fin på morfin

reklamelenker nelly

Jeg trenger vel ikke si stort annet enn at tabelettene jeg tar mot smerter inneholder morfin? Hehe, man blir helt teit av å ta de tabelettene. Jeg personlig blir glad som en sol, så blir jeg kvalm, så begynner jeg å se syner før jeg til slutt sovner av. Og “sånn går nu dagan”. Under kan dere se ett bilde, tatt ca 10 minutter etter første tabelett. Solstrålen!

I dag hadde jeg to møter som var veldig viktige, og jeg er så sur på meg selv som ikke klarte å dra. Men hvem prøver jeg å lure? Jeg klarer jo knapt å strekke meg etter pcen så hvordan jeg skulle ha klart meg igjennom to møter forstår jeg ikke. Heldigvis var alle veldig forståelsesfulle og jeg har fått utsatt alt, så da ble det litt bedre med den angsten. Pjuh!

Så, hva gjør man egentlig når man bare  må holde seg inne i huset og energien ikke er på topp? Vel, man fletter håret . .

Tar på seg fuktighetskrem ca 50 ganger på rad. . Denne heter pure seduction fra victoriassecret. Jeg kan gjerne anbefale dere en bodylotion som lukter enda litt bedre fra samme merke, blivakker.no selger nemlig victoria’s secret! En bodylotion som heter strawberries and champagne kan bestilles HER, jeg personlig klikket den akkurat hjem. Den er sinnsykt god! Og billig, 99 kr koster den. 

Man går igjennom goodiebags fra finest awards. . 

Og man ser på film! Idag har jeg sett barbie i svanesjøen, barbieprinsessen og fattigjenta, barbie rapunzel og til sist – barbies dagbok. Jeg mener det når jeg sier at jeg enda er ett barn på flere områder, og dette med barbiefilmer kommer jeg aldri til å bli lei av!

Opptimistisk var jeg kanskje også da jeg faktsik valgte ut klær jeg tenkte å ha på meg idag. Jeg har blitt værende i en stor hettegenser, men det har fristet minst like mye å ta på seg skjørt og høye hæler. Men hvem skal man egentlig pynte seg for når man ikke kan gå ut døren? Sukk, jeg får spare dette søte, og litt rare antrekket til en annen dag. Det er slik jeg liker det!

Genseren er fra voguec.com / skjørt fra romwe.com 

Skoene som jeg har lengtet så lenge etter å bruke. De er behagelige å ha på, og ikke minst blir bena så lange og fine i disse – men, jeg får nok enda vente litt! De er fra nelly og er dessverre utsolgt i sort, MEN de finnes i nude og da er de enda finere! HER kan de kjøpes, for bare 279 kr 🙂 

Nå skal jeg prøve å få opp humøret ved å se kjekke halvnakne gutter i Magic Mike, etterfulgt av søvn. Imorgen skal jeg til frisøren for å stusse håret, og så er jeg faktisk invitert på MGP-etterfest og en hjemmefest. Men de to sistenevnte tror jeg at jeg må stå over altså  . ., Dessverre.  Men noe har jeg likevel å se fram til! Jeg ble faktisk invitert som gjest på God morgen Norge på mandag, så da blir jeg en dag ekstra i oslo og får med meg det. Blir gøy å være gjest der igjen, trives så godt med menneskene som jobber for TV2 🙂 

Siden jeg bare ligger stuck her inne setter jeg pris på alt jeg kan få av tips som kan holde meg opptatt til jeg føler meg bedre. Jeg har sett meg ihjel på både viaplay og netflix nå, så dere må gjerne komme med litt mer kreative tips enn film og serier. Om det er mulig, da. . ♥ Gøy å lese igjennom hva dere gjør på forrige innlegg, forrsten! (ja, jeg er seriøs). Enten dere er hjemme, på jobb, på hytta eller på ferie, uansett hvor – håper jeg dere har det veldig fint. 

111 kommentarer
    1. Har sett alle barbie-filmene jeg også, og det i en alder av 24 😉 Så den siste for noen uker siden 😀
      Elsker de, og kommer alltid til å elske de 😀

    2. Flotteste du!:) masse god bedring!:) åå,da skal jeg få med meg programmet!:) musikk,tegne,skrive,Lese et blad? 🙂 om dette ikke er umulig pga smerter da..:(
      Forresten, smile mer!!:) vakkert smil!:)
      Klem<3

    3. du er alltid pen altså, men må bare si at du er sinnsykt pen når du smiler med tennene !! masse god bedring til deg verdens herlisgte sophie<3

    4. Henger forresten opp tøy og drikker et glass vin:p mens typen og bestekompisen min spiller ..:p hehe. Blir nok å snappe gud og hver mann med hvor lite jeg har å gjøre idag siden jeg er syk, hehe.

    5. kjøp rubiks kube å lær deg den 🙂 (eller noe annet du kan lære deg)
      PUSLESPILL er uuuuten tvil et stort tidsfordriv.. kjøp med 1000 brikker, og begynn.. Før du vet ordet av det er 6 timer gått, mens det har bare føltes som en. Snakker av erfaring, har selv sittet hjemme i 3 mnd..

    6. Hei! har et par spørsmål jeg HÅPER du kan svare på!!
      Hvor mange ganger farga du håret for å få det så blondt? Jeg har farget det hos frisør to ganger nå, men blir bare lysebrun-orange… I tillegg er håret mitt HELT ødelagt av det! Jeg skjønner det ikke! Ble ditt slitt og ødelagt???
      Virker som alle kan farge håret blondt uten at det er vanskelig, men på meg går det virkelig ikke. Vil prøve en gang til hos frisøren, men er bare redd det ender med ett så ødelagt hår at jeg må klippe meg kort…

    7. åh så koselig, hahha har en liten jente inni meg forsatt actually. Liker forsatt slike “barnslige” filmer <3 så mange minner. Håper du bedrer fort, og at du slepper å opperere flere ganger!

    8. Kan du finne ut om det faktisk er ekte victoria’s secret de selger på blivakker.no? For det er rart den koster så lite, betalte nærmere 300 kr på den ordentlige butikken da jeg var i Riga
      God bedring!

    9. Utrolig skjønne du! <3 Man blir glad av å se på bildene dine i det siste! Oppmuntrende å se smilet ditt! Har dessverre ingen tips til hva du kan fordrive tiden med.. :/ Men håper du blir frisk snart 🙂

    10. Anbefaler at du fjerner silikonet helt. SEr ut som du har mye av det og det kan gi mye trøbbel etter hvert..

    11. Etter jeg opererte mandlene så jeg alle sesongene av Sex and the City. Trengte noe skikkelig good-feeling å se på for å få tankene over på noe annet 🙂 Og hva er vel bedre enn litt girl-power da? 🙂
      Hvordan går det med deg etter operasjonen da? Har du mindre vondt denne gangen enn første gangen?

    12. Du er så utrooolig fin nå! Har lest bloggen din i mange år og jeg må si du aldri har sett SÅ bra ut! Du ser mer naturlig ut og du passer hårfargen du har nå kjempe godt! Elsker at du smiler på bilder, du er myyye finere da enn med duckfacen!! Håper det får deg til å føle deg bedre, hehe:)

    13. Ååå jeg ser også på barbie filmer, prinsessen og fattigjenta er min favoritt ! <3
      Du kan jo lese litt da, magasiner eller normale bøker ? Eller se rundt på YouTube på morsome DIY videoer, syns det er veldig gøy å se på ! 🙂

    14. god bedring! 🙂
      kanskje spille litt kabal eller noe? 🙂 med kort og ikke en app på mobilen altså 😛 hehe 🙂 eller evt spille kort med noen om du har noen der! 🙂

    15. Synd at en ung jente som deg skal sette seg utfor alt dette dritet av operasjoner og gå på Morfin! FYsj! Og jeg kan godt skjønne du liker Barbie 🙂

    16. hvis du liker barbie filmer mååå du bare se barbie og nøtteknekkeren!! beste filmen <3
      også en serie som heter the lying game!!

    17. Anbefaler deg å laste ned jerseylicious eller Jersey shore dersom du ikke har sett det. Lett underholdning, masse catfights, silikon, tan og løshår er stikkord som beskriver seriene og masse drama:-) god bedring og slapp av. Ikveld ligger jeg strekk ut på sofaen etter timer med shopping. Trengte å fornye garderoben. Har farget håret og da kler jeg ikke de samme fargene:-)

    18. Du er så fresh med det blonde! Tenkte du kledde det brune bedre, men du er liiiike fin om ikke enda mer finere med det blonde! Og smilet ditt er veldig pent! Skikkelig søt! 🙂 Ble kanskje litt mye her, men mener det jeg skriver 🙂

    19. Du kan gjerne ta en titt innom bloggen min for å få tiden til å gå 😀 Jeg blogger om livet mitt som rullestolbruker og svømmer på landslaget. Enjoy <3
      God bedring!

    20. Har operert to ganger selv og hatt mine krangler med morfintabletter og spybøtta. Noen tåler det dårligere enn andre og blir veldig kvalme av morfin. Sånn er det bare.. Min erfaring er at man bare bør ta det så mye med ro og sove så mye som mulig. Kroppen trenger hvile for å komme seg igjen etter inngrep.. Så det jeg gjorde var å ta to tabletter, lese to sider i en bok og sovne! 🙂 Jeg levde også mange dager på bare salte kjeks, når kvalmen var på det værste. Du gjør riktig med å avlyse møter, fester, høye heler og stress. Slapp av så mye som mulig nå. Det går over og da kan du gå tilbake til ditt vanlige liv. Smerter og plager etter operasjoner går mye fortere over om man bare holder seg i ro 🙂 Hvis du ønsker å holde på med noe kreativt, så ta deg en tur på Panduro og kjøp noe hobbysett? De har mye rart der man kan pusle med i rolig tempo. Evt er det jo mange gode bøker man kan lese.. Lykke til og god bedring! 🙂

    21. Hmm, hvem er det som har tatt bildene av deg, og hvorfor har du på deg mikrofon? 🙂 Lukter det innspilling til noe? Hehe:)

    22. god bedring kjære deg, håper alt går så bra som mulig videre!
      så om du vil ha et par filmtips, så er Pinapple Express, og Anchorman 2 The Legend Continues skikkelig morsomme, hihi.

    23. Om du har netflix ville jeg anbefalt deg og se “blackfish”. Det handler om ene spekkhoggeren i Sea world som har drept 3 personer.. Og der mange tidligere trenere snakker ut om hvor forferdelig det er å ha sånne dyr i fangenskap.

    24. Skjønner ikke hvorfor du ikke liker smilet ditt så godt, du er jo helt nydelig når du smiler, og det mener jeg virkelig! 🙂 God bedring forresten, håper du føler deg bedre snart! :))

    25. Blir litt irritert når du klager over at du ikke er fornøyd med hvordan du ser ut.du får hele tiden høre hvor vakker du er.Bruker masse penger på å fikse på deg selv så du ser mere falsk ut,så klager du igjen. Har du det bra med deg selv!? Eller bare sykt oppmerksomhet syk! Slapp av jente.. Du er pen nok fra før.hvem prøver du å være…

    26. Fine vipper – fake
      Sexy lepper – fake
      Fint hår – fake
      Fin hårfarge – fake
      Hotte pupper – fake
      Hvordan er det egentlig å få et komplimang når alt er FAKE ???

    27. Hei, nettopp vert gjennom min andre operasjon på 2 mnd så har vert gjennom mye morfin intravenøst og tabeletter, har gått meget fint med de har vert mer syk etter narkosene. Har nå ligget i 3 uker etter operasjon å er ikke mye ork i kroppen mn har brukt mye tid på viaplay å lest en god bok å lest teori. Bruker tidwn jeg må ligge i ro på ting jeg ikke har tid til til vanlig som jeg gjerne vil gjøre. Pluss at når man har vert vekke en stund er det superherlig å komme tilbake å leve et normalt liv. Velger å se det positive i alt det her å tenker at vi kommer jo styrket utav å være i slike situasjoner 🙂 gobedring!

    28. Du er så søøøt når du smiler!!!!! Hihi elsker Barbie selv jeg, har spart på Barbiedukker klær og utstyr fra jeg var liten og nå er jeg i begynnelsen i 20årene 🙂 Men ang tips du kan se på: Hva med dokumentarer om kjendiser du liker? Det er jo både lærerikt og interresant! 😀 60 minutes har også masse interresante episoder om mye forskjellig egentlig 🙂 Men du hvordan klarer du å bli så brun? Jeg husker etter min operasjon tørte jeg ikke røre selvbruning i det hele tatt og heller ikke solarium 😮 men du ser ihvertfall råbra ut til å være høy på morfin og egentlig ha store smerter, du er så STERK Sophie! Synes det var lurt av deg å droppe de 2 møtene for nå må du virkelig ta det med ro og ikke stresse slik at det ikke oppstår komplikasjoner. Jeg synes du er vakker selvom det er “kunstig” som enkelte sier men hvorfor skal ikke du få bli kalt vakker, pen, sexy selvom det ikke er “naturlig”? Du har like mye rett å bli kalt disse tingene selvom du har tatt plastisk kirurgi..du har rett og slett bare forbedret utsende, oppdatert deg selv til en bedre Sophie Elise som gjør at du får det bedre med deg selv! Er så drittlei folk dom dømmer deg! Mange vakre kjendiser som har operert seg, også flere som har operert seg men ikke tørr å innrømme det og det er søern ikke rart sånn som folk dømmer! Så til dere som påpeker at Sophie Elise er falsk: Hvilken rett har dere å bestemme hvordan henne vil se ut? Hvilken rett har dere å bestemme hvordan NOEN skal se ut???? Pass på dere selv!!! La andre få leve livet slik de selv ønsker det!

    29. Anne: Bleik håret selv ( eller få en vennine til å hjelpe deg) med sterkeste Polly blonde 5-7 også bruker du heller en god hårkur etter det 🙂 så skal jeg love deg du vil bli platina rimelig kjapt 🙂 går ann å bruke 4-6 også som er mildere men da vil det ta litt lenger tid hvis du vil være helt platina.

    30. Jeg er avhengi av å se på Grey’s anatomy♥
      Det er en fantastisk serie, som jeg virkelig anbefaler 🙂
      Du er foresten utrolig pen når du smiler♥

    31. Mistenker at det er litt placebo med de morfinpillene dine, hvis ikke så er jeg immun for jeg merka ikke noe av de.
      Ser forresten ut som om du er bra nok til å gjøre mye rart så skjønner ikke at du må holde deg inne. Du klarer å flette håret, da må du jo løfte armene en del.

    32. Du er utrolig pen og skjønn!
      Seriertips på netflixe: gossip girl. Har ikke sett alt enda, men det er forbanna gøy og spennende. Prison break, det er sjukt bra! Du bør ikke å gå glipp av den serien. Pretty little liars, vanvittig gøy.

    33. Anbefaler serien Supernatural <3 sinnsyk bra historie bak episodene og heite gutter <3 musikken er vanvittig bra også. Etter du har sett episode en , greier man ikke å stoppe. Det er hele 8 sesonger og de holder på med sesong 9 nå. Anbefales på det høyeste <3
      Jeg håper du forsetter med de fine bildene der du smiler med tenner.Du ser helt nydelig ut <3

    34. Nå når du har god tid kan du besøke rettskrivningsider …
      Det heter TABLETT, SISTNEVNTE og OPTIMISTISK.
      Aner ikke hva TABELETT er for noe, men det kan jo hende det betyr noe morsomt på swahili.
      Sjekk ordene ET og ETT med det samme.

    35. Masse masse masse god bedring! Du er så utrolig skjønn når du smiler med tennene! 😀 <3

    36. Hei. Jeg lurte på om du kunne skrevet et innlegg om silikon og kapsel? Jeg vurdere selv å ta silikon, men må ta brystløft først. Har du tatt brystløft eller kun silikon? Over eller under muskelen? Og hvordan det var med kapsel og hvordan det vil bli nå etter det er fjernet?
      Det hjelper veldig å høre andre sine erfaringer!:-) God bedring etter operasjonen

    37. Hei sophie Elise ❤️ masse god bedring til deg etter operasjonen. Jeg håper du leser denne kommentaren og tar det til deg. Jeg syntes at bloggen din har har komt seg så sinnsykt nå i det siste. Innleggene du skriver er gøy å lese og bildene er gøy å se på. Jeg har lest bloggen din i lang tid. Husker det veldig godt når eg begynte å lese den, du var en liten, utrolig skjønn blond liten jente som skøyt leppene dine i værs for å få større lepper, heheh. 😂 eg var så sinnsykt misunnelig på håret ditt, så eg farget mitt og blond. Men anywho.. Eg ville bare si at du er virkelig en inspirasjon for meg som er en 19/20 år gammel jente som sliter veldig psykisk og økonomisk. Du er en fantastisk jente, og bloggen din gjør sånn at eg kan “drømme” litt om hvordan eg skulle ønske litt at livet mitt var. Stå på sophie elise❤️ Du er nydelig på alle måter.
      Klem fra Karoline, fra Bergen ❤️

    38. du bør begynne å se på reign. det går på TV2 hver søndag, men du kan streame og laste ned online. utrolig bra serie!

    39. Du er så utrolig mye penere og søtere når du smiler med tennene! Jeg lyser opp av å se de bildene av deg! Smiiiiiiil!!! 😀

    40. Veronica Mars the movie kom ut på itunes i går <3 IIiiiik jeg anbefaler deg å se den uansett om du var en fan av serien eller ikke. Og vis du har mye tid til overs så last ned serien også når du først er i gang 😀 😀

    41. Når eg ligg heime og er sjuk endar eg ofte opp med å sjå på gamle bilete, leike litt med redigering, sette saman koslege collager (om du f.eks har ei venninne som snart har bursdag er ein biletecollage eit kjempegodt tips), ellers utforskar eg innimellom nye bloggar som gjerne er litt ukjente 🙂

    42. God bedring!
      Jeg lurte på om du ikke kunne ha hvervdag en slags: Dagens spörsmål, ett spörsmål hvervdag av en leser fra forrige innleg. Jég tror Mange hadde likt det 🙂
      Du er nydelig

    43. Det antrekke dær hadde blitt såå masse finar med en svart singlet eller skjorte/topp tell! Å et par gulløredobba 🙂

    44. Ahshiit, nyydelig smil! Blir dødsglad av å se deg smile med tennene altså! Men det er jo best at du legger ut bilder du føler deg komfortabel med, men du må jo vite, og det ser du på de andre som også synes det, at du har et suuperduper nydelig smil!
      En gang jeg var syk over lengre periode, sydde jeg kjoler. Jeg får 3 i sying på skolen, men disse ble så sykt kule. Kunne jo bestemme mønster og form helt selv. Kanskje det kuleste jeg har av kjoler, og veldig lett å lage. Vet jo ikke hvor god tilgjengelighet du har til det, men å lage noe er i ihvertfall et tidsfordriv og du får noe for det. God helg og god bedring fine deg

    45. Barbie-filmene er verdens beste, haha! Tips til en serie dersom du ikke har sett den er “revenge”, syyktt bra serie som jeg elsker!!

    46. Det første bilde var heelt nydelig av deg!:) Har akkurat brekt foten så føler litt med deg på en måte, er så lei av netflix, så greit med litt tips her:) Ha en fin kveld:D

    47. Du er blitt så pen! Tror ikke det bare er utseende som gjør det, men også den vakre og levende personligheten din. ikke ta til deg det negative, for du er så absolutt så mye mer enn det 🙂

    48. Ooh, hvis du syns det var moro å lese hva folk driver me, kan jeg fortelle at jeg har kåken neeeesten for meg sjøl! Deilig!! Jentungen har lagt seg og gubben er hos en kompis! Sitter å ser på MGP og irriterer meg over svigermor som stadig kommer me teite kommentarer, seinest en i dag som jeg nå grubler på.. Noen andre som irriterer seg over svigermor? Blæææh 😉

    49. Kan virkelig anbefale Supernatural, alle 9 sesongene. Blir virkelig avhengig av den serien altså! 🙂

    50. Pssst, sophie! Ikke ta de medisinene, du blir faktisk å føle deg mye bedre uten. Medisinen gjorde meg veldig kvalm og svimmel hele tiden. Men den dagen jeg ikke tok noe som helst var jeg i kjempe god form! Hilsen en som tok silikon på fornebuklinikken 🙂

    51. Blir gaaaal – INGENTING som heiter å smile med tennene! Ein smiler med munnen og leppene – og det folk skal fram til, heiter å smile med tennene synlig osv. Skjønnar godt det står dårleg til med karakterane i norsk for dagens ungdom.
      Sophie ser nydeleg ut når ho smiler slik at tennene vises ja – men skulle likt å sett eit bilde der tennene hennar smiler;) Have a nice day!

    52. Akkurat nåå kunne livet vært bedre, sitter på nach hvor alle har sovnet og er dødssulten, har kjefta en skotte huden full fordi han først var dødshyggelig men så ble han plutselig helt skada frekk, hva i alle dager liksom, schitzofren much, haha!

    53. Tips til hva du kan finne på: jeg personlig elsker å se på dyre leiligheter/hus på finn.no 🙂 hehe det finnes så utrolig mye fint å drømme seg bort i

    54. Det hadde vel ikke kostet deg så mye å si hvorfor du har på deg mikrofon?
      Du tar ikke følgerne dine på alvor, og kommer snart til å miste alle over 16 med IQ over 50.

    55. Jeg personlig har fått skikkelig dilla på spill der jeg lager mat! Haha. De er råartige.
      Papa’s pizzeria, papa’s cupcakeria, papa’s wingeria, papa’s pancakeria og maange fler. Du kan spille de på notdoppler.com bl.a. er bare å Google de egentlig. Veeldig gøy tidsfordriv 😀

    56. håh, elsker og å se barbiefilmene (og alle andre disney/prinsessefilmer – nostalogi <3)
      Forresten, det øverste bildet er det fineste jeg noen gang har sett av deg:-) Ei av få som kler morfin!!

    57. elsk meg igjen, den er på netflix. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE! det er mest en gråtefilm, men den er så utrolig lærerik og fin, den er best på alle utenkelige måter. du kommer virkelig ikke til å angre<3

    58. Hvor kjøper du og hvilket merke er det på sportsbhen du bruker her? Den ser så komfortabel ut for oss med større bryster 🙂

    59. Åå, barbie er såå koselig, elsker å se på det på en dårlig dag eller når jeg er syk <3
      PS: Du er dritpen når du smiler og viser tennene!
      Håper du blir bra snart 🙂

    60. Les blogger! Det bruker jeg å gjøre når jeg er syk. Jeg ser på topplista på blogg.no, og leser nesten alle, Hehe. Det jeg også bruker å gjøre når jeg kjeder meg, er å lese gamle innlegg og se gamle videoer fra blogger du leser (bruker å gjøre det med din).
      Elsker deg såå mye❤️

    61. ÅÅååå, fettt. Jeg har alle Barbiefilmene som finnes til nå, og de er så ufattelig koselig! Jeg anbefaler å se på “Barbie life in a dreamhouse”. Sykt bra serie, som tar det å leke med Barbie på kornet. Nostalgi!
      Du er flott, forresten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg