. men ikke end opp som meg, som ett beinrangel. det er ikke mye pent og det er vanskeligere å legge på seg enn å ta av seg. kom igjen, se hvor flott du er<3 du er helt nydelig sophie 🙂

    47. For det første inneholder gelatin animalske stoffer.
      For det andre var det ikke lenge siden du skrev at du ville gå opp i vekt(?)
      For det tredje vet du selv at du er “sommerbrun” og alt det der…
      Du som er så opptatt av å være et godt forbilde burde passe på hva du skriver.
      Ha en fin dag videre 🙂

    48. Hei!
      Vi er to jenter som går i VG2, og som holder på med et forskningsprosjekt hvor vi ønsker å belyse temaet psykisk helse i skolesammenheng. Vi ønsker å nå ut til flest mulig med undersøkelsen vår, slik at resultatene blir bedre og bredere, Hadde det vært en mulighet for at du kunne linket til denne undersøkelsen? Du har skrevet mye ærlig og inspirerende om psykisk helse tidligere, og ønsket derfor å spørre. Tanken vår er i alle fall at det er verdt å prøve!
      https://www.surveymonkey.com/s/VX82CNV
      🙂

    49. Folk må slutte og snakke dritt på nett! jeg sjokert over at folk gidder og bry seg! la folk slanke seg! la folk være tjukke om de vil ! faen heller! JENTER SJERPING!!!!!!

    50. Hehe, folkens ingen som har tenkt på at hun kanskje ikke mente at HUN skulle bli tynn, brun og fint hår, men det er jo liskom sånn ett bedre liv er nå for tiden, da. Hun mente nok bare at hun skulle bli sunnnere. Om dere skjønner?

    51. Jeg liker at du ikke er frekk med leserne dine uansett hvor mye hat du får. Det kan man ikke si om tcmn

    52. Jeg blir skikkelig lei meg over det du skriver. Jeg er feit, hengemage som er dritvanskelig å få trent vekk, for ja, jeg trener hardt og ofte, unner meg godteri en sjelden gang, men ikke for ofte. Jeg vil bli tynn og slank, noe du allerede er. Hvordan kan en som ser ut som deg skrive noe sånt som at du vil bli tynn? Skjer med verden?
      Og hvorfor vil du ikke gi noen kommentar på at du spiser gelatin med gris i?:)

    53. Til dere vg2-elever som skriver om psykisk helse: Her er et tips til noe dere kan drøfte: Rosabloggere, deres følgere og narsissisme.
      Sophie Elise: Alt som er laget av gelatin er produsert av dyreknokler, -sener og -hud. Altså slakteriavfall.
      I produksjon av øl, eddik og eplejuice bruker man oftest gelatin laget av fisk, men også av dyr.
      Dersom man er vegetarianer er det jo greit å vite dette.
      Og så noe litt skumlere: Creutzfeldt-Jakobs sykdom (kugalskap) smitter via proteiner fra dyrebein (kan ikke “kokes” friskt som bakterier) og at detderfor ikke er helt risikofritt å spise gelatin laget av storfe.

    54. Gleder meg til du blir tynnere, da kommer du til å bli så mye finere <3 Akkurat nå er du litt i overkant for å være helt ærlig, syns det blir finnere når du får skikkelig thigh gap! Blir skikkelig happy når jeg ser at du driter i hva andre syns om deg og bare kjører på. Pro ana sider er kjempefine og hente inspo fra! Håper du kan oppdatere bloggen ukentlig med hvor mye du klarer å gå ned. Kan du det?

    55. Ja nå har jeg studert bildene fra i går i undertøy og du har faktisk slike overheng på sidene nede rett over trusa. Håndtak. Skjønner godt at du vil slanke deg. 5kg bort blir bra på deg 🙂

    56. hvorfor skal du gjøre noe mer med den perfekte kroppen din da sophie?
      å kan du foresten spise smågod når du er vegetarianer?

    57. sophie.. Først sier du at du skal legge på deg, så skal du bli tynn, så skal du få muskler, så skal du legge på deg, så skal du bli tynn – ALTSÅ DU FORVIRRER? Du er fin som du er, du viser jo bare at enten er man for tykke eller for tynne, og du er jo helt klart tynnn…

    58. Kødd eller ikke.Vi vet alle at du liker å “late som du gir faen”, men seriøst, dette blir drøyt. Det vondeste er at jeg vet at det vil bli flere unge jenter som vil tro at de er overvektige etter dette, tro at de må slanke seg, at de må kutte snop og alt som er. Påvirkning er en skummel ting og vi har alle sett kroppen din, ergo gjør dette meg vondt. Hva du velger å gjøre med ditt liv, er på deg og ikke noe du trenger å dele. Bra mammaen din leser bloggen din, for dette blir å sette ting for mye på spissen. Med det økende presset som allerede er nå mot sommeren, vil jeg ikke tenke på hva en slik kommentar kan gjøre med de som allerede sliter med selvbildet. Du har gjort det selv S, og burde derfor ikke komme med slike kommentarer, selv ironiske.

    59. Må bare nevne at noe smågodt bruker maisstivelse istedet for gelatin. Men det er ikke mange typer dessverre.. Helsekost har bedre utvalg uten gelatin, men det er en del dyrere.
      Du er nydelig som du er nå Sophie=)

    60. Når jeg så overskriften på dette innlegget, tenkte jeg at det er flott (og ikke minst viktig) at du – som toppblogger – unner deg godteri. Men så skriver du at du vil kutte det ut? Hvorfor det? Du er ei tynn og vakker jente, og jeg respekterer deg veldig hvis du også viser at du kan unne deg sånt. Men selvsagt, man bestemmer jo selv hva man vil kutte ut. Men hva er galt med å unne seg godteri?

    61. Sophie Elise er dessverre ikke noe annet enn et produkt av et sykt samfunn. En som følger saueflokken, å aldri tørr å steppe ut.

    62. Hvorfor skriver så mange at smågodt inneholder gelatin? Sophie er VEGETERIANER, da spiser man ikke kjøtt, men kan spise egg og produkter som “stammer” fra dyr. Det dere tenker på kalles VEGANER, da spiser man ingenting som har me dyr og gjøre, det er en forskjell på de to måtene og leve på!
      Men det virker ikke helt som om sophie heller har skjønt siden hun har skrevet at hun ikke spiser egg, men kaller seg vegeterianer…

    63. hvilke joggesko har du på deg på bilde, hvor mye kostet de og hvor kjøpte du dem? 🙂 PS: på jakt etter joggesko.. kan du komme med tips til nike joggesko i et innlegg? evt. nettsider hvor de selger nike joggesko 🙂 <3

    64. Du kan prøve tørket frukt. Høres harry ut, men hjalp meg til å spise mye mindre smågodt. Det er like søtt som godteri, men friskere. Så klart kan det aldri erstatte smågodt fult og helt. Anbefaler tørket mango, ananas og papaya. Ellers kan du også ta deg en tur på helsekost eller iherb som er mye billigere. Der finner du både sukkerfritt, naturlig og økologisk godteri 🙂

    65. Hei, la merke til at godteriposen inneholdt mye gelegodter, og siden du er vegetarianer håper jeg du er klar over at det er laget av gelatin. Bare sånn i tilfelle du ikke var klar over det 🙂

    66. Synes du virker som en herlig jente, og elsker at du er så engasjer når det gjelder dyr. Men hvorfor sier du BLI tynn? Du er tynn og ikke noe annet enn det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg