meg + VGTV

Det er faktisk veldig godt å være hjemme igjen! Føler alltid jeg må på ett lite “rehab” etter jeg har vært i oslo, var jo faktisk på hardfylla tre dager på rad nå sist. . haha :) Men det er gøy, for jeg gjør slikt så sjeldent at når det først smeller, så smeller det virkelig. Så nå nyter jeg å bare ta det rolig, har jo ikke engang vært inne på Netflix på over 3 uker – hva skjer!? 

Igår hadde jeg en veldig hyggelig kveld med fint besøk. Jeg hadde fått ett par nye ting i posten fra alphageek.no som passet perfekt til en kosekveld, så da var det jo bare  teste ut! Det ble jo faktisk litt romantsik med en stekepanne formet som ett hjerte, der kan man jo lage litt av hver for å overasske noen man er glad i. For vår del ble det pannekaker ♥ Stekepannen koster 69 kr og kan kjøpes HER 

En blankie var det også med! Dette er altså ett stort teppe som har både lomme, armer og hette, men jeg er så liten at for meg funker det best som vanlig teppe. HER kan det kjøpes! 

Dette syntes jeg var veldig morsomt, haha! Isbitbrett formet som “like” knappen på facebook. Jeg satt den i frisyren igår, og idag kunne jeg servere isbiter formet som likes. Passer jo perfekt for en blogger! Det koster 29 kr HER 

I dag har jeg faktsik hatt gleden av å ha VGTV på besøk hjemme hos meg for å lage en reportasje om meg, og diverse ting jeg trenger hjelp til i en blogghverdag. Derfor dro vi ut på “oppdrag” for å ta bilder, og vi kjørte faktisk til der jeg vokste opp som barn. Rart å være der, ettersom jeg ikke har besøkt stedet siden jeg var 11-12 år gammel! 

Jakke fra romwe.com / skjerf fra bikbok / støvler fra hunter / jeans fra nelly 

Gunnhild som intervjuet meg idag og hjalp meg med bloggbilder! 

 

Dette var altså en del av hagen min da jeg vokste opp, hvor sinnsykt er ikke det? Jeg føler meg så heldig som har vokst opp der, og ikke minst i nordnorge. Og i tilfelle noen av dere skulle lure så bodde jeg ikke i det lille skuret der, haha. Det er ett oppbevaringssted! 

Denne baggen var også med på tur! Fra modekungen.se 

Etter en ekstremt kald “dagens outfit” runde ute, tok vi ett lengre intervju hjemme hvor jeg viste fram hvordan jeg blogger. Det var veldig gøy, og jeg blir alltid like klein når jeg må lære noen å posere på typisk “bloggvis”. Det ser jo helt tilbakestående ut, haha. Men slik er det, og duckface er enda tingen her i gården – selv om jeg har blitt flinkere til å smile på bilder. 

Genseren min er fra chiquelle.se og jeansen fra nelly HER (reklamelenke nelly)

Smil! 

Etterhvert var det på med finstasen også, gitt. Dere får jo se det på VGTV etterhvert, da skal jeg linke dere alt. 

Nå har jeg en del slappe-av-tid framover, så har noen av dere filmer å anbefale som finnes på netflix? Har både norsk og amerikansk, utvalget er jo definitivt best på den amerikanske. Og, hva synes dere om at jeg legger ut sanger i starten av hvert innlegg? Er det kanskje litt spennende eller skal jeg droppe det framover? 

Klemmz.

66 kommentarer
    1. Elsker det nye designet ditt, sååå fint! Også er du helt nydelig når du smiler, ett smil er det vakreste du kan ha på deg. Ang filmtips vil jeg faktisk anebefale de to “Thor” filmene, ikke typiske jentefilmer men herregud Loke er så fantastisk morsom pluss att det er Tom Hiddelson som spiller han og det gjør jo saken 828811882738292927 ganger bedre! Beklager att jeg formulerer meg så dårlig, har aldri vært spesielt god til å skrive

    2. Åh, jeg er såå forelsket i det nye designet ditt *smelt*
      Du kler virkelig den nye hårfargen, og forresten så minnet du meg utrolig mye om rødhette på det første bildet

    3. Hei Sophie!
      Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte.. Vet heller ikke om du tar deg tid til og lese dette.
      Men jeg har vel egentlig lenge venta på og skrive det.
      Jeg startet og lese bloggen din i 2010-2011(?) jeg skal være helt ærlig. Jeg var en fordsomsfull drittunge. Ikke brydde jeg meg om sminke,ikke brydde jeg meg om klær eller noe som hadde med utseende og gjøre. Likevel hatet jeg barbie-dukker som “trodde” de var noe, jenter med store pupper og lepper som ikke var naturlige og alt som man sprøytet inn i kroppen som ikke var av naturlig stoff. Jeg fulgte med på bloggen din i en periode. Snakket om hvor utrolig teit du var, snakket om at du ikke hadde beina plantet på jorden. Da var jeg 13-14 år. Jeg tror rett og slett jeg ikke var sikker på meg selv. klarte aldri finne ut hvem jeg var. Jeg slet en periode. Jeg må inrømme det, jeg som aldri lot meg pirke på skulderen av noen, jeg som altid hadde noe og le av. Jeg var egentlig helt ødelagt innvening og rakket ned på andre, for og føle meg bedre. Spesielt deg. Men en dag i dag er jeg 16 år. Jeg har endelig funnet meg selv og er stor fornøyd egentlig. Og tro det eller jeg, jeg føler meg lik deg. Jeg også vil fikse på mye som jeg ikke er fornøyd med. ting jeg har komplekser på. Poenget mitt er at jeg unskylder meg for alt jeg har sagt om deg, til meg selv. jeg føler jeg må få ur dette ved og kommentere bloggen din. Du virker som en utrolig heldig jente. Du er snill, reflekter, vil oppleve mye og du virker så fantastisk. Jeg må legge til at du har verdens fineste smil.
      Takk for at du har hjulpet meg uten at jeg har lagt merke til deg selv, tusen takk!!

    4. Elsker når du legger ut sanger, så fortsett værsåsnill!
      Digger bloggen din (og deg) helt sykt, du er rå

    5. Du minnet meg sånn om Alison DiLaurentis fra Pretty Little Liars på bildene, Red Coat!

    6. Begynn å se Supernatural eller Prison Break! Personlig er Prison Break den beste serien jeg noen gang har sett! 🙂

    7. Hva heter det der du har vokst opp, er det også i Harstad et sted, eller kommer du egentlig fra en annen plass. Kan ikke huske at du har skrevet om noe sånt før 🙂 ?

    8. DET ER INGENTING SOM HETER Å SMILE MED TENNENE!!!
      Noen ganger lurer jeg på hva fjortiser lærer på skolen nå for tiden:)
      Man smiler med munnen ,og er smilet ekte så når det øynene også.:)

    9. Det bildet hvor du smiler med tennene var helt nydelig!! fy så vakker 🙂 Har aldri kommentert bloggen din før så betyr virkelig noe!

    10. Elsker at du legger ut sanger i innleggene dine! Det gir oss en mer forståelse over hvilket humør du er, samtidig som vi får litt inspirasjon fra deg!

    11. Har du sett “The Departed” (med Leonardo Dicaprio og Matt Damon)? ÅÅÅH for en film!! SE DEN!! Den er såå utrolig spennende, tror du ville likt den!

    12. Åja d va derfor d va så mange (okei nu overdriv æ litt 3 trur æ?) folk rundt biln utafor dæ:P kjørte forbi der tidligere å da lurte æ litt på ka d va dem filma til:P

    13. Du er verdens peneste! Du er også spessielt pen når du smiler <3 Du er forbildet mitt, jeg elsker deg Sopie Elise <3

    14. Så glad og fornøyd med jobben du gjør som blogger!
      Flinke, flinke deg! Gleder meg til å se deg på god kveld Norge i morgen!

    15. Jeg anbefalte dokumentaren Blackfish, finnes på norsk og amerikansk netflix. Den er virkelig sterk, og får en til å tenke. Handler om spekkhoggerne i Sea World, anbefales alle, must see.

    16. det siste bildet av deg ute i den røde jakken var heeelt nydelig!! såå fint når du smiler med tennene♡

    17. Elsker når du smiler! Man trenger ikke alltid å ha modell fjes hele tiden (selv om du er veldig fin som model)♥ Elsker å se deg smile og sprer glede! LOVE IT!♥

    18. Hei Sophie elise! Jeg er stoor fan og lurte på om du kan lage en video om hvordan du lager headern din til bloggen?

    19. Du er så stygg. operasjonene dine har ikke hjulpet mye as. du ser fortsatt ut som en gris, og du har skjeve øyne. blir det neste at du skal operere øynene? haha synes faktisk utrolig synd på deg.. du må ha helt SYKT dårlig selvbilde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg