vinn billetter til Kanye West!

I dag ble det kjent at Kanye West kommer til oslo spektrum den 29. juni, og såklart har jeg billetter! Jeg har hørt fantastisk mye bra fra de som så Kanye og Jay-Z live i telenor arena for noen år tilbake, og tviler ikke på at dette blir veldig bra også! Kanskje han tar med seg Kim Kardashian og lille North til hovedstaden også? Jeg håper det!

Turneen til Yezuus-albumet har fått strålende kritikker, og selv er jeg stor fan av sangen bound 2, og black skinnhead vil nok gi god stemning i spekturm. Men jeg er faktisk på hovefestivalen når konserten går av stabelen, og derfor deler jeg ut 4 biletter til dere lesere! Alt du må gjøre for å vinne er å like fanpagen min på facebook HER, og så kommentere dette innlegget med navn og mail. Jeg trekker to vinnere, som får to billetter hver.

Billettsalget starter 27. mars, enten via bilettservice eller livenation.no 

Tumblr

Vinneren trekkes om ca en uke! Jeg trekker vinneren nå til snoop dogg, så dere som har meldt dere på kan sjekke mailene. Holder også på å trekke vinneren av Detur-konkurransen (dette tar litt lengre tid), og hovekonkurransen pågår enda en liten stund 🙂 

1246 kommentarer

Siste innlegg