den første gangen

Først og fremst, tusen takk for fine kommentarer på det siste innlegget. Dere er gode, og ikke minst mye smartere enn det vi bloggere og blogglesere får creds for. Stor klem ♥

Nå er det en stund siden jeg har hatt innlegg av kategorien “dette har jeg gjort idag”. Jeg synes personlig ikke alltid det er like gøy å ramse opp linje opp og linje ned med hva som skjer i lille harstad, men litt har jeg da fått gjort! Jeg var på kino med noen venninner å så “the wolf of wallstreet”. .

. . Om noen var i tvil før de så denne filmen om kjæresten er verdt å dumpe eller ta vare på, så er det nok mange som ender opp singel etter å ha sett denne filmen! For det livet med masse sex, dop og fest ble nok mange fristet av etter å ha sett Leonardo svinge seg rundt i tre timer. Jeg tok iallfall meg selv i å tenke “herregud, det der hadde vært gøy” mer enn bare en gang i løpet av filmen! Ironisk nok ettersom filmen egentlig er ment som en advarsel mot den type livsstil, hehe. 

Jakke fra nelly HER (299 kr!), skjerf fra BIKBOK og tskjorte fra sexy.se

Jeg har også vært med en venninne for å ta restylane! Dette er første gangen jeg selv ser noen som gjennomgår denne behandlingen, og det er noe av det ekleste jeg har sett i hele mitt liv! På en spennende måte, hehe. Jeg klarte ikke å se vekk uansett hvor mye jeg prøvde! Men resultatet ble sykt fint på min venninne iallfall, og jeg fikk lyst til å skru tilbake tiden og ta restylane for første gang igjen. Det er alltid best første gangen, for da er det helt nytt og spennende. Selv om resultatet på meg ble finest etter 3-4 behandlinger, jeg hadde så små lepper fra før av. 

En liten sensur her for deres eget beste! 

Det er så rart det der, hvor spennende det er med bare en liten endring. Omså det er en ny hårfarge, tatovering, restylane eller noe større. Jeg var sammen med Mathias og så på ett par bilder fra neseoperasjonen, og jeg bare “herregud så spennende det der var, savner det”. Og han bare “du så ut som en pokemon”. Om dere lurer på hvordan jeg ser ut som pokemon, så er det slik:

Merkelig nok var dette en fantastisk tid og tror aldri jeg og Mathias har hatt det så koselig før, haha! Eller i det minste meg, men jeg var jo høy på morfin. 

Ellers har Anne-Sofie kommet hjem til harstad på helgebesøk, min nummer 1 ♥ Hun er jo flink pike og studerer i en annen by, men jeg er utrolig glad for at vi opprettholder kontakten så bra som vi gjør! Vi snakker hver dag, møtes ofte og nå skal vi snart til oslo sammen igjen for å se Drake. I går kveld var vi tre venninner sammen og spiste pizza og koste oss. 

En glad liten familie! Meg, Julie, verdens slemmeste katt og Anne-Sofie. Hooden jeg har på meg er fra sexy.se

Nå skal jeg krølle håret mitt før jeg drar ut. I tilfelle dere lurer på hvilket redskap jeg bruker nå for tiden på krøllene mine så skifter det mellom disse under. MAST krølltang og gorgeous curl wand. Min favoritt av disse to er riktignok førstenevnte, MAST. Grunnen er at den blir raskest varm, den er lett å håndtere og den lager runde krøller uten spisse kanter, om det ga noen som helst mening for dere. Jeg skal nå skaffe meg MAST vol.2, for den lager enda litt større krøller så da blir den nok perfekt for meg! MAST er fra makestyle.no, og det er også vol.2 som jeg snart skal få meg.

Nå må jeg bare komme meg igang! Hva skal dere ikveld, da? Jeg er faktisk oppriktig interessert i å høre om det, haha. Så har jeg noe å gjøre mens jeg krøller håret 🙂 

60 kommentarer
    1. Foreløbig driver jeg med helgevasken av huset, og etterpå har jeg nada planer! Som alltid er det jo et fryktelig drikkepress, haha, men vet ikke om jeg orker i kveld 😉 Kos deg masse og legg ut bilder av krøllene 😀 Brukte ikke du forresten en sånn “automatisk” krølltang der håret ble trukket inn, er ikke den like bra? 🙂

    2. Nå sitter jeg egentlig bare her å venter på at kveldsmaten skal bli ferdig for jeg er så utrolig sulten. Så i nitiden kommer bestevenninen på besøk! Det skal bli hjemmekos og barnefilm, det har jeg bestemt <3

    3. du er så altfor mye… alt for mye sminke, løshår, pupper, løsvipper, negler, silikon, altfor mye usikker og billig

    4. Du er så herlig! Elsker å lese bloggen din! bryr meg ikke om hva andre sier, det er min mening om jeg liker deg eller ikke. Du fortjener det beste <3
      Klem [:

    5. Fin du er <3 Jeg er på vei til noen venninner på vin og spillkveld. Så får se hvor mye spilling det blir, blir vel mest fokus på vininga, tenker jeg 😉
      Ha en fantastisk kveld, Sophie! 🙂

    6. Vurderer sterkt 2-dagers, men før det er bestemt kommer bestevenninna mi på besøk. Se en god film, være usunne og spille et eller anna Nintendo-spill står på menyen <3 Blir vel til at vi smyger litt rundt på fester etterpå bare for å se 🙂

    7. Skal til et venne parr strax å spise middag så blir det film å litt gått i glasse så regne æ med vi drar på fåre etter på. Skal du på byen i dag ? Hadde vert koselog å hilse på dæ ! ( ser dæ ofte i byen men tør ikke å gå bort til dæ å si hei ) btw du har fått mye mere respekt oss mæ etter æ har sett bloggene å sett kordan dokker egentlig har det !!
      Håpe vi ses 🙂

    8. Har SÅ lyst til å se den filmen, men gikk glipp av den når den gikk på kino.. ikveld blir det nok bare å sitte foran pc’en å se en film og kjøre litt scooter:-)

    9. Vi to er på mange måter helt motsatt av hverandre, men har fortsatt mange like tanker om ting. Jeg liker deg, og har alltid gjort det. Ikke la alt det andre tullet gå innpå deg. Istednfor å bruke så mye tid på å irritere seg over deg, bør de heller stoppe opp og ta læring av deg. Det gjør jeg. Jeg tar ikke imot sminketips eller sånne ting, men jeg lærer noe viktigere enn som så: gjør som du vil, vær deg selv. Du gjør din egen greie, fokuserer selvfølgelig litt på overfladiske ting, MEN som du sier: det er jo bare sånn du er. Og du må finne ut av din plass i denne verden du også. At folk gjør det så vanskelig for deg, er for meg helt ubegripelig. Ihvertfall når disse er så mye eldre enn deg. Uansett; så gjør du mer enn noen andre gjør! Folk bekymrer seg over at jenter som deg skal ha for mye påvirkning på neste generasjon, men gjør ikke mye for å fremme VIKTIGE saker selv..det gjør du! Fortsett sånn! Verden trenger sånne som deg, Sophie.

    10. Hei!
      På bildet der du har operert nesen din, så er du likevell driitsøt! Hadde gjort ganske mange syke ting for å få uteende ditt Sophie Elise..
      Meen idag har jeg ikke gjort noenting. Jeg har vært på apoteket med pappa og henta ppiller og kjøpt paracet.. oog kjøpt tulipaner til mamma siden det er morsdag i morgen! og nå sitter jeg i sofaen under dyna og ser på the simpsons med snus og cola :):)
      Uansett, jeg syntes du er et fantastisk menneske, og du inspierer så mye selv om du ikke skriver om f.eks. at du er vegetarianer eller noe annet på bloggen. åh, herlige du.

    11. Idag har jeg vært på ridetur mens søstra mi og kjæresten kjørte spark sammen med hunden vår! Kjempe koselig 🙂
      Som nevnt over her, du er kjempe nydlig og en veldig stor inspirasjon og forbilde! Jeg synes de personlige innleggene dine er veldig fine, og jeg føler meg plutselig ikke så alene lengre. Du kunne ikke tenkt deg å lage et innlegg hvor du forteller om din opplevelse av å forelske deg og hva du på en måte følte når du fikk vite at det var gjensidig? 🙂 Det er en veldig personlig ting å spørre om og jeg er klar over at du ønsker å holde kjærlighetslivet ditt privat. All forståelse for det! Uansett, kos deg masse i dag. Gleder meg allerede til neste innlegg 😀

    12. Skal på kino med 4andre venninner 🙂 Kos deg da <3
      Er det frekt og spørre om en klem vist man møter deg?

    13. Skal ha jentekveld og overnatting av en av BFF’ene mine.
      Vi skal se på film, spise masse is og godteri,
      og selvfølgelig ha putekrig og prate om jenteting<3
      Kos deg med det du skal i kveld<3

    14. Må bare si at jeg faktisk synes dette innlegget var sykt bra og interessant!
      Liker også de personlige innleggene dine veldig godt, du har så bra meninger og får de frem på en fin måte synes jeg! Virker som du har opplevd og gått igjennom mye. Lurer på om du kunne skrevet et innlegg om sjalusi i forhold? Det er noe jeg og kjæresten min sliter veldig med, men vil ikke miste han for alt i verden, men sjalusien tar snart over… Hadde blitt veldig glad om du skrev noe om sjalusi eller liknende:)

    15. Åååå den filmen så kul ut! Tror jeg drar å ser den imorgen 😀 du er sååå nydelig med krøller, du ser ut som en skikkelig prinsesse!NYDELIG er du! Aldri i verden tvil på deg selv og din egen verdi fordi andre mennesker er noen udyr og vil prøve å ødelegge deg og det du har klart å bygget opp! Du er mer enn bra nok for denne verden!!!!! ♥

    16. Det er noe som ikke gir mening i det HELE tatt her, du skrev i det forrige innlegget att du gjorde alle disse tingene med kroppen din fordi du har det gøy med det, men intervjuet du gjorde i ett eller annet glossy magasin, så sa du att det var jo en sykdom….
      Jeg gidder ikke finne magasinet for å sitere korrekt, jeg regner med att du har det selv, men seriøst!?! …. dette er jo bare motsigende som pokker!!!

    17. Kan ikke du få til en konkurranse eller en rabattkode på mast krølltengene da? Har syykt lyst på sånn, men er så fattig for tiden😞

    18. akkurat denne lørdagen sitte eg inne og lage litt sånne pakkelister til eg ska til Polen i vinterferien 🙂
      Elsker deg og bloggen din 🙂

    19. …….???: Jeg lurer på om du er helt fjern, eller om du rett og slett bare velger å tolke alt blindt slk som du selv ønsker å ha det formulert i hodet ditt. Å sminke meg, holde på med håret osv er for meg gøy og en hobby i en liten grad. Det er noe helt annet enn å bli besatt av plastisk kirurgi og føle at man må bare sitte inne å planlegge operasjoner, som jeg ble sitert på i DET NYE som er det glossy magasinet du refererer til.

    20. Å putte inn restylane gjør dere ikke vakrere, dere ser bare pussige ut. Når dere ikke ser det selv er det fordi dere stirrer dere blinde i speilet og ser ikke det som er der, det dere ser er det dere ønsker å se. Dere føler dere fine og det hjelper sikkert på selvtilliten, men penere blir dere ikke. Bare rare og uproporsjonerte.
      En ting til: Den fiklingen med håret er det bare dere med kunstig hår som driver med. Det er så tydelig hvem som har ekte hår og hvem som ikke har det.

    21. Kunne du ha laget et sånn innlegg der du viser forskjellen på krølletangene?:) evt. Video? Jeg vurderer selv å kjøpe meg mast krølletang, men er usikker på hvilken.:)

    22. Jeg så også den filmen! Så den på lørdagen med noen urtolig gode venner<3 Så sbra film altså<3!! Jeg skal ta piercing i navelen, men lurer på foreksempel på når man skal ta den av, renses osv. Du kunne godt skrevet litt om hvordan det er å ta piericng og tattovering! 🙂

    23. du er ganske så overfladisk og hjerteløs når du selv sitter her å skriver at du var på tanken flere ganger i løpet av en fuckings film, at du vil heller dope deg å ha knulle rundt, enn å ha den typen du er i lag med.. jeg synes det er ganske synd på han som må gjennom all denne barnslige og løse attituden din. Tror enhver gutt/mann hadde synes det hadde vært ganske ubehagelig å ha en såpass ustabil, horete og for å ikke snakke om oppmerksomhetssyk LØS kjæreste.
      Du kan bare våge å gi tips om kjærlighet og sjalusi til leserne dine, som faen ikke klarer å beherske deg selv i et forhold!
      Jeg har fulgt med på de siste episodene av “bloggerne” kun av en grunn… for å se om du er like dum bak nettsiden også. Og faen er du verre.
      Slitsom å se hvor trengende og oppmerksomhetssyk du er. Jeg skjønner egentlig ikke at jeg gidder en gang, men noen ganger så er det litt facinerende å se hvor dum og overfladisk du faktisk er. tilbake til det med han typen din, så er jeg ganske så sikker på at jeg veit grunnen til at han tydeligvis ikke følger med på bloggen din. Du byr deg frem, som ei løs hore, skriver om hvor deilige alle andre menn er, og forteller hele norge at man kan bli fristet til å dumpe kjæresten sin pågrunn av en film.
      Hvis det er slik du er, feste, dope deg og ligge rundt, til fordel for å faktisk vokse opp og ha en herlig tid sammen med noen som elsker deg, så hadde jeg rett fra første gang jeg leste bloggen din.
      du er, og vil alltid være et kaldt, hjerteløst og EGOISTISK menneske. Uten medfølelse for noen andre enn deg selv. Selvsentrert tøs-rettere sagt.
      Jerg kan ikke fatte at han i det hele tatt har giddet å holde på deg såppas lenge. Men som jeg forsto det, så krangler dere mye, og det sier jeg som det er, det er faen ikke rart! Hva slags menneske kan elske deg?

    24. Ååååå såå fin du var på håret når du hadde det i hestehale, du burde virkelig gå slik oftere, superfint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg