breathe in

Jakke fra romwe.com / sko fra nelly HER (reklamelenke)

Genser fra madlady.se 


I dag har jeg og min kjære vært i byen og kjøpt alt det siste vi trenger før flyttingen, så nå troooor jeg alt skal være i boks. Det blir likevel en tur innom Ikea når jeg kommer til oslo, jeg har garantert glemt noe uansett! Det er jo så mye man ikke tenker på. Jeg mener. . brødfjøl? Vaskemiddel? Håndduker? Vanskelig å huske på alt sammen! 


I morgen drar jeg på dagstur til oslo for å skrive under kjøpskontrakten, men tar med meg pc og får nok oppdatert dere fra hovedstaden etterhvert. Håper dere har forståelse for at bloggingen ikke er helt på topp nå, er helt kaos hjemme og jeg vet ikke hvor jeg har noen ting. Gleder meg til alt er overstått!

 

83 kommentarer
    1. Håret ditt er så perfekt for tiden, misunner det skikkelig! Pene jente 🙂 kjempespennende med leilighet og sånt, gleder meg til å høre mer om det! og veldig forståelig med litt kaos hjemme, hehe. Kos deg!

    2. Må bare få si at du er kjempesøt når du smiler med tennene😄 Merker du har gjort det en del i det siste og det synes jeg absolutt du skal fortsette med:) Lykke til med flyttingen! 😀

    3. HERREGUUUD SOPHIE! Smilet ditt stråler laang vei! Du er så nydelig! Håper du får det fantastisk i Oslo 🙂

    4. Haha! Rart at du har “oppdaget” esigaretter nå nettopp! Er jo år siden det kom ut og vi først kjøpte det.

    5. Elsker smilet ditt, virkelig! Du blir bare vakrere og vakrere, har aldri sett deg så vakker som du er for tiden <3 åååh nydelig er du

    6. Lurer på om du kunne hatt en konkuranse hvor du deler ut en eq sigarett-pakke? Er det ulovlig å dele ut på bloggen? Har hatt lyst på en lenge. Og siden jeg har begynt å røyke en del i det siste er jeg veldig redd for å bli avhengig. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det uten å høres utrolig dum ut.
      Men ihvertfall, jeg tror det er fler som kunne tenke seg en e sigarett 😀

    7. Titter innom bloggen din hver dag, men dette er første gang jeg legger igjen spor. Må bare si at du virker utrolig fet Sophie! Bildet ovenfor var forresten utrolig herlig, fortsett å smil ordentlig på bilder. Du kan sjarmere hele verden med det smilet 😉

    8. gu så fin du er når du smiler! måtte soome inn på deg og se det nydelige smilet ditt!:D Fortsett med det søte deg <3

    9. Gleder meg så utrolig til å følge deg og bloggen din når du flytter til Oslo. Du er en stor inspirasjonskilde. Og må jeg få si, du har blitt så utrolig pen! Fortsett å smil med tennene, du ser myemye lykkligere ut!

    10. Hvor lengre varer de som du bestiller fra den siden? Er det sånn at når du er tom så bare lader man den ?:p

    11. Må ærlig si at du virker så mye blidere når du smiler sånn på bildene dine! Med det nydelige smilet ditt hehe, liker det! 🙂 Lykke til med flyttingen forresten, og syntes forresten du har vært veldig flink til å blogge for tiden jeg, enda med all denne pakkingen! 🙂

    12. Du er så fin på håret fortiden! Bruker du luxushair sitt? Hvis det, hvilken farge?:)

    13. M ser ut som en 14 år gammel drittunge. Skjønner ikke hva du ser i ham. Han behandler deg så dårlig..

    14. Sophie Elise:For en grusom genser..Hva er gøy med å kle seg i noe med hasjplanter på liksm?Og til Linn:Bønder utenfor Oslo som kaller Oslo for hovedstaden?…Oki..Reality check girl..!Å være bonde er forøvrig en positiv ting,bare for å ha sagt det;)Og ALLE mulige mennesker,uavhengig av hvor de bor og hva slags yrke de har kan da kalle Oslo for hovedstaden ?Har selv venner fra Oslo sentrum,Frogner ol.som sier det.

    15. Hei. Ville bare foreslå og skrive ett innlegg om for eksempel sider på nett der man kan kjøpe brukte klær, for eksempel bloppis slik at man kan sette litt mer fokus på å spare miljøet. Også slik som ordningen til HM der man kan levere inn klær og forskjellige organisasjoner som tar imot klær.

    16. Jeg bor på landet og i dette øyeblikk ligg jeg å hører på en traktor utenfor vinduet..
      Oslo ER jo hovedstaden?! Skjer Linn?!:O

    17. Det er ikke lov å reklamere/vise fram et røykprodukt selv om det ikke er nikotin. Forresten har de kommer fram til at de ikke anbefaler de

    18. Det er ikke er lov å reklamere for tobakk/nikotin og alkohol i Norge.. Uansett så er det jævli dårlig av deg å oppfordre til bruk av nikotin når det er en masse småjenter som leser denne bloggen. I tillegg ser typen din rusa ut på bilde og du flasher Mary jane. way to goe

    19. Virkelig elsker håret, stilen og utstrålingen din om dagen! Smilet ditt er så imøtekommende og fint, fortsett med det! Du er er supert forbilde<3 Masse lykke til med flyttingen, håper dere får det fint sammen!!

    20. HAr du fått deg iPhone 5S? 😀 hvis ja, kan du skrive her om hva du syns om iPhone ? <3 digge bloggen din!

    21. Ahaaa, flytting er alltid stress! 🙂 Den første månenden blir dagligvare butikker byttet ut med møbelbutikker. Er alltid noe du glemmer! 🙂 Lykke til videre med flyttingen 🙂

    22. Jeg vil anbefale deg og IKKE hverken bruke eller reklamere for e-sigaretter! De er for folk som har alvorlig problemer med røyking of prøver å SLUTTE! De er absolutt ikke sunne, da noen form for røyk inne i lungene ødelegger dem uansett om de har nikotin eller ikke. Det er ikke bare nikotin som gjør røyking farlig vet du. RØYK SKAL IKKE INN I LUNGENE!

    23. Heisann 🙂 Lurt å være litt obs på om du har lovt å reklamere for disse mtp. at de kan være med nikotin. Mye mulig det er brudd på norsk lov. Sier ikke dette for å være ekkel eller noe, er i beste mening. 🙂

    24. Syntes ikke du skal reklamere for å røyke.. Selvom e-sigaretter er et mye bedre alternativ en vanlig røyk burde du ikke oppfordre til røyking. Røyking er ikke en bra ting og jeg tenker at flere kommer til å begynne å røyke nå som e-sigaretten har kommet siden de tenker at den er bedre. Røyking er dritt, farlig og ja man velger selv om man røyker, men du som toppblogger burde ikke oppfordre til røyking. ( du kan røyke alt du vil, skrive om det og legge ut bilder, men dropp reklameringen)
      Ellers vil jeg bare si at du skriver supert og har mange fine synspunkter på ting! Dyrevern er noe vi alle burde ta mer seriøst! 😊

    25. Syntes ikke du skal reklamere for å røyke.. Selvom e-sigaretter er et mye bedre alternativ en vanlig røyk burde du ikke oppfordre til røyking. Røyking er ikke en bra ting og jeg tenker at flere kommer til å begynne å røyke nå som e-sigaretten har kommet siden de tenker at den er bedre. Røyking er dritt, farlig og ja man velger selv om man røyker, men du som toppblogger burde ikke oppfordre til røyking. ( du kan røyke alt du vil, skrive om det og legge ut bilder, men dropp reklameringen)
      Ellers vil jeg bare si at du skriver supert og har mange fine synspunkter på ting! Dyrevern er noe vi alle burde ta mer seriøst! 😊

    26. Syntes ikke du skal reklamere for å røyke.. Selvom e-sigaretter er et mye bedre alternativ en vanlig røyk burde du ikke oppfordre til røyking. Røyking er ikke en bra ting og jeg tenker at flere kommer til å begynne å røyke nå som e-sigaretten har kommet siden de tenker at den er bedre. Røyking er dritt, farlig og ja man velger selv om man røyker, men du som toppblogger burde ikke oppfordre til røyking. ( du kan røyke alt du vil, skrive om det og legge ut bilder, men dropp reklameringen)
      Ellers vil jeg bare si at du skriver supert og har mange fine synspunkter på ting! Dyrevern er noe vi alle burde ta mer seriøst! 😊

    27. Syntes ikke du skal reklamere for å røyke.. Selvom e-sigaretter er et mye bedre alternativ en vanlig røyk burde du ikke oppfordre til røyking. Røyking er ikke en bra ting og jeg tenker at flere kommer til å begynne å røyke nå som e-sigaretten har kommet siden de tenker at den er bedre. Røyking er dritt, farlig og ja man velger selv om man røyker, men du som toppblogger burde ikke oppfordre til røyking. ( du kan røyke alt du vil, skrive om det og legge ut bilder, men dropp reklameringen)
      Ellers vil jeg bare si at du skriver supert og har mange fine synspunkter på ting! Dyrevern er noe vi alle burde ta mer seriøst! 😊

    28. Syntes ikke du skal reklamere for å røyke.. Selvom e-sigaretter er et mye bedre alternativ en vanlig røyk burde du ikke oppfordre til røyking. Røyking er ikke en bra ting og jeg tenker at flere kommer til å begynne å røyke nå som e-sigaretten har kommet siden de tenker at den er bedre. Røyking er dritt, farlig og ja man velger selv om man røyker, men du som toppblogger burde ikke oppfordre til røyking. ( du kan røyke alt du vil, skrive om det og legge ut bilder, men dropp reklameringen)
      Ellers vil jeg bare si at du skriver supert og har mange fine synspunkter på ting! Dyrevern er noe vi alle burde ta mer seriøst! 😊

    29. I dag synes jeg stilen din var helt forferdelig.. Harry og tacky, litt sånn østeuropeisk prostituert-preg over det.. Leopardkåpe i plysj, nagler og hasjplanter? Huff

    30. Hei, jeg er en jente på 14 år, og jeg elsker bloggen din, jeg skal begynne kanskje å blogge, og jeg lurte på om du kan gi meg noen forslag til hva jeg kan skrive om! Jeg elsker foresten deg og bloggen din, love ya forever!!����

    31. Du er virkelig flink til å oppdatere bloggen, Sophie! Selv om du er opptatt og dager du har mye i tankene er du likevel flink og blogger, til og med flere ganger daglig. Er det noen som fortjener å ligge på denne topplisten så er det deg!
      Husk at det er lov å ta seg fri en dag, blogg er jobben din, og så vidt jeg vet har alle med jobb ferie og fri en gang i blandt. Du er flink!

    32. Jeg garanterer at du har glemt noe når du flytter! Og du kommer ikke til å huske det før du står der og virkelig trenger det! Da jeg flyttet opplevde jeg dette flere ganger. Jeg skulle åpne en hermetikkboks og bare “faen”, det samme med vinåpner, isskje, saks (!), kost og støvbrett og ikke minst pizzahjul. Det er så utrolig mye du har nå og som du tar for gitt, som du må kjøpe. Hvam tenker på å kjøpe åpner til en hermetikkboks liksom? haha
      Jeg ønsker deg lykke til og det er faktisk veldig godt å flytte for seg selv. Du blir så selvstendig og flink til slutt. Så vil jeg krysse fingrene for deg å håpe du får greie naboer (i didn´t) haha 😀

    33. Det første bilde av deg var nydeliiig! Du har så fint hår og smil! ♥ fortsett å smile med tennene, du kler det sååå godt!

    34. har prøvd sånn sigarett, er genialt! funker som bare det og 😀 skal ikke slutte å røyke, men skal kjøpe meg en sånn en som jeg bruke inne!

    35. Hei. Jeg er en 14 år gammel jente og jeg har ikke røyket noe før. Men i går prøvde jeg hasj for føste gang siden jeg vil være like kul som deg. Og jeg syns jeg var drit kul når jeg prøvde det, jeg angrer ikke. Jeg fikk med lillesøsteren min på det og vi røykte sammen med en eldre gutt. Lillesøster kastet opp, men ikke jeg. Så jeg vil gjøre det igjen:D For jeg vil være like kul som du, jeg ser opp til deg. Vi røyket det på noe som kalles en bonge eller bong tror jeg, det var et sånn langt rør med vann i bunn. Det smakte veldig godt å nå skjønner jeg hvorfor du sier hele tiden at du gir fan, for jeg ble like kul som deg å tenkte at jeg ikke brydde meg om noe som helst der og da. Takk Shopie du er kul <3

    36. Haha den kommentaren over er så jææævli fake! xD
      Btw. Lurte på en ting angående de sigarettene, hvis jeg kjøper en kan jeg bare bruke den så mye jeg vil å lade den på pc’en, eller trenger man filler etterhvert? Håper på svar 🙂

    37. Du er den vakreste bloggeren av de alle, og du har den mest genuine personligheten her inne! Jeg har fulgt bloggen din så lenge jeg kan huske, men jeg har hatt mine dårlige perioder hvor jeg nesten ikke klikket meg inn òg. Jeg forsvarer deg i situasjoner hvor mennesker tror de kjenner deg, selv om jeg ikke kjenner deg personlig, men jeg vet at du har verdens herligste utstråling, ærlig, lojal, vaaakker og et godt menneske rett og slett. Håper du alltid har mye selvtillit med deg hvorhen du drar, uansett hva. Og at du vet at det alltid er mange som støtter deg der ute, spesielt av oss, leserne dine, for vi er her uuuansett.
      Håper vi får følge deg med blogg i mange år til!
      <3 Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg