all good

reklamelenker nelly 

i dag har jeg på meg jakke fra nelly HER, genser fra sheinside.com, bukse fra nelly HER og UGGS australia på bena (er klar over forholdene til dyrene, og fikk skoene i gave. Ville aldri ha kjøpt det selv).


Hei mine fine blogglesere! :) Kan noen først og fremst fortelle meg når påsken starter? Hadde en liten diskusjon med mormor tidligere i dag om nettopp det, og jeg har veldig lyst til å vinne, hehe. . 

Det har vært utrolig herlig vårtemperatur ute i dag, så jeg og Mathias tok oss en liten kjøretur til mormor og morfar – vi brukte også litt tid på å gå rundt i naturen og utforske hvor jeg lekte mye som barn. Så sinnsykt mye minner, fikk en herlig nostalgisk følelse av å gå der. . Det var også koselig å se mine kjære besteforeldre igjen, og de blir alltid så glad når jeg kommer på besøk. Morfar har faktisk aldri møtt Mathias før, så jeg følte det var på høy tid nå som vi faktisk skal flytte sammen. Men det gikk fint, og tror han er godkjent – morfar hentet ikke jaktvåpenet iallfall, så alt er bare fint!

Skal dra å ta solarium igjen snart, og ellers har jeg så sinnsykt lyst til å være sosial. . Lenge siden jeg har vært sammen med noen venninner, annet enn å være sjåfør fram og tilbake. Anne-Sofie kommer heldigvis hit i morgen!!! Gleder meg :) 

 

57 kommentarer
    1. PåskeFERIEN starter fredag 11. april, men påsken starter ikke før skjærtorsdag som er den 17.april 🙂

    2. Kos deg masse i helga! 😀 Du stråler sammen med sola! Du er rett og slett blitt helt utrolig vakker!!! Håper du klarer å se bort i fra drittkommentarene som bare vil dra deg ned! Du fortjener så mye bedre! Kooos deg masse i helga med gode venner!!!!! 🙂

    3. Påsken starter vel skjærtorsdag? 17. april:)
      MEN, påskeferien er noe annet, skoleelever har mye lenger påskeferie enn hvor lenge påsken starter:)

    4. Selvom du fikk Ugg’sene i gave er det jo dumt av deg å “fronte” det på en måte.. jeg hadde aldri gått i Ugg’s eller Parajumper feks. hvis jeg fikk det i gave; fordi det står for alt jeg mener er feil!

    5. Du ble vel ikke tvingt til å ha dem på? Altså jeg liker alt ved deg, men hva faen? Nå ble jeg overraska! Trodde aldri jeg skulle få sett et bilde av deg med ugg’s! Håper du leser det du selv har skrevet, å skjønner hvor dumt det er.. Stakkars dyr 🙁
      Bortsett fra det, stå på! Bloggen din er fantastisk, digger deg <3

    6. Åå herregud, folkens!! Skjerp dokk. Det er hennas liv, okey!? Selv om hun hater dyreplageri åsånt… det er hun som bestemmer!!..-.-
      Stå på, Sophiee<3

    7. Påsken begynner vel kanskje neste søndag, da det er palmesøndag. Men butikkene har stengt torsdag og fredag om 2 uker 🙂

    8. Det er så godt å se deg så lykkelig sammen med kjæresten din <3 ser ut som om dere virkelig elsker hverandre! alle gode tanker til dere <3
      Masse klemmer fra meg!

    9. Liker ikke å si det, men ble veldig skuffa nå! Du var den siste jeg trodde ville gå med noe sånt?? Håper du tenker deg om neste gang, du kunne ha solgt dem/ levert dem tilbake eller helt enkelt bare ikke bruke dem?
      Jeg digger deg Sophie, men trodde du var bedre enn dette.. :/

    10. påsken begynner vel søndag 13 april som er palmesøndag.
      utover det er alt stengt torsdag 17, fredag 18 og mandag 21.
      1 påskedag er søndag 20.
      Ihvertfall det vaktlista mi sier..

    11. Påsken starter 13 april med palmesøndag:) så kommer da skjærtordag, langfredag, påskeaften og 1&2 påske dag som er fra 17-21 april:)

    12. Kan du ikke skrive om hvordan det har gått etter operasjonen ? Har selv operert og er så spent om mine vil bli bra. 3 md gamle nå og er sååå fornøyd. Men har litt stikkinger enda.. håper det gir seg snart. Min største frykt er komplikasjoner. Du er by the way nydelig med smilet ditt…

    13. Du burde vurdere å oppdatere Om Meg-kategorien, hehe. Du har forandret deg masse. Og det er jo bra, man må ikke bli fast en plass og slutte å utvikle seg. Stå på <3

    14. eg vet kje ka uggs er laget av , men ganske tåpelig , hvis dem er laget av pels og du påstår at du er for dyrevern osv , hjelpe kje å si at du kje kjøpte dem selv , du bruke dem jo , er like ille de som å kjøpe dem selv, men kanskje dem er fake, då er det jo greit nok

    15. Været er fantastisk om dagen her i Oslo også 😀 Blir bra når dere flytter sammen da, dere passer godt sammen 🙂 Håper du får en fin helg og koser deg masse 🙂

    16. Ka e d me dokk, folks? La henne bruke det hu vill… Det er hennas liv, isje dokkas, ok??? Hadde dokk likt at någen hadde klagt på d dokk går i. Ingen er heilt perfekte og aldri har smakt kjøtt, brukt ekta pels/skinn. Kansje hu tenkte seg isje skikkeli om? Alle tar feil. Viss dokk e såå perfekte, så dokk har aldri smakt kjøtt, vell? Blir kvalm av sånne folk som ska “bli skuffa” av folk di nesten isje kjenne. Dokk kjenne hu kansje som toppbloggeren, men dokk vett isje kim hu egentli er. Så sjerp dokk, og bli perfekte fust, før dokk klage på andre…-.-
      Isje bry deg om di, Sophie! Due best.<3

    17. Det spiller ingen rolle om de var gratis eller ikke.. Vil det da altså si at dyreplaging er greit for deg så lenge du ikke betaler noe for klær/sko som har vært involvert i dyreplageri? Litt dobbeltmoral ute å går her, samme med det Vichy greiene for en stund siden. Tenk hvilke signaler du hadde sendt UGGS og Vichy om du sendte varene tilbake? .. Men istedet, viser du det vi alle vet.. Ingen bryr seg nok om dyreplaging. Hvertfall ikke mer enn gratis ting. Det er trist.

    18. Herregud, skjerp dere mensen unger. Selvom hu kje like sånn dyreplageri, så er det ikkje hennes skyld at hu får uggs i gave(; og tenk sånn på det, dyret er allerede dø og hu kan kje gjør noe med det, så hvorfor ikkje bare bruke dei? Å eg åg e imot dyreplageri, men asså du kan ikkje stoppe dem med og selge ekte pels med og la skonå stå i skapet.. Btw, elsker bloggen din!

    19. Cassandra; jeg er ingen mensenunge fordi at jeg syns dette var dumt. Hvis du skal delta i en diskusjon burde du kanskje re-vurdere ordvalget ditt. Jeg sluttet å spise kjøtt for flere år siden, jeg bruker ingen produkter som er dyretestet og jeg bruker ingen dun/pels/skinn plagg. Sauene som brukes for å lage Uggs lever under forferdelige forhold. De er mulested, de lever i sin egen møkk og fraktes langt i trange skip. Å gå med ett par Uggs, viser at du ikke bryr deg. Det går ikke ann å si at Uggs er fæle, og så gå i plagget. Gratis eller ei! Hadde jeg fått ett par gratis hadde jeg sendt det enten tilbake, eller til barna i et U-land. Vi har alle vært vanlige kjøtt etende mennesker før, men hvis du først skal endre livsstilen å ha “lov” til å kritisere dyreplageri – da syns jeg virkelig ikke å troppe opp i Uggs på bloggen er way to go

    20. Herrejesus da, hvis hun først har fått de, kan hun da vel bare bruke de istedet for å bare la de stå der?

    21. Haha Cassandra…….. Greit nok dyrene allerede er død, men skjønner du ikke at om folk fortsetter å kjøpe/reklamere for klær/sko som dyr har lidd for, så vil disse merkene fortsette å lage klærne/skoene? De gir seg vel jo faen i om noen mener ditt og datt om dyreplageri, så lenge folk fortsatt kjøper tingene. De driter i om Sophie hater dyreplageri, fordi hun reklamerer fortsatt for produktene deres.. Get it through your ignorant heads

    22. det folk kritiserer med øyenbrynene dine er nok de harde kantene, hadde vært penere hvis bøyen var mer “smooth” hvis du skjønner 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg